Wat is je probleem nu....?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:39 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Was vandaag op een feestje, of gisteren eigenlijk gezien het tijdstip, allemaal mensen die ik al eeuwen ken. Ik dacht: kleed me s leuk aan in tegenstelling tot mijn normale outfit (spijkerbroek etc), leuke blouse, rokje etc en wat blijkt: al die mannen die me al jaaaaren kennen praten ineens op borsthoogte (qua blik). Een paar keer heb ik wat gezegd: werd luidkeels ontkent natuurlijk. Toen maar opgegeven. Maar nu, uren later, denk ik nog steeds: zijn mannen nou echt zo simpel dat ze zich daardoor zoooo laten afleiden???
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:45 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Okay dan... buiten het feit dat ik geen push-up bh aan had (heb ik niet nodig, haha
Ik zou eerder zeggen; natuurlijk. Maar waarom doe je zulke kleding aan, had je verwacht dat ze naar je schoenen zouden kijken?quote:ja, mannen zijn zo simpel?
Nee, tieten/kont. Als het goed is was niet alles zichtbaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:06 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Dus das een raar idee. Het betekent dat mijn beste vrienden me dus uiteindelijk gewoon als tieten/kut zien, om het even grof te zeggen. Verhelderend.
waarschijnlijk een groooot probleem.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:42 schreef Duiveltja het volgende:
Als ze alleen naar je tieten keken heb je dus een probleem
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Als jij een bank berooft en de medewerkers blijven naar je pistool staren....vind je dat dan ook vreemd?
Jeps.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:39 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Was vandaag op een feestje, of gisteren eigenlijk gezien het tijdstip, allemaal mensen die ik al eeuwen ken. Ik dacht: kleed me s leuk aan in tegenstelling tot mijn normale outfit (spijkerbroek etc), leuke blouse, rokje etc en wat blijkt: al die mannen die me al jaaaaren kennen praten ineens op borsthoogte (qua blik). Een paar keer heb ik wat gezegd: werd luidkeels ontkent natuurlijk. Toen maar opgegeven. Maar nu, uren later, denk ik nog steeds: zijn mannen nou echt zo simpel dat ze zich daardoor zoooo laten afleiden???
Vind je het gek?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:39 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Ja, dat zou ik ook wel eens willen wetenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Als jij een bank berooft en de medewerkers blijven naar je pistool staren....vind je dat dan ook vreemd?
Probeer het is uit!quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:20 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook wel eens willen weten
Huh?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:39 schreef erodome het volgende:
Ben geen man, maar kan ook danig afgeleid worden door een lekkere borstpartij voor mijn neus hoor, nu ben ik vrij klein, dus zit toch al vaak op die hoogte, komt dat even goed uit
quote:Op maandag 23 mei 2005 00:09 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Ik had niet gedacht dat de mannen hier zo nijdig en kwaad zouden reageren. Met "simpel" bedoelde ik wat anders dan wat de meesten begrepen. Excuus. Het was niet de bedoeling mannen als geheel te kleineren, het was een verkeerd omschreven vraag die ik had.
Nou nou... wat een onderdanigheid.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:09 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Ik had niet gedacht dat de mannen hier zo nijdig en kwaad zouden reageren. Met "simpel" bedoelde ik wat anders dan wat de meesten begrepen. Excuus. Het was niet de bedoeling mannen als geheel te kleineren, het was een verkeerd omschreven vraag die ik had.
Whehehe, geeft niet, dit zijn gewoon standaard Fok!-antwoorden. Verstand op -40cquote:Op maandag 23 mei 2005 00:09 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
nee hoor, dit is een ego strelings aandacht vragen topiekje.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:45 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Dit is gewoon een ordinair mannen-bashtopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |