Weet je nog hoe belachelijk de Dreamcast specs leken na de aankondiging van de ps2 specs, en zie wat daarvan is gekomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:22 schreef Steeven het volgende:
Mag ik nu lachen? Want MS deed zo vreselijk arrogant de laatste tijd en nu blijkt hun Xbox veel minder voor te stellen dan de PS3. Maar ik trek geen voorbarige conclusies voor ik een hip design en games gezien heb.
En zeker de uitspraken van Sony moet je met een flink pak zout nemen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat balkje wil niet zeggen dat ie ook daadwerkelijk 2x zo snel is hoor,.
ja daarom staan ze ook op de 1ste plek.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:26 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Weet je nog hoe belachelijk de Dreamcast specs leken na de aankondiging van de ps2 specs, en zie wat daarvan is gekomen.
Sony heeft een big mouth. Eerst zien dan geloven.
Niks sufs aan, ik vind Xbox 360 suffer. Playstation is een merknaam die staat, misschien wel een van de beste merknamen op de hele wereld. Geen enkele reden om die te veranderen. Ik denk dat "Playstation" zelfs nog bekender is als "Sony" onder de doelgroep.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:29 schreef speknek het volgende:
Wat vreselijk suf dat ie toch weer PlayStation 3 gaat heten.
Nouja, het werkt.
Idd, zelfs de graphics van de Dreamcast waren minstens zo goed (matig) als die van de PS2.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:26 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Weet je nog hoe belachelijk de Dreamcast specs leken na de aankondiging van de ps2 specs, en zie wat daarvan is gekomen.
Sony heeft een big mouth. Eerst zien dan geloven.
Nou ik had het niet over de kwantiteit maar de kwaliteit. Vandaar dat Kutaragi meteen begint met eerder behaalde resultaten. Als gamer gaat het me om wat ie kan niet om hoeveel het verkoopt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:29 schreef Thief het volgende:
[..]
ja daarom staan ze ook op de 1ste plek.
ze hebben genoeg bewezen. en dan met het minst sterke console
de kloof tussen ps2 -xbox is ook groter dan ps3 - xbox360.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:28 schreef Jebus het volgende:
Ja duh natuurlijk is de xbox sterker dan de ps2, die kwam later uit. De ps3 komt nu later dan de xbox360, dus is het logisch dat hij krachtiger is.
Ik zeg ook, het werkt. Ik vind het alleen inspiratieloos, je bent duidelijk een serieproduct aan het kopen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:30 schreef twi het volgende:
Niks sufs aan, ik vind Xbox 360 suffer. Playstation is een merknaam die staat, misschien wel een van de beste merknamen op de hele wereld. Geen enkele reden om die te veranderen. Ik denk dat "Playstation" zelfs nog bekender is als "Sony" onder de doelgroep.
Idd. Het zou ze bakken met geld kosten om die nieuwe naam op te bouwen. Hoe lang zit PlayStation nu al als reclame in CL-wedstrijden, als je dat allemaal moet vervangen...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:30 schreef twi het volgende:
[..]
Niks sufs aan, ik vind Xbox 360 suffer. Playstation is een merknaam die staat, misschien wel een van de beste merknamen op de hele wereld. Geen enkele reden om die te veranderen. Ik denk dat "Playstation" zelfs nog bekender is als "Sony" onder de doelgroep.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:31 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nou ik had het niet over de kwantiteit maar de kwaliteit. Vandaar dat Kutaragi meteen begint met eerder behaalde resultaten. Als gamer gaat het me om wat ie kan niet om hoeveel het verkoopt.
Met een voorsprong van een jaar + gigantische PS1 userbase.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:29 schreef Thief het volgende:
[..]
ja daarom staan ze ook op de 1ste plek.
ze hebben genoeg bewezen. en dan met het minst sterke console
Ja maar ik vind het wel inspiratieloos. Elke console een nieuwe naam vond ik altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:30 schreef twi het volgende:
[..]
Als GTA een launchtitel wordt moet ie natuurlijk wel een kick ass multyplayeroptie hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:24 schreef PandorasBox het volgende:
Het zal wel even slikken worden voor MS.
GTA als launchtitel.
Ze waren te vroeg mer hun "Als Ps3 laucht botsen ze tegen Halo 3"
Tsk tsk
PS2 - 6.4 GFLOPS / Xbox - 2 GFLOPSquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:31 schreef Thief het volgende:
[..]
de kloof tussen ps2 -xbox is ook groter dan ps3 - xbox360.
sony heeft het goed voormekaar![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:35 schreef twi het volgende:
[..]
PS2 - 6.4 GFLOPS / Xbox - 2 GFLOPS
PS3 - 218 GFLOPS / Xbox - 116 GFLOPS
Verschil is kleiner geworden dus.
Ik ben benieuwd naar de eerste beelden van MGS4quote:Sony also unveiled the PS3's graphics chip, the RSX "Reality Synthesizer based on Nvidia technology. The GPU will be capable of 128bit pixel precision, 1080p resolution, some of the highest HD resolution around. It also has over 300 million transistors lager than any processor available commercially today. It was manufactured using the 90nm process with 8 layers of metal. The RSX is more powerful than two GeForce 6800 ultras, which would cost rough $1000 if bought today
Ik denk zelfs dat als sony een console released zonder enige game dat die dan nog de winkels uitvliegt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:33 schreef Thief het volgende:
[..]
ja.. dus jij denkt dat iedereen gewoon voor de grap masaal de ps2 in huis hebben gehaald.
blijkbaar had het weldegelijk goeie kwaliteit of niet piet
Ah inderdaad. Als Sony het voor elkaar krijgt 'm in de zomer 2006 te launchen (net een paar maandjes later dan de X360 launch in Europa, voorjaar 2006) dan is 't verschil een stuk kleiner dan verwacht inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |