Ik zal nooit vergeten waar ik vandaan kom. Ik ben en blijf mezelf en ga mijn identiteit niet verloochenen door bij een elitair borrelclubje te gaan.quote:
Och vaak weten ze niet eens wat ze missen. Die lui geven idd de gaafste feesten. En het woord corps schrikt een hele hoop mensen dan weer af.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:22 schreef TYP het volgende:
[..]
Ik wil hier niet de Freud gaan spelen, maar is dat niet omdat ze zich bedreigd voelen? De gaafste feesten, de lekkerste meiden, en genoeg pieken... waar vind je het? Precies. Diep van binnen zou je maar wat graag zo willen zijn, maar ach.. het is niet voor iedereen weggelegd en een hekel eraan hebben is dan lekker makkelijk heh.![]()
Nou dat is dan heel mooi stoicijns van je, maar niet iedereen hoeft zijn identiteit te verloochenen om bij het corps te gaan, en sommige mensen hebben gewoon meer ambitie dan jij.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zal nooit vergeten waar ik vandaan kom. Ik ben en blijf mezelf en ga mijn identiteit niet verloochenen door bij een elitair borrelclubje te gaan.
Okee, breed begrip dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:29 schreef Speth het volgende:
Het is het woord dat studenten hier doorgaans gebruiken om mensen die hier wonen, werken, belasting betalen en in lelijke synthetische jassen over straat lopen aan te duiden. Het is van oorsprong echter geen woord dat door studenten bedacht is.
Als je denkt dat, dat invloed heeft op je identiteit.. zegt dat dan niet genoeg over jezelf? Ik bedoel.. ik vind het ook maar niks, maar als ik erbij ga dan blijf ik toch zeker wel mezelf. Het is niet zo dat het per definitie invloed heeft op je identiteit. Ik zou geen donder veranderen en nog steeds dezelfde kleding dragen als voorheen. Waarschijnlijk zelfs minder snel nieuwe kopen, omdat ik veel geld moet steken in het corpsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:33 schreef cultheld het volgende:
Ik zal nooit vergeten waar ik vandaan kom. Ik ben en blijf mezelf en ga mijn identiteit niet verloochenen door bij een elitair borrelclubje te gaan.
Als jij denkt dat je door corpsballen je identiteit zal verloochenen, sta je vast erg sterk in je schoenen.quote:Ik zal nooit vergeten waar ik vandaan kom. Ik ben en blijf mezelf en ga mijn identiteit niet verloochenen door bij een elitair borrelclubje te gaan
> En als je last hebt van profiteurs gewoon alles op je eigen kamer stouwenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:37 schreef Speth het volgende:
- Ontwijk een burgerlijke huismentaliteit waarbij iedereen gaat opschrijven wat het pleepapier en andere algemene dingen gekost hebben en dat vervolgens vergoed willen hebben. Gewoon kopen en bek houden.
waarom; ben je zwaar invalide ofzo dat je niet kunt werken?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:41 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Als je denkt dat, dat invloed heeft op je identiteit.. zegt dat dan niet genoeg over jezelf? Ik bedoel.. ik vind het ook maar niks, maar als ik erbij ga dan blijf ik toch zeker wel mezelf. Het is niet zo dat het per definitie invloed heeft op je identiteit. Ik zou geen donder veranderen en nog steeds dezelfde kleding dragen als voorheen. Waarschijnlijk zelfs minder snel nieuwe kopen, omdat ik veel geld moet steken in het corps
Ey, zwijg!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:41 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Als je denkt dat, dat invloed heeft op je identiteit.. zegt dat dan niet genoeg over jezelf? Ik bedoel.. ik vind het ook maar niks, maar als ik erbij ga dan blijf ik toch zeker wel mezelf. Het is niet zo dat het per definitie invloed heeft op je identiteit. Ik zou geen donder veranderen en nog steeds dezelfde kleding dragen als voorheen. Waarschijnlijk zelfs minder snel nieuwe kopen, omdat ik veel geld moet steken in het corps
tip schrijf je huis in op www.eetlijst.nl en maak een 2e account voor je algemene kostenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:37 schreef Speth het volgende:
- Ontwijk een burgerlijke huismentaliteit waarbij iedereen gaat opschrijven wat het pleepapier en andere algemene dingen gekost hebben en dat vervolgens vergoed willen hebben. Gewoon kopen en bek houden.
Als ik in zo'n vereniging ga als waar een vriendin van mij inzit, dan gaan mijn inkomens zwaar achteruit ja. Ze moet dus 2 keer in de week in de bar werken, verplichte bijeenkomsten en 50 euro per maand voor de drank. (als het niet meer is)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:42 schreef TYP het volgende:
waarom; ben je zwaar invalide ofzo dat je niet kunt werken?
De vloer in de GK en gangen wordt wel schoon als de huisbaas er een nieuwe in legt. Buiten je eigen kamer stofzuigen is voor miepjes. Was de douche als die vies is en je wilt douchen, gebruik een pleeborstel en berg etensresten na 2 weken op, dan moet er geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:44 schreef julekes het volgende:
Corvee lijsten werken contraproductief aangezien ze door iedereen als minimum criterium worden gezien. De boetes die erop staan als je je taak niet gedaan hebt stellen in de regel ook geen drol voor, dus niemand geeft er een ruk om.
Kan ze die drank niet bij een paar kansloze kerels regelen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:46 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Als ik in zo'n vereniging ga als waar een vriendin van mij inzit, dan gaan mijn inkomens zwaar achteruit ja. Ze moet dus 2 keer in de week in de bar werken, verplichte bijeenkomsten en 50 euro per maand voor de drank. (als het niet meer is)
Als je alleen maar jezelf kunt herhalen, ben je daar ook vast niet welkom.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker: Ik zal nooit en te nimmer bij een corps gaan.
Nee dat is verplicht ofzo. Tevens is het alleen voor bier en ze drinkt liever wijn. Dus zij zit dan aan de wijn en die kosten komen er dan ook nog eens bij.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:48 schreef Speth het volgende:
Kan ze die drank niet bij een paar kansloze kerels regelen?
Ik zeg niet dat het invloed heeft op mijn identiteit; Maar ik ga mijn afkomst en identiteit niet verloochenen door me bij zo'n clubje elitaire mannetjes aan te sluiten die op alles neerkijken wat anders is dan zij. Als ik met dat soort lui om zou gaan zou ik daardoor toch beïnvloed raken; Dat is altijd zo als je in een groep terecht komt. Juist doordat ik me niet bij die kneusjes aansluit laat ik zien dat ik mezelf ben en blijf.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:41 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Als je denkt dat, dat invloed heeft op je identiteit.. zegt dat dan niet genoeg over jezelf? Ik bedoel.. ik vind het ook maar niks, maar als ik erbij ga dan blijf ik toch zeker wel mezelf. Het is niet zo dat het per definitie invloed heeft op je identiteit. Ik zou geen donder veranderen en nog steeds dezelfde kleding dragen als voorheen. Waarschijnlijk zelfs minder snel nieuwe kopen, omdat ik veel geld moet steken in het corpsWat ik wil zeggen.. er zijn ook mensen die in zulke verenigingen zitten die niet zo kakkerig zijn en gewoon zichzelf blijven.
En over het vrouwelijk schoon wat in die verenigingen zit, dat is ook niet overal hetzelfde.
nee knor, dat gaat op je clubrekening.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:48 schreef Speth het volgende:
[..]
Kan ze die drank niet bij een paar kansloze kerels regelen?
Dat wil ook niemand. Daarom hoef je er nog niet over te mekkeren..quote:Ik zeg niet dat het invloed heeft op mijn identiteit; Maar ik ga mijn afkomst en identiteit niet verloochenen door me bij zo'n clubje elitaire mannetjes aan te sluiten die op alles neerkijken wat anders is dan zij.
Ook zullen in het corps wel een paar normale, leuke mensen zitten. Maar goed, je punt is duidelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:50 schreef cultheld het volgende:
Maar corpsballen heten niet voor niets corpsballen.
Wat heeft ambitie te maken met bij een corps gaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:35 schreef Speth het volgende:
[..]
Nou dat is dan heel mooi stoicijns van je, maar niet iedereen hoeft zijn identiteit te verloochenen om bij het corps te gaan, en sommige mensen hebben gewoon meer ambitie dan jij.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het invloed heeft op mijn identiteit; Maar ik ga mijn afkomst en identiteit niet verloochenen door me bij zo'n clubje elitaire mannetjes aan te sluiten die op alles neerkijken wat anders is dan zij. Als ik met dat soort lui om zou gaan zou ik daardoor toch beïnvloed raken; Dat is altijd zo als je in een groep terecht komt. Juist doordat ik me niet bij die kneusjes aansluit laat ik zien dat ik mezelf ben en blijf.Je hebt ook gewone studentenverenigingen en ik denk dat je daar op doelt. Die kan ik op zich nog wel waarderen. Maar corpsballen heten niet voor niets corpsballen.
Niets, maar zoals hij het presenteert lijkt het alsof het niveau van je burgerlijke nest ontstijgen gelijk staat aan zelfverloochening.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:53 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat heeft ambitie te maken met bij een corps gaan?![]()
Volgens mij kent je de uitspraak "met een korrel zout nemen" ook niet echtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het invloed heeft op mijn identiteit; Maar ik ga mijn afkomst en identiteit niet verloochenen door me bij zo'n clubje elitaire mannetjes aan te sluiten die op alles neerkijken wat anders is dan zij. Als ik met dat soort lui om zou gaan zou ik daardoor toch beïnvloed raken; Dat is altijd zo als je in een groep terecht komt. Juist doordat ik me niet bij die kneusjes aansluit laat ik zien dat ik mezelf ben en blijf.Je hebt ook gewone studentenverenigingen en ik denk dat je daar op doelt. Die kan ik op zich nog wel waarderen. Maar corpsballen heten niet voor niets corpsballen.
of gewoon letterlijk een tentamen van drie jaar geledenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:59 schreef nixan het volgende:
ontopic:
- professoren zijn vaak al net zo lui als jij; dikke kans dat het tentamen een samenstelling is van vragen uit oude tentamens.
024-3558958quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:05 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Kijk, nu worden de tips nuttig.. Wat is het telefoonnummer?![]()
Die bezorgen vast niet in E'hoven.quote:
Wij hadden altijd een cafetaria in Nijmegen die volgens mij 's ochtends nog open was. Weet alleen niet meer of die ook bezorgde.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:05 schreef Luukzor het volgende:
- Zuip zoveel als je budget toelaat. Er zijn altijd andere mensen om je te vertellen of het gezellig was
- Kotsen is voor mietjes, een beetje student heeft minstens 5 jaar geoefend
- Als je toch moet kotsen die het dan waar niemand het ziet. Kots nooit in je bed. Als je toch in je bed kotst doe het dan in het bed van het mokkel dat je heb opgepikt, na het neuken welteverstaan. Bespaart je ook een hoop gezeik zoals verliefdheid
- Eet veel eieren. Ze zijn goedkoop en voedzaam. Bovendien zijn ze goed voor je libido. Ook handig als je vervelende mensen uit je buurt wil ruften
- Haal geen achten voor je tentamens, laat staan negens. Dat wil zeggen dat je teveel geleerd hebt en meer tijd had kunnen besteden aan slapen of drinken
- Wordt lid van een studentenvereniging, al is het alleen voor kortingspassen om te drinken.
- Schoonmaken moet je vermijden. Als je eten laat vallen gewoon oprapen en opeten. Goed voor de weerstand
- Ga bij andere mensen eten. Bel ze op en nodig jezelf uit. Meestal hebben ze ook bier in huis
- Als mensen bij jou komen eten laat ze dan afwassen. Voor wat hoort wat
- Koop euroshopper keukenpapier. Goedkoop en je hoeft je favoriete pan zelden af te wassen
- Hagelslag
- Als de zon schijnt hoor je op een terras te zitten. Geen smoesjes zoals college
- Zorg dat je geen negatief studieadvies krijgt. Doe desnoods het minimale om dit te voorkomen. Je wilt natuurlijk wel de acht jaar vol maken
- Enz.
Ik heb zo'n vermoeden dat je daaar wel enigzins gelijk in kunt hebben.quote:
hou-je?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Wij hadden altijd een cafetaria in Nijmegen die volgens mij 's ochtends nog open was. Weet alleen niet meer of die ook bezorgde.
Die ook... ik bedoel die aan de Graafseweg, vlak voor je het spoor over gaat.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:09 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
hou-je?
Die maakt ook lekker spul, ik geloof dat die pas om 11 uur open gaat en sluit om 10 uur 's ochtends ofzo...
Of Utrecht.. Is het geen leuke keten ofzo?quote:
© Beau?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:05 schreef Luukzor het volgende:
- Zuip zoveel als je budget toelaat. Er zijn altijd andere mensen om je te vertellen of het gezellig was
- Kotsen is voor mietjes, een beetje student heeft minstens 5 jaar geoefend
- Als je toch moet kotsen die het dan waar niemand het ziet. Kots nooit in je bed. Als je toch in je bed kotst doe het dan in het bed van het mokkel dat je heb opgepikt, na het neuken welteverstaan. Bespaart je ook een hoop gezeik zoals verliefdheid
- Eet veel eieren. Ze zijn goedkoop en voedzaam. Bovendien zijn ze goed voor je libido. Ook handig als je vervelende mensen uit je buurt wil ruften
- Haal geen achten voor je tentamens, laat staan negens. Dat wil zeggen dat je teveel geleerd hebt en meer tijd had kunnen besteden aan slapen of drinken
- Wordt lid van een studentenvereniging, al is het alleen voor kortingspassen om te drinken.
- Schoonmaken moet je vermijden. Als je eten laat vallen gewoon oprapen en opeten. Goed voor de weerstand
- Ga bij andere mensen eten. Bel ze op en nodig jezelf uit. Meestal hebben ze ook bier in huis
- Als mensen bij jou komen eten laat ze dan afwassen. Voor wat hoort wat
- Koop euroshopper keukenpapier. Goedkoop en je hoeft je favoriete pan zelden af te wassen
- Hagelslag
- Als de zon schijnt hoor je op een terras te zitten. Geen smoesjes zoals college
- Zorg dat je geen negatief studieadvies krijgt. Doe desnoods het minimale om dit te voorkomen. Je wilt natuurlijk wel de acht jaar vol maken
- Enz.
Ja die, ik ben 's nachts laatst eens bij een meisje aan de Graafseweg geweest, die ging ook nog even wat sgiaretten halen daar om een uur of half 5.. dat zal die wel zijn dan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:10 schreef JDude het volgende:
> Ga af en toe op kansloze-kroegentocht. Dat betekent aselect wat cafe's binnenstruinen en pilsen tot het gaat vervelen / de stamgasten dreigend beginnen te kijken / de barman je eruit tieft. Je komt soms de meest verrassende tenten tegen
[..]
Die ook... ik bedoel die aan de Graafseweg, vlak voor je het spoor over gaat.
Is die beter dan Cafetaria 1-2-3? (die bezorgt overigens tot 3.00u en alleen opquote:
Which reminds me...quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:13 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ja die, ik ben 's nachts laatst eens bij een meisje aan de Graafseweg geweest, die ging ook nog even wat sgiaretten halen daar om een uur of half 5.. dat zal die wel zijn dan.
Het betreft hier de multisnack, die bezorgt ook alleen donderdag, vrijdag en zaterdag tot 04.00 uur, de rest van de week tot 02.00 uur. Het spul wat ze er maken is zelfs nuchter lekker!quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:13 schreef yozd het volgende:
[..]
Is die beter dan Cafetaria 1-2-3? (die bezorgt overigens tot 3.00u en alleen op
vrijdag en zaterdag tot 4.00u en je kan ook schotels en broodjes bestellen enzo).
Het stinkt ook..quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Which reminds me...
> Zorg dat je niet gaat roken. Scheelt je een hoop geld, wat je weer om kunt zetten in bier
Which reminds me...quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:15 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Het betreft hier de multisnack, die bezorgt ook alleen donderdag, vrijdag en zaterdag tot 04.00 uur, de rest van de week tot 02.00 uur. Het spul wat ze er maken is zelfs nuchter lekker!![]()
Ah meteen even een acount gemaakt. Kijken of het werkt. Voor de kosten hebben we gewoon een lijst op de koelkast.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
tip schrijf je huis in op www.eetlijst.nl en maak een 2e account voor je algemene kosten
als je tenminste van precisie zonder teveel gezeik houdt
Aha..donderdag maar eens proberen danquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:15 schreef Kopstoot het volgende:
Het betreft hier de multisnack, die bezorgt ook alleen donderdag, vrijdag en zaterdag tot 04.00 uur, de rest van de week tot 02.00 uur. Het spul wat ze er maken is zelfs nuchter lekker!![]()
Nou..quote:
Bij voorkeur een Achmedquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:59 schreef Hexagon het volgende:
Goed nog een tip
zorg dat je studentenhuis vaste klant wordt bij een kleine zelfstandige slager/visboer en/of groentenman.
Dat kan je op den duur leuke kortingen en vriendenprijzen opleveren.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:10 schreef heiden6 het volgende:
In Rotterdam bezorgt de Mac El Aviv (Coolsingel) tot 's ochtends vroeg shoarma... zeer goed te eten, en voor een prima prijs.![]()
Ja, ik vond het ook niet bepaald origineel. Doet denken aan de friettent verderop.quote:
Nummerquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:10 schreef heiden6 het volgende:
In Rotterdam bezorgt de Mac El Aviv (Coolsingel) tot 's ochtends vroeg shoarma... zeer goed te eten, en voor een prima prijs.![]()
Heb ik niet bij de hand, ik zal het morgen wel posten. Een vriend van me is daar vaste klant, en die weet het nummer wel. Ze bezorgen niet in Schiebroek.quote:
Ken ik niet, volgens mij. Ook aan te bevelen is Rafaello's (sp?) voor een goede, grote pizza voor een prima prijs. In de Hoogstraat.quote:Die prutsert in de Oude Haven is al een half jaar dicht wegens familieomstandigheden
*noteert*quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:15 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:43 schreef Uncle_Sam het volgende:
Die voortdurende preoccupatie met bier is Pathetisch met hoofdletter P.
Of als je eens iets meer te besteden hebt: de Ontmoeting. Zit daar ook ergens in de buurt, hoek Graafseweg.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:45 schreef Mikkie het volgende:
Goeie tip voor de eters in Nijmegen: Het Eethuis.
Zit op de Van Goorstraat, da's schuin tegenover de Fransestraat. Je kunt daar via de Stijn Buysstraat naar het station, of je neemt de straat links, dat is de Van Goorstraat. Broodje Shoarma en broodje Döner vor 3,50, allebei in grote uitvoering 5,00. Zeer goed te eten, en ook de friet enzo is zeker betaalbaar, én... do - vrij - za tot een uurtje of vier, vijf geopend... en doordeweeks ook tot ergens in de nacht... ik heb op zondag of maandag om 3 uur ook nog nooit voor een gesloten deur gestaan
De eerste paar dagen na de 23e heb ik altijd ineens méér te bestedenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Welke student heeft er nou méér te besteden?
Dat gaat toch altijd op aan bier
Maar ik ken het wel ja, zit op de hoek van de Stijn Buysstraat en de Graafseweg geloof ik. Ik zie vaak zat studenten daar 's middags op het terras zitten... ziet er wel okay uit
Wok to go is best prima en beter geen dingen bestellen als je erg brak bent. Trouwens niet zo moeilijk doen zo in de ochtendquote:
Dingen bestellen als je zat bent, is ook niet alles hoor...quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:59 schreef ssebass het volgende:
Wok to go is best prima en beter geen dingen bestellen als je erg brak bent.
* heiden6 herinnert zich iets over de Burger King en een McFlurry.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:37 schreef yozd het volgende:
[..]
Dingen bestellen als je zat bent, is ook niet alles hoor...
* yozd mompelt wat over een Big Mac en een lokale shoarma boer....
Daarom ben ik ook op zoek naar iets anders..quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:10 schreef Ingridh007 het volgende:
De multi in nijmgen
Nadeel: Vossenveld is echt een pokke eind van het centrum, en dan nog al die limburgers op je gang :/
Wat heeft ferrari met snelheid te maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:53 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat heeft ambitie te maken met bij een corps gaan?![]()
Schijnt dat die de slechtste shoarma van NL had.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:31 schreef RSM het volgende:
[..]
Nummer
Die prutsert in de Oude Haven is al een half jaar dicht wegens familieomstandigheden
Dat laatste lijkt me een pluspunt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:10 schreef Ingridh007 het volgende:
De multi in nijmgen
Nadeel: Vossenveld is echt een pokke eind van het centrum, en dan nog al die limburgers op je gang :/
Idd, bier moet minimaal van Heineken zijn. Anders heet het feuten-/ of pauperpils.quote:
Ook pauperpils is pilsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:08 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Idd, bier moet minimaal van Heineken zijn. Anders heet het feuten-/ of pauperpils.
De Aldi zit in de Korreweg: als ik naar een supermarkt moet fietsen is het te ver weg!quote:
Mên er is ook een aldi in vinkhuizen. Evenals in de Hoornse Meer (of hoe heet die kutwijk) Bovendien als er geen aldi in de buurt is is er wel een Lidl....quote:Op maandag 16 mei 2005 22:12 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
De Aldi zit in de Korreweg: als ik naar een supermarkt moet fietsen is het te ver weg!Dus geen Brouwmeester-bier voor mij!
Ik liep laatst nog voorbij Jaffa en toen zei iemand ookal tegen me, dat de shoarma daar zo lekker is. Ik was echt al tijden op zoek naar een fiets, maar ik heb laatst mijn gestolen fiets teruggevondenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:53 schreef ScudRaket het volgende:
Tips:
Jaffa - Witte de Withstraat.
De Sjeik - Nwe Binnenweg.
Cappadocia - Nwe Binnenweg (24h)
* Zorg dat je altijd een 5 eurobiljet op zak hebt als je uitgaat. Als er een goede fiets langskomt het briefje laten zien en zeggen dat je niets anders hebt. Gegarandeerd een fiets voor 5 euro.
Zul je toch naar de Aldi tegenover de Jumbo (korreweg/boterdiep) moetenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:34 schreef Underdoggy het volgende:
ok ik woon aan de petrus campersingel (vlakbij Damsterdiep) en leg mij eens uit waar in de buurt een van die supermarkten is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |