Woon jij bij Teknomist danquote:Op zondag 15 mei 2005 21:19 schreef LostFormat het volgende:
Teknomist draait regelmatig Wham en foute italo. Ook mis ik geregeld bier uit m'n koelkast.
Jij hebt vast en zeker de VWO afgemaakt.quote:
Whehehequote:Op maandag 16 mei 2005 00:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
En dan mijn huidige huisgenoten:Ik ben een keer de woonkamer binnengelopen en ben daar op mijn huisgenoot C. gebotst terwijl die afgezogen werd door zijn bebrilde Russische vriendinnetje. .
Mijn huisgenote A. heeft smetvrees en een opruimobsessie. Op een gegeven moment was haar kaasschaaf zoek, en toen hing ze een briefje op met de tekst erop: "Wie heeft mijn kaasschaaf gezien ? Ik wil m graag terug want er zit emotionele waarde aan !" ( . ) Ik heb geen idee waar dat kloteding is, maar ik ben wel ontzettend nieuwsgierig naar het verhaal erachter. (Enige erfstuk van vroegtijdig aan kanker overleden oma ? Haar navelstreng is ermee doorgezaagd ? Ze heeft 10 potentieële verkrachters ermee afgeweerd ?)
Nou, je heb toch geen lepra, of wel dan!quote:Op maandag 16 mei 2005 00:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[...]
Ook ben ik nog een keer naakt op hem gebotst. Ik had de kamer direct naast de douche, en hoefde maar 1 stap op de gang te zetten om in de douche te stappen. Dus ik wil op een gegeven moment de douche in, ik had niks aan, maar dacht, "ach, die ene stap..". Ik aan de deur luisteren of er iemand aankomt, ik hoor niks en stap de gang op. Om vervolgens frontaal op H. te botsen die met een nogal verbaasd hoofd op kousevoeten net de trap af kwam..
[...]
Hehehe.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:32 schreef Libris het volgende:
3,5 jaar in een huis gewoond met 50 anderen, een oude boerderij. De meest vreemde mensen tegengekomen. Toen ik er net woonde kende ik niemand en werd 's nachts om 3 uur wakker van geschreeuw tussen 2 huisgenoten. De een, B, wilde bier en de ander, M, deed zijn deur niet open. Dat ging een paar minuten zo door totdat M het zat was en zijn spuitbus deo onder de deur doorspoot met een aansteker erbij. Dat was het moment dat ik net mijn deur opendeed om te kijken wat er gebeurde... Die deur was snel weer dicht. Later zijn het twee redelijk goede vrienden geworden.
Even nadenken over anderen, het is weer een tijd geleden
ahhhhquote:Op maandag 16 mei 2005 11:41 schreef Troeta het volgende:
We aten sperzieboontjes uit blik en een gehaktbal.
quote:Op maandag 16 mei 2005 11:41 schreef Troeta het volgende:
Toen ik weg was ging ik een keer de post ophalen en ging ik ff bij hem eten, overal kaarsjes en een liefdesverklaring. We aten sperzieboontjes uit blik en een gehaktbal.
Lijkt me geen leuke flat om te wonen.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:19 schreef LostFormat het volgende:
Teknomist draait regelmatig Wham en foute italo. Ook mis ik geregeld bier uit m'n koelkast.
Er was een machtig topic hoe je huisgenoten moest verjagenquote:Op zondag 15 mei 2005 21:29 schreef StrayDog het volgende:
Hier moet nog een briljant topic over te vinden zijn op Fok met de meest schitterende verhalen, kan me herinneren dat ik daar ooit nog dubbel om gelegen heb.
Weet niet of dat nog te vinden is, is al van een aardige tijd geleden.
quote:Op maandag 16 mei 2005 19:57 schreef Keroppi het volgende:
Oh een van mijn huisgenoten was ooit ook een keer in een artistieke bui.
Met wat dope en wiskey achter de kiezen had hij besloten dat hij avant-garde muziek ging maken met zijn vrienden. Niet alleen werd er een onsamenhangde melodie bestaande uit willekeurige toetsencombinaties op een keyboard geproduceerd, nee er werd ook met kettingen tegen een verwarmingsbuis geslagen (geeft zo'n gaaf geluid man weet je!), met theelepeltjes tegen elkaar geslagen en als zang was er een klaaglijk geluid wat nog het meest leek op wat er uit minaretten van moskeeen komt.
Op een gegeven moment vond ik het toch wel te gek worden, had mezelf al helemaal opgevroten en stormde op een gegeven moment de woonkamer binnen. Daar hield ik (met trillende stem, want zo'n held ben ik niet) een betoog dat dit niet kon en dat ik me uit de huiskamer verjaagd voelde.
Hoewel het in eerste instantie niet echt indruk maakte (lodderige/stonede koppies keken me aan) op mijn huisgenoot, zijn vriendjes begonnen onmiddelijk overal stekkertjes uit te trekken en op te ruimen.
Victory!
Waarom hoor ik zulke dingen nooit op mijn gang?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
Zojuist werd ik geconfronteerd met een luidruchtig neukende huisgenote. Ik heb mijn tv maar wat harder gezet zodat ik dat niet hoor, ik kan immers moeilijk op de deur gaan kloppen of het wat zachter kan.![]()
*kuch*gebruik je kloon*kuch*quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vrees dat ik niet anoniem genoeg ben.
Ben blij, dat wil je echt niet. Dit keer kon ik het gelukkig nog overstemmen op de tv, maar een huisgenoot in een eerder huis had een dermate luidruchtige vriendin dat zelfs het snoeihard draaien van Iron Maiden daar niet tegen hielp.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:25 schreef yozd het volgende:
[..]
Waarom hoor ik zulke dingen nooit op mijn gang?![]()
Door dit alles is je studie er zeker wel bij ingeschoten? Ooit van interpunctie gehoord?quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:52 schreef danni het volgende:
-knip-
Of huisgenoten die een paar dagen weg zijn en hun ingestelde wekkertijd vergeten uit te zetten!quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:15 schreef Larafairy het volgende:
Huisgenoten die snachts om 5 uur wakker moeten worden voor een vage krantenwijk en dan een uur lang de wekker laten afgaan... dat is pas prettig.. :x
Ja dat ken ik.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:11 schreef yozd het volgende:
[..]
Of huisgenoten die een paar dagen weg zijn en hun ingestelde wekkertijd vergeten uit te zetten!
quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:58 schreef Black_Tulip het volgende:
Mja. Het enige wat ik te vertellen heb is dat een ganggenoot een keer van twee pakken melk die op tafel stonden het verkeerde pak melk van de tafel pakte, een flinke teug nam en vervolgens een heel vies gezicht trok, omdat dat pak enkele maanden oud wasHet studentenleven
ik moest lachen!quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:27 schreef yozd het volgende:
Ik heb een ganggenoot die het leuk vindt om iedere keer als die 's nachts (of 's ochtends) thuis
komt van het stappen een enorme toren te bouwen van stoelen, strijkplanken, dozen en alles wat
die kan vinden voor de deur van een willekeurige andere ganggenoot. Als je dan je deur opent,
flikkert al die zooi naar binnen..![]()
Dat vind ik nog wel humor als buitenstaander. Hier in huis is het wat dat betreft wel erg stil. Het ergste zijn nog de drukke mensen die aanbellen en waar je dan snachts vage gesprekken mee hebt via de intercom, maar dat zijn niet mijn huisgenotenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:27 schreef yozd het volgende:
Ik heb een ganggenoot die het leuk vindt om iedere keer als die 's nachts (of 's ochtends) thuis
komt van het stappen een enorme toren te bouwen van stoelen, strijkplanken, dozen en alles wat
die kan vinden voor de deur van een willekeurige andere ganggenoot. Als je dan je deur opent,
Waar zit je nu dan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:17 schreef Public_NME het volgende:
Ik moet nog maar 2,5 maand en dan ga ik weer terug naar NL. Kan niet wachten!
London UK, wel gaaf met veel nationaliteiten!quote:
Mjah, het is wel grappig, maar er zijn sommigen die er niet tegen kunnen en allerlei tegenactiesquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:06 schreef Fliepke het volgende:
Dat vind ik nog wel humor als buitenstaander.
Haha dat is echt te grappig!quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:27 schreef yozd het volgende:
Oh bahquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:01 schreef yozd het volgende:
[..]
Mjah, het is wel grappig, maar er zijn sommigen die er niet tegen kunnen en allerlei tegenacties
bedenken. Zo is de buurman van de "torenbouwer" onze gangleverancier van het internet
d.m.v. zijn hub. En toen hij het slachtoffer was van de torenbouwer, heeft hij een rietje door
het gat gestoken in de muur tussen hem en zijn buurman (waar de hub-kabel doorheen lag)
en er een mengsel van melk, ice-tea, sambuca, olie etc. doorheen gegoten....![]()
Ik ben benieuwd wat de volgende stap zal zijn!
Olijfolie is beterquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Oh bah
I zou er confetti doorheen blazen, veel leuker
Want, dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:35 schreef parasolletje het volgende:
Mijn huisgenoten waren zo lief om smorgens om n uur 8 met de pannen te gaan slaan toen een van onze vrouwelijke huisgenoten mannelijk bezoek had .
Oeps, dat heb ik ook wel eens gedaanquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:11 schreef yozd het volgende:
[..]
Of huisgenoten die een paar dagen weg zijn en hun ingestelde wekkertijd vergeten uit te zetten!
Zoals?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:00 schreef Public_NME het volgende:
Heb nog nooit in NL op kamers gewoond, alleen in het buitenland. Kan soms wel hachelijke situaties opleveren door cultuurverschillen.
Een Koreaan die echt het meest gore voedsel opgestuurd kreeg. Was een soort humus ofzo, was iets van kool maar dan had het gerot. Het pakketje was gebroken en het rook echt alsof iemand een drol in onze kamer had gelegd.quote:
Ah, buitenlanders..quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:08 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Een Koreaan die echt het meest gore voedsel opgestuurd kreeg. Was een soort humus ofzo, was iets van kool maar dan had het gerot. Het pakketje was gebroken en het rook echt alsof iemand een drol in onze kamer had gelegd.
Daarna wilde hij het in de koelkast gaan bewaren, nou dat hebben we 2 dagen volgehouden... Zelfs in die luchtdichte bakkies was het niet te houden, dus moest hij het maar op het balkon flikkeren
Of de keer dat hij Koreaanse pasta voor ons ging koken, nou ik kan best tegen pittig eten maar dit was echt niet leuk meer. Heb me een partij lopen janken...(en niet overdreven; een 1,5 liter fles water opgezopen tijdens die maaltijd)
Of thuis komen na een paar dagen vrij en je huis lijkt meer op een coffeeshop dan een normaal huis. (incl de vage junkies)![]()
Jij zat toch ook op de Inholland/MBS link?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 06:24 schreef Libris het volgende:
[..]
Ah, buitenlanders..
Omdat we met zijn 50en woonden zaten daar natuurlijk ook buitenlanders bij. Leukste waren de spanjaarden die op een middag emmers aan het verzamelen waren. Niemand een idee waarom, totdat die avond we met zijn allen getrakteerd werden op homemade sangri (aldiwijn, sinas, vruchten). Ik wil niet weten wat iedereen daarvoor met die emmers gedaan hadden...
Minst leuk waren de Chinezen, spreken geen Engels, deden raar (en wat ze 's ochtends klaarmaakten in de keuken, geen idee, maar niet plezant voor de neus...). Enige leuke dat we met een paar Chinezen naar een concert van Andre Hazes hebben zitten kijken...
Daarnaast Duitsers, Engelsen, Fransen, Portugezen, Italianen, Belgen en nog wat andere individuen...
Hehe, een vriend van me studeert in Tilburg en had een keer een Vietnamese huisgenoot.quote:
Of jij hebt heel veel fantasie of je huisgenote was een van de bizarste personen waarvan ik ooit heb gehoord. Ik dacht dat ik wereldvreemde mensen kende...quote:Op maandag 23 mei 2005 16:46 schreef Marije het volgende:
Dat dachten wij dus ook ja......totdat zij hier kwam wonen....Maargoed we hebben er (steeds achteraf) wel veel lol om gehad. In het begin is zoiets echt wel grappig, dat je iemand van die leeftijd uit moet leggen hoe een aansteker werkt enzo. Maar na een tijdje wordt het gewoon superirritant.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Of jij hebt heel veel fantasie of je huisgenote was een van de bizarste personen waarvan ik ooit heb gehoord. Ik dacht dat ik wereldvreemde mensen kende...
Hoe kan zo iemand op een universiteit terecht komen?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:46 schreef Marije het volgende:
...
Misschien sticht ze later nog weleens de hoofdstad van een wereldrijk, ofnee, dat is met wolven..quote:Op maandag 23 mei 2005 17:09 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze voor ze bij jullie kwam wonen, 15 jaar in een grot heeft gewoond en opgevoed is door apen.
Dat maakt ze wel eerst het muurtje kapot van haar zusje..quote:Op maandag 23 mei 2005 17:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Misschien sticht ze later nog weleens de hoofdstad van een wereldrijk, ofnee, dat is met wolven..
Zoals?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Of jij hebt heel veel fantasie of je huisgenote was een van de bizarste personen waarvan ik ooit heb gehoord. Ik dacht dat ik wereldvreemde mensen kende...
Ach, ik had een studiegenote die vorig jaar IO/IB heeft gedaan en helemaal geen studiepunten heeft gekregen, omdat ze het hele jaar heeft gefeest. Dit jaar (nu American Studies) wilde ze haar leven beteren, maar ik hoorde dat ze inmiddels (in het tweede semester, ook niet echt slim) is gestopt. Ik heb geen idee hoeveel studiepunten ze nu heeft gehaald; zal vast niet veel zijn geweest..quote:Op maandag 23 mei 2005 17:22 schreef doppelgänger het volgende:
In m'n eerste kamer-verhuur-huis zaten stuk of 4 zeer relaxte lui. Daar kwam op gegeven moment een meisje bij, op het eerste oog redelijk normaal. Zij begon aan 1 of andere universitaire studie, maar ging gewoon NOOIT naar colleges of tentamens etc. Aan het eind van het jaar had ze ook slechts 1(i kid you not.. één!!) studiepunt, en dat was nog een hoorcollege-aanwezigheids-punt ook. Het jaar daarop probeerde ze het doodleuk nog een keer, was toen weer niks geworden..tja
Bizarquote:Op maandag 23 mei 2005 18:31 schreef Miesjel het volgende:
Op een vrijdag avond laat, na het stappen, ontdek ik een briefje op mijn deur. "Zou jij max een weekje eten willen geven?? Ik ben namelijk een weekje weg"
Nee, woonde in Belgie, studeerde aan Universiteit Maastricht..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:15 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Jij zat toch ook op de Inholland/MBS link?
heb ik ook es gedaan bij een huisgenootquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:27 schreef yozd het volgende:
Waarschijnlijk kennen ze jouw naam ook nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:35 schreef Innocence het volgende:
Ik heb vooral huisgenoten waarvan ik de naam nog niet eens weet. Om nu na een jaar nog 's te vragen hoe ze 'ook alweer' heten, is ook zowat. Probeer het nog steeds op te vangen, maar iedereen spreekt elkaar aan met heeeey, dus dat blijf ik ook maar doen.
Dat is wel heel erg extreem. Hoeveel heb je er?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:35 schreef Innocence het volgende:
Ik heb vooral huisgenoten waarvan ik de naam nog niet eens weet. Om nu na een jaar nog 's te vragen hoe ze 'ook alweer' heten, is ook zowat. Probeer het nog steeds op te vangen, maar iedereen spreekt elkaar aan met heeeey, dus dat blijf ik ook maar doen.
Valt mee, ben gewoon niet zo goed in namenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:54 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg extreem. Hoeveel heb je er?
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:29 schreef StrayDog het volgende:
Hier moet nog een briljant topic over te vinden zijn op Fok met de meest schitterende verhalen, kan me herinneren dat ik daar ooit nog dubbel om gelegen heb.
Zeg, jij woont toch niet ook in rotterdam heh?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:16 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 15 inclusief ik geloof twee zeer teruggetrokken Chinese uitwisselingsstudenten van wie ik van eentje de naam weet. Voor de rest ken ik iedereen bij naam.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:33 schreef Innocence het volgende:
[..]
Valt mee, ben gewoon niet zo goed in namen![]()
14 waaronder een paar uitwisselingsstudenten die al weer uitgewisseld zijn voordat ik het door heb.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:51 schreef WouterFB het volgende:
nou, mijn vorige studentenhol dan... dat was andere koek
- Het aantal keren dat er nog wat huisgenoten wakker waren om 23u is op een paar handen te tellen. In één jaar tijd.
- Er werd al gezeken als er 3 broodkruimels op het aanrecht lagen.
daar viel dus weinig te beleven
23.00 uur is toch vrij normaal? Bejaarde ganggenoten heb jij ejquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:24 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]Weer wat anders dan mijn gang waar ik voor gek word versleten omdat ik iedere nacht rond die tijd naar bed ga en waar je in onze keuken, zelfs als ie in 'schone' toestand is, in no time enkele forse bacteriekolonies kan kweken
(een ganggenote van me die pharmacie studeert, heeft dat een keer moeten doen met de genoemde bacteriën als resultaat
)
Bejaard omdat ze zoveel later naar bed gaan..?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:09 schreef Haushofer het volgende:
[..]
23.00 uur is toch vrij normaal? Bejaarde ganggenoten heb jij ej
Nee dat was destijds in Enschede.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:07 schreef ThE_ED het volgende:
Zeg, jij woont toch niet ook in rotterdam heh?
Ja. De ene keer zoals een normaal mens overdag wakker blijven en 's nachts slapen en de andere keer weer nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:58 schreef WarPuppy het volgende:
bijzonder ritme?
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:29 schreef StrayDog het volgende:
via google -> huisgenoten gezocht.. het zal dit topic wel zijn:quote:
thanks, hij is al gekickt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:30 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
[..]
via google -> huisgenoten gezocht.. het zal dit topic wel zijn:
Irriteren aan huisgenote(s)(n)!!!
Wat een figuurquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:03 schreef QQelleQ het volgende:
Toen ben ik maar gaan verhuizen.......
Mij ookquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:06 schreef LostFormat het volgende:
Lijkt me best een toffe gast eigenlijk.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:06 schreef LostFormat het volgende:
Lijkt me best een toffe gast eigenlijk.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ik ga ook mijn kamer volhangen met jezusbeelden
*spiekt in fotoboek*quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:43 schreef marchien het volgende:
Die van mij zijn van mening dat mijn vriend en ik van een andere planeet komen en opgesloten moeten worden ter onderzoek.
Ze zijn serieus van mening dat er niet nog meer mensen kunnen zijn zoals wij.
Soms zijn ze niet aardig....
geweldig! kamperen in een tentje voor je studentenhuisquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:03 schreef QQelleQ het volgende:de keuken helemaal zilver met goud geverft (muren, kastjes, raam........) midden in de zomer het hele huis volgehangen met kerstversiering compleet met nepkerstboom en verlichting. drie dagen op het grasveldje voor het huis gecampeerd met een tentje.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:40 schreef Fliepke het volgende:
[..]
*spiekt in fotoboek*
Ah ja, dat kan ik misschien nog wel begrijpen.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:40 schreef Fliepke het volgende:
[..]
*spiekt in fotoboek*
Ah ja, dat kan ik misschien nog wel begrijpen.
Tentje in je studentenkamer optuigen en dan DAAR in kamperenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:27 schreef groggy het volgende:
[..]
geweldig! kamperen in een tentje voor je studentenhuis![]()
Humor, maarre had ie daar ook nog een speciale reden voor, of heeft hij gewoon voor de lol de lampjes weggehaald.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:19 schreef ssebass het volgende:
Ah weer iets meegemaakt. Mijn huisgenoot kwam ineens mijn kamer in dat alle lampen beneden waren verdwenen zelf de tl buis uit het aanrecht. Iedereen gebelt maar niemand die er iets van wist die hier woont. Dacht al kut weer junken in huis. Alleen beetje vreemd dat de laptops enzo er nog stonden.
Blijkt een studiegenoot hier alle lampen te hebben verwijderd in ons huis. Maargoed hij had al een bekeuring gekregen voor openbaar dronkenschap![]()
Nee geen reden voor. Ze schijnen nu overal door het huis te liggen. Het is dus een soort paaseieren zoeken hier, maar ik ben er nog geeneen tegengekomen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:04 schreef Fixers het volgende:
[..]
Humor, maarre had ie daar ook nog een speciale reden voor, of heeft hij gewoon voor de lol de lampjes weggehaald.
Roze overal? was dat een lesbisch-feminstencorps ofzo?quote:Op zondag 12 juni 2005 17:19 schreef AndreB. het volgende:
Heb een huisgenoot boven me wonen die op de houten vloer midden in de nacht, het leuk vindt om te gaan judoen, had een homo-huisgenoot die 50 keer per dag hetzelfde technonummer draaide, had een huisgenote die graag in het dispuut van haar studentenvereniging wilde en altijd in de raarste roze overallen, met haar vriendinnetjes altijd dronken dikke pret hadden, vooral als ik even op de gang kwam kijken en ik doel werd van hopeloze versiertruukjes
Dames als huisgenoten zijn sowieso varkens, niet echt schoon, maandverband in de wc, het nut van een pleeborstel niet kennen, collectie lege potjes opbouwen etc.
Ik ken het, hier doen ze dat ook. Als je moet 'profileren' is het dinsdags in een of andere maffe outfit naar school. Een van de sororities hebben een witte combi: witte muiltjes + witte panty + wit vaag rokje + wit topje. Maar roze overals, die hebben we hier niet, jammer.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:37 schreef AndreB. het volgende:
Dispuutontgroening is een stukje erger dan de gewone ontgroening, je moet dan de hele tijd in dezelfde belachelijke kleding lopen. College's lopen in een roze overal bijv.
Dat is inderdaad waar, om de één of andere reden maken vrouwelijke huisgenoten veel meer rotzooi dan mannelijke huisgenoten.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:19 schreef AndreB. het volgende:
Dames als huisgenoten zijn sowieso varkens, niet echt schoon, maandverband in de wc, het nut van een pleeborstel niet kennen, collectie lege potjes opbouwen etc.
Dat is inderdaad wel vervelendquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:11 schreef yozd het volgende:
[..]
Bij mijn dochter in het huis doen ze dat ook . Nou ja het meisje boven haarquote:Op maandag 16 mei 2005 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
Zojuist werd ik geconfronteerd met een luidruchtig neukende huisgenote. Ik heb mijn tv maar wat harder gezet zodat ik dat niet hoor, ik kan immers moeilijk op de deur gaan kloppen of het wat zachter kan.![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:03 schreef QQelleQ het volgende:zn kamer zwart geverft en volgehangen met jezus beelden en schemerlampen, niet zomaar een of twee, nee, meneer had 43 jezussen en 19 schemerlampen........ ![]()
Toen ben ik maar gaan verhuizen.......
Gelukkig komt haar moeder voor haar op...quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:34 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Bij mijn dochter in het huis doen ze dat ook . Nou ja het meisje boven haarIk was bij mijn dochter op de koffie en ben naar boven gelopen om te vragen of het zachter kon. Ze maakten zoveel geluid dat ze zelfs dat niet hoorden.
Die smaakte wel
Dat zal je dochter ook wel tof van je gevonden hebben.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:34 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Bij mijn dochter in het huis doen ze dat ook . Nou ja het meisje boven haarIk was bij mijn dochter op de koffie en ben naar boven gelopen om te vragen of het zachter kon. Ze maakten zoveel geluid dat ze zelfs dat niet hoorden.
Die smaakte wel
Dat zou ik nou echt ff willen meemaken! Lach je je helemaal een breuk?!quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:41 schreef yozd het volgende:
Laatst kwam ik met een paar vrienden terug van een gangfeest, lagen er twee wildvreemde lui op ONZE gangbank te krikken!
mother from hellquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:34 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Die smaakte wel
roflquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:34 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Die smaakte wel
Mwoah we kwamen al stomdronken, rollend de gang binnen, dus we hadden sowieso wel lol enquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:01 schreef Public_NME het volgende:
Dat zou ik nou echt ff willen meemaken! Lach je je helemaal een breuk?!
quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:03 schreef McCarthy het volgende:
Ik vind het altijd wel geil als ik de buren bezig hoor.![]()
Dude, waar is je pornocollectie als kerel?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:03 schreef McCarthy het volgende:
...De eerste keer dat ik het hoorde...
GADVERDAMME, als ik ergens geen zin in heb is het wel wakker te liggen omdat ze kamer verder op liggen te krikken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:03 schreef McCarthy het volgende:
Ik vind het altijd wel geil als ik de buren bezig hoor.![]()
De eerste keer dat ik het hoorde (doe zelf helaas niet aan sex) wist ik niet wat het was maar de keer daarna had ik het wel door.
Nooit in een grote studentenflat gaan wonen, want daar word je er om de haverklap mee geconfronteerd. Ook wat dat betreft ben ik blij dat ik daar nu weg ben.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:40 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
GADVERDAMME, als ik ergens geen zin in heb is het wel wakker te liggen omdat ze kamer verder op liggen te krikken.
Dat valt hier voor alsnog wel mee hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nooit in een grote studentenflat gaan wonen, want daar word je er om de haverklap mee geconfronteerd.
Nu ja, ik chargeerde wat, het was niet zo dat ik daar drie maal daags mee geconfronteerd werd.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:14 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dat valt hier voor alsnog wel mee hoorMaar misschien is Selwerd (Groningen) gewoon saai.. of anders ik
Ik woon hier sinds augustus vorig jaar, maar het voorval met die melk waar ik het over had is toch bijna het apartste wat ik kon vertellenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu ja, ik chargeerde wat, het was niet zo dat ik daar drie maal daags mee geconfronteerd werd.![]()
Maar een paar keer maand ving ik toch wel wat op.![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:23 schreef teigan het volgende:
Toen ik nog in Selwerd 3 woonde(ondertussen al een jaar of 5 geleden) heb ik ook eens zoiets gehad...
Ik ging douchen, en in de douche naast mij stond een ganggenoot met zijn vriendin... Die hadden niet door dat ik er stond, en op een gegeven moment hoorde ik toch wel rare geluiden...
Ik heb me maar snel afgedroogd, maar het was tot halverwege de gang te horen dat ze daar bezig waren..
Ik had toen ik in een dergelijk complex woonde de kamer tegenover de douche en daar hoorde ik ook regelmatig "bepaalde geluiden" uit komen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:29 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]Erg leuk zijn die twee douches naast elkaar inderdaad
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had toen ik in een dergelijk complex woonde de kamer tegenover de douche en daar hoorde ik ook regelmatig "bepaalde geluiden" uit komen.
hayahahah mooi man geweldigquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:50 schreef Lexcorp het volgende:
Het huis werd geschilderd aan de buitenkant in de zomer. Iemand die er die dag toch niet was had toen maar besloten om zijn raam op een kiertje te zetten en een goeie porno op repeat te gooien met volume open. DIe schilders konden hele dag onder luid gekreun hun werk doen (oja, het was midden in de binnenstad, dus die schilders kregen ineens veel bekijks)
Nee, de muurtjes tussen de gang en de kamers waren niet geïsoleerd, dus ik hoorde alles. Een huisgenoot had op een gegeven moment een zeer luidruchtige vriendin en dat heb ik geweten...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:29 schreef Black_Tulip het volgende:Ik zit gelukkig achter de derde deur links; ik heb nergens last van
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, de muurtjes tussen de gang en de kamers waren niet geïsoleerd, dus ik hoorde alles. Een huisgenoot had op een gegeven moment een zeer luidruchtige vriendin en dat heb ik geweten...
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:55 schreef Tristessa het volgende:
Gelukkig wordt hij er binnenkort uitgezet.
Ik heb ze ook nog meegemaakt. Inclusief vozende ganggenoten. Prachtig toch.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:29 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]Erg leuk zijn die twee douches naast elkaar inderdaad
Selwerd, daar ben ik nog een paar keer op bezoek geweest. De middelste flat, welteverstaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:14 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dat valt hier voor alsnog wel mee hoorMaar misschien is Selwerd (Groningen) gewoon saai.. of anders ik
Het hangt er net vanaf welke gang je hebt hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Selwerd, daar ben ik nog een paar keer op bezoek geweest. De middelste flat, welteverstaan.
Een goeie vriend van mij van de middelbare school kwam daar terecht toen 'ie net naar Groningen ging.
Je moet er volgens mij niet gaan wonen voor je rust, maar ik vond het altijd prachtig om er te zijn.
1. er wonen bijna alleen maar nerds.quote:
*half Aziatische en nerd meldt zich*quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:59 schreef jeloo het volgende:
[..]
1. er wonen bijna alleen maar nerds.
2. de niet nerds zijn chinezen (dus ook eigenlijk nerds).
Ach joh, het is tien minuten fietsen. Is toch niks?quote:3. die flatten zijn veel te ver van het centrum.
Ook dat vind ik meevallen. Maar ja.. Het is maar net hoeveel ruimte je gewend bent denk ik.quote:4. die kamers zijn me te klein.
zal ook wel van gang tot gang verschillen blijkbaarquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:59 schreef jeloo het volgende:
[..]
1. er wonen bijna alleen maar nerds.
[quote]
Ah. Ik heb er geloof ik één gezienquote:2. de niet nerds zijn chinezen (dus ook eigenlijk nerds).
Als je uit Schubbekutteveen komt wel jaquote:3. die flatten zijn veel te ver van het centrum.
Daar heb je een punt, maar misschien ben ik wel gewoon verwend met 42m2quote:4. die kamers zijn me te klein.
Oh, dat zegt me niet zoveel, ik woon aan de andere kant van het landquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:22 schreef jeloo het volgende:
hehe jdude ga maar eens naar de kornoelje flat kan je je lol op met aziatische mensen
Vast welquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:16 schreef JDude het volgende:
[..]
zal ook wel van gang tot gang verschillen blijkbaar
Er zijn er veel en veel meerquote:Ah. Ik heb er geloof ik één gezien
Dat heb ik ook, dat krijg je als je als eeuwige student zijnde jarenlang in studentenhuis leeft.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:06 schreef ThE_ED het volgende:
ik zou in mijn eentje het hele topic vol kunnen schrijven.
Zelf zet ze de tv nog wel harder maar ik wilde gezellig kletsen en dat viel tegen op deze manier. We hoopten eigenlijk dat ze zich er iets van aan zou trekken dat er een moeder in huis was. Is nog altijd iets anders dan alleen medestudenten. Maar helaas schaamte is haar vreemd.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
rofl
als mijn moeder hetvoor mij op moest nemen op zo'n manier nam niemand me in huis me meer serieus
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:55 schreef Gripper het volgende:
Een andere vriend van me woonde bij een vrij sjiek gezin in Velp in huis. Of eigenlijk: bovenop hun huis, de zolder was tot aparte woning verbouwd en had een eigen trap buitenom. We hebben heel wat keren vanaf het dak dronken zitten brullen naar nuffige hockey meisjes, een bar gebouwd op het dak, buiten porno gekeken met het geluid op 10, gepizza-frisbeed, en met een luchtbuks geschoten op duiven. Teder moment: bij hem op de pc heb ik Fok! ontdekt....
Dus jij behandelt je huisgenote als oud vuil. Maar wat was er nou mis met haar behalve dat ze overgewicht had?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:55 schreef Gripper het volgende:
Ow nee, ik zie het al. Je doet zo'n cursus.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:04 schreef julekes het volgende:
[..]
Dus jij behandelt je huisgenote als oud vuil. Maar wat was er nou mis met haar behalve dat ze overgewicht had?
Leuke kerel ben jij. Welke universiteit heeft de trots om jou tot zijn gelederen te mogen rekenen?
Ben het best een beetje met je eensquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:04 schreef julekes het volgende:
[..]
Dus jij behandelt je huisgenote als oud vuil. Maar wat was er nou mis met haar behalve dat ze overgewicht had?
Leuke kerel ben jij. Welke universiteit heeft de trots om jou tot zijn gelederen te mogen rekenen?
Haar overgewicht was niet het probleem, het probleem was dat zij geen zin had om met andere mensen in een huis te wonen en dat ook duidelijk liet merken. Ze was in ons gezellige huis een beetje het 3e wiel aan de wagen zegmaar. Dus na geruime tijd aardig doen en proberen haar erbij te betrekken geef je dat dan toch een keer op... Ze is nooit weggegaan omdat we haar (al dan niet) pestten, ze wilde gewoon een eigen huisje.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:04 schreef julekes het volgende:
[..]
Inderdaad, een cursist dus. Maar wel afgestudeerd en met een leuke baan. Jij studeert zeker nog?quote:Leuke kerel ben jij. Welke universiteit heeft de trots om jou tot zijn gelederen te mogen rekenen?
en toch gaat je hele verhaal over hoe ze een dikke trol was, wat voor rotopmerkingen jullie maakte, dat ze te vet was om te fietsen en hoe jullie haar pestten met haar gewicht....quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
Haar overgewicht was niet het probleem, het probleem was dat zij geen zin had om met andere mensen in een huis te wonen en dat ook duidelijk liet merken. Ze was in ons gezellige huis een beetje het 3e wiel aan de wagen zegmaar. Dus na geruime tijd aardig doen en proberen haar erbij te betrekken geef je dat dan toch een keer op... Ze is nooit weggegaan omdat we haar (al dan niet) pestten, ze wilde gewoon een eigen huisje.
Lichaamsbouw alleen zou voor mij geen reden zijn om mensen af te fakkelen. Da's wel erg easy.
[..]
Inderdaad, een cursist dus. Maar wel afgestudeerd en met een leuke baan. Jij studeert zeker nog?![]()
dit is maar een kant van het verhaal he chef, wie weet was dat wijf wel ontzettend irritant. Altijd dat eeuwige partijtrekken voor de underdogquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:04 schreef julekes het volgende:
[..]
Helaas hebben we net nu even geen kamer vrij.. Jammer, je lijkt me een hele leuke en gezellige huisgenotequote:Op vrijdag 11 november 2005 11:07 schreef kwakveense het volgende:
[..]
en toch gaat je hele verhaal over hoe ze een dikke trol was, wat voor rotopmerkingen jullie maakte, dat ze te vet was om te fietsen en hoe jullie haar pestten met haar gewicht....
nee in een huis als dat van jullie zou ik me (met vergelijkbaar overgewicht) ook erg thuisvoelen meteen....
quote:sukkel
ik vind jou ook liefquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
Helaas hebben we net nu even geen kamer vrij.. Jammer, je lijkt me een hele leuke en gezellige huisgenote
Ze had die dikzakkerigheid toch aan zichzelf te danken? Vroeger was ze relatief mooi en slank, en door weet ik veel wat er in die geplamuurde kop omging is ze op gegeven moment 3 pakken negerzoenen per dag gaan opeten. Met het bijbehorende arrogante zelfbeklag.
[..]
![]()
Gelukkig, zijn we van die naderende fokfight ook weer verlostquote:
Nogmaals: dikke mensen zijn gezellig. Meestal. Op een enkele uitzondering na dan.quote:(ik bén overigens wel een gezellige huisgenootik ben dan wel dik maar niet gefrustreerd of depressief...ik wilde alleen duidelijk maken dat ik het van jullie misschien wel zou worden..maar goed...de situatie zal wel wat complexer gelegen hebben dan je hem eerst voor deed komen)
Jaar 1:quote:Op maandag 12 december 2005 17:50 schreef smurfzilla het volgende:
tvp![]()
Dat ik dit topic nog niet gezien had, zal later mijn huisgenoten van de afgelopen 3 jaar even in het zonnetje zetten![]()
Zo'n huisgenoot heb ik momenteel ookquote:Op woensdag 7 december 2005 15:22 schreef hilliebillie het volgende:
Nu heb ik ook een rare huisgenoot.. Hij sluipt.. Als er iemand de gang op gaat of naar de keuken gaat komt ie er steevast bij staan en zegt ie "hoi" en dan blijft ie er bij staan wachten tot je een gesprek begint ofzo.. heel vervelend want aan hem heb ik echt geen boodschap. Al hij elke keer naar mij toe komt neem ik aan dat hij mij wat te vertellen heeft ipv andersom.. ik wordt echt gewoon zenuwachtig van die gast.
zoiets heb ik ook last van. Dat wijf gilt de hele bende bij elkaarquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn huisgenote heeft een nieuwe vriend en dat weet ik zonder haar persoonlijk gesproken te hebben. Volgens mij heeft ze het te druk met in alle mogelijke gaten uitgewoond te worden om nog buiten te komen ofzo..
Dat ken ik. Een oud-huisgenoot van mij had ooit ook een vriendin die de hele boel bij elkaar schreeuwde en daarbij niet naliet te vermelden wat ze aan het doen was. Ik zat op een gegeven moment met een andere huisgenoot van me tv te kijken en we hoorden haar hem echt consant commanderen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn huisgenote heeft een nieuwe vriend en dat weet ik zonder haar persoonlijk gesproken te hebben. Volgens mij heeft ze het te druk met in alle mogelijke gaten uitgewoond te worden om nog buiten te komen ofzo.
Slaaptequote:Op donderdag 22 december 2005 15:24 schreef Zjwegel het volgende:
Ik heb een huisgenoot die een paar weken terug al met een flink alcohol percentage op, op de bank neerviel en meteen slaapte (was rond 9 uur 's avonds). De zelfde huisgenoot krijgt het ook voor elkaar om samen met mij doormiddel van onze humor de vrouwelijke huisgenoot het bed in te krijgen.
klein detail, ik woon nog thuis![]()
Of stiefmoeder/stiefzus.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Slaapte![]()
Maar, Want, En, Dus;
a: jij en je broer neuken samen je zus
b: jij en je vader neuken samen je moeder
c: jij en je broer neuken samen je moeder
Dat moet je toch even uitleggen...
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Slaapte![]()
Maar, Want, En, Dus;
a: jij en je broer neuken samen je zus
b: jij en je vader neuken samen je moeder
c: jij en je broer neuken samen je moeder
Dat moet je toch even uitleggen...
Haha, geweldig topic dit.. Heb er echt van genotenquote:Op woensdag 7 december 2005 15:22 schreef hilliebillie het volgende:
Als er iemand de gang op gaat of naar de keuken gaat komt ie er steevast bij staan en zegt ie "hoi" en dan blijft ie er bij staan wachten tot je een gesprek begint ofzo.. heel vervelend want aan hem heb ik echt geen boodschap. Al hij elke keer naar mij toe komt neem ik aan dat hij mij wat te vertellen heeft ipv andersom.. ik wordt echt gewoon zenuwachtig van die gast.
Heb nog even in een huis met een chinees meisje gewoond. Zij was met recht, het 'huisspook', zag je enkel als ze naar de wc moest. En ook zij kookte op de meest belachelijke momenten de meest smerige troep.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:45 schreef smurfzilla het volgende:
[..]
Jaar 1:
Ik heb niks tegen chinezen maar deze waren totaal anti-sociaal, groetten je nooit terug, zeiden nooit iets, konden nauwelijks engels, hingen alleen om met andere chinezen en hadden de gewoonte om overdag te slapen en 's nachts om 3 uur uit hun kamer te komen om te gaan koken en chinese tv te kijken via een laptop. Aangezien mijn kamer direct naast de keuken zat meurde het ook altijd geweldig in mijn kamer van de dingen die zij kookten.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:53 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
zoiets heb ik ook last van. Dat wijf gilt de hele bende bij elkaar
Als ze nou eens lekker was. Maar nee hoor![]()
dit huis is zo gehorig als de pest, mar ik hoor nooit wat van de buuf, terwijl ze wel een vriendje heeftquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:06 schreef Astherushcomes het volgende:
[..]
zelfde in mijn huis.
daarnaast ik hoor aan het schudden van haar bed in welk tempo ze het doen![]()
Draagt ze rokken?quote:Op donderdag 19 januari 2006 05:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
dit huis is zo gehorig als de pest, mar ik hoor nooit wat van de buuf, terwijl ze wel een vriendje heeft
Zo ben ik eens keihard tegen een boom gefietst. wat mij bezielde weet ik niet meer, ik was 15 en was voor et eerst eigenlijk stevig wezen drinken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:25 schreef F-Snake het volgende:
En vrij recent ben ik dronken uit een boom gevallen... Van een behoorlijke hoogte nog wel. Niets gebroken, wel een hele tijd nog pijnlijke knieen gehad. Dat was behoorlijk stom. Mijn advies aan iedereen is dan ook: ook al lijken de hoogste bomen na een paar biertjes op twijgjes, ga ze niet beklimmen!
Hier ook zo'n verhaal... 2 dagen voor mijn verjaardag kregen we een nieuwe huisgenote. Aangezien ze snel wilde integreren, ging ze op mijn verjaardag ook lekker mee stappen, en haar vriendje mocht ook mee. Iedereen nam behoorlijk in die avond, en toen ik thuiskwam, iets later dan dat meisje&vriend, zag ik r nog met een emmertje door het huis sjouwen. Ik dacht, beneveld als ik was; 'Die wil een goeie indruk maken, net twee dagen in huis en nu al 's nachts dweilen!"quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:41 schreef paparia het volgende:
Nog een legendarisch verhaal van het kerstdiner met huisgenoten.
<Kotsverhaal>
k heb ook zo'n verhaal... maar dan was ik de nieuwe huisgenoot die alles onderkotstequote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:58 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hier ook zo'n verhaal... 2 dagen voor mijn verjaardag kregen we een nieuwe huisgenote. Aangezien ze snel wilde integreren, ging ze op mijn verjaardag ook lekker mee stappen, en haar vriendje mocht ook mee. Iedereen nam behoorlijk in die avond, en toen ik thuiskwam, iets later dan dat meisje&vriend, zag ik r nog met een emmertje door het huis sjouwen. Ik dacht, beneveld als ik was; 'Die wil een goeie indruk maken, net twee dagen in huis en nu al 's nachts dweilen!"
Volgende ochtend zat vriendlief nogal katerig voor zich uit te staren, maar zij vertelde in geuren en kleuren hoe hij 's nachts toen hij moest nekken net niet de badkamer haalde, of eigenlijk bij lange na niet de badkamer haalde: ze slaapkt in een stapelbed, en vanaf het trapje had hij prachtig de vloer onder gesproeid. En aangezien haar kamer een houten vloer heeft, met van die fijne kiertjes tussen de planken.... De eerstvolgende keer dat de vriend weer langskwam hebben we hem een voegenkrabbertje gegeven.
Hij :![]()
Zij :![]()
En ze is nog altijd heel trots op het feit dat ze hem zo goed verzorgd heeft die nacht, hij was zelf niet meer zo goed in staat om op te ruimen geloof ik.
Vraag of hij rustiger aan kan doen. Als dat niet kan dan neem je het op en kan het wel eens in de gedeelde documenten terechtkomenquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ben blij, dat wil je echt niet. Dit keer kon ik het gelukkig nog overstemmen op de tv, maar een huisgenoot in een eerder huis had een dermate luidruchtige vriendin dat zelfs het snoeihard draaien van Iron Maiden daar niet tegen hielp.![]()
je geeft het een verkeerde naam, het is niet asociaal , het is een kwestie van wederzijdse acceptatiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:37 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
[..]
Vraag of hij rustiger aan kan doen. Als dat niet kan dan neem je het op en kan het wel eens in de gedeelde documenten terechtkomen
Edit:
Één pagina gelezen, mooie verhalen. Maar ik weet weer waarom ik niet in de stad (studentenhuis) woon. Ik kan niet tegen asocialen. Kijk muziek luisteren is prima, maar doe dat dan met een koptelefoon op, of op een dusdanig niveau dat de anderen er geen last van hebben. En ieder zijn eigen bende opruimen, maar daar hebben mensen vaak moeite mee.
Wat hij zegt!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:47 schreef ThE_ED het volgende:
Het valt me overigens op dat steeds meer studenten thuis blijven wonen, reteirritant is dat want het komt de spontane bieravondjes niet ten goede.
Zelfde hier, had eens wat vrienden uitgenodigd, en na een aantal (tig) biertjes werden ze wat lolligquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:49 schreef AnnekeM het volgende:
...
Het opruimwerk was geen pretje, ook de kosten van een nieuwe schuimblusser wil je niet weten![]()
Whehehe. Wellicht komt er ooit nog een verhaal over mij, de meid die bijna de keuken in de fik stak.. of zoquote:Op maandag 20 maart 2006 23:48 schreef JimmyJames het volgende:
Ik wacht met smart op het moment dat ik mezelf zie voorbijkomen in een van die verhalen.
Pas je wel een beetje op?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:11 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Whehehe. Wellicht komt er ooit nog een verhaal over mij, de meid die bijna de keuken in de fik stak.. of zo
Boze negermuziek; die heb je van mij, dat moet wel...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:36 schreef Syytön het volgende:
De huisgenoot die ik nu heb, is geloof ik zo'n kansloos figuur. Aardige jongen, maar hij zit ALLEEN maar thuis. Hij is twintig minuten per dag weg, voor zijn boodschappen. Boodschappen? hij kookt 1 x per week pasta en vriest dat in.
ik kan verder niet over hem klagen want hij is supernetjes en beleefd en stil. Maar ik wordt er zo zenuwachtig van!
Of is dat toch van de buurman met zijn klassieke muziek, of de benedenbewoner met zijn boze negermuziek.![]()
Wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben...quote:
tja, mijn huisgenootje heeft sowieso altijd de kamerdeur op slot als der vriendje er is, maar ook regelmatig als ze er alleen zelf isquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:18 schreef DaDude1987 het volgende:
Maar de kamer op slot roept ook wat verdenkingen op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |