Goh, nu heb je het grootste mannengeheim allertijden verraden. Alsof jullie zo subtiel kijken dat we het niet merkenquote:Op maandag 23 mei 2005 01:59 schreef LaZZ het volgende:
Ja, zo simpel zijn we, maar inkijk leid ook gewoon af beste TS. Zo kan ik me een topic van een gay hier op FOK herinneren die zich zelfs minder concenteren hierdoor. Het trekt je ogen er als het ware naartoe, of je het nu wilt of niet. Als ik een vrouw zie, zie ik een gezicht en daarna tieten en andere curves. Wat een eerlijkheid weer...
Was dat een geheim? Dus jullie hebben het niet door?quote:Op maandag 23 mei 2005 02:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Goh, nu heb je het grootste mannengeheim allertijden verraden. Alsof jullie zo subtiel kijken dat we het niet merken
Misschien keken ze wel zo nadrukkelijk omdat je er eens anders uit zag dan andersquote:Op maandag 23 mei 2005 02:02 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Okay zoalshetis: ik woon nog in Breda omdat ik zo gauw geen betere plek kan bedenken.. suggesties? :-)
Lazz: ik had geen inkijkblouse of ander vaag verleidende zooi aan. Het was een gewone normale zwarte blouse met de knoopjes *dicht* . Wanneer ik als een half-ontklede hoer rond aan het zwalken was geweest is het een geheel ander verhaal. Daar gaat iedereen wel vanuit, maar dat was dus *niet* het geval.
quote:Profiel:
Geboortedatum: 1971-08-24
Dat dacht ik al, je moet ze gewoon een flink hard waxen want van die lange zwarte slierten op van die grote tieten staat zo raar.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:14 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Dat is heel wel mogelijk ja.
Je bent zelf de aangewezen persoon om dat over jezelf te zeggen als het van toepassing zou zijn. Jij ziet jezelf tenslotte iedere dag in de spiegelquote:Op maandag 23 mei 2005 02:20 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Hoe kan je dat nou over jezelf zeggen?!
selang doet alleen maar meisjes van 13 in thailand. dus zijn posts hoef je eigenlijk niet te lezen, het is slechts zijn 'trademark'. ik denk dat ie bang is voor iemand die weerwoord zou kunnen bieden.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:15 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Dat gezeik over mn geboortedatum heb ik ondertussen ook wel een beetje gehad SeLang. Zeker wanneer je zelf niet eens het lef hebt dat onderdeel in te vullen.
Ten eerste, moet ik me op FOK voordoen als een zeker persoon? Nee, lijkt me niet, mijn leeftijd is ook niet iets waar ik me druk om maak. En ja, als je het zo graag wilt weten. Denk iets met heel erg begin 20.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:26 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Maar Lazz, dan nog niet zeker genoeg om je geboortedatum in je profiel te zetten?
Het lijkt me goed om overtuigd te zijn van je eigen kwaliteiten, maar dat lag ook een beetje ten grondslag aan mijn vraag. Ik ben een vrouw, hoor nooit dat ik er uitzie als een paard, sjans zat, dus dat zit wel goed, maar ik kleed me zelden sexy. Dat leidt alleen maar af. Mijn verbazing kwam voort uit het feit dat ik me misschien *anders* maar zeker niet *sexy* kleedde en ineens viel alles wat ik was weg en bleek ik "interesaante vrouw" te zijn, puur op uiterlijk. Daar zou jij geen vraagtekens bijzetten, wanneer jou dat gebeurde?
En jij wilt nu opeens zeggen dat je iets tegen jonge Aziatische meisjes hebt?quote:Op maandag 23 mei 2005 02:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
selang doet alleen maar meisjes van 13 in thailand. dus zijn posts hoef je eigenlijk niet te lezen, het is slechts zijn 'trademark'. ik denk dat ie bang is voor iemand die weerwoord zou kunnen bieden.
Precies, het was 15 jaar terug dat ze dat voor het laatst meemaakte. Gun het haar dat ze dit op FOK wilt uitzetten.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat was de kwestie dan?
Dat een stel geile pikkies het niet konden laten om naar je borsten te gluren?
zeg jij eens iets over jezelf dan, kwa zekerheid.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je bent zelf de aangewezen persoon om dat over jezelf te zeggen als het van toepassing zou zijn. Jij ziet jezelf tenslotte iedere dag in de spiegel
En jij?quote:Op maandag 23 mei 2005 02:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zeg jij eens iets over jezelf dan, kwa zekerheid.
"hou je erbuiten kok!".quote:
Ik ben zelfverzekerd, weet waar mijn sterke en zwakke punten liggen. Een keer in de maand heb ik een ''dikdag''quote:Op maandag 23 mei 2005 02:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zeg jij eens iets over jezelf dan, kwa zekerheid.
xennia. van jou wil ik het in het echt horenquote:Op maandag 23 mei 2005 02:35 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Wat of ik over mezelf zou zeggen? Of Xennia?
Ok, ik geef toe, ik 1 keer in de maand een bad hair day.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ben zelfverzekerd, weet waar mijn sterke en zwakke punten liggen. Een keer in de maand heb ik een ''dikdag''
ben je dik dan? zojaquote:Op maandag 23 mei 2005 02:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ben zelfverzekerd, weet waar mijn sterke en zwakke punten liggen. Een keer in de maand heb ik een ''dikdag''
Kokquote:Op maandag 23 mei 2005 02:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
"hou je erbuiten kok!".ja had ik ook moeten doen.
Mannen zijn gewoon veel visueler ingesteld dan vrouwen en moeten wel op dergelijke prikkels reageren. Zo zijn ze geprogrammeerd. En daar kun je als vrouw je voordeel mee doenquote:Op maandag 23 mei 2005 02:34 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Nee, de kwestie was dat ik me gewoon s'nachts ineens afvroeg hoe dat werkt bij mannen. Maar ik kan mijn vraag bljikbaar niet goed genoeg omschrijven. En wordt wat moe van al die persoonlijke aanvallen. Het was gewoon nieuwsgierigheid. Vriendinnen van mij komen namelijk niet verder dan "mannen zijn ou eenmaal zo, ze deken allemaal met hun pik, kortom: zielig volkje" en dat lijkt me onzin.
Gap, pas maar op, nog 1 keer zo'n opmerking en ook jij bent binnen een paar dagen opgezwollen.quote:
Ik val je nergens aan, hoor...quote:Op maandag 23 mei 2005 02:34 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Nee, de kwestie was dat ik me gewoon s'nachts ineens afvroeg hoe dat werkt bij mannen. Maar ik kan mijn vraag bljikbaar niet goed genoeg omschrijven. En wordt wat moe van al die persoonlijke aanvallen. Het was gewoon nieuwsgierigheid. Vriendinnen van mij komen namelijk niet verder dan "mannen zijn ou eenmaal zo, ze deken allemaal met hun pik, kortom: zielig volkje" en dat lijkt me onzin.
Die dikdag compenseer ik overigens door schandalig veel chocola te eten. Dat lijkt op het eerste oog tegenstrijdig en dat is het ookquote:Op maandag 23 mei 2005 02:37 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ok, ik geef toe, ik 1 keer in de maand een bad hair day.
En dan bel ik de kapper maar weer.![]()
koot en bie, ken je die?quote:
alles beter dan bredaquote:Op maandag 23 mei 2005 02:37 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Zoalshetis... nou word ik verlegen ;-)
Dat komt omdat je je dan kut voelt. Logisch, ik flikker dan extra wax in m'n haar.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Die dikdag compenseer ik overigens door schandalig veel chocola te eten. Dat lijkt op het eerste oog tegenstrijdig en dat is het ook
als iemand nou heel vaak tegen jou zegt dat je dik ben, ga je het dan ook geloven?quote:
Wat mij betreft alleen de ogen die afkomstig zijn van aantrekkelijke mannenquote:Op maandag 23 mei 2005 02:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik val je nergens aan, hoor...
Maar zeg eens eerlijk: al die verdwaalde ogen, strelen die niet stiekem ook het ego?
Ergens rinkelt er een belletje maar ik denk dat ik daar te jong voor ben.quote:
Zitten er ook gelukshormonen in wax tegenwoordig? Dat zou een uitvinding zijn!quote:Op maandag 23 mei 2005 02:40 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Dat komt omdat je je dan kut voelt. Logisch, ik flikker dan extra wax in m'n haar.
Beetje hetzelfde effect... of niet...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |