Wok to go is best prima en beter geen dingen bestellen als je erg brak bent. Trouwens niet zo moeilijk doen zo in de ochtendquote:
Dingen bestellen als je zat bent, is ook niet alles hoor...quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:59 schreef ssebass het volgende:
Wok to go is best prima en beter geen dingen bestellen als je erg brak bent.
* heiden6 herinnert zich iets over de Burger King en een McFlurry.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:37 schreef yozd het volgende:
[..]
Dingen bestellen als je zat bent, is ook niet alles hoor...
* yozd mompelt wat over een Big Mac en een lokale shoarma boer....
Daarom ben ik ook op zoek naar iets anders..quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:10 schreef Ingridh007 het volgende:
De multi in nijmgen
Nadeel: Vossenveld is echt een pokke eind van het centrum, en dan nog al die limburgers op je gang :/
Wat heeft ferrari met snelheid te maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:53 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat heeft ambitie te maken met bij een corps gaan?![]()
Schijnt dat die de slechtste shoarma van NL had.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:31 schreef RSM het volgende:
[..]
Nummer
Die prutsert in de Oude Haven is al een half jaar dicht wegens familieomstandigheden
Dat laatste lijkt me een pluspunt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:10 schreef Ingridh007 het volgende:
De multi in nijmgen
Nadeel: Vossenveld is echt een pokke eind van het centrum, en dan nog al die limburgers op je gang :/
Idd, bier moet minimaal van Heineken zijn. Anders heet het feuten-/ of pauperpils.quote:
Ook pauperpils is pilsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:08 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Idd, bier moet minimaal van Heineken zijn. Anders heet het feuten-/ of pauperpils.
De Aldi zit in de Korreweg: als ik naar een supermarkt moet fietsen is het te ver weg!quote:
Mên er is ook een aldi in vinkhuizen. Evenals in de Hoornse Meer (of hoe heet die kutwijk) Bovendien als er geen aldi in de buurt is is er wel een Lidl....quote:Op maandag 16 mei 2005 22:12 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
De Aldi zit in de Korreweg: als ik naar een supermarkt moet fietsen is het te ver weg!Dus geen Brouwmeester-bier voor mij!
Ik liep laatst nog voorbij Jaffa en toen zei iemand ookal tegen me, dat de shoarma daar zo lekker is. Ik was echt al tijden op zoek naar een fiets, maar ik heb laatst mijn gestolen fiets teruggevondenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:53 schreef ScudRaket het volgende:
Tips:
Jaffa - Witte de Withstraat.
De Sjeik - Nwe Binnenweg.
Cappadocia - Nwe Binnenweg (24h)
* Zorg dat je altijd een 5 eurobiljet op zak hebt als je uitgaat. Als er een goede fiets langskomt het briefje laten zien en zeggen dat je niets anders hebt. Gegarandeerd een fiets voor 5 euro.
Zul je toch naar de Aldi tegenover de Jumbo (korreweg/boterdiep) moetenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:34 schreef Underdoggy het volgende:
ok ik woon aan de petrus campersingel (vlakbij Damsterdiep) en leg mij eens uit waar in de buurt een van die supermarkten is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |