Ik ben ook erg benieuwd. En ik wil ook MGS4 zien!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:11 schreef Sakie het volgende:
Ik wil het design zien!
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:11 schreef Sakie het volgende:
Ik wil het design zien!
quote:Release dates of the PS3 in USA and Europe haven’t been determined yet by $ony, but it's believed that the PS3 will ship between July and October 2006 in USA and in late 2006 in Europe.
Dat balkje wil niet zeggen dat ie ook daadwerkelijk 2x zo snel is hoor,quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:11 schreef mikando18 het volgende:
2 x zo snel als de xbox 360? auch, al is het nog maar afwachten of ze spellen er veel beter uitzien.
Dat zou wel erg geil zijn. Maar goed, eerst zien, dan geloven. Die emotion engine was het uiteindelijk ook net niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:10 schreef Sakie het volgende:
NVidia is working with Sony on the "RSX Reality Synthesizer" for the PS3. It will be able to produce "movie quality" graphics at 60 FPS.
Ach, met een voorpsrong van een jaar zullen diezelfde graphicwhores ook een X360 hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:18 schreef PandorasBox het volgende:
Hij is in ieder geval sneller.
Nu gaan alle graphicwhores naar de Ps3. En geloof mij, dat zijn er veel.
Zie het succes van de Xbox
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zou wel erg geil zijn. Maar goed, eerst zien, dan geloven. Die emotion engine was het uiteindelijk ook net niet..
Die U3 engine gaat sowieso enorm geil worden. Ik hoop dat er goed gebruik van gemaakt gaat worden bij de volgende generatie consoles.
Controllers
Neee, doe dat niet!! Dit doet me meteen aan de graphics syntheziser a.k.a. emotion engine denken. Hebben ze niet van hun fouten geleerd?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:10 schreef Sakie het volgende:
NVidia is working with Sony on the "RSX Reality Synthesizer" for the PS3. It will be able to produce "movie quality" graphics at 60 FPS.
Weet je nog hoe belachelijk de Dreamcast specs leken na de aankondiging van de ps2 specs, en zie wat daarvan is gekomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:22 schreef Steeven het volgende:
Mag ik nu lachen? Want MS deed zo vreselijk arrogant de laatste tijd en nu blijkt hun Xbox veel minder voor te stellen dan de PS3. Maar ik trek geen voorbarige conclusies voor ik een hip design en games gezien heb.
En zeker de uitspraken van Sony moet je met een flink pak zout nemen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat balkje wil niet zeggen dat ie ook daadwerkelijk 2x zo snel is hoor,.
ja daarom staan ze ook op de 1ste plek.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:26 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Weet je nog hoe belachelijk de Dreamcast specs leken na de aankondiging van de ps2 specs, en zie wat daarvan is gekomen.
Sony heeft een big mouth. Eerst zien dan geloven.
Niks sufs aan, ik vind Xbox 360 suffer. Playstation is een merknaam die staat, misschien wel een van de beste merknamen op de hele wereld. Geen enkele reden om die te veranderen. Ik denk dat "Playstation" zelfs nog bekender is als "Sony" onder de doelgroep.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:29 schreef speknek het volgende:
Wat vreselijk suf dat ie toch weer PlayStation 3 gaat heten.
Nouja, het werkt.
Idd, zelfs de graphics van de Dreamcast waren minstens zo goed (matig) als die van de PS2.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:26 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Weet je nog hoe belachelijk de Dreamcast specs leken na de aankondiging van de ps2 specs, en zie wat daarvan is gekomen.
Sony heeft een big mouth. Eerst zien dan geloven.
Nou ik had het niet over de kwantiteit maar de kwaliteit. Vandaar dat Kutaragi meteen begint met eerder behaalde resultaten. Als gamer gaat het me om wat ie kan niet om hoeveel het verkoopt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:29 schreef Thief het volgende:
[..]
ja daarom staan ze ook op de 1ste plek.
ze hebben genoeg bewezen. en dan met het minst sterke console
de kloof tussen ps2 -xbox is ook groter dan ps3 - xbox360.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:28 schreef Jebus het volgende:
Ja duh natuurlijk is de xbox sterker dan de ps2, die kwam later uit. De ps3 komt nu later dan de xbox360, dus is het logisch dat hij krachtiger is.
Ik zeg ook, het werkt. Ik vind het alleen inspiratieloos, je bent duidelijk een serieproduct aan het kopen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:30 schreef twi het volgende:
Niks sufs aan, ik vind Xbox 360 suffer. Playstation is een merknaam die staat, misschien wel een van de beste merknamen op de hele wereld. Geen enkele reden om die te veranderen. Ik denk dat "Playstation" zelfs nog bekender is als "Sony" onder de doelgroep.
Idd. Het zou ze bakken met geld kosten om die nieuwe naam op te bouwen. Hoe lang zit PlayStation nu al als reclame in CL-wedstrijden, als je dat allemaal moet vervangen...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:30 schreef twi het volgende:
[..]
Niks sufs aan, ik vind Xbox 360 suffer. Playstation is een merknaam die staat, misschien wel een van de beste merknamen op de hele wereld. Geen enkele reden om die te veranderen. Ik denk dat "Playstation" zelfs nog bekender is als "Sony" onder de doelgroep.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:31 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nou ik had het niet over de kwantiteit maar de kwaliteit. Vandaar dat Kutaragi meteen begint met eerder behaalde resultaten. Als gamer gaat het me om wat ie kan niet om hoeveel het verkoopt.
Met een voorsprong van een jaar + gigantische PS1 userbase.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:29 schreef Thief het volgende:
[..]
ja daarom staan ze ook op de 1ste plek.
ze hebben genoeg bewezen. en dan met het minst sterke console
Ja maar ik vind het wel inspiratieloos. Elke console een nieuwe naam vond ik altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:30 schreef twi het volgende:
[..]
Niks sufs aan, ik vind Xbox 360 suffer. Playstation is een merknaam die staat, misschien wel een van de beste merknamen op de hele wereld. Geen enkele reden om die te veranderen. Ik denk dat "Playstation" zelfs nog bekender is als "Sony" onder de doelgroep.
Als GTA een launchtitel wordt moet ie natuurlijk wel een kick ass multyplayeroptie hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:24 schreef PandorasBox het volgende:
Het zal wel even slikken worden voor MS.
GTA als launchtitel.
Ze waren te vroeg mer hun "Als Ps3 laucht botsen ze tegen Halo 3"
Tsk tsk
PS2 - 6.4 GFLOPS / Xbox - 2 GFLOPSquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:31 schreef Thief het volgende:
[..]
de kloof tussen ps2 -xbox is ook groter dan ps3 - xbox360.
sony heeft het goed voormekaar![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:35 schreef twi het volgende:
[..]
PS2 - 6.4 GFLOPS / Xbox - 2 GFLOPS
PS3 - 218 GFLOPS / Xbox - 116 GFLOPS
Verschil is kleiner geworden dus.
Ik ben benieuwd naar de eerste beelden van MGS4quote:Sony also unveiled the PS3's graphics chip, the RSX "Reality Synthesizer based on Nvidia technology. The GPU will be capable of 128bit pixel precision, 1080p resolution, some of the highest HD resolution around. It also has over 300 million transistors lager than any processor available commercially today. It was manufactured using the 90nm process with 8 layers of metal. The RSX is more powerful than two GeForce 6800 ultras, which would cost rough $1000 if bought today
Ik denk zelfs dat als sony een console released zonder enige game dat die dan nog de winkels uitvliegt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:33 schreef Thief het volgende:
[..]
ja.. dus jij denkt dat iedereen gewoon voor de grap masaal de ps2 in huis hebben gehaald.
blijkbaar had het weldegelijk goeie kwaliteit of niet piet
Ah inderdaad. Als Sony het voor elkaar krijgt 'm in de zomer 2006 te launchen (net een paar maandjes later dan de X360 launch in Europa, voorjaar 2006) dan is 't verschil een stuk kleiner dan verwacht inderdaad.quote:
Zie ik nou dat de ps2 meer Gflops heeft dan de xbox? In dat geval zijn we er alsnog niet van verzekerd dat ie mooier wordt dan de 360.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:35 schreef twi het volgende:
[..]
PS2 - 6.4 GFLOPS / Xbox - 2 GFLOPS
PS3 - 218 GFLOPS / Xbox 360 - 116 GFLOPS
Verschil is kleiner geworden dus.
Ben van plan om de koop een paar maandjes uit te stellen en gewoon te wachten tot de eerste prijs-drop is geweest...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:38 schreef PandorasBox het volgende:
OMG de Ps3 wordt dus echt een monster.
Moet ik alvast gaan sparen voor dat ding...![]()
??quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:41 schreef Lemmax het volgende:
[[url= afbeelding]]http://img77.echo.cx/img77/9669/ps36mg.jpg]afbeelding[/url]][/url]
Verschillende specs sites zeggen dat de Xbox 120 GFLOPS heeft, maar daar geloof ik niks van. Anderen melden 2 GFLOPS, wat me reeeler lijkt gezien de ouderwetse hardware in de Xbox. 't Is dus ook geen lineair verband tussen GFLOPS en graphics. 't Gaat om 't hele pakket.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:39 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Zie ik nou dat de ps2 meer Gflops heeft dan de xbox? In dat geval zijn we er alsnog niet van verzekerd dat ie mooier wordt dan de 360.
Is dat echt? Dan heeft de stijl strijd iig al gewonnen. Wat een sleek madderfakker.quote:
Sony moet gewoon zorgen voor een simpele programmeertaal voor de ps3, iets wat microsoft met XNA volgens mij wel goed voor elkaar heeft.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:39 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Zie ik nou dat de ps2 meer Gflops heeft dan de xbox? In dat geval zijn we er alsnog niet van verzekerd dat ie mooier wordt dan de 360.
Lijkt me ook fake.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:43 schreef Thief het volgende:
is nep! of niet??
Een jaartje eerder uitkomen moet toch niet veel uitmaken zou je zeggen als die emotion engine echt zo krachtig was, de Xbox hardware was bovendien al redelijk verouderd toen die uitkwam en al veel langer dan een jaar op de markt (op de videokaart na).quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:28 schreef Jebus het volgende:
Ja duh natuurlijk is de xbox sterker dan de ps2, die kwam later uit.
Dan zal ik maar hopen op hoge x360 verkoopaantallen. Dan moet sony haast wel met een erg lage prijs launchen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:44 schreef beerke het volgende:
Gezien de launchprijzen van de PS en PS II denk ik dat je flink mag gaan sparen inderdaad
Officieel nu.quote:Sony Computer Entertainment Inc. To Launch its Next Generation Computer Entertainment System, PLAYSTATION 3 in Spring 2006
Unrivaled Performance with the Introduction of Cell Processor and Many Advanced Technologies, and Backwards compatible with PlayStation® and PlayStation®2
Los Angeles, CALIF., May 16, 2005 – At a press conference held in Los Angeles, California, today, Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) revealed the outline of its PLAYSTATION®3 (PS3) computer entertainment system, incorporating the world's most advanced Cell processor with super computer like power. Prototypes of PS3 will also be showcased at the Electronic Entertainment Expo (E3), the world's largest interactive entertainment exhibition held in Los Angeles, from May 18th to 20th.
PS3 combines state-of-the-art technologies featuring Cell, a processor jointly developed by IBM, Sony Group and Toshiba Corporation, graphics processor (RSX) co-developed by NVIDIA Corporation and SCEI, and XDR memory developed by Rambus Inc. It also adopts BD-ROM (Blu-ray Disc ROM) with maximum storage capacity of 54 GB (dual layer) , enabling delivery of entertainment content in full high-definition (HD) quality, under a secure environment made possible through the most advanced copyright protection technology. To match the accelerating convergence of digital consumer electronics and computer technology, PS3 supports high quality display in resolution of 1080p(*) as standard, which is far superior to 720p/1080i.
With an overwhelming computing power of 2 teraflops, entirely new graphical expressions that have never been seen before will become possible. In games, not only will movement of characters and objects be far more refined and realistic, but landscapes and virtual worlds can also be rendered in real-time, thereby elevating the freedom of graphics expression to levels not experienced in the past. Gamers will literally be able to dive into the realistic world seen in large screen movies and experience the excitement in real-time.
In 1994, SCEI launched the original PlayStation® (PS), followed by PlayStation®2 (PS2) in 2000 and PlayStation®Portable (PSP®) in 2004, every time introducing the latest advancement in technology and bringing innovation to the interactive entertainment software creation. Over 13,000 titles have been developed by now, creating a software market that sells more than 250 million copies annually. PS3 offers backward compatibility enabling gamers to enjoy these enormous assets from PS and PS2 platforms.
PlayStation family of products are sold in more than 120 countries and regions around the world. With cumulative shipments reaching more than 102 million for PS and approximately 89 million for PS2, they are the undisputed leaders and have become the standard platform for home entertainment. After 12 years from the introduction of the original PS and 6 years from the launch of PS2, SCEI brings PS3, the newest platform with the most advanced next generation computer entertainment technology.
With the delivery of Cell based development tools that has already begun, development of game titles as well as tools and middleware are in progress. Through collaboration with world's leading tools and middleware companies, SCEI will offer full support to new content creation by providing developers with extensive tools and libraries that will bring out the power of the Cell processor and enable efficient software development.
Preparations are under way for launch of PS3 and new generation software in the spring of 2006. (*)1080p/720p/1080i: "p" stands for progressive scan method, "i" stands for interlace method. 1080p is the highest resolution within the HD standard.
"SCEI has continuously brought innovation to the world of computer entertainment, such as real-time 3D computer graphics on PlayStation and the world's first 128 bit processor Emotion Engine (EE) for PlayStation 2. Empowered by the Cell processor with super computer like performance, a new age of PLAYSTATION 3 is about to begin. Together with content creators from all over the world, SCEI will accelerate the arrival of a new era in computer entertainment." Ken Kutaragi, President and CEO, Sony Computer Entertainment Inc..
Supporting comments from third party developers and publishers (In alphabetical order of company name)
"With the new generation PlayStation platform, we can create "GUNDAM WORLD" with the quality no one has ever imagined. The philosophy, connecting millions of Cell together, makes reality get closer to the world of SF films. We are delighted to share the vision of Ken, ARCHITECT, Kutaragi." Shin Unozawa, Managing Director, Leader, Game Software Group, President, Video Game Company, BANDAI CO.,LTD.
"The PLAYSTATION 3 has us really excited! So much so in fact that we are already working our hardest to get Devil May Cry 4 out for this new platform. New hardware always yields more options for developers to create exciting and fresh gameplay experiences. I believe that the PS3 is one piece of hardware that will test the mettle of our development team and help us to create some of the most amazing games, limited only by our imagination." Keiji Inafune, Managing Executive Officer, Research & Development Division, Capcom Co., Ltd.
"Each generation of PlayStation has made a dramatic improvement in how we create and play videogames. PLAYSTATION 3 will be a breakthrough in how the world experiences entertainment. EA is fully aligned with Sony Computer Entertainment – we share their vision and applaud their success. " Larry Probst, Chairman and CEO, Electronic Arts
"President Kutaragi has thrown down a gauntlet. That gauntlet is called the PLAYSTATION 3. We here at Koei have gladly taken up the challenge, and are striving day and night to take full advantage of all the PS3's new possibilities. Our goal is to combine cutting-edge technology with a full range of artistic expression to deliver the ultimate form of entertainment, and please people everywhere." Keiko Erikawa, Chairman & C.E.O., KOEI Co., Ltd.
"With the arrival of the next generation computer entertainment system PLAYSTATION 3, I believe it will be possible for graphic expressions, more beautiful than before, to coexist with more deep and evolved game play which utilize the Cell architecture. I also have high expectations for the evolution by the online features that will be enhanced. We will utilize the features of the new platform and will strive to create contents that will bring new excitement for our users world wide, so please have high hopes for Konami. " Kazumi Kitaue, CEO, Konami Digital Entertainment, Inc
"Each time SCEI launches a console, the video games business moves to the next level. With PLAYSTATION 3 it looks as if it might be time for interactive entertainment to become, finally, the world's dominant artistic medium. " Sam Houser, President, Rockstar Games (Take-Two Interactive Software, Inc.)
"We at Namco have used and will continue to use the advancements in audio-visual technology to deliver games that are not only appealing to the eyes and ears, but that stir emotions, speak to the heart, and remain in players' minds for years to come. We are confident that the PLAYSTATION 3 is an entertainment system that will enable us to do just that." Shigeru Yokoyama, CT Company President, Namco Ltd.
Hisao Oguchi, President and Chief Operating Officer, SEGA Corporation "Next-generation hardware platforms will enable SEGA to create new game concepts that offer more immersive interactive experiences. SEGA continues to pursue the fusion of creativity and technology by publishing only the best, more innovative content to gamers around the world."
Yoichi Wada, President, SQUARE ENIX CO., LTD. "Square Enix is extremely honored to have had the chance to provide you with this technical demonstration of what the Cell processor can bring to the PLAYSTATION 3 and the world of gaming. We are committed to fully backing SCEI's new computer entertainment system and plans to bring the FINAL FANTASY series to the PS3 are just beyond the horizon."
Yves Guillemot, President and CEO, Ubisoft "Ubisoft was one of the first major international developers to have its teams start focusing on next generation consoles. We are looking forward to developing outstanding games on Sony Computer Entertainment Inc.'s new system. Its powerful features will help take the industry to an even higher level in the very near future."
PLAYSTATION®3 Specifications Product name PLAYSTATION®3 CPU Cell Processor PowerPC-base Core @3.2GHz 1 VMX vector unit per core 512KB L2 cache 7 x SPE @3.2GHz 7 x 128b 128 SIMD GPRs 7 x 256KB SRAM for SPE * 1 of 8 SPEs reserved for redundancy total floating point performance : 218 GFLOPS
GPU RSX @550MHz 1.8 TFLOPS floating point performance Full HD (up to 1080p) x 2 channels Multi-way programmable parallel floating point shader pipelines
Sound Dolby 5.1ch, DTS, LPCM, etc. (Cell-base processing)
Memory 256MB XDR Main RAM @3.2GHz 256MB GDDR3 VRAM @700MHz
System Bandwidth Main RAM 25.6GB/s VRAM 22.4GB/s RSX 20GB/s (write) + 15GB/s (read) SB 2.5GB/s (write) + 2.5GB/s (read)
System Floating Point Performance 2 TFLOPS
Storage HDD Detachable 2.5" HDD slot x 1
I/O USB Front x 4, Rear x 2 (USB2.0) Memory Stick standard/Duo, PRO x 1 SD standard/mini x 1 CompactFlash (Type I, II) x 1
Communication Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) x 3 (input x 1 + output x 2) Wi-Fi IEEE 802.11 b/g Bluetooth Bluetooth 2.0 (EDR)
Controller Bluetooth (up to 7) USB2.0 (wired) Wi-Fi (PSP®) Network (over IP)
AV Output Screen size 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p HDMI HDMI out x 2 Analog AV MULTI OUT x 1 Digital audio DIGITAL OUT (OPTICAL) x 1
Disc media * read only CD PlayStation® CD-ROM PlayStation®2 CD-ROM CD-DA CD-DA (ROM), CD-R, CD-RW SACD SACD Hybrid (CD layer), SACD HD DualDisc DualDisc (audio side),DualDisc DVD side)
DVD PlayStation®2 DVD-ROM PLAYSTATION®3 DVD-ROM DVD-Video DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW
Blu-ray Disc PLAYSTATION®3 BD-ROM BD-Video BD-ROM, BD-R, BD-RE
About Sony Computer Entertainment Inc. Recognized as the global leader and company responsible for the progression of consumer-based computer entertainment, Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) manufacturers, distributes and markets the PlayStation® game console, the PlayStation®2 computer entertainment system and the PlayStation®Portable (PSP®) handheld entertainment system. PlayStation has revolutionized home entertainment by introducing advanced 3D graphic processing, and PlayStation 2 further enhances the PlayStation legacy as the core of home networked entertainment. PSP is a new portable entertainment system that allows users to enjoy 3D games, with high-quality full-motion video, and high-fidelity stereo audio. SCEI, along with its subsidiary divisions Sony Computer Entertainment America Inc., Sony Computer Entertainment Europe Ltd., and Sony Computer Entertainment Korea Inc. develops, publishes, markets and distributes software, and manages the third party licensing programs for these platforms in the respective markets worldwide. Headquartered in Tokyo, Japan, Sony Computer Entertainment Inc. is an independent business unit of the Sony Group.
****
*Storage media (HDD, "Memory Stick", SD memory card, and CompactFlash) are sold separately. * "Dolby" is a trademark of Dolby Laboratories. * "DTS" is a trademark of Digital Theater Systems, Inc. * "CompactFlash" is a trademark of SanDisk Corporation. * "HDMI" is a trademark of HDMI Licensing LLC. * "Blu-ray Disc" is a trademark. * "Bluetooth" is a trademark of Bluetooth SIG, Inc. * All other trademarks are the property of their respective owners.
*"Memory Stick" and "Memory Stick PRO" are trademarks of Sony Corporation. * "PlayStation", the PlayStation logo and "PSP" are registered trademarks of Sony Computer Entertainment Inc.
©2005 Sony Computer Entertainment Inc. All rights reserved. Design and specifications are subject to change without notice.
De Xbox heeft om precies te zijn 2.93 GFLOPS. Het zegt dus inderdaad geen reet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:42 schreef twi het volgende:
[..]
Verschillende specs sites zeggen dat de Xbox 120 GFLOPS heeft, maar daar geloof ik niks van. Anderen melden 2 GFLOPS, wat me reeeler lijkt gezien de ouderwetse hardware in de Xbox. 't Is dus ook geen lineair verband tussen GFLOPS en graphics. 't Gaat om 't hele pakket.
Die kunnen op de achterkant zitten, of achter een klepje. De controllers zijn namelijk wireless.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:45 schreef Thief het volgende:
ja ik zie geen usb poort of wat dan ook dus lijkt me wel fake of prototype
hoort 4 aan de voorkant te zitten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:46 schreef twi het volgende:
[..]
Die kunnen op de achterkant zitten, of achter een klepje. De controllers zijn namelijk wireless.
Een port van een drie jaar oud spel?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:48 schreef Steeven het volgende:
Xbox 360 krijgt FF11.
Mja lelijk is ie niet, maar die ingegraveerde tekst vind ik wat patserigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:49 schreef beerke het volgende:
... qua design ziet ie er een stuk beter uit dan de 360 van MS. Maar dat is mijn smaak he... Moet ik toch maar koffie gaan leren drinken.
Echt strak, veel beter dan die lelijke xbox 360quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:49 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er beter en kleiner uit dan de X360 IMO
Dan zal die wel weer standby hebben, veel beter dan hem de hele tijd aan en uit te doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer die vreemde aan/uit knop aan de achterkantIk vind dat echt nutteloos
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:50 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Een port van een drie jaar oud spel?![]()
Lijkt me eerder minder goed voor de houdbaarheid van je console. Helemaal Sony hardware kennendequote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:52 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Dan zal die wel weer standby hebben, veel beter dan hem de hele tijd aan en uit te doen.
Lap!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:52 schreef PandorasBox het volgende:
"DMC4 and FF stay on PS3 confirmed"
http://biz.yahoo.com/prnews/050516/sfm178.html?.v=2
Nog nooit een PS2 gezien ofzo? Dat is NIET de powerbutton.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:55 schreef beerke het volgende:
Die powerbutton is inderdaad wederom onlogisch geplaatst. Vroeger had mijn PC dat ook. Moest je iedere keer op gevoel achter je kast op zoek naar de switch. Oude tijden herleven....
Hoe lang ik daar al niet op wacht. Vind het al heel wat dat die wel op de 360 afstands bediening zit.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:56 schreef twi het volgende:
Misschien zit er wel een aan/uit knop op de controller. Dat zou wel cool zijn.
Het schijnt dit keer iets met druk/hittesensoren te maken hebben... Zoiets als op de aibo zit zou wel cool zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:56 schreef twi het volgende:
Misschien zit er wel een aan/uit knop op de controller. Dat zou wel cool zijn.
Had ook niks anders verwacht, Sony had 19% aandelen in Squaresoft voor de fusie met Enix, toch? Maar er staat nergens "exclusive", dus ben benieuwd of de PS3 ook het alleenrecht over de komende FF delen blijft hebben.quote:
Ik heb 1 keer op een PS 2 gespeeld. En er een kwartier over gedaan om hem aan te krijgenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:56 schreef scotch het volgende:
[..]
Nog nooit een PS2 gezien ofzo? Dat is NIET de powerbutton.
Had ik ook problemen meequote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:58 schreef beerke het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer op een PS 2 gespeeld. En er een kwartier over gedaan om hem aan te krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |