quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:43 schreef beestjuh het volgende:
Geboortedatum: 1971 -08-24
Dit is gewoon een ordinair mannen-bashtopicquote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:43 schreef beestjuh het volgende:
Geboortedatum: 1971-08-24
En dit zie jij nu pas...
Ik zou er ook naar kijken hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:45 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Okay dan... buiten het feit dat ik geen push-up bh aan had (heb ik niet nodig, haha, maar vind ik ook onzin) en me afvragend wat mijn geboortedatum ermee te maken heeft zeggen jullie dus: ja, mannen zijn zo simpel?
Mooi ist leven hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:45 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
ja, mannen zijn zo simpel?
Ja, vooral als we een paar biertjes op hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:45 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Okay dan... buiten het feit dat ik geen push-up bh aan had (heb ik niet nodig, haha, maar vind ik ook onzin) en me afvragend wat mijn geboortedatum ermee te maken heeft zeggen jullie dus: ja, mannen zijn zo simpel?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:45 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
en me afvragend wat mijn geboortedatum ermee te maken heeft
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:46 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja, vooral als we een paar biertjes op hebben.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:45 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Dit is gewoon een ordinair mannen-bashtopic
Ja, vooral als we een paar biertjes op hebben.quote:
Tis als een hond die aan de kont van een andere hond ruikt, ff tjekke gewoonquote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:49 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Maar meestal stond hun vriendin er gewoon naast! Die heeft toch ook tieten (althans, de meeste wel). Tiet is tiet, hoe vaak moet je daarvoor kijken dan?!
nou ik zal je vertellen. de kut ziet er in elke broek anders uit! ok, het kost wel wat kramp, maar er is best mee te praten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:49 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Maar meestal stond hun vriendin er gewoon naast! Die heeft toch ook tieten (althans, de meeste wel). Tiet is tiet, hoe vaak moet je daarvoor kijken dan?!
Ik wis da hij bier zeijquote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:50 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja, vooral als we een paar biertjes op hebben.
Het gaat om de nuanceverschillen tussen de verscheidene tiet variaties.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:49 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Doe ik niet aan mee. Mannen zijn kei liev.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:45 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Zijn ze nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:51 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Doe ik niet aan mee. Mannen zijn kei liev.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:52 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Nou, vrouwen kijken niet opvallend en ouwehoeren vervolgens achter je rug erover. Maar toch.
Zijn ze wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:51 schreef Euforie het volgende:
[..]
Zijn ze niet
Maar alleen als ze nuttig zijn, dán wel
![]()
ook daar is wel een mouw aan te passen, gewoon iets meer kramp om mee te praten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:54 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Jajaja, k snap m, je bent wat gericht op kut. Maar dat valt moeilijker te zien blijkbaar. Althans, rechtop staand met een rok aan.
ik weet niet of jij gezegend bent met een blindegeleidehond, maar je praat poep!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:56 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Maar vrouwen staren niet zo opzichtig, zeker niet wanneer hun man/vriend ernaast staat.
Ohja, je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:55 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Zijn ze wel..
pssst, we moeten ze minstens laten denken dat ze niet onmisbaar zijn, toch, dat was toch de afspraak, of niet, meisjes,
Haha vrouwen zijn echt wel erg hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:56 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Maar vrouwen staren niet zo opzichtig, zeker niet wanneer hun man/vriend ernaast staat.
van jouw poeppraatjes? je debiele veronderstelling dat vrouwen niet naar mannen kijken? lastige foto.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:57 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Zoalshetis: daar moet je s een foto van maken.
Of het interesseert ze geen bal saaie muts.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:02 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Misschien wel ja. Maar naief in welke zi? Dat het me opvalt dat mannen op borsthoogte kijken? Nee, dat weet ik al langer (elke 9 minuten denkend aan sex, toch, mannen?), maar het viel me gewoon op. En ik dacht: ik vraag er eens naar. Naief dat ik denk dat vrouwen niet kijken? De vrouwen die ik ken kijken zich suf, maar hun mannen denken altijd dat ze dat niet doen, dus of die vrouwen doen dat slim, of die mannen willen het niet zien.
Maak er maar elke minuut vanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:02 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Misschien wel ja. Maar naief in welke zi? Dat het me opvalt dat mannen op borsthoogte kijken? Nee, dat weet ik al langer (elke 9 minuten denkend aan sex, toch, mannen?), maar het viel me gewoon op. En ik dacht: ik vraag er eens naar. Naief dat ik denk dat vrouwen niet kijken? De vrouwen die ik ken kijken zich suf, maar hun mannen denken altijd dat ze dat niet doen, dus of die vrouwen doen dat slim, of die mannen willen het niet zien.
dus? wil je graag dat ik op die lelijke vriendin van je ga lijken?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:03 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Das echt onzin. Kwijlend naar een andere vrouw kijken terwijl je vriendin er naast staat is gewoon onbeschoft. En het geeft mannen de naam dat ze aan niets anders dan sex kunnen denken.
Nee, dat vind jij (misschien) onbeschoft. Dat wil niet zeggen dat het werkelijk zo is. Misschien is het wel heel natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:03 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Das echt onzin. Kwijlend naar een andere vrouw kijken terwijl je vriendin er naast staat is gewoon onbeschoft. En het geeft mannen de naam dat ze aan niets anders dan sex kunnen denken.
De meeste vrouwen maken het er ook naar. Mijn vriend is barman en heel veel vrouwen leunen voorover de bar als ze wat bestellen en dat is dan op zijn ooghoogte. En ja, die vrouwen worden woest omdat hij dan eerst naar de tieten kijkt (die er zowat uitvallen) en dan pas naar het gezichtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:02 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Misschien wel ja. Maar naief in welke zi? Dat het me opvalt dat mannen op borsthoogte kijken? Nee, dat weet ik al langer (elke 9 minuten denkend aan sex, toch, mannen?), maar het viel me gewoon op.
Welkom in deze wereld.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:06 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Dus das een raar idee. Het betekent dat mijn beste vrienden me dus uiteindelijk gewoon als tieten/kut zien, om het even grof te zeggen. Verhelderend.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:06 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Dus das een raar idee. Het betekent dat mijn beste vrienden me dus uiteindelijk gewoon als tieten/kut zien, om het even grof te zeggen. Verhelderend.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:39 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Ik dacht: kleed me s leuk aan in tegenstelling tot mijn normale outfit
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:08 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Ja, dus?
dus wat wil je horen? je loopt te zeiken dat mannen kijken, maar vrouwen staren zich helemaal een zonsverduistering op mijn gulp. erg? nee...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:08 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Ja, dus?
Jezus... Het maakt niet uit wat mannen doen. Als ze niet naar je tieten kijken en je aanhoren en iets boeiends hebben te vertellen zijn ze hómó, impotent of a-seksueel.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:02 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:49 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:03 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Vrouwen zijn gewoon achterbakse wezens. Mannen kijken er ook met hun vriendin naar. Vrouwen (wat jezelf toegaf) kletsen achter je rug om. Mannen doen niets achter je rug om. Die kijken gewoon naar je tieten, je kont en wat er maar meer te zien is.quote:Nou, vrouwen kijken niet opvallend en ouwehoeren vervolgens achter je rug erover. Maar toch.
Bijna elke man ziet een vrouw zo. Maar weinig mannen zien vrouwen enkel als een puur sociale aanwinst.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:06 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
** [insert sommige]quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:10 schreef SlimShady het volgende:
[..]
![]()
Tieten ** Borsten zijn gewoon mooi om te zien![]()
Tietenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:10 schreef SlimShady het volgende:
[..]
![]()
Tieten Borsten zijn gewoon mooi om te zien![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:13 schreef beestjuh het volgende:
Of baal je stiekem gewoon dat ze je pas op je 33e als neukmateriaal zien?
Volgens mij welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:13 schreef beestjuh het volgende:
Nee hangende tieten voorbij een navel zijn wel charmant wou je zeggen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Mits ze bij het lichaam passen en niet platgeslagen zijn.
wat begrijp jij niet aan platgeslagen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:15 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee hangende tieten voorbij een navel zijn wel charmant wou je zeggen?
Mits ze bij het oerwoud passen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:15 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Waar zeg ik dát nu weer.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:15 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Platgeslagen zijn van die cup A theezakjes.. *ril*quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat begrijp jij niet aan platgeslagen?
Van die Surinaamse 50+ DD dingenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Platgeslagen zijn van die cup A theezakjes.. *ril*
Hangtieten zijn die dingen die een vrouw in de winter om haar nek kan gooien als sjaal...
ik ben helaas ook getormenteerd door platgeslagen cup d geweest. maar dat komt waarschijnlijk omdat ik veel geneukt heb in mijn leven.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Platgeslagen zijn van die cup A theezakjes.. *ril*
Hangtieten zijn die dingen die een vrouw in de winter om haar nek kan gooien als sjaal...
Ik kies meestal vrouwen uit waarvan ik kan inschatten of zij een beetje fatsoenlijke borsten heeft, meestal doe ik dit tijdens een gesprek waarin zij verteld wat voor werk ze doet, en dat ze het zo leuk vind om daarna zeker 15 namen van directe collega's te geven, hun favoriete kleding en hoe haar bureaustoel op haar werk er uit ziet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben helaas ook getormenteerd door platgeslagen cup d geweest. maar dat komt waarschijnlijk omdat ik veel geneukt heb in mijn leven.
Je kan er overheen spuitenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:21 schreef zoalshetis het volgende:
überhaupt zijn borsten niks. je kan er niks instoppen, je kan er alleen maar een beetje aan zitten. er naar kijken is wel leuk!
tsja, wat ik al zei. ze doen me niks. ik ga voor de punatiquote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:23 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik kies meestal vrouwen uit waarvan ik kan inschatten of zij een beetje fatsoenlijke borsten heeft, meestal doe ik dit tijdens een gesprek waarin zij verteld wat voor werk ze doet, en dat ze het zo leuk vind om daarna zeker 15 namen van directe collega's te geven, hun favoriete kleding en hoe haar bureaustoel op haar werk er uit ziet.
Dan is het selectie tijd. Simpele man? Check. Gelukkige man? Dubbel check!
ja maar dat kan ik ook in haar oog.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja maar dat kan ik ook in haar oog.
Ik ben wel fervent borstenliefhebber. De pure zachtheid.. Heerlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tsja, wat ik al zei. ze doen me niks. ik ga voor de punati
Of over haar nieuwe bank.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja maar dat kan ik ook in haar oog.
denk jij maar aan moederliefde als je weer bezig bent. ik doe het op mijn manier.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ben wel fervent borstenliefhebber. De pure zachtheid.. Heerlijk.
Blijkbaar heb ik als kind te weinig moederliefde gehad en probeer ik dat nu te compenseren, zelfs met die gedachte blijf een borstenliefhebber.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk jij maar aan moederliefde als je weer bezig bent. ik doe het op mijn manier.
een bank is een gebruiksvoorwerp. net als een vrouw die zich zoals ts voordoet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Of over haar nieuwe bank.. Gezeik...
.
En jij denkt dat je niet exact hetzelfde doet... Ik heb het verborgen verlangen naar mijn moeders borsten. Jij hebt echter het verborgen verlangen om weer terug te keren naar de baarmoeder.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk jij maar aan moederliefde als je weer bezig bent. ik doe het op mijn manier.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een bank is een gebruiksvoorwerp. net als een vrouw die zich zoals ts voordoet.
ik weet wel wat lekkerder is. vergeet niet we zijn sim-pel!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
En jij denkt dat je niet exact hetzelfde doet... Ik heb het verborgen verlangen naar mijn moeders borsten. Jij hebt echter het verborgen verlangen om weer terug te keren naar de baarmoeder.
Ik weet niet wat erger is...
Volgens sommige vrouwen zijn we zelfs overbodig.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:34 schreef zoalshetis het volgende:
vergeet niet we zijn sim-pel!!!
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Volgens sommige vrouwen zijn we zelfs overbodig.. Daarom schaffen ze ook dildo's en vibrators aan die een replica zijn van een mannelijk geslachtsdeel. Als we echt zo overbodig waren dan hadden ze wel een betere vorm bedacht
.
Zoals deze bedoel je:quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Volgens sommige vrouwen zijn we zelfs overbodig.. Daarom schaffen ze ook dildo's en vibrators aan die een replica zijn van een mannelijk geslachtsdeel. Als we echt zo overbodig waren dan hadden ze wel een betere vorm bedacht
.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
.
So! Is dat jouw collectie?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:39 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zoals deze bedoel je:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Het badeendjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Deze is natuurlijk puur voor de liefheid:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:41 schreef zoalshetis het volgende:
welke man kan de tarzan nadoen? ik niet, omdat ik niet neuk om haar klaar te krijgen, dat moet ze lekker zelf doen.
armlastig of geen behoefte?quote:
Nog steeds is het basisprincipe een harde lul. Hier en daar is misschien wat extra's.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:39 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zoals deze bedoel je:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:41 schreef zoalshetis het volgende:
welke man kan de tarzan nadoen? ik niet, omdat ik niet neuk om haar klaar te krijgen, dat moet ze lekker zelf doen.
Hier en daar wat extra's.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nog steeds is het basisprincipe een harde lul. Hier en daar is misschien wat extra's.
Zie het als een Golf GTI... ook al gooi je er spoilers, bredere banden, andere schokdempers en dat soort dingen op het is en BLIJFT een auto.
maak je niet druk, je kan altijd nog fisten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nog steeds is het basisprincipe een harde lul. Hier en daar is misschien wat extra's.
Zie het als een Golf GTI... ook al gooi je er spoilers, bredere banden, andere schokdempers en dat soort dingen op het is en BLIJFT een auto.
Extra vermogenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:45 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hier en daar wat extra's.
Het zijn juist de extra's die het hem doen!
Waarom denk je dat de tongpiercing bij vrouwen bedacht is door mannen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:45 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hier en daar wat extra's.
Het zijn juist de extra's die het hem doen!
Dat is hetzelfde als je Golf GTI de Coentunnel inrijdenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maak je niet druk, je kan altijd nog fisten.
Edoch, mannen hebben vrouwen nodig en andersom niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de tongpiercing bij vrouwen bedacht is door mannen?
*auw*quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:48 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Edoch, mannen hebben vrouwen nodig en andersom niet.![]()
eerder je lm-002 door een te klein voetgangerstunnetje.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:47 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als je Golf GTI de Coentunnel inrijden.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:48 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je pakt een handoek. In aan het begin van de handoek leg je een latex handschoen met de vingers naar binnen... de handdoek rol je op en de pols van de latex handschoen schuif je om de opgerolde handdoek heen. Je pakt een beetje glijmiddel en klaar is kees.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:48 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En anders neem je gewoon een versgebakken appeltaart die net uit de oven komt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je pakt een handoek. In aan het begin van de handoek leg je een latex handschoen met de vingers naar binnen... de handdoek rol je op en de pols van de latex handschoen schuif je om de opgerolde handdoek heen. Je pakt een beetje glijmiddel en klaar is kees.
Geen confrontatie met opvliegers, maandelijke periodes of gesprekken over kinderen.
Als elke vrouw zo heet was hoorde je mij niet klagen...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:51 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En anders neem je gewoon een versgebakken appeltaart die net uit de oven komt.
Ervaring?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je pakt een handoek. In aan het begin van de handoek leg je een latex handschoen met de vingers naar binnen... de handdoek rol je op en de pols van de latex handschoen schuif je om de opgerolde handdoek heen. Je pakt een beetje glijmiddel en klaar is kees.
Geen confrontatie met opvliegers, maandelijke periodes of gesprekken over kinderen.
En zo sappigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:52 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als elke vrouw zo heet was hoorde je mij niet klagen...
mother-mother deed ook al een poging de mannen te vertellen wat lekker was. een appeltaart is niet lekker, dat werkt alleen met die mini-usa-pikkies.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:51 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En anders neem je gewoon een versgebakken appeltaart die net uit de oven komt.
Deel met ons je ervaringen. Wat is wel lekker?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mother-mother deed ook al een poging de mannen te vertellen wat lekker was. een appeltaart is niet lekker, dat werkt alleen met die mini-usa-pikkies.
een kut. en voor nu slaap zacht en voel je sim-pel.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:56 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Deel met ons je ervaringen. Wat is wel lekker?![]()
Een man naar mijn hartquote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een kut. en voor nu slaap zacht en voel je sim-pel.
Als jij een leuke gozer ziet die zich sexy kleedt dan kijk je daar toch ook vaker naar dan iemand die een oud vies tshirt aanheeft met een housebroek eronder.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:39 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Was vandaag op een feestje, of gisteren eigenlijk gezien het tijdstip, allemaal mensen die ik al eeuwen ken. Ik dacht: kleed me s leuk aan in tegenstelling tot mijn normale outfit (spijkerbroek etc), leuke blouse, rokje etc en wat blijkt: al die mannen die me al jaaaaren kennen praten ineens op borsthoogte (qua blik). Een paar keer heb ik wat gezegd: werd luidkeels ontkent natuurlijk. Toen maar opgegeven. Maar nu, uren later, denk ik nog steeds: zijn mannen nou echt zo simpel dat ze zich daardoor zoooo laten afleiden???
Daarnaast kleden die vrouwen zich met het absolute minumum aan textiel en nu ga je me vertellen dat ze dat niet doen om mannen ernaar te gaan kijken. Dat vind ik pas raar.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Jezus... Het maakt niet uit wat mannen doen. Als ze niet naar je tieten kijken en je aanhoren en iets boeiends hebben te vertellen zijn ze hómó, impotent of a-seksueel.
Kijken ze wel naar je tieten dan zijn het neanderthalers, hoerenlopers of schuinsmarcheerders.
Het maakt geen ene fuck uit hoe een man zich gedraagt, volgens de volledig idiote ideologie wil een vrouw het liefst een man die dominant is maar duldt diezelfde vrouw geen "nee" van haar vent.
Jullie psyche is meer verwrongen dan een auto die gesandwiched is door twee vrachtwagens op de A7.
Er zijn vele, vele, vele, vele jaren van therapie nodig wil een vrouw nog een beetje inzien hoe een man denkt.
Zie het nou gewoohoon ihhhiiin....
Jullie denken met beide hersenhelften over emoties, liefde, taal, stuctuur. Een man denkt met individuele hersenhelften; de linker vraagt zich continu af of er nog wat te neuken van en de rechter hersenhelft beantwoord die vraag telkens: "ja die linker in de hoek is te doen!" , "Als je niet in deze trein zat had je haar kunnen nemen" , "had ik maar 60 euro dan kon ik even een uurtje los", "Zij is lelijk en zij ook.. Naja dan moet je ze alletwee maar neuken om het gemiddelde op te krikken" enz enz.
Kut is kut zei de boer en hij neukte zijn varken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:49 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Je vraagt er ook om, kut.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:39 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Ik dacht: kleed me s leuk aan i
Geniet er maar van, het had al afgelopen moeten zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:06 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
dat bedenk je pas om je 33e ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:39 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Ik dacht: kleed me s leuk aan
Wat is je probleem nu....?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:39 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Was vandaag op een feestje, of gisteren eigenlijk gezien het tijdstip, allemaal mensen die ik al eeuwen ken. Ik dacht: kleed me s leuk aan in tegenstelling tot mijn normale outfit (spijkerbroek etc), leuke blouse, rokje etc en wat blijkt: al die mannen die me al jaaaaren kennen praten ineens op borsthoogte (qua blik). Een paar keer heb ik wat gezegd: werd luidkeels ontkent natuurlijk. Toen maar opgegeven. Maar nu, uren later, denk ik nog steeds: zijn mannen nou echt zo simpel dat ze zich daardoor zoooo laten afleiden???
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:45 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Okay dan... buiten het feit dat ik geen push-up bh aan had (heb ik niet nodig, haha
Ik zou eerder zeggen; natuurlijk. Maar waarom doe je zulke kleding aan, had je verwacht dat ze naar je schoenen zouden kijken?quote:ja, mannen zijn zo simpel?
Nee, tieten/kont. Als het goed is was niet alles zichtbaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:06 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
waarschijnlijk een groooot probleem.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:42 schreef Duiveltja het volgende:
Als ze alleen naar je tieten keken heb je dus een probleem
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Als jij een bank berooft en de medewerkers blijven naar je pistool staren....vind je dat dan ook vreemd?
Jeps.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:39 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Vind je het gek?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:39 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Ja, dat zou ik ook wel eens willen wetenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Als jij een bank berooft en de medewerkers blijven naar je pistool staren....vind je dat dan ook vreemd?
Probeer het is uit!quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:20 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook wel eens willen weten
Huh?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:39 schreef erodome het volgende:
Ben geen man, maar kan ook danig afgeleid worden door een lekkere borstpartij voor mijn neus hoor, nu ben ik vrij klein, dus zit toch al vaak op die hoogte, komt dat even goed uit
quote:Op maandag 23 mei 2005 00:09 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Ik had niet gedacht dat de mannen hier zo nijdig en kwaad zouden reageren. Met "simpel" bedoelde ik wat anders dan wat de meesten begrepen. Excuus. Het was niet de bedoeling mannen als geheel te kleineren, het was een verkeerd omschreven vraag die ik had.
Nou nou... wat een onderdanigheid.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:09 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Ik had niet gedacht dat de mannen hier zo nijdig en kwaad zouden reageren. Met "simpel" bedoelde ik wat anders dan wat de meesten begrepen. Excuus. Het was niet de bedoeling mannen als geheel te kleineren, het was een verkeerd omschreven vraag die ik had.
Whehehe, geeft niet, dit zijn gewoon standaard Fok!-antwoorden. Verstand op -40cquote:Op maandag 23 mei 2005 00:09 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
nee hoor, dit is een ego strelings aandacht vragen topiekje.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:45 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
beetje zoals laatst een topic werd geopend door een jochie met de strekking dat zijn condoom niet helemaal dekkend was en hij bang was dat hij misschien aids had omdat ze met haar naaktheid zijn naaktheid geraakt had.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:38 schreef milagro het volgende:
[..]
nee hoor, dit is een ego strelings aandacht vragen topiekje.
je wordt nu geacht nieuwsgierig te raken naar de inhoud van haar toch zo volkomen klakkeloos en zonder intenties gekozen blousje
lieve schat, ik heb je maar wat gepest, maar je schreewde er dan ook om.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:42 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Dat klopt Bombie, maar dat heb ik ook nooit begrepen.
En Milagro: laat maar. Ik had al gemeld het niet zo bedoeld te hebben en van al die persoonlijke aanvallen word ik wat moe.
Maarre post eens wat foto`s van je tietenquote:Op maandag 23 mei 2005 00:42 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Dat klopt Bombie, maar dat heb ik ook nooit begrepen.
En Milagro: laat maar. Ik had al gemeld het niet zo bedoeld te hebben en van al die persoonlijke aanvallen word ik wat moe.
Ja. Maar we laten ons er niet door afleiden hoor: we denken sowieso altijd al aan sex, alleen nu hebben we leuker kijkvoer.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:39 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Maar nu, uren later, denk ik nog steeds: zijn mannen nou echt zo simpel dat ze zich daardoor zoooo laten afleiden???
Ja, en ben jij echt zo naïef dat je daar pas midden dertig achterkomt?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:39 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
zijn mannen nou echt zo simpel dat ze zich daardoor zoooo laten afleiden???
Wat ik dan wel weer amusant vindt: d'r zijn nog geen mannen gevonden met dat soort aanhangsels op hun lullen (van nature), om de vrouw beter te laten genieten. Ergo, vrouwelijk genot is geen selectiecriterium volgens Darwin. Mannelijk genot (dikke tieten!) blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:39 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zoals deze bedoel je:
[foto's van dildo's weg]
Oke, en tieten posten of anders je nest in.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:57 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Desmond Morris stelt overigens dat vrouwen borsten hebben en volle lippen (mond) om het beeld dat mannen anders zouden hebben wanneer vrouwen voorover hebben te simuleren. Veel dieren hebben sex van achteren en mensen vaak op elkaar en dan mist dat biologisch bepaalde uitzicht. Ofzo.
goed zo. :-)quote:Op maandag 23 mei 2005 00:57 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
k snap m ;-)
waarom woon je nog in breda?quote:Op maandag 23 mei 2005 01:15 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Ja dan kijk ik ook. Dat ontken ik ook niet (in tegenstelling tot veel andere vrouwen).
quote:Op maandag 23 mei 2005 01:29 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Hahahaha! Daar woon ik pas twee jaar hoor, daarvoor was het Noord-Holland.
Goh, nu heb je het grootste mannengeheim allertijden verraden. Alsof jullie zo subtiel kijken dat we het niet merkenquote:Op maandag 23 mei 2005 01:59 schreef LaZZ het volgende:
Ja, zo simpel zijn we, maar inkijk leid ook gewoon af beste TS. Zo kan ik me een topic van een gay hier op FOK herinneren die zich zelfs minder concenteren hierdoor. Het trekt je ogen er als het ware naartoe, of je het nu wilt of niet. Als ik een vrouw zie, zie ik een gezicht en daarna tieten en andere curves. Wat een eerlijkheid weer...
Was dat een geheim? Dus jullie hebben het niet door?quote:Op maandag 23 mei 2005 02:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Goh, nu heb je het grootste mannengeheim allertijden verraden. Alsof jullie zo subtiel kijken dat we het niet merken
Misschien keken ze wel zo nadrukkelijk omdat je er eens anders uit zag dan andersquote:Op maandag 23 mei 2005 02:02 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Okay zoalshetis: ik woon nog in Breda omdat ik zo gauw geen betere plek kan bedenken.. suggesties? :-)
Lazz: ik had geen inkijkblouse of ander vaag verleidende zooi aan. Het was een gewone normale zwarte blouse met de knoopjes *dicht* . Wanneer ik als een half-ontklede hoer rond aan het zwalken was geweest is het een geheel ander verhaal. Daar gaat iedereen wel vanuit, maar dat was dus *niet* het geval.
quote:Profiel:
Geboortedatum: 1971-08-24
Dat dacht ik al, je moet ze gewoon een flink hard waxen want van die lange zwarte slierten op van die grote tieten staat zo raar.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:14 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Dat is heel wel mogelijk ja.
Je bent zelf de aangewezen persoon om dat over jezelf te zeggen als het van toepassing zou zijn. Jij ziet jezelf tenslotte iedere dag in de spiegelquote:Op maandag 23 mei 2005 02:20 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Hoe kan je dat nou over jezelf zeggen?!
selang doet alleen maar meisjes van 13 in thailand. dus zijn posts hoef je eigenlijk niet te lezen, het is slechts zijn 'trademark'. ik denk dat ie bang is voor iemand die weerwoord zou kunnen bieden.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:15 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Dat gezeik over mn geboortedatum heb ik ondertussen ook wel een beetje gehad SeLang. Zeker wanneer je zelf niet eens het lef hebt dat onderdeel in te vullen.
Ten eerste, moet ik me op FOK voordoen als een zeker persoon? Nee, lijkt me niet, mijn leeftijd is ook niet iets waar ik me druk om maak. En ja, als je het zo graag wilt weten. Denk iets met heel erg begin 20.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:26 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Maar Lazz, dan nog niet zeker genoeg om je geboortedatum in je profiel te zetten?
Het lijkt me goed om overtuigd te zijn van je eigen kwaliteiten, maar dat lag ook een beetje ten grondslag aan mijn vraag. Ik ben een vrouw, hoor nooit dat ik er uitzie als een paard, sjans zat, dus dat zit wel goed, maar ik kleed me zelden sexy. Dat leidt alleen maar af. Mijn verbazing kwam voort uit het feit dat ik me misschien *anders* maar zeker niet *sexy* kleedde en ineens viel alles wat ik was weg en bleek ik "interesaante vrouw" te zijn, puur op uiterlijk. Daar zou jij geen vraagtekens bijzetten, wanneer jou dat gebeurde?
En jij wilt nu opeens zeggen dat je iets tegen jonge Aziatische meisjes hebt?quote:Op maandag 23 mei 2005 02:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
selang doet alleen maar meisjes van 13 in thailand. dus zijn posts hoef je eigenlijk niet te lezen, het is slechts zijn 'trademark'. ik denk dat ie bang is voor iemand die weerwoord zou kunnen bieden.
Precies, het was 15 jaar terug dat ze dat voor het laatst meemaakte. Gun het haar dat ze dit op FOK wilt uitzetten.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat was de kwestie dan?
Dat een stel geile pikkies het niet konden laten om naar je borsten te gluren?
zeg jij eens iets over jezelf dan, kwa zekerheid.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je bent zelf de aangewezen persoon om dat over jezelf te zeggen als het van toepassing zou zijn. Jij ziet jezelf tenslotte iedere dag in de spiegel
En jij?quote:Op maandag 23 mei 2005 02:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zeg jij eens iets over jezelf dan, kwa zekerheid.
"hou je erbuiten kok!".quote:
Ik ben zelfverzekerd, weet waar mijn sterke en zwakke punten liggen. Een keer in de maand heb ik een ''dikdag''quote:Op maandag 23 mei 2005 02:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zeg jij eens iets over jezelf dan, kwa zekerheid.
xennia. van jou wil ik het in het echt horenquote:Op maandag 23 mei 2005 02:35 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Wat of ik over mezelf zou zeggen? Of Xennia?
Ok, ik geef toe, ik 1 keer in de maand een bad hair day.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ben zelfverzekerd, weet waar mijn sterke en zwakke punten liggen. Een keer in de maand heb ik een ''dikdag''
ben je dik dan? zojaquote:Op maandag 23 mei 2005 02:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ben zelfverzekerd, weet waar mijn sterke en zwakke punten liggen. Een keer in de maand heb ik een ''dikdag''
Kokquote:Op maandag 23 mei 2005 02:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
"hou je erbuiten kok!".ja had ik ook moeten doen.
Mannen zijn gewoon veel visueler ingesteld dan vrouwen en moeten wel op dergelijke prikkels reageren. Zo zijn ze geprogrammeerd. En daar kun je als vrouw je voordeel mee doenquote:Op maandag 23 mei 2005 02:34 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Nee, de kwestie was dat ik me gewoon s'nachts ineens afvroeg hoe dat werkt bij mannen. Maar ik kan mijn vraag bljikbaar niet goed genoeg omschrijven. En wordt wat moe van al die persoonlijke aanvallen. Het was gewoon nieuwsgierigheid. Vriendinnen van mij komen namelijk niet verder dan "mannen zijn ou eenmaal zo, ze deken allemaal met hun pik, kortom: zielig volkje" en dat lijkt me onzin.
Gap, pas maar op, nog 1 keer zo'n opmerking en ook jij bent binnen een paar dagen opgezwollen.quote:
Ik val je nergens aan, hoor...quote:Op maandag 23 mei 2005 02:34 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Nee, de kwestie was dat ik me gewoon s'nachts ineens afvroeg hoe dat werkt bij mannen. Maar ik kan mijn vraag bljikbaar niet goed genoeg omschrijven. En wordt wat moe van al die persoonlijke aanvallen. Het was gewoon nieuwsgierigheid. Vriendinnen van mij komen namelijk niet verder dan "mannen zijn ou eenmaal zo, ze deken allemaal met hun pik, kortom: zielig volkje" en dat lijkt me onzin.
Die dikdag compenseer ik overigens door schandalig veel chocola te eten. Dat lijkt op het eerste oog tegenstrijdig en dat is het ookquote:Op maandag 23 mei 2005 02:37 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ok, ik geef toe, ik 1 keer in de maand een bad hair day.
En dan bel ik de kapper maar weer.![]()
koot en bie, ken je die?quote:
alles beter dan bredaquote:Op maandag 23 mei 2005 02:37 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Zoalshetis... nou word ik verlegen ;-)
Dat komt omdat je je dan kut voelt. Logisch, ik flikker dan extra wax in m'n haar.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Die dikdag compenseer ik overigens door schandalig veel chocola te eten. Dat lijkt op het eerste oog tegenstrijdig en dat is het ook
als iemand nou heel vaak tegen jou zegt dat je dik ben, ga je het dan ook geloven?quote:
Wat mij betreft alleen de ogen die afkomstig zijn van aantrekkelijke mannenquote:Op maandag 23 mei 2005 02:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik val je nergens aan, hoor...
Maar zeg eens eerlijk: al die verdwaalde ogen, strelen die niet stiekem ook het ego?
Ergens rinkelt er een belletje maar ik denk dat ik daar te jong voor ben.quote:
Zitten er ook gelukshormonen in wax tegenwoordig? Dat zou een uitvinding zijn!quote:Op maandag 23 mei 2005 02:40 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Dat komt omdat je je dan kut voelt. Logisch, ik flikker dan extra wax in m'n haar.
Beetje hetzelfde effect... of niet...![]()
En was dat niet ergens een ongelooflijk opwindend gevoel? Nou? Wees eens eerlijk tegen papi.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:40 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Das dubbel De-oneven-2.... tuurlijk, vrouwen zeiken ook altijd over fluitende bouwvakkers, maar wanneer ze niet fluiten is het helemaal fout (zo merkte ik laatst bij een vriendin). Op zich is het natuurlijk best complimenteus, ik kreeg alleen het gevoel dat ik ineens geen mens meer was, maar puur "borsten". En jaaaaaaa, dat is heus wel vaker gebeurd, maar nu dacht ik: ik vraag het eens op Fok!
geeft nietquote:Op maandag 23 mei 2005 02:41 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ergens rinkelt er een belletje maar ik denk dat ik daar te jong voor ben.
Mja, in die van mij wel, ruikt heel lekker, maar het is geen wax, maar Adjustment Alert ofzo, en ja ik laat me altijd van die dure shit aansmeren in de kapper.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zitten er ook gelukshormonen in wax tegenwoordig? Dat zou een uitvinding zijn!
Vergevingsgezindheid is een goede karaktereigenschap.quote:
Je zelfbeeld wordt deels gestuurd door het beeld wat anderen van je hebben. Dus er is een wisselwerking. Ik ga er echter vanuit dat ik stevig genoeg in mijn schoenen sta om van mijn eigen oordeel over mezelf overtuigd te blijvenquote:Op maandag 23 mei 2005 02:40 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
als iemand nou heel vaak tegen jou zegt dat je dik ben, ga je het dan ook geloven?
Dat maakte je in de war eh? Vandaar dit topic.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:44 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Nee, haha, dat was geen ongelooflijk opwindend gevoel.
Ja, 1 klote lange winkelstraat daar.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:45 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Zolashetis: ben je wel eens in Breda geweest dan?
Ga je je nu vaker vrouwelijker kleden of juist niet?quote:Op maandag 23 mei 2005 02:44 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Nee, haha, dat was geen ongelooflijk opwindend gevoel.
Hehe, ik hoop toch niet dat iedereen hier op FOK elkaars woorden serieus neemt om 2:48. Ik in ieder geval niet, daarnaast ga ik maar weer eens in bed kruipen, zal madame wel op prijs stellen denk ik...quote:Op maandag 23 mei 2005 02:46 schreef zoalshetis het volgende:
laten we allemaal nog ff een biertje pakken, begrijpen dat ts ook gewoon geirriteerd was die avond en niet teveel op elkaars woorden letten, ik zal ook mijn best doen. maw aquamarijn, kusje.
quote:Op maandag 23 mei 2005 02:48 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hehe, ik hoop toch niet dat iedereen hier op FOK elkaars woorden serieus neemt om 2:48. Ik in ieder geval niet, daarnaast ga ik maar weer eens in bed kruipen, zal madame wel op prijs stellen denk ik...![]()
jawel. vandaar dat ik je sommeer om snel in amsterdam te komen.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:45 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Zolashetis: ben je wel eens in Breda geweest dan?
wee je derdegebeente!quote:Op maandag 23 mei 2005 02:52 schreef LaZZ het volgende:
Jammer inderdaad ja. En nog ben ikniet weg. Ookok, om 3:00 dan,
hmm ok, ceintuurbaan hier, kabouterhuis, ken je dat?quote:Op maandag 23 mei 2005 02:53 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Hahaha, ik ben geboren in Amsterdam (Wibautstraat). Maar voorlopig zit ik hier goed. Breda ligt namelijk erg dicht bij Antwerpen. En dat is Amsterdam, maar dan relaxter.
tegenover tabitha.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:55 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Kabouterhuis MKD?
net gedaan, maar je kent de ceintuurbaan toch?quote:Op maandag 23 mei 2005 02:57 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Vaag... niet echt een beeld bij. Vertel eens :-)
kom maar een keer langsquote:Op maandag 23 mei 2005 02:59 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
ja, da-ah, ceintuurbaan ken ik wel ja :-)
dan was het een zielige poging van mij om grappig te zijn...quote:
een neiging is geen daad. ik voel me beter op mijn homeground. kom maar hier.quote:Op maandag 23 mei 2005 03:02 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Lazz: he????
Zoalshetis: neh, ik heb er zelf 6, das het probleem niet :-) Edoch: jij bent zo anti_breda dat ik neig naar jou hier uitnodigen. Veel grotere uitdaging ;-)
quote:Op maandag 23 mei 2005 03:06 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Hahahaha... dat is bijna een open deur qua tegenopmerking.... maar ik beheers me ;-)
Mail me maar wat details, dan sta ik voor je deur :-)
mij? sta je ook onder een andere naam op fok?quote:Op maandag 23 mei 2005 03:09 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
hehe... ik bedenk me net dat ik jou volgens mij net gemaild heb. Overigens zonder op dat moment te weten dat jij het was.
aha, ja ik heb idd mensen benaderd.quote:Op maandag 23 mei 2005 03:13 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Nee, ik post altijd onder deze naam. Mailtje was nav een vraag van mij over een tvidee.
ik ging tekeer zoals ik dacht dat je het verdiende in dit topic. en dat weet jij bestquote:Op maandag 23 mei 2005 03:18 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Nee, ik heb jou toevallig net teruggemaild, denk ik.
Maar we hebben geen intensieve mailcontacten nee, hahahahah.
Zie het bewijs: hoe je tekeer ging tegen me in het begin van dit topic.
quote:Op maandag 23 mei 2005 03:21 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Klopt. Daarom besloot ik ook, na een aantal dagen afkoelen, excuses aan te bieden voor mijn vraagstelling. Jij kent me niet, dus je weet niet hoe ik het bedoelde, dus je ging tekeer. Snappik.
is goed moppie.quote:Op maandag 23 mei 2005 03:25 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
We raken geheel off-topic Zoalshetis ;-)
Misschien heb ik je per ongeluk gemaild... mail mij anders maar. Lijkt me niet zozeer leuk, als wel interessant, uitdagend en fascinerend :-)
ineens krijg je mijn mail, maar het zal niet vandaag zijn. hoewel...quote:Op maandag 23 mei 2005 03:28 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
:-)
jouw verwachting maakt het gelijk een stuk minder spannend...quote:Op maandag 23 mei 2005 03:38 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Dat had ik wel verwacht... je houdt het graag spannend ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |