hoort 4 aan de voorkant te zitten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:46 schreef twi het volgende:
[..]
Die kunnen op de achterkant zitten, of achter een klepje. De controllers zijn namelijk wireless.
Een port van een drie jaar oud spel?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:48 schreef Steeven het volgende:
Xbox 360 krijgt FF11.
Mja lelijk is ie niet, maar die ingegraveerde tekst vind ik wat patserigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:49 schreef beerke het volgende:
... qua design ziet ie er een stuk beter uit dan de 360 van MS. Maar dat is mijn smaak he... Moet ik toch maar koffie gaan leren drinken.
Echt strak, veel beter dan die lelijke xbox 360quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:49 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er beter en kleiner uit dan de X360 IMO
Dan zal die wel weer standby hebben, veel beter dan hem de hele tijd aan en uit te doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer die vreemde aan/uit knop aan de achterkantIk vind dat echt nutteloos
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:50 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Een port van een drie jaar oud spel?![]()
Lijkt me eerder minder goed voor de houdbaarheid van je console. Helemaal Sony hardware kennendequote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:52 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Dan zal die wel weer standby hebben, veel beter dan hem de hele tijd aan en uit te doen.
Lap!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:52 schreef PandorasBox het volgende:
"DMC4 and FF stay on PS3 confirmed"
http://biz.yahoo.com/prnews/050516/sfm178.html?.v=2
Nog nooit een PS2 gezien ofzo? Dat is NIET de powerbutton.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:55 schreef beerke het volgende:
Die powerbutton is inderdaad wederom onlogisch geplaatst. Vroeger had mijn PC dat ook. Moest je iedere keer op gevoel achter je kast op zoek naar de switch. Oude tijden herleven....
Hoe lang ik daar al niet op wacht. Vind het al heel wat dat die wel op de 360 afstands bediening zit.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:56 schreef twi het volgende:
Misschien zit er wel een aan/uit knop op de controller. Dat zou wel cool zijn.
Het schijnt dit keer iets met druk/hittesensoren te maken hebben... Zoiets als op de aibo zit zou wel cool zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:56 schreef twi het volgende:
Misschien zit er wel een aan/uit knop op de controller. Dat zou wel cool zijn.
Had ook niks anders verwacht, Sony had 19% aandelen in Squaresoft voor de fusie met Enix, toch? Maar er staat nergens "exclusive", dus ben benieuwd of de PS3 ook het alleenrecht over de komende FF delen blijft hebben.quote:
Ik heb 1 keer op een PS 2 gespeeld. En er een kwartier over gedaan om hem aan te krijgenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:56 schreef scotch het volgende:
[..]
Nog nooit een PS2 gezien ofzo? Dat is NIET de powerbutton.
Had ik ook problemen meequote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:58 schreef beerke het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer op een PS 2 gespeeld. En er een kwartier over gedaan om hem aan te krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |