quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:43 schreef beestjuh het volgende:
Geboortedatum: 1971 -08-24
Dit is gewoon een ordinair mannen-bashtopicquote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:43 schreef beestjuh het volgende:
Geboortedatum: 1971-08-24
En dit zie jij nu pas...
Ik zou er ook naar kijken hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:45 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Okay dan... buiten het feit dat ik geen push-up bh aan had (heb ik niet nodig, haha, maar vind ik ook onzin) en me afvragend wat mijn geboortedatum ermee te maken heeft zeggen jullie dus: ja, mannen zijn zo simpel?
Mooi ist leven hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:45 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
ja, mannen zijn zo simpel?
Ja, vooral als we een paar biertjes op hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:45 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Okay dan... buiten het feit dat ik geen push-up bh aan had (heb ik niet nodig, haha, maar vind ik ook onzin) en me afvragend wat mijn geboortedatum ermee te maken heeft zeggen jullie dus: ja, mannen zijn zo simpel?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:45 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
en me afvragend wat mijn geboortedatum ermee te maken heeft
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:46 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja, vooral als we een paar biertjes op hebben.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:45 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Dit is gewoon een ordinair mannen-bashtopic
Ja, vooral als we een paar biertjes op hebben.quote:
Tis als een hond die aan de kont van een andere hond ruikt, ff tjekke gewoonquote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:49 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Maar meestal stond hun vriendin er gewoon naast! Die heeft toch ook tieten (althans, de meeste wel). Tiet is tiet, hoe vaak moet je daarvoor kijken dan?!
nou ik zal je vertellen. de kut ziet er in elke broek anders uit! ok, het kost wel wat kramp, maar er is best mee te praten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:49 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Maar meestal stond hun vriendin er gewoon naast! Die heeft toch ook tieten (althans, de meeste wel). Tiet is tiet, hoe vaak moet je daarvoor kijken dan?!
Ik wis da hij bier zeijquote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:50 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja, vooral als we een paar biertjes op hebben.
Het gaat om de nuanceverschillen tussen de verscheidene tiet variaties.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:49 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Doe ik niet aan mee. Mannen zijn kei liev.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:45 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Dit is gewoon een ordinair mannen-bashtopic
Zijn ze nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:51 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Doe ik niet aan mee. Mannen zijn kei liev.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:52 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Nou, vrouwen kijken niet opvallend en ouwehoeren vervolgens achter je rug erover. Maar toch.
Zijn ze wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:51 schreef Euforie het volgende:
[..]
Zijn ze niet
Maar alleen als ze nuttig zijn, dán wel
![]()
ook daar is wel een mouw aan te passen, gewoon iets meer kramp om mee te praten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:54 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Jajaja, k snap m, je bent wat gericht op kut. Maar dat valt moeilijker te zien blijkbaar. Althans, rechtop staand met een rok aan.
ik weet niet of jij gezegend bent met een blindegeleidehond, maar je praat poep!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:56 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Maar vrouwen staren niet zo opzichtig, zeker niet wanneer hun man/vriend ernaast staat.
Ohja, je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:55 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Zijn ze wel..
pssst, we moeten ze minstens laten denken dat ze niet onmisbaar zijn, toch, dat was toch de afspraak, of niet, meisjes,
Haha vrouwen zijn echt wel erg hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:56 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Maar vrouwen staren niet zo opzichtig, zeker niet wanneer hun man/vriend ernaast staat.
van jouw poeppraatjes? je debiele veronderstelling dat vrouwen niet naar mannen kijken? lastige foto.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:57 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Zoalshetis: daar moet je s een foto van maken.
Of het interesseert ze geen bal saaie muts.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:02 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Misschien wel ja. Maar naief in welke zi? Dat het me opvalt dat mannen op borsthoogte kijken? Nee, dat weet ik al langer (elke 9 minuten denkend aan sex, toch, mannen?), maar het viel me gewoon op. En ik dacht: ik vraag er eens naar. Naief dat ik denk dat vrouwen niet kijken? De vrouwen die ik ken kijken zich suf, maar hun mannen denken altijd dat ze dat niet doen, dus of die vrouwen doen dat slim, of die mannen willen het niet zien.
Maak er maar elke minuut vanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:02 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Misschien wel ja. Maar naief in welke zi? Dat het me opvalt dat mannen op borsthoogte kijken? Nee, dat weet ik al langer (elke 9 minuten denkend aan sex, toch, mannen?), maar het viel me gewoon op. En ik dacht: ik vraag er eens naar. Naief dat ik denk dat vrouwen niet kijken? De vrouwen die ik ken kijken zich suf, maar hun mannen denken altijd dat ze dat niet doen, dus of die vrouwen doen dat slim, of die mannen willen het niet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |