En was dat niet ergens een ongelooflijk opwindend gevoel? Nou? Wees eens eerlijk tegen papi.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:40 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Das dubbel De-oneven-2.... tuurlijk, vrouwen zeiken ook altijd over fluitende bouwvakkers, maar wanneer ze niet fluiten is het helemaal fout (zo merkte ik laatst bij een vriendin). Op zich is het natuurlijk best complimenteus, ik kreeg alleen het gevoel dat ik ineens geen mens meer was, maar puur "borsten". En jaaaaaaa, dat is heus wel vaker gebeurd, maar nu dacht ik: ik vraag het eens op Fok!
geeft nietquote:Op maandag 23 mei 2005 02:41 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ergens rinkelt er een belletje maar ik denk dat ik daar te jong voor ben.
Mja, in die van mij wel, ruikt heel lekker, maar het is geen wax, maar Adjustment Alert ofzo, en ja ik laat me altijd van die dure shit aansmeren in de kapper.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zitten er ook gelukshormonen in wax tegenwoordig? Dat zou een uitvinding zijn!
Vergevingsgezindheid is een goede karaktereigenschap.quote:
Je zelfbeeld wordt deels gestuurd door het beeld wat anderen van je hebben. Dus er is een wisselwerking. Ik ga er echter vanuit dat ik stevig genoeg in mijn schoenen sta om van mijn eigen oordeel over mezelf overtuigd te blijvenquote:Op maandag 23 mei 2005 02:40 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
als iemand nou heel vaak tegen jou zegt dat je dik ben, ga je het dan ook geloven?
Dat maakte je in de war eh? Vandaar dit topic.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:44 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Nee, haha, dat was geen ongelooflijk opwindend gevoel.
Ja, 1 klote lange winkelstraat daar.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:45 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Zolashetis: ben je wel eens in Breda geweest dan?
Ga je je nu vaker vrouwelijker kleden of juist niet?quote:Op maandag 23 mei 2005 02:44 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Nee, haha, dat was geen ongelooflijk opwindend gevoel.
Hehe, ik hoop toch niet dat iedereen hier op FOK elkaars woorden serieus neemt om 2:48. Ik in ieder geval niet, daarnaast ga ik maar weer eens in bed kruipen, zal madame wel op prijs stellen denk ik...quote:Op maandag 23 mei 2005 02:46 schreef zoalshetis het volgende:
laten we allemaal nog ff een biertje pakken, begrijpen dat ts ook gewoon geirriteerd was die avond en niet teveel op elkaars woorden letten, ik zal ook mijn best doen. maw aquamarijn, kusje.
quote:Op maandag 23 mei 2005 02:48 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hehe, ik hoop toch niet dat iedereen hier op FOK elkaars woorden serieus neemt om 2:48. Ik in ieder geval niet, daarnaast ga ik maar weer eens in bed kruipen, zal madame wel op prijs stellen denk ik...![]()
jawel. vandaar dat ik je sommeer om snel in amsterdam te komen.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:45 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Zolashetis: ben je wel eens in Breda geweest dan?
wee je derdegebeente!quote:Op maandag 23 mei 2005 02:52 schreef LaZZ het volgende:
Jammer inderdaad ja. En nog ben ikniet weg. Ookok, om 3:00 dan,
hmm ok, ceintuurbaan hier, kabouterhuis, ken je dat?quote:Op maandag 23 mei 2005 02:53 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Hahaha, ik ben geboren in Amsterdam (Wibautstraat). Maar voorlopig zit ik hier goed. Breda ligt namelijk erg dicht bij Antwerpen. En dat is Amsterdam, maar dan relaxter.
tegenover tabitha.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:55 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Kabouterhuis MKD?
net gedaan, maar je kent de ceintuurbaan toch?quote:Op maandag 23 mei 2005 02:57 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Vaag... niet echt een beeld bij. Vertel eens :-)
kom maar een keer langsquote:Op maandag 23 mei 2005 02:59 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
ja, da-ah, ceintuurbaan ken ik wel ja :-)
dan was het een zielige poging van mij om grappig te zijn...quote:
een neiging is geen daad. ik voel me beter op mijn homeground. kom maar hier.quote:Op maandag 23 mei 2005 03:02 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Lazz: he????
Zoalshetis: neh, ik heb er zelf 6, das het probleem niet :-) Edoch: jij bent zo anti_breda dat ik neig naar jou hier uitnodigen. Veel grotere uitdaging ;-)
quote:Op maandag 23 mei 2005 03:06 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Hahahaha... dat is bijna een open deur qua tegenopmerking.... maar ik beheers me ;-)
Mail me maar wat details, dan sta ik voor je deur :-)
mij? sta je ook onder een andere naam op fok?quote:Op maandag 23 mei 2005 03:09 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
hehe... ik bedenk me net dat ik jou volgens mij net gemaild heb. Overigens zonder op dat moment te weten dat jij het was.
aha, ja ik heb idd mensen benaderd.quote:Op maandag 23 mei 2005 03:13 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Nee, ik post altijd onder deze naam. Mailtje was nav een vraag van mij over een tvidee.
ik ging tekeer zoals ik dacht dat je het verdiende in dit topic. en dat weet jij bestquote:Op maandag 23 mei 2005 03:18 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Nee, ik heb jou toevallig net teruggemaild, denk ik.
Maar we hebben geen intensieve mailcontacten nee, hahahahah.
Zie het bewijs: hoe je tekeer ging tegen me in het begin van dit topic.
quote:Op maandag 23 mei 2005 03:21 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Klopt. Daarom besloot ik ook, na een aantal dagen afkoelen, excuses aan te bieden voor mijn vraagstelling. Jij kent me niet, dus je weet niet hoe ik het bedoelde, dus je ging tekeer. Snappik.
is goed moppie.quote:Op maandag 23 mei 2005 03:25 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
We raken geheel off-topic Zoalshetis ;-)
Misschien heb ik je per ongeluk gemaild... mail mij anders maar. Lijkt me niet zozeer leuk, als wel interessant, uitdagend en fascinerend :-)
ineens krijg je mijn mail, maar het zal niet vandaag zijn. hoewel...quote:Op maandag 23 mei 2005 03:28 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
:-)
jouw verwachting maakt het gelijk een stuk minder spannend...quote:Op maandag 23 mei 2005 03:38 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Dat had ik wel verwacht... je houdt het graag spannend ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |