024-3558958quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:05 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Kijk, nu worden de tips nuttig.. Wat is het telefoonnummer?![]()
Die bezorgen vast niet in E'hoven.quote:
Wij hadden altijd een cafetaria in Nijmegen die volgens mij 's ochtends nog open was. Weet alleen niet meer of die ook bezorgde.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:05 schreef Luukzor het volgende:
- Zuip zoveel als je budget toelaat. Er zijn altijd andere mensen om je te vertellen of het gezellig was
- Kotsen is voor mietjes, een beetje student heeft minstens 5 jaar geoefend
- Als je toch moet kotsen die het dan waar niemand het ziet. Kots nooit in je bed. Als je toch in je bed kotst doe het dan in het bed van het mokkel dat je heb opgepikt, na het neuken welteverstaan. Bespaart je ook een hoop gezeik zoals verliefdheid
- Eet veel eieren. Ze zijn goedkoop en voedzaam. Bovendien zijn ze goed voor je libido. Ook handig als je vervelende mensen uit je buurt wil ruften
- Haal geen achten voor je tentamens, laat staan negens. Dat wil zeggen dat je teveel geleerd hebt en meer tijd had kunnen besteden aan slapen of drinken
- Wordt lid van een studentenvereniging, al is het alleen voor kortingspassen om te drinken.
- Schoonmaken moet je vermijden. Als je eten laat vallen gewoon oprapen en opeten. Goed voor de weerstand
- Ga bij andere mensen eten. Bel ze op en nodig jezelf uit. Meestal hebben ze ook bier in huis
- Als mensen bij jou komen eten laat ze dan afwassen. Voor wat hoort wat
- Koop euroshopper keukenpapier. Goedkoop en je hoeft je favoriete pan zelden af te wassen
- Hagelslag
- Als de zon schijnt hoor je op een terras te zitten. Geen smoesjes zoals college
- Zorg dat je geen negatief studieadvies krijgt. Doe desnoods het minimale om dit te voorkomen. Je wilt natuurlijk wel de acht jaar vol maken
- Enz.
Ik heb zo'n vermoeden dat je daaar wel enigzins gelijk in kunt hebben.quote:
hou-je?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Wij hadden altijd een cafetaria in Nijmegen die volgens mij 's ochtends nog open was. Weet alleen niet meer of die ook bezorgde.
Die ook... ik bedoel die aan de Graafseweg, vlak voor je het spoor over gaat.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:09 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
hou-je?
Die maakt ook lekker spul, ik geloof dat die pas om 11 uur open gaat en sluit om 10 uur 's ochtends ofzo...
Of Utrecht.. Is het geen leuke keten ofzo?quote:
© Beau?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:05 schreef Luukzor het volgende:
- Zuip zoveel als je budget toelaat. Er zijn altijd andere mensen om je te vertellen of het gezellig was
- Kotsen is voor mietjes, een beetje student heeft minstens 5 jaar geoefend
- Als je toch moet kotsen die het dan waar niemand het ziet. Kots nooit in je bed. Als je toch in je bed kotst doe het dan in het bed van het mokkel dat je heb opgepikt, na het neuken welteverstaan. Bespaart je ook een hoop gezeik zoals verliefdheid
- Eet veel eieren. Ze zijn goedkoop en voedzaam. Bovendien zijn ze goed voor je libido. Ook handig als je vervelende mensen uit je buurt wil ruften
- Haal geen achten voor je tentamens, laat staan negens. Dat wil zeggen dat je teveel geleerd hebt en meer tijd had kunnen besteden aan slapen of drinken
- Wordt lid van een studentenvereniging, al is het alleen voor kortingspassen om te drinken.
- Schoonmaken moet je vermijden. Als je eten laat vallen gewoon oprapen en opeten. Goed voor de weerstand
- Ga bij andere mensen eten. Bel ze op en nodig jezelf uit. Meestal hebben ze ook bier in huis
- Als mensen bij jou komen eten laat ze dan afwassen. Voor wat hoort wat
- Koop euroshopper keukenpapier. Goedkoop en je hoeft je favoriete pan zelden af te wassen
- Hagelslag
- Als de zon schijnt hoor je op een terras te zitten. Geen smoesjes zoals college
- Zorg dat je geen negatief studieadvies krijgt. Doe desnoods het minimale om dit te voorkomen. Je wilt natuurlijk wel de acht jaar vol maken
- Enz.
Ja die, ik ben 's nachts laatst eens bij een meisje aan de Graafseweg geweest, die ging ook nog even wat sgiaretten halen daar om een uur of half 5.. dat zal die wel zijn dan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:10 schreef JDude het volgende:
> Ga af en toe op kansloze-kroegentocht. Dat betekent aselect wat cafe's binnenstruinen en pilsen tot het gaat vervelen / de stamgasten dreigend beginnen te kijken / de barman je eruit tieft. Je komt soms de meest verrassende tenten tegen
[..]
Die ook... ik bedoel die aan de Graafseweg, vlak voor je het spoor over gaat.
Is die beter dan Cafetaria 1-2-3? (die bezorgt overigens tot 3.00u en alleen opquote:
Which reminds me...quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:13 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ja die, ik ben 's nachts laatst eens bij een meisje aan de Graafseweg geweest, die ging ook nog even wat sgiaretten halen daar om een uur of half 5.. dat zal die wel zijn dan.
Het betreft hier de multisnack, die bezorgt ook alleen donderdag, vrijdag en zaterdag tot 04.00 uur, de rest van de week tot 02.00 uur. Het spul wat ze er maken is zelfs nuchter lekker!quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:13 schreef yozd het volgende:
[..]
Is die beter dan Cafetaria 1-2-3? (die bezorgt overigens tot 3.00u en alleen op
vrijdag en zaterdag tot 4.00u en je kan ook schotels en broodjes bestellen enzo).
Het stinkt ook..quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Which reminds me...
> Zorg dat je niet gaat roken. Scheelt je een hoop geld, wat je weer om kunt zetten in bier
Which reminds me...quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:15 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Het betreft hier de multisnack, die bezorgt ook alleen donderdag, vrijdag en zaterdag tot 04.00 uur, de rest van de week tot 02.00 uur. Het spul wat ze er maken is zelfs nuchter lekker!![]()
Ah meteen even een acount gemaakt. Kijken of het werkt. Voor de kosten hebben we gewoon een lijst op de koelkast.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
tip schrijf je huis in op www.eetlijst.nl en maak een 2e account voor je algemene kosten
als je tenminste van precisie zonder teveel gezeik houdt
Aha..donderdag maar eens proberen danquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:15 schreef Kopstoot het volgende:
Het betreft hier de multisnack, die bezorgt ook alleen donderdag, vrijdag en zaterdag tot 04.00 uur, de rest van de week tot 02.00 uur. Het spul wat ze er maken is zelfs nuchter lekker!![]()
Nou..quote:
Bij voorkeur een Achmedquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:59 schreef Hexagon het volgende:
Goed nog een tip
zorg dat je studentenhuis vaste klant wordt bij een kleine zelfstandige slager/visboer en/of groentenman.
Dat kan je op den duur leuke kortingen en vriendenprijzen opleveren.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:10 schreef heiden6 het volgende:
In Rotterdam bezorgt de Mac El Aviv (Coolsingel) tot 's ochtends vroeg shoarma... zeer goed te eten, en voor een prima prijs.![]()
Ja, ik vond het ook niet bepaald origineel. Doet denken aan de friettent verderop.quote:
Nummerquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:10 schreef heiden6 het volgende:
In Rotterdam bezorgt de Mac El Aviv (Coolsingel) tot 's ochtends vroeg shoarma... zeer goed te eten, en voor een prima prijs.![]()
Heb ik niet bij de hand, ik zal het morgen wel posten. Een vriend van me is daar vaste klant, en die weet het nummer wel. Ze bezorgen niet in Schiebroek.quote:
Ken ik niet, volgens mij. Ook aan te bevelen is Rafaello's (sp?) voor een goede, grote pizza voor een prima prijs. In de Hoogstraat.quote:Die prutsert in de Oude Haven is al een half jaar dicht wegens familieomstandigheden
*noteert*quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:15 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:43 schreef Uncle_Sam het volgende:
Die voortdurende preoccupatie met bier is Pathetisch met hoofdletter P.
Of als je eens iets meer te besteden hebt: de Ontmoeting. Zit daar ook ergens in de buurt, hoek Graafseweg.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:45 schreef Mikkie het volgende:
Goeie tip voor de eters in Nijmegen: Het Eethuis.
Zit op de Van Goorstraat, da's schuin tegenover de Fransestraat. Je kunt daar via de Stijn Buysstraat naar het station, of je neemt de straat links, dat is de Van Goorstraat. Broodje Shoarma en broodje Döner vor 3,50, allebei in grote uitvoering 5,00. Zeer goed te eten, en ook de friet enzo is zeker betaalbaar, én... do - vrij - za tot een uurtje of vier, vijf geopend... en doordeweeks ook tot ergens in de nacht... ik heb op zondag of maandag om 3 uur ook nog nooit voor een gesloten deur gestaan
De eerste paar dagen na de 23e heb ik altijd ineens méér te bestedenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Welke student heeft er nou méér te besteden?
Dat gaat toch altijd op aan bier
Maar ik ken het wel ja, zit op de hoek van de Stijn Buysstraat en de Graafseweg geloof ik. Ik zie vaak zat studenten daar 's middags op het terras zitten... ziet er wel okay uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |