Ik ben ook erg benieuwd. En ik wil ook MGS4 zien!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:11 schreef Sakie het volgende:
Ik wil het design zien!
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:11 schreef Sakie het volgende:
Ik wil het design zien!
quote:Release dates of the PS3 in USA and Europe haven’t been determined yet by $ony, but it's believed that the PS3 will ship between July and October 2006 in USA and in late 2006 in Europe.
Dat balkje wil niet zeggen dat ie ook daadwerkelijk 2x zo snel is hoor,quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:11 schreef mikando18 het volgende:
2 x zo snel als de xbox 360? auch, al is het nog maar afwachten of ze spellen er veel beter uitzien.
Dat zou wel erg geil zijn. Maar goed, eerst zien, dan geloven. Die emotion engine was het uiteindelijk ook net niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:10 schreef Sakie het volgende:
NVidia is working with Sony on the "RSX Reality Synthesizer" for the PS3. It will be able to produce "movie quality" graphics at 60 FPS.
Ach, met een voorpsrong van een jaar zullen diezelfde graphicwhores ook een X360 hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:18 schreef PandorasBox het volgende:
Hij is in ieder geval sneller.
Nu gaan alle graphicwhores naar de Ps3. En geloof mij, dat zijn er veel.
Zie het succes van de Xbox
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zou wel erg geil zijn. Maar goed, eerst zien, dan geloven. Die emotion engine was het uiteindelijk ook net niet..
Die U3 engine gaat sowieso enorm geil worden. Ik hoop dat er goed gebruik van gemaakt gaat worden bij de volgende generatie consoles.
Controllers
Neee, doe dat niet!! Dit doet me meteen aan de graphics syntheziser a.k.a. emotion engine denken. Hebben ze niet van hun fouten geleerd?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:10 schreef Sakie het volgende:
NVidia is working with Sony on the "RSX Reality Synthesizer" for the PS3. It will be able to produce "movie quality" graphics at 60 FPS.
Weet je nog hoe belachelijk de Dreamcast specs leken na de aankondiging van de ps2 specs, en zie wat daarvan is gekomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:22 schreef Steeven het volgende:
Mag ik nu lachen? Want MS deed zo vreselijk arrogant de laatste tijd en nu blijkt hun Xbox veel minder voor te stellen dan de PS3. Maar ik trek geen voorbarige conclusies voor ik een hip design en games gezien heb.
En zeker de uitspraken van Sony moet je met een flink pak zout nemen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat balkje wil niet zeggen dat ie ook daadwerkelijk 2x zo snel is hoor,.
ja daarom staan ze ook op de 1ste plek.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:26 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Weet je nog hoe belachelijk de Dreamcast specs leken na de aankondiging van de ps2 specs, en zie wat daarvan is gekomen.
Sony heeft een big mouth. Eerst zien dan geloven.
Niks sufs aan, ik vind Xbox 360 suffer. Playstation is een merknaam die staat, misschien wel een van de beste merknamen op de hele wereld. Geen enkele reden om die te veranderen. Ik denk dat "Playstation" zelfs nog bekender is als "Sony" onder de doelgroep.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:29 schreef speknek het volgende:
Wat vreselijk suf dat ie toch weer PlayStation 3 gaat heten.
Nouja, het werkt.
Idd, zelfs de graphics van de Dreamcast waren minstens zo goed (matig) als die van de PS2.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:26 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Weet je nog hoe belachelijk de Dreamcast specs leken na de aankondiging van de ps2 specs, en zie wat daarvan is gekomen.
Sony heeft een big mouth. Eerst zien dan geloven.
Nou ik had het niet over de kwantiteit maar de kwaliteit. Vandaar dat Kutaragi meteen begint met eerder behaalde resultaten. Als gamer gaat het me om wat ie kan niet om hoeveel het verkoopt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:29 schreef Thief het volgende:
[..]
ja daarom staan ze ook op de 1ste plek.
ze hebben genoeg bewezen. en dan met het minst sterke console
de kloof tussen ps2 -xbox is ook groter dan ps3 - xbox360.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:28 schreef Jebus het volgende:
Ja duh natuurlijk is de xbox sterker dan de ps2, die kwam later uit. De ps3 komt nu later dan de xbox360, dus is het logisch dat hij krachtiger is.
Ik zeg ook, het werkt. Ik vind het alleen inspiratieloos, je bent duidelijk een serieproduct aan het kopen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:30 schreef twi het volgende:
Niks sufs aan, ik vind Xbox 360 suffer. Playstation is een merknaam die staat, misschien wel een van de beste merknamen op de hele wereld. Geen enkele reden om die te veranderen. Ik denk dat "Playstation" zelfs nog bekender is als "Sony" onder de doelgroep.
Idd. Het zou ze bakken met geld kosten om die nieuwe naam op te bouwen. Hoe lang zit PlayStation nu al als reclame in CL-wedstrijden, als je dat allemaal moet vervangen...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:30 schreef twi het volgende:
[..]
Niks sufs aan, ik vind Xbox 360 suffer. Playstation is een merknaam die staat, misschien wel een van de beste merknamen op de hele wereld. Geen enkele reden om die te veranderen. Ik denk dat "Playstation" zelfs nog bekender is als "Sony" onder de doelgroep.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:31 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nou ik had het niet over de kwantiteit maar de kwaliteit. Vandaar dat Kutaragi meteen begint met eerder behaalde resultaten. Als gamer gaat het me om wat ie kan niet om hoeveel het verkoopt.
Met een voorsprong van een jaar + gigantische PS1 userbase.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:29 schreef Thief het volgende:
[..]
ja daarom staan ze ook op de 1ste plek.
ze hebben genoeg bewezen. en dan met het minst sterke console
Ja maar ik vind het wel inspiratieloos. Elke console een nieuwe naam vond ik altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:30 schreef twi het volgende:
[..]
Niks sufs aan, ik vind Xbox 360 suffer. Playstation is een merknaam die staat, misschien wel een van de beste merknamen op de hele wereld. Geen enkele reden om die te veranderen. Ik denk dat "Playstation" zelfs nog bekender is als "Sony" onder de doelgroep.
Als GTA een launchtitel wordt moet ie natuurlijk wel een kick ass multyplayeroptie hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:24 schreef PandorasBox het volgende:
Het zal wel even slikken worden voor MS.
GTA als launchtitel.
Ze waren te vroeg mer hun "Als Ps3 laucht botsen ze tegen Halo 3"
Tsk tsk
PS2 - 6.4 GFLOPS / Xbox - 2 GFLOPSquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:31 schreef Thief het volgende:
[..]
de kloof tussen ps2 -xbox is ook groter dan ps3 - xbox360.
sony heeft het goed voormekaar![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:35 schreef twi het volgende:
[..]
PS2 - 6.4 GFLOPS / Xbox - 2 GFLOPS
PS3 - 218 GFLOPS / Xbox - 116 GFLOPS
Verschil is kleiner geworden dus.
Ik ben benieuwd naar de eerste beelden van MGS4quote:Sony also unveiled the PS3's graphics chip, the RSX "Reality Synthesizer based on Nvidia technology. The GPU will be capable of 128bit pixel precision, 1080p resolution, some of the highest HD resolution around. It also has over 300 million transistors lager than any processor available commercially today. It was manufactured using the 90nm process with 8 layers of metal. The RSX is more powerful than two GeForce 6800 ultras, which would cost rough $1000 if bought today
Ik denk zelfs dat als sony een console released zonder enige game dat die dan nog de winkels uitvliegt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:33 schreef Thief het volgende:
[..]
ja.. dus jij denkt dat iedereen gewoon voor de grap masaal de ps2 in huis hebben gehaald.
blijkbaar had het weldegelijk goeie kwaliteit of niet piet
Ah inderdaad. Als Sony het voor elkaar krijgt 'm in de zomer 2006 te launchen (net een paar maandjes later dan de X360 launch in Europa, voorjaar 2006) dan is 't verschil een stuk kleiner dan verwacht inderdaad.quote:
Zie ik nou dat de ps2 meer Gflops heeft dan de xbox? In dat geval zijn we er alsnog niet van verzekerd dat ie mooier wordt dan de 360.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:35 schreef twi het volgende:
[..]
PS2 - 6.4 GFLOPS / Xbox - 2 GFLOPS
PS3 - 218 GFLOPS / Xbox 360 - 116 GFLOPS
Verschil is kleiner geworden dus.
Ben van plan om de koop een paar maandjes uit te stellen en gewoon te wachten tot de eerste prijs-drop is geweest...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:38 schreef PandorasBox het volgende:
OMG de Ps3 wordt dus echt een monster.
Moet ik alvast gaan sparen voor dat ding...![]()
??quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:41 schreef Lemmax het volgende:
[[url= afbeelding]]http://img77.echo.cx/img77/9669/ps36mg.jpg]afbeelding[/url]][/url]
Verschillende specs sites zeggen dat de Xbox 120 GFLOPS heeft, maar daar geloof ik niks van. Anderen melden 2 GFLOPS, wat me reeeler lijkt gezien de ouderwetse hardware in de Xbox. 't Is dus ook geen lineair verband tussen GFLOPS en graphics. 't Gaat om 't hele pakket.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:39 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Zie ik nou dat de ps2 meer Gflops heeft dan de xbox? In dat geval zijn we er alsnog niet van verzekerd dat ie mooier wordt dan de 360.
Is dat echt? Dan heeft de stijl strijd iig al gewonnen. Wat een sleek madderfakker.quote:
Sony moet gewoon zorgen voor een simpele programmeertaal voor de ps3, iets wat microsoft met XNA volgens mij wel goed voor elkaar heeft.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:39 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Zie ik nou dat de ps2 meer Gflops heeft dan de xbox? In dat geval zijn we er alsnog niet van verzekerd dat ie mooier wordt dan de 360.
Lijkt me ook fake.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:43 schreef Thief het volgende:
is nep! of niet??
Een jaartje eerder uitkomen moet toch niet veel uitmaken zou je zeggen als die emotion engine echt zo krachtig was, de Xbox hardware was bovendien al redelijk verouderd toen die uitkwam en al veel langer dan een jaar op de markt (op de videokaart na).quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:28 schreef Jebus het volgende:
Ja duh natuurlijk is de xbox sterker dan de ps2, die kwam later uit.
Dan zal ik maar hopen op hoge x360 verkoopaantallen. Dan moet sony haast wel met een erg lage prijs launchen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:44 schreef beerke het volgende:
Gezien de launchprijzen van de PS en PS II denk ik dat je flink mag gaan sparen inderdaad
Officieel nu.quote:Sony Computer Entertainment Inc. To Launch its Next Generation Computer Entertainment System, PLAYSTATION 3 in Spring 2006
Unrivaled Performance with the Introduction of Cell Processor and Many Advanced Technologies, and Backwards compatible with PlayStation® and PlayStation®2
Los Angeles, CALIF., May 16, 2005 – At a press conference held in Los Angeles, California, today, Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) revealed the outline of its PLAYSTATION®3 (PS3) computer entertainment system, incorporating the world's most advanced Cell processor with super computer like power. Prototypes of PS3 will also be showcased at the Electronic Entertainment Expo (E3), the world's largest interactive entertainment exhibition held in Los Angeles, from May 18th to 20th.
PS3 combines state-of-the-art technologies featuring Cell, a processor jointly developed by IBM, Sony Group and Toshiba Corporation, graphics processor (RSX) co-developed by NVIDIA Corporation and SCEI, and XDR memory developed by Rambus Inc. It also adopts BD-ROM (Blu-ray Disc ROM) with maximum storage capacity of 54 GB (dual layer) , enabling delivery of entertainment content in full high-definition (HD) quality, under a secure environment made possible through the most advanced copyright protection technology. To match the accelerating convergence of digital consumer electronics and computer technology, PS3 supports high quality display in resolution of 1080p(*) as standard, which is far superior to 720p/1080i.
With an overwhelming computing power of 2 teraflops, entirely new graphical expressions that have never been seen before will become possible. In games, not only will movement of characters and objects be far more refined and realistic, but landscapes and virtual worlds can also be rendered in real-time, thereby elevating the freedom of graphics expression to levels not experienced in the past. Gamers will literally be able to dive into the realistic world seen in large screen movies and experience the excitement in real-time.
In 1994, SCEI launched the original PlayStation® (PS), followed by PlayStation®2 (PS2) in 2000 and PlayStation®Portable (PSP®) in 2004, every time introducing the latest advancement in technology and bringing innovation to the interactive entertainment software creation. Over 13,000 titles have been developed by now, creating a software market that sells more than 250 million copies annually. PS3 offers backward compatibility enabling gamers to enjoy these enormous assets from PS and PS2 platforms.
PlayStation family of products are sold in more than 120 countries and regions around the world. With cumulative shipments reaching more than 102 million for PS and approximately 89 million for PS2, they are the undisputed leaders and have become the standard platform for home entertainment. After 12 years from the introduction of the original PS and 6 years from the launch of PS2, SCEI brings PS3, the newest platform with the most advanced next generation computer entertainment technology.
With the delivery of Cell based development tools that has already begun, development of game titles as well as tools and middleware are in progress. Through collaboration with world's leading tools and middleware companies, SCEI will offer full support to new content creation by providing developers with extensive tools and libraries that will bring out the power of the Cell processor and enable efficient software development.
Preparations are under way for launch of PS3 and new generation software in the spring of 2006. (*)1080p/720p/1080i: "p" stands for progressive scan method, "i" stands for interlace method. 1080p is the highest resolution within the HD standard.
"SCEI has continuously brought innovation to the world of computer entertainment, such as real-time 3D computer graphics on PlayStation and the world's first 128 bit processor Emotion Engine (EE) for PlayStation 2. Empowered by the Cell processor with super computer like performance, a new age of PLAYSTATION 3 is about to begin. Together with content creators from all over the world, SCEI will accelerate the arrival of a new era in computer entertainment." Ken Kutaragi, President and CEO, Sony Computer Entertainment Inc..
Supporting comments from third party developers and publishers (In alphabetical order of company name)
"With the new generation PlayStation platform, we can create "GUNDAM WORLD" with the quality no one has ever imagined. The philosophy, connecting millions of Cell together, makes reality get closer to the world of SF films. We are delighted to share the vision of Ken, ARCHITECT, Kutaragi." Shin Unozawa, Managing Director, Leader, Game Software Group, President, Video Game Company, BANDAI CO.,LTD.
"The PLAYSTATION 3 has us really excited! So much so in fact that we are already working our hardest to get Devil May Cry 4 out for this new platform. New hardware always yields more options for developers to create exciting and fresh gameplay experiences. I believe that the PS3 is one piece of hardware that will test the mettle of our development team and help us to create some of the most amazing games, limited only by our imagination." Keiji Inafune, Managing Executive Officer, Research & Development Division, Capcom Co., Ltd.
"Each generation of PlayStation has made a dramatic improvement in how we create and play videogames. PLAYSTATION 3 will be a breakthrough in how the world experiences entertainment. EA is fully aligned with Sony Computer Entertainment – we share their vision and applaud their success. " Larry Probst, Chairman and CEO, Electronic Arts
"President Kutaragi has thrown down a gauntlet. That gauntlet is called the PLAYSTATION 3. We here at Koei have gladly taken up the challenge, and are striving day and night to take full advantage of all the PS3's new possibilities. Our goal is to combine cutting-edge technology with a full range of artistic expression to deliver the ultimate form of entertainment, and please people everywhere." Keiko Erikawa, Chairman & C.E.O., KOEI Co., Ltd.
"With the arrival of the next generation computer entertainment system PLAYSTATION 3, I believe it will be possible for graphic expressions, more beautiful than before, to coexist with more deep and evolved game play which utilize the Cell architecture. I also have high expectations for the evolution by the online features that will be enhanced. We will utilize the features of the new platform and will strive to create contents that will bring new excitement for our users world wide, so please have high hopes for Konami. " Kazumi Kitaue, CEO, Konami Digital Entertainment, Inc
"Each time SCEI launches a console, the video games business moves to the next level. With PLAYSTATION 3 it looks as if it might be time for interactive entertainment to become, finally, the world's dominant artistic medium. " Sam Houser, President, Rockstar Games (Take-Two Interactive Software, Inc.)
"We at Namco have used and will continue to use the advancements in audio-visual technology to deliver games that are not only appealing to the eyes and ears, but that stir emotions, speak to the heart, and remain in players' minds for years to come. We are confident that the PLAYSTATION 3 is an entertainment system that will enable us to do just that." Shigeru Yokoyama, CT Company President, Namco Ltd.
Hisao Oguchi, President and Chief Operating Officer, SEGA Corporation "Next-generation hardware platforms will enable SEGA to create new game concepts that offer more immersive interactive experiences. SEGA continues to pursue the fusion of creativity and technology by publishing only the best, more innovative content to gamers around the world."
Yoichi Wada, President, SQUARE ENIX CO., LTD. "Square Enix is extremely honored to have had the chance to provide you with this technical demonstration of what the Cell processor can bring to the PLAYSTATION 3 and the world of gaming. We are committed to fully backing SCEI's new computer entertainment system and plans to bring the FINAL FANTASY series to the PS3 are just beyond the horizon."
Yves Guillemot, President and CEO, Ubisoft "Ubisoft was one of the first major international developers to have its teams start focusing on next generation consoles. We are looking forward to developing outstanding games on Sony Computer Entertainment Inc.'s new system. Its powerful features will help take the industry to an even higher level in the very near future."
PLAYSTATION®3 Specifications Product name PLAYSTATION®3 CPU Cell Processor PowerPC-base Core @3.2GHz 1 VMX vector unit per core 512KB L2 cache 7 x SPE @3.2GHz 7 x 128b 128 SIMD GPRs 7 x 256KB SRAM for SPE * 1 of 8 SPEs reserved for redundancy total floating point performance : 218 GFLOPS
GPU RSX @550MHz 1.8 TFLOPS floating point performance Full HD (up to 1080p) x 2 channels Multi-way programmable parallel floating point shader pipelines
Sound Dolby 5.1ch, DTS, LPCM, etc. (Cell-base processing)
Memory 256MB XDR Main RAM @3.2GHz 256MB GDDR3 VRAM @700MHz
System Bandwidth Main RAM 25.6GB/s VRAM 22.4GB/s RSX 20GB/s (write) + 15GB/s (read) SB 2.5GB/s (write) + 2.5GB/s (read)
System Floating Point Performance 2 TFLOPS
Storage HDD Detachable 2.5" HDD slot x 1
I/O USB Front x 4, Rear x 2 (USB2.0) Memory Stick standard/Duo, PRO x 1 SD standard/mini x 1 CompactFlash (Type I, II) x 1
Communication Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) x 3 (input x 1 + output x 2) Wi-Fi IEEE 802.11 b/g Bluetooth Bluetooth 2.0 (EDR)
Controller Bluetooth (up to 7) USB2.0 (wired) Wi-Fi (PSP®) Network (over IP)
AV Output Screen size 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p HDMI HDMI out x 2 Analog AV MULTI OUT x 1 Digital audio DIGITAL OUT (OPTICAL) x 1
Disc media * read only CD PlayStation® CD-ROM PlayStation®2 CD-ROM CD-DA CD-DA (ROM), CD-R, CD-RW SACD SACD Hybrid (CD layer), SACD HD DualDisc DualDisc (audio side),DualDisc DVD side)
DVD PlayStation®2 DVD-ROM PLAYSTATION®3 DVD-ROM DVD-Video DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW
Blu-ray Disc PLAYSTATION®3 BD-ROM BD-Video BD-ROM, BD-R, BD-RE
About Sony Computer Entertainment Inc. Recognized as the global leader and company responsible for the progression of consumer-based computer entertainment, Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) manufacturers, distributes and markets the PlayStation® game console, the PlayStation®2 computer entertainment system and the PlayStation®Portable (PSP®) handheld entertainment system. PlayStation has revolutionized home entertainment by introducing advanced 3D graphic processing, and PlayStation 2 further enhances the PlayStation legacy as the core of home networked entertainment. PSP is a new portable entertainment system that allows users to enjoy 3D games, with high-quality full-motion video, and high-fidelity stereo audio. SCEI, along with its subsidiary divisions Sony Computer Entertainment America Inc., Sony Computer Entertainment Europe Ltd., and Sony Computer Entertainment Korea Inc. develops, publishes, markets and distributes software, and manages the third party licensing programs for these platforms in the respective markets worldwide. Headquartered in Tokyo, Japan, Sony Computer Entertainment Inc. is an independent business unit of the Sony Group.
****
*Storage media (HDD, "Memory Stick", SD memory card, and CompactFlash) are sold separately. * "Dolby" is a trademark of Dolby Laboratories. * "DTS" is a trademark of Digital Theater Systems, Inc. * "CompactFlash" is a trademark of SanDisk Corporation. * "HDMI" is a trademark of HDMI Licensing LLC. * "Blu-ray Disc" is a trademark. * "Bluetooth" is a trademark of Bluetooth SIG, Inc. * All other trademarks are the property of their respective owners.
*"Memory Stick" and "Memory Stick PRO" are trademarks of Sony Corporation. * "PlayStation", the PlayStation logo and "PSP" are registered trademarks of Sony Computer Entertainment Inc.
©2005 Sony Computer Entertainment Inc. All rights reserved. Design and specifications are subject to change without notice.
De Xbox heeft om precies te zijn 2.93 GFLOPS. Het zegt dus inderdaad geen reet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:42 schreef twi het volgende:
[..]
Verschillende specs sites zeggen dat de Xbox 120 GFLOPS heeft, maar daar geloof ik niks van. Anderen melden 2 GFLOPS, wat me reeeler lijkt gezien de ouderwetse hardware in de Xbox. 't Is dus ook geen lineair verband tussen GFLOPS en graphics. 't Gaat om 't hele pakket.
Die kunnen op de achterkant zitten, of achter een klepje. De controllers zijn namelijk wireless.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:45 schreef Thief het volgende:
ja ik zie geen usb poort of wat dan ook dus lijkt me wel fake of prototype
hoort 4 aan de voorkant te zitten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:46 schreef twi het volgende:
[..]
Die kunnen op de achterkant zitten, of achter een klepje. De controllers zijn namelijk wireless.
Een port van een drie jaar oud spel?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:48 schreef Steeven het volgende:
Xbox 360 krijgt FF11.
Mja lelijk is ie niet, maar die ingegraveerde tekst vind ik wat patserigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:49 schreef beerke het volgende:
... qua design ziet ie er een stuk beter uit dan de 360 van MS. Maar dat is mijn smaak he... Moet ik toch maar koffie gaan leren drinken.
Echt strak, veel beter dan die lelijke xbox 360quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:49 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er beter en kleiner uit dan de X360 IMO
Dan zal die wel weer standby hebben, veel beter dan hem de hele tijd aan en uit te doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer die vreemde aan/uit knop aan de achterkantIk vind dat echt nutteloos
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:50 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Een port van een drie jaar oud spel?![]()
Lijkt me eerder minder goed voor de houdbaarheid van je console. Helemaal Sony hardware kennendequote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:52 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Dan zal die wel weer standby hebben, veel beter dan hem de hele tijd aan en uit te doen.
Lap!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:52 schreef PandorasBox het volgende:
"DMC4 and FF stay on PS3 confirmed"
http://biz.yahoo.com/prnews/050516/sfm178.html?.v=2
Nog nooit een PS2 gezien ofzo? Dat is NIET de powerbutton.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:55 schreef beerke het volgende:
Die powerbutton is inderdaad wederom onlogisch geplaatst. Vroeger had mijn PC dat ook. Moest je iedere keer op gevoel achter je kast op zoek naar de switch. Oude tijden herleven....
Hoe lang ik daar al niet op wacht. Vind het al heel wat dat die wel op de 360 afstands bediening zit.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:56 schreef twi het volgende:
Misschien zit er wel een aan/uit knop op de controller. Dat zou wel cool zijn.
Het schijnt dit keer iets met druk/hittesensoren te maken hebben... Zoiets als op de aibo zit zou wel cool zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:56 schreef twi het volgende:
Misschien zit er wel een aan/uit knop op de controller. Dat zou wel cool zijn.
Had ook niks anders verwacht, Sony had 19% aandelen in Squaresoft voor de fusie met Enix, toch? Maar er staat nergens "exclusive", dus ben benieuwd of de PS3 ook het alleenrecht over de komende FF delen blijft hebben.quote:
Ik heb 1 keer op een PS 2 gespeeld. En er een kwartier over gedaan om hem aan te krijgenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:56 schreef scotch het volgende:
[..]
Nog nooit een PS2 gezien ofzo? Dat is NIET de powerbutton.
Had ik ook problemen meequote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:58 schreef beerke het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer op een PS 2 gespeeld. En er een kwartier over gedaan om hem aan te krijgen![]()
Juist, en dat is die knop die op je oude 486 ook achterop zatquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:59 schreef twi het volgende:
[..]
Had ik ook problemen meeTotdat ik erachter kwam dat ik op de achterkant nog een knop om moest zetten voordat de Power knop werkte
Tjatjatja,quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:57 schreef twi het volgende:
[..]
Had ook niks anders verwacht, Sony had 19% aandelen in Squaresoft voor de fusie met Enix, toch? Maar er staat nergens "exclusive", dus ben benieuwd of de PS3 ook het alleenrecht over de komende FF delen blijft hebben.
Ik ook eigenlijk,met name omdat ik altijd heb gedacht dat Squaresoft deels in handen van Sony was.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:01 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Tjatjatja,
Zo te zien gaat de ps3-scrchitectuur weer behoorlijk afwijken van standaard api-protocollen en dergelijke... Lijkt me niet dat dat het porten van games eenvoudig gaat maken.
Niet dat ik meteen wil zeggen dat de FF reeks exclusief blijft, maar de kans erop acht ik toch behoorlijk groot.
quote:Right now at Sony's E3 2005 press conference, the president of Sony Entertainment Europe is showing The Getaway on PS3.
Details are still coming in, but the early word is that the thing is bloody amazing and looks like no digital recreation of London ever has. While the demonstration was devoid of driving or shooting, the game did display some incredible character models walking about a highly detailed English environment. Now, if only the power of PS3 can work out that poor camera just a bit.
They also ran the computer generated Spider-Man model from the actual Spider-Man 2 movie in real-time on PS3. Amazing.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:03 schreef Thief het volgende:
Anders is het al 2 uur . zitten we hier een beetje te speculeren
Een ding zie ik wel dat dit ding niet heeft een DVD brander. En voor iemand die dat nog niet heeft is dat toch wel weer een voordeel voor de 360. Evenals de tivo opties.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:01 schreef twi het volgende:
Hoe groot zal de harde schijf in dat ding zijn eigenlijk? Ik las 140 GB en 400 GB, maar als dat HD slot 2.5" is, lijkt dat me uitgesloten.
link!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:05 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Nog even bij de US slowchat langs en dan lekker naar bedje toe![]()
![]()
wist niet dat de 360 een brander had?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:05 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Een ding zie ik wel dat dit ding niet heeft een DVD brander. En voor iemand die dat nog niet heeft is dat toch wel weer een voordeel voor de 360. Evenals de tivo opties.
Ach, waarschijnlijk moet ik ze toch alle 2 in huis halen.
Nofi, maar ze showen the Getaway, het spel dat tot 2x toe neer gesabeld is in de pers als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:04 schreef autocue het volgende:
Wat info over het einde van de presentatie
[..]
Ja dat dacht ik, of ze hebben me weer lekker zitten maken met speculaties. Het zal iig nog een paar uurtjes duren voordat de M'soft press conference is.quote:
Ja maar Sony zal wel weer ervoor zorgen dat je speciale ps3 sticks moet gebruiken die rete duur zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:06 schreef twi het volgende:
Ik ben trouwens stinkend jaloers op die Memorystick/SD/CF ondersteuning. Als die ook als memorycard te gebruiken zijn heb je erg goedkope en zeer grote memorycards.
Tsja, dat zit er dik in natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:09 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja maar Sony zal wel weer ervoor zorgen dat je speciale ps3 sticks moet gebruiken die rete duur zijn.
Zoals ook bij digi cams.
Tja,quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:09 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja maar Sony zal wel weer ervoor zorgen dat je speciale ps3 sticks moet gebruiken die rete duur zijn.
Zoals ook bij digi cams.
De vraag is in hoeverre die brander nuttig zal zijn. Als je hem kunt gebruiken om opnames van je Media Center PC te branden, dan verwacht ik namelijk dat dit in het zgn. MS-DVR formaat zal zijn, dat door geen enkele DVD-speler ondersteund wordt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:05 schreef piet_pelle het volgende:
Een ding zie ik wel dat dit ding niet heeft een DVD brander. En voor iemand die dat nog niet heeft is dat toch wel weer een voordeel voor de 360. Evenals de tivo opties.
Nieuwe avatar Topstyle?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:11 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Tja,
Kan ik die 32mb-sony stick geleverd bij m'n psp toch nog ergens voor gebruiken...
Heb em al vervangen voor een 1gig-exemplaar. ( bijna net zo duur als heel de psp)
quote:
Eeuh, volgens mij gebruik ik de 2 maandjes dat ik hier zit gewoon 1 en dezelfde... maar ik kan me vergissen natuurlijkquote:
quote:
Zelfde lay out dusquote:
Iddquote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:14 schreef scotch het volgende:
what the...
Mmm, dan vergis ik me waarschijnlijk met iemand anders.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:12 schreef TopStyle het volgende:
...
Eeuh, volgens mij gebruik ik de 2 maandjes dat ik hier zit gewoon 1 en dezelfde... maar ik kan me vergissen natuurlijk![]()
Oh ja, en die uitsteeksels danquote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:14 schreef twi het volgende:
[..]
Als jij daar overeenkomsten in ziet, ben je echt blind.
En er roept iemand hier dat de 360 2.93 Gflops heeft. MS heeft zelf op hun officiele site 1 Tflop gezet, dus niet slap zeveren.quote:E3 2005: Getaway PS3 Shown
Real-time rendering of Getaway shown.
by Ivan Sulic
May 16, 2005 - Right now at Sony's E3 2005 press conference, the president of Sony Entertainment Europe is showing The Getaway on PS3.
Details are still coming in, but the early word is that the thing is bloody amazing and looks like no digital recreation of London ever has. While the demonstration was devoid of driving or shooting, the game did display some incredible character models walking about a highly detailed English environment. Now, if only the power of PS3 can work out that poor camera just a bit.
They also ran the computer generated Spider-Man model from the actual Spider-Man 2 movie in real-time on PS3. Amazing.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de controller wel tof eignelijk, tis weer eens wat anders XD
Alle controllers lijken op elkaar. De xbox pad op die van de Dreamcast, de cube pad weer op die van de xbox.quote:
De HUIDIGE Xbox heeft 2.93 GFLOPS. Minder dan de PS2 dus.quote:En er roept iemand hier dat de 360 2.93 Gflops heeft. MS heeft zelf op hun officiele site 1 Tflop gezet, dus niet slap zeveren.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:18 schreef Edenoniphobic het volgende:
En er roept iemand hier dat de 360 Xbox 1 2.93 Gflops heeft. MS heeft zelf op hun officiele site 1 Tflop gezet, dus niet slap zeveren.
Daar ben ik het dan ook wel weer mee eens.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de controller wel tof eignelijk, tis weer eens wat anders XD
quote:Out of the box, the PS3 will have the capability to support seven Bluetooth controllers. It will also have six USB slots for peripherals--four up front and two in the back.
Sony also laid out the technical specs of the device. The PlayStation 3 will feature the much-vaunted Cell processor, which will run at 3.2 Ghz, giving the whole system 2.18 teraflops of overall performance. It will sport 256mb XDR main RAM at 3.2 Ghz, and have 256MB of GDDR VRAM at 700mhz.
Sony also unveiled the PS3's graphics chip, the RSX "Reality Synthesizer" based on Nvidia technology. The GPU will be capable of 128bit pixel precision, 1080p resolution, some of the highest HD resolution around. The RSX also has 512mb of graphics render memory and is capable of 100 billion shader operations and 51 billion dot products per second. It also has over 300 million transistors, larger than any processor available commercially today. It will be manufactured using the 90nm process with 8 layers of metal. The RSX is more powerful than two GeForce 6800 Ultra video cards, which would cost roughly $1000 total if bought today.
To show off the PlayStation 3's graphical brawn, Sony showed several game demos, including an Unreal 3 tech demo of an Unreal Tournament 2007-esque shooter. In what must come as a relief to developers, Epic Games' Tim Sweeney was on hand to vouch for the PS3, saying it was "easy to program for" and that Epic had received its first PS3 hardware two months ago. He proved the tech demo was real time by showing it again and manipulating the camera and zooming in.
The PlayStation 3 will also sport some hefty multimedia features, such as video chat, internet access, digital photo viewing, digital audio and video. Sony Computer Entertainment head Ken Kutaragi introduced it as a "Super computer for computer entertainment."
By Tor Thorsen -- GameSpot
De ruimte in 't midden is niet eens het probleem. Ik heb bij de PS2 altijd problemen met de ruimte tussen de knoppen zelf. Je kunt niet flink wat druk zetten om schuin te lopen, dan moet je twee knoppen indrukken. Vind ik minder lekker werken dan op de Xbox D-Pad.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:19 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Alle controllers lijken op elkaar. De xbox pad op die van de Dreamcast, de cube pad weer op die van de xbox.
Alleen had Sony mijnsinziens de r-toets en de 3D stick beter om kunnen draaien zoals bij de concurrentie. En die r-toets met ruimte in het midden vind ik ook zwaar ruk.
Hij heeft de afgelopen maanden zitten photoshoppen om ons allen nu op het verkeerde been te zettenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:21 schreef Thief het volgende:
lemmAx hoe kom je aan die fotos dan?
Maar die GFLOPS zeggen dus niet alles, gezien de huidige Xbox 2.93 GFLOPS heeft en de PS2 er 6.4 heeft (ook 2x zoveel dus). Veel GFLOPS staat dus niet per se gelijk aan betere graphics.quote:
nee heb wel zo'n vermoede!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:23 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Hij heeft de afgelopen maanden zitten photoshoppen om ons allen nu op het verkeerde been te zetten![]()
Lijkt me erg realistisch hoor, of denk je dat iemand nu net op exact dit tijdstip een fake met dezelfde style als de console uitbrengt?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:24 schreef Thief het volgende:
[..]
nee heb wel zo'n vermoede!
sony komt toch niet met zo'n controller man![]()
![]()
Ja, GameSpot, IGN en dergelijke zullen vast fake pics op hun site hebben gezet...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:23 schreef TopStyle het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat sony qua design een heel andere weg in gaat slaan met de ps3 dan met de psp.
En daar deze scoops in de verste verte niet op de wat hoekerige, stoere psp lijke beschouw ik ze als fake.
Mark my words!
( kan ik ook eens goed op m'n bek gaan mocht sony weer eens raar uit de hoek komen)
Die ps3 lijkt zoveel randapparatuur te ondersteunen misschien kan je er ook xbox(360) controllers op gebruiken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:24 schreef Thief het volgende:
[..]
nee heb wel zo'n vermoede!
sony komt toch niet met zo'n controller man![]()
![]()
oops ik was weer eens wat laatquote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:25 schreef chibibo het volgende:
Blijkbaar heeft Square-Enix een remake van de intro van Final Fantasy VII gemaakt als tech-demo van de PS3. Hopelijk komt hier snel een filmpje van online.
http://ps3.ign.com/articles/614/614692p1.html
quote:ony just took a bunch of steam out of Microsoft's Xbox 360 by demonstrating Epic's amazing Unreal 3.0 tech on PS3.
While the technology was being used to run an untitled game, it was being used super well. This is important because until this moment, Gears of War, Microsoft's Unreal 3.0 powered third-person shooter, was the best looking Xbox 360 game we've yet seen. And there it is...running on PS3.
We'll have more details as they come.
quote:May 16, 2005 - Sony just demonstrated clips of a bunch of new PS3 games that were supposedly all real-time and all incredible.
We'll have full reports on all of these games within the next few hours, but right now the list looks a little something like,
Tekken -- Namco.
Killzone -- Guerilla
Vision Gran Turismo -- Polyphony Digital
Formula One -- Sony Liverpool
Untitled Old West Game -- Rockstar
Oh-Ni -- Koei
Mobile Suit Gundam -- Bandai
Devil May Cry 4 -- Capcom
Super Gory Wolfensdtein Style FPS -- Insomniac
Metal Gear Solid 4 -- Konami
PYEdentify Voice Recognition Game -- SCEA
Fifth Phantom Saga -- Sega
Heavenly Sword -- Sony
Warhawk -- Incognito
Killing Day -- Ubisoft
Motor Storm -- Evolution
Ja maar dat komt omdat de balans van de PS2 niet in orde is, en de GPU van de Xbox heel goed geschikt is voor visuals, terwijl de PS2 dit softwarematig doet. Over het algemeen is men het erover eens dat Flops een hoop zegt over rauwe performance. Mits de balans ditmaal van de PS3 in orde is kan je nu al wel kan zeggen dat de PS3 tweemaal zo krachtig is.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:24 schreef twi het volgende:
[..]
Maar die GFLOPS zeggen dus niet alles, gezien de huidige Xbox 2.93 GFLOPS heeft en de PS2 er 6.4 heeft (ook 2x zoveel dus). Veel GFLOPS staat dus niet per se gelijk aan betere graphics.
Maar nog niet beter dus, en het duurt nog even voordat ie uitkomt. Ik ben niet bang dat de x360 minder gaat worden qua graphics, met zulke hardware hebben de developpers nog lange tijd te gaan voor de top bereikt wordt.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
PSP als controller PS3:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=4471
Een gamecube emu die zelda draaitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:33 schreef Steeven het volgende:
Oke, ze hebben nu leuke dingen laten zien en er komt nog veeeel meer. Maar ik zit eigenlijk te wachten op sappige uithalen naar de concurrentie.
Ik ookquote:Fuck man, geen zin om te slapen. ik wil wat ingame beelden zien!
quote:Een gamecube emu die zelda draait
Dat is geen uithaal, dat is jaloeziequote:
quote:
Ik zou zeggen dat de GPU de bottleneck zal zijn. Niet dat die slechter is dan die van de Xbox, maar hij zal niet veel beter zijn. De PS3 zal wellicht betere graphics hebben dan de X360 (niet verwonderlijk, met een latere launch, exclusievere hardware en eventueel een hogere prijs). Maar dubbel zo goed, geloof ik totaal niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:32 schreef Edenoniphobic het volgende:
Mja, het is een EA game. Het ziet er mooi uit, maar als je nog even een keer extra kijkt zie je dat 't wel een heel raar screenshot is. Dit moet je in actie zien denk ik, met die rondvliegende druppeltjes. Nu ligt de nadruk teveel op de lelijke background.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:38 schreef Edenoniphobic het volgende:
[afbeelding]
Eerste screen van Fight Night PS3. IGN heeft het zwaar met deze hype-toeloop, dus kan zijn dat je moet refreshen.
GPU van de 360 zou iets van 900 Gflop zijn. Die van de PS3 dus 1.8 Tflop. Toch het dubbele. Net zoals de Cell 218 Gflop is, en de Xbox CPU 115, ook bijna het dubbele. Maar idd, seeing is believing.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat de GPU de bottleneck zal zijn. Niet dat die slechter is dan die van de Xbox, maar hij zal niet veel beter zijn. De PS3 zal wellicht betere graphics hebben dan de X360 (niet verwonderlijk, met een latere launch, exclusievere hardware en eventueel een hogere prijs). Maar dubbel zo goed, geloof ik totaal niet.
Ik mis P-Style hier trouwens.
Ja ik wil ook beelden zien. Ik kick veel meer op animatie's en details daarvan, dan op stilstaande screens en textures.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:39 schreef twi het volgende:
[..]
Mja, het is een EA game. Het ziet er mooi uit, maar als je nog even een keer extra kijkt zie je dat 't wel een heel raar screenshot is. Dit moet je in actie zien denk ik, met die rondvliegende druppeltjes. Nu ligt de nadruk teveel op de lelijke background.
Ben bang dat er veel van de al dan niet makkelijk te programmeren shader-pijpen gaat afhangen...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:41 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
GPU van de 360 zou iets van 900 Gflop zijn. Die van de PS3 dus 1.8 Tflop. Toch het dubbele. Net zoals de Cell 218 Gflop is, en de Xbox CPU 115, ook bijna het dubbele. Maar idd, seeing is believing.
kijk es dat is betere shitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:42 schreef autocue het volgende:
Welja, een eerste plaatje van Killzone dus.
a.u.b. niet te veel doorlinken
Tja, zoals Twi als zei; Playstation is een naam dat al 10 jaar staat als een huis. Je mag het inspiratieloos vinden, het zou dom zijn om een andere naam te kiezen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:33 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het wel inspiratieloos. Elke console een nieuwe naam vond ik altijd wel leuk.
Maar ja, gezien Sony en Microsoft (op een kleine toevoeging na) het nu allebei bij hetzelfde houden zal dit wel de trend blijven.
quote:May 16, 2005 - The first thing my editor-in-chief Jeremy Dunham said when Electronic Arts' super producer Kudo showed Fight Night Round 3 on PS3 was, "It looks fugging awesome." Of course, he didn't actually say fugging, but you get the idea.
The game, according to our boys, looks absolutely amazing. "Totally real," in fact.
Dunham described a couple of fighters going at it, but didn't elaborate on who they were. He did describe facial rendering technology that allowed for physics on skin and bones that could actually break.
More details to follow.
OKay, FF CGI eindelijk in real-time. Gimme hype, feed me hype. More more.quote:E3 2005: Final Fantasy VII Demo
Sony once again shows the power of the system with a FF demo ... but where will this project lead?
by Ivan Sulic
May 16, 2005 - At the Sony E3 2005 press conference Square-Enix just showed a Final Fantasy VII trailer running on PS3.
The demo depicted the introduction sequence to the original Final Fantasy VII, but was titled "Technical Demo for PS3." This means that it may or may not turn into an actual game. The PS3 can finally deliver Final Fantasy the way it was meant to be delivered -- just like the CG cutscenes.
The demonstration was a complete recreation of the beginning to Final Fantasy VII using some "awesome, awesome" graphics. It's an exact duplicate of the original game. It could even be a full recreation.
UPDATE: There will not be a Final Fantasy VII remake for PS3. Repeat, there will not be a remake. But, there will be a new Final Fantasy game. We'll have info on that as it happens.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:50 schreef PandorasBox het volgende:
Als dat ingame is koop ik Ps3 bij de lauch,
ja hier is het 3 uur 'snachts jaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:52 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Damn waarom heb ik zo'n enorm gat in m'n hand
.
En waarom releasen ze dit soort footage om fucking 3u 's nacht's
jaja ben niet blond...quote:
hihi die hoef ik niet te zien.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:57 schreef scotch het volgende:
Nog ff wakker blijven jongens, over anderhalf begint Microsoft press conference
Ik wel. Ik verwacht veel Sony-bashquote:
ziet er echt fantastischhh uit.. nu wat ingame filmpjesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:01 schreef TopStyle het volgende:
Maar even ingaande op die shots van Killzone;
Wat een fenomenale textures! De displacement maps in de stof van de jassen lijkt me een beetje overdone maar als je ziet hoe waanzinnig fraai de riemen om de bicpes af zijn gewerkt.
De grond-texturen zien er op het eerste gezicht toch eenigsinds grof uit. Of dit te wijten is aan een gebrek aan geheugen of gewoon een huge level dat geshowd wordt is natuurlijk niet te voorspellen...
Anyway; bring on the news![]()
![]()
![]()
Yupquote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:06 schreef Thief het volgende:
[..]
ziet er echt fantastischhh uit.. nu wat ingame filmpjes![]()
Check die heetgeblakerde 360 eens naar lucht happen met al die ventilatie-gaten. Zo groot, zo warm, maar toch zo traag t.o.v. de PS3.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:05 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
Kijk naar de power output. Waar de powerkabel erin moet.
Zal wel fake zijn. De X360 is nou niet zoooo groot.
Offtopic:quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:15 schreef scotch het volgende:
@ plaatje: lijkt me bullshit. Volgens mij is dat ding op de 360 een andere aansluiting. Zie dit plaatje:
[afbeelding]
Zo groot lijkt ie me dus echt niet.
Voor de geinteresseerden trouwens, hier de live stream naar de Xbox conference (begint over een kwartier): http://www.xbox.com/media(...)vewebcast-001-Hi.asx
thnxquote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:15 schreef scotch het volgende:
Voor de geinteresseerden trouwens, hier de live stream naar de Xbox conference (begint over een kwartier): http://www.xbox.com/media(...)vewebcast-001-Hi.asx
Kan het me ook niet voorstellen hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:15 schreef scotch het volgende:
@ plaatje: lijkt me bullshit. Volgens mij is dat ding op de 360 een andere aansluiting. Zie dit plaatje:
[afbeelding]
Zo groot lijkt ie me dus echt niet.
quote:Voor de geinteresseerden trouwens, hier de live stream naar de Xbox conference (begint over een uur en een kwartier): http://www.xbox.com/media(...)vewebcast-001-Hi.asx
If so, dan istie niet de enige volgens mijquote:
Goh je meent het, waarom denk je dat ik hier ondertussen als bijna 700 posts hebquote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:23 schreef scotch het volgende:
[..]
Jup. Zo'n dooie boel daar, ik dacht ik kom hier eens heen.
I hear ya, ik heb er ook veel plezier beleefd...Misschien met V4 dat het weer lekker gaat straksquote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:30 schreef scotch het volgende:
Jep idd. Wel jammer tho, tis al 5 jaar m'n stekkie
Laatste 10 mins zijn erg indrukwekkend. Nog 40 minuten tot de Xbox presentatiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:31 schreef scotch het volgende:
Sony press conference is nu te zien trouwens bij GameSpot:
http://www.gamespot.com/e3/e3live.html
Die screens van die anime-wijven hierboven (met die dude met headset op TV's) is van een game genaamd PYEdentify dat gebruik maakt van de nieuwe wireless HD-eyetoy, en voicerecognition. Een hele hoge sensitieve hi-res webcam, zonder kabel, zou wel eens een heel grote invloed kunnen krijgen qua game-controls in veel games.quote:Update :
SCEE's Dr. Richard Marx, the inventor of EyeToy, was on hand to show off the PS3's wireless HD IP Camera. The demo, recalled rumors that the machine will have Minority Report-esque motion-sensing capabilities. Marx held two small cup-like objects in his hands, which move the cups on the screen in real time.
EA President Larry Probst was also on hand to show off a demonstration of the next Fight Night game, which will presumable be called Fight Night Round 3. When one of the two realistic fighter took a blow, his skin rippled realistically. Kudo Tsonoda from EA's Chicago studio was on hand, and said that the goal is to make facial animation convey the amount of punishment a pugilist has suffered
Idd NL trots, zag er fucking goed uitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:49 schreef MMaRsu het volgende:
Omg die..die...die trailers..Zou next Gta western stijl zijn? Killzone nederlands trots..
Ziet er best wel lomp uit zo.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:45 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
Dat ding is best wel groot. Of Ken Kutaragi is gewoon klein.
Hahahhaa, als je dat vergelijkt met het PS3/X360 vergelijkingsplaatje zal meneer Kuturagi waarschijnlijk net zo groot zijn als een Xbox 360quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:45 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
Dat ding is best wel groot. Of Ken Kutaragi is gewoon klein.
Beschrijving van aanwezige IGN-dude van een stukje demo op de conference.quote:Would you say you're sold on the system?
"Oh yeah. I'm very much sold on it. Way more than I was on the 360, anyway. The showing was much more impressive in terms of my ideas about what a next-gen system should be. I mean, Sony even showed a killer Unreal 3.0 engine demo. I haven't really seen much of Gears of War, though, so it's hard for me to say definitively which one was better, but there it was, you know?
Don't be fooled, the PS3 was sick. It was all real-time. They even did this crazy rubber duck demo. Yikes. It works off a new EyeToy. They had a tub with a lot of water and a rubber ducky in it. Then the EyeToy inventor came out holding a green cup and a blue cup. Wherever he moved the cups, two digital glasses on the screen would move around the gameworld. So he has two real glasses and they are translated into two digital cups that he could dip into the bath tub (which was governed by real physics) and then realistically pour water into each of the cups. The bathtub water even waved realistically. It helped that everything being shown was running in 720p."
Komt nog als het goed isquote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:59 schreef MMaRsu het volgende:
Maar er was geen Mgs4 te zien?
Cool, is ook best nodig nu.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 04:12 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben trouwens bezig met een mooie OP voor het volgende deel.
De hype was te kortquote:Op dinsdag 17 mei 2005 04:28 schreef MMaRsu het volgende:
nvm al gevonden
Hmfp ga eens posten hier lullo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |