quote:
Op maandag 12 december 2005 17:50 schreef smurfzilla het volgende:tvp
Dat ik dit topic nog niet gezien had, zal later mijn huisgenoten van de afgelopen 3 jaar even in het zonnetje zetten
Jaar 1:
Woonde in een college (in Engeland, dat is gewoon een gebouw met x zoveel studenten die bij elkaar wonen, in mijn geval 36 studenten). Je deelt een gang met 5 andere studenten, met aan het eind een keuken. Ik had 2 chinezen in mijn gang. Ik heb niks tegen chinezen maar deze waren totaal anti-sociaal, groetten je nooit terug, zeiden nooit iets, konden nauwelijks engels, hingen alleen om met andere chinezen en hadden de gewoonte om overdag te slapen en 's nachts om 3 uur uit hun kamer te komen om te gaan koken en chinese tv te kijken via een laptop. Aangezien mijn kamer direct naast de keuken zat meurde het ook altijd geweldig in mijn kamer van de dingen die zij kookten. En uiteraard de volgende dag was de keuken 1 grote bende, ze ruimden ook nooit iets op. Samen met nog iemand de hele vuile vaat in vuilniszakken geflikkerd en dat in de afvalbak. De schimmel groeide er gewoon op.
Er woonde ook een meid in dat blok die helemaal knetter was. Vaak genoeg gezien dat ze gewoon iemands zijn keuken binnenliep, haar tieten begon te flashen onder luid geschreeuw en dan weer weg ging
![]()
Heb zelfs gehad dat ik 's ochtends, nog half dronken, in de keuken zat een bak cornflakes te eten. Zie ik een paars ding voor mijn neus, ik pak het op, zit er een beetje naar te kijken en me af te vragen wat het nou is. Zit ik daar zo een paar minuten voordat ik het doorheb dat een vibro is. Later gehoord dat het de vibro is van die meid
En uiteraard de sexgeluiden, die elke student in een studentenhuis wel hoort. Een zuid-afrikaan in mijn gang kreeg op een gegeven moment een relatie met een meid die ook in het blok woonde. Allebei mochten ze graag het hele blok laten meegenieten (
![]()
) van hun avonturen. Mijn buurvrouw had ze eens betrapt terwijl ze onze keukentafel aan het 'inwijden' waren
![]()
Die tafel dus ook niet meer gebruikt. Meest ranzige was nog wel dat hij zijn prullenbak vol met gebruikte condooms eens in de keuken had neergezet
![]()
En de hele dag bob marley muziek, waar ik niks tegen heb, maar zo luid en elke dag werd teveel. Heb ik die cd in die prullenbak gemieterd. Niks over gehoord ook.
Er is nog wel wat meer gebeurd maar anders wordt deze post veel te lang. Jaar 2 en 3 zal ik later wel posten