Juist, en dat is die knop die op je oude 486 ook achterop zatquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:59 schreef twi het volgende:
[..]
Had ik ook problemen meeTotdat ik erachter kwam dat ik op de achterkant nog een knop om moest zetten voordat de Power knop werkte
Tjatjatja,quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:57 schreef twi het volgende:
[..]
Had ook niks anders verwacht, Sony had 19% aandelen in Squaresoft voor de fusie met Enix, toch? Maar er staat nergens "exclusive", dus ben benieuwd of de PS3 ook het alleenrecht over de komende FF delen blijft hebben.
Ik ook eigenlijk,met name omdat ik altijd heb gedacht dat Squaresoft deels in handen van Sony was.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:01 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Tjatjatja,
Zo te zien gaat de ps3-scrchitectuur weer behoorlijk afwijken van standaard api-protocollen en dergelijke... Lijkt me niet dat dat het porten van games eenvoudig gaat maken.
Niet dat ik meteen wil zeggen dat de FF reeks exclusief blijft, maar de kans erop acht ik toch behoorlijk groot.
quote:Right now at Sony's E3 2005 press conference, the president of Sony Entertainment Europe is showing The Getaway on PS3.
Details are still coming in, but the early word is that the thing is bloody amazing and looks like no digital recreation of London ever has. While the demonstration was devoid of driving or shooting, the game did display some incredible character models walking about a highly detailed English environment. Now, if only the power of PS3 can work out that poor camera just a bit.
They also ran the computer generated Spider-Man model from the actual Spider-Man 2 movie in real-time on PS3. Amazing.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:03 schreef Thief het volgende:
Anders is het al 2 uur . zitten we hier een beetje te speculeren
Een ding zie ik wel dat dit ding niet heeft een DVD brander. En voor iemand die dat nog niet heeft is dat toch wel weer een voordeel voor de 360. Evenals de tivo opties.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:01 schreef twi het volgende:
Hoe groot zal de harde schijf in dat ding zijn eigenlijk? Ik las 140 GB en 400 GB, maar als dat HD slot 2.5" is, lijkt dat me uitgesloten.
link!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:05 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Nog even bij de US slowchat langs en dan lekker naar bedje toe![]()
![]()
wist niet dat de 360 een brander had?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:05 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Een ding zie ik wel dat dit ding niet heeft een DVD brander. En voor iemand die dat nog niet heeft is dat toch wel weer een voordeel voor de 360. Evenals de tivo opties.
Ach, waarschijnlijk moet ik ze toch alle 2 in huis halen.
Nofi, maar ze showen the Getaway, het spel dat tot 2x toe neer gesabeld is in de pers als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:04 schreef autocue het volgende:
Wat info over het einde van de presentatie
[..]
Ja dat dacht ik, of ze hebben me weer lekker zitten maken met speculaties. Het zal iig nog een paar uurtjes duren voordat de M'soft press conference is.quote:
Ja maar Sony zal wel weer ervoor zorgen dat je speciale ps3 sticks moet gebruiken die rete duur zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:06 schreef twi het volgende:
Ik ben trouwens stinkend jaloers op die Memorystick/SD/CF ondersteuning. Als die ook als memorycard te gebruiken zijn heb je erg goedkope en zeer grote memorycards.
Tsja, dat zit er dik in natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:09 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja maar Sony zal wel weer ervoor zorgen dat je speciale ps3 sticks moet gebruiken die rete duur zijn.
Zoals ook bij digi cams.
Tja,quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:09 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja maar Sony zal wel weer ervoor zorgen dat je speciale ps3 sticks moet gebruiken die rete duur zijn.
Zoals ook bij digi cams.
De vraag is in hoeverre die brander nuttig zal zijn. Als je hem kunt gebruiken om opnames van je Media Center PC te branden, dan verwacht ik namelijk dat dit in het zgn. MS-DVR formaat zal zijn, dat door geen enkele DVD-speler ondersteund wordt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:05 schreef piet_pelle het volgende:
Een ding zie ik wel dat dit ding niet heeft een DVD brander. En voor iemand die dat nog niet heeft is dat toch wel weer een voordeel voor de 360. Evenals de tivo opties.
Nieuwe avatar Topstyle?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:11 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Tja,
Kan ik die 32mb-sony stick geleverd bij m'n psp toch nog ergens voor gebruiken...
Heb em al vervangen voor een 1gig-exemplaar. ( bijna net zo duur als heel de psp)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |