abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32237887
Oeh, wat heb ik dan weinig meegemaakt (of geluk gehad met míjn huisgenoten)... ken genoeg streken die bij andere zijn uitgehaald, maar dat mag niet natuurlijk

Ken wel een verhaal van een huisgenootje van een vriendin van mij. Liep continu te janken, had altijd geldproblemen, was depressief. Op een gegeven moment was ze weer vrolijk, maar kwam ze elke ochtend tegen half 10 thuis, vol in de make-up en in van die hoerige kleertjes gestoken. Haar geldzorgen waren ook voorbij ... Aangezien het zo'n typje was dat 4x per week een andere kerel naaide (en dat vol trots liet horen en zien), laat het zich vrij makkelijk raden hoe ze toen aan haar geld kwam
pi_32892571
Ten opzichte van al de verhalen die hier al staan is het misschien vrij braaf.. maar het was wel erg vervelend..

Eerst een huisgenoot gehad, die zag je eigenlijk nooit. Kookte nooit, at altijd ergens anders. Behalve als er eens een belangrijke voetbal wedstrijd was, dan werd er of met vrienden een pizza in de oven gemikt (die al dan niet aan het voorverwarmen was voor iemand anders) of er werd een grote pan pasta met saus gekookt.
Natuurlijk bleef daar altijd wel wat van over en was weggooien en afwassen te veel moeite.. voor de eerst komende maand of langer..
nou de macaronie kwam vaak de pan al uitgelopen. Het nadeel was dat we die huisgenoot nooit zagen en hem er niet op aan konden spreken... dus hup met pan en al de container in op een gegeven moment... Helaas gebruikte die ook wel eens spullen van andere huisgenoten (en dan net zo goed niet opruimen)
En tegen die tijd werden wij de vervelende huisgenoten.. Aangzien hij de deur van zijn kamer niet op slot had als hij weg ging... hebben we (met handschoenen) een paar van de stukken bedorven macaronie in z'n bed gelegd..
de dag daarna was alles afgewassen en deed hij zijn deur voort op slot. Hij heeft er nooit wat van gezegd..

Nu heb ik ook een rare huisgenoot.. Hij sluipt.. Als er iemand de gang op gaat of naar de keuken gaat komt ie er steevast bij staan en zegt ie "hoi" en dan blijft ie er bij staan wachten tot je een gesprek begint ofzo.. heel vervelend want aan hem heb ik echt geen boodschap. Al hij elke keer naar mij toe komt neem ik aan dat hij mij wat te vertellen heeft ipv andersom.. ik wordt echt gewoon zenuwachtig van die gast.
pi_33013137
Bijzondere Barbara

Een paar mannelijke Chinezen gingen 's nachts na het zuipen een wedstrijdje hardlopen doen door 'mijn' straat. Op blote voeten en in de blote bast! Ik lekker het raampje open gezet en gekeken.
Ze zijn best snel! Nog foto's gemaakt op mijn gsm, maar helaas nog met een oud gsmmetje, dus is nogal onduidelijk. Was behoorlijk grappig.

Sneeuwballen bij de buurman door het zolderraampje binnengooien was ook best leuk!
Chill
pi_33015607
Oe, ik had eerst ook nog een buurmeisje, Jet. Jet had op het moment dat ik er kwam wonen al 8 maanden niets meer gegeten behalve kwark en vitaminepillen. Jet bewoog zich ineens alleen voort op skeelers. Jet hield hele tirades over "dat ze ook huur betaalde en dus niet gestoord wilde worden door onze leefgeluiden".
Toen wij diezelfde tirade tegen haar hielden aangaande haar leef(neuk-)geluiden, was het dus dolle pret. Dat pikte ze natuurlijk niet. Binnen 3 maanden verhuisd.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 12 december 2005 @ 17:50:08 #230
128159 smurfzilla
-------------------
pi_33020096
tvp

Dat ik dit topic nog niet gezien had, zal later mijn huisgenoten van de afgelopen 3 jaar even in het zonnetje zetten
>>>Fast forward>>>
pi_33039323
Op zich heb ik niet zo'n last van mijn huisgenoten.. wel allemaal ok. Alleen de huisgenoot in de kamer naast mij draait tegenwoordig wel keihard muziek, en hij heeft zo'n geavanceerd bas systeem.. dan krijg je na een half uur wel de neiging om keihard met je kop tegen de muur te rammen.
Denk eerder dat ik de vervelendste huisgenoot ben: ik heb een kat, terwijl dat zwaar tegen de regels is (ik heb 't mijn huisgenoten wel gevraagd en zij vinden het niet echt een probleem ofzo).

Nouja, over 2 weken ben ik hier toch weg.
pi_33045716
woon nu zelf met 2 huisgenoten maar tot nu toe eigenlijk nog geen last gehad.

tvp
  zaterdag 17 december 2005 @ 15:45:51 #233
128159 smurfzilla
-------------------
pi_33162534
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:50 schreef smurfzilla het volgende:
tvp

Dat ik dit topic nog niet gezien had, zal later mijn huisgenoten van de afgelopen 3 jaar even in het zonnetje zetten
Jaar 1:
Woonde in een college (in Engeland, dat is gewoon een gebouw met x zoveel studenten die bij elkaar wonen, in mijn geval 36 studenten). Je deelt een gang met 5 andere studenten, met aan het eind een keuken. Ik had 2 chinezen in mijn gang. Ik heb niks tegen chinezen maar deze waren totaal anti-sociaal, groetten je nooit terug, zeiden nooit iets, konden nauwelijks engels, hingen alleen om met andere chinezen en hadden de gewoonte om overdag te slapen en 's nachts om 3 uur uit hun kamer te komen om te gaan koken en chinese tv te kijken via een laptop. Aangezien mijn kamer direct naast de keuken zat meurde het ook altijd geweldig in mijn kamer van de dingen die zij kookten. En uiteraard de volgende dag was de keuken 1 grote bende, ze ruimden ook nooit iets op. Samen met nog iemand de hele vuile vaat in vuilniszakken geflikkerd en dat in de afvalbak. De schimmel groeide er gewoon op.

Er woonde ook een meid in dat blok die helemaal knetter was. Vaak genoeg gezien dat ze gewoon iemands zijn keuken binnenliep, haar tieten begon te flashen onder luid geschreeuw en dan weer weg ging Heb zelfs gehad dat ik 's ochtends, nog half dronken, in de keuken zat een bak cornflakes te eten. Zie ik een paars ding voor mijn neus, ik pak het op, zit er een beetje naar te kijken en me af te vragen wat het nou is. Zit ik daar zo een paar minuten voordat ik het doorheb dat een vibro is. Later gehoord dat het de vibro is van die meid

En uiteraard de sexgeluiden, die elke student in een studentenhuis wel hoort. Een zuid-afrikaan in mijn gang kreeg op een gegeven moment een relatie met een meid die ook in het blok woonde. Allebei mochten ze graag het hele blok laten meegenieten ( ) van hun avonturen. Mijn buurvrouw had ze eens betrapt terwijl ze onze keukentafel aan het 'inwijden' waren Die tafel dus ook niet meer gebruikt. Meest ranzige was nog wel dat hij zijn prullenbak vol met gebruikte condooms eens in de keuken had neergezet En de hele dag bob marley muziek, waar ik niks tegen heb, maar zo luid en elke dag werd teveel. Heb ik die cd in die prullenbak gemieterd. Niks over gehoord ook.

Er is nog wel wat meer gebeurd maar anders wordt deze post veel te lang. Jaar 2 en 3 zal ik later wel posten
>>>Fast forward>>>
pi_33165278
Mijn huisgenote heeft een nieuwe vriend en dat weet ik zonder haar persoonlijk gesproken te hebben. Volgens mij heeft ze het te druk met in alle mogelijke gaten uitgewoond te worden om nog buiten te komen ofzo.

.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_33165450
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:22 schreef hilliebillie het volgende:

Nu heb ik ook een rare huisgenoot.. Hij sluipt.. Als er iemand de gang op gaat of naar de keuken gaat komt ie er steevast bij staan en zegt ie "hoi" en dan blijft ie er bij staan wachten tot je een gesprek begint ofzo.. heel vervelend want aan hem heb ik echt geen boodschap. Al hij elke keer naar mij toe komt neem ik aan dat hij mij wat te vertellen heeft ipv andersom.. ik wordt echt gewoon zenuwachtig van die gast.
Zo'n huisgenoot heb ik momenteel ook , maar deze zegt niet eens hoi, hij staat gewoon ineens in de gang te kijken wat je doet in de keuken . Soms schrik ik me de pleuris
  zaterdag 17 december 2005 @ 17:53:28 #236
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33165590
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn huisgenote heeft een nieuwe vriend en dat weet ik zonder haar persoonlijk gesproken te hebben. Volgens mij heeft ze het te druk met in alle mogelijke gaten uitgewoond te worden om nog buiten te komen ofzo.

.
zoiets heb ik ook last van. Dat wijf gilt de hele bende bij elkaar

Als ze nou eens lekker was. Maar nee hoor
pi_33166933
Ik heb de gelukkige heer in kwestie alleen nog maar gehoord. .
It's my party and I'll cry if I want to.
  zaterdag 17 december 2005 @ 20:18:42 #238
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_33169798
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat ken ik. Een oud-huisgenoot van mij had ooit ook een vriendin die de hele boel bij elkaar schreeuwde en daarbij niet naliet te vermelden wat ze aan het doen was. Ik zat op een gegeven moment met een andere huisgenoot van me tv te kijken en we hoorden haar hem echt consant commanderen.

Dat heeft hij nog lang moeten aanhoren.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 18 december 2005 @ 00:20:55 #239
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_33179107
Een jaar of zeven geleden zat ik in een huis met bizarre huisgenoten, een gast en een meisje.

Laat ik met de gast beginnen. Dit figuur was nogal nadrukkelijk op zoek naar zichzelf. Blowde zichzelf helemaal de tering terwijl hij probeerde het CIOS af te maken. In een één of andere bui waar hij weer absoluut van de wereld was heeft een randdebiel hem een gitaar aangereikt en hem overtuigt dat hij gitaar kon spelen. Vanaf dat moment begon de ellende. Deze kneus was in de volle overtuiging dat hij de nieuwe Bob Marley was en zat van 's ochtends vroeg ('s middags tot een uur of drie) tot diep in de nacht te pingelen en te jengelen. Af en toe kwam hij bonzend aan mijn deur als hij weer een "fantastisch"nummer had geschreven. Verder vond hij zichzelf ook de grote filosoof waarbij vergeleken Plato een n00b was. Nou was dit allemaal nog niet zo heel erg. Op een gegeven moment vond I het echter nodig om te gaan skaten. In huis... Niet lang daarachter vond I op een regenachtige avond God. Weet niet waar, hij had z'n kamer in geen maanden opgeruimd. Hier begon de ellende pas echt. Hij was in de volle overtuiging dat hij de nieuwe profeet was en verliet school om overdag te gaan skaten, en het goede woord te verspreiden. Zijn nieuwe ambitie werd het opzetten van een openlucht kerk voor skaters die hij dichter bij de goede heer kon brengen. Het gepreek was niet meer aan te horen, en gelukkig was ik niet lang daarna weg. Heb nooit meer iets van hem gehoord, maar mij verbaast niets meer.

Nou de huisgenote, J, dat was een heel ander verhaal. Beetje zielige meid, jaar of 26, had een ongelukkige jeugd gehad met veel verkrachting en misbruik enzo. Ze was tamelijk stevig, zeg maar gerust rond, en had daar ook de nodige problemen mee. J wist nooit echt of ze nou lesbi of hetero was, maar probeerde vol goede moed beide waar ze steeds weer gebruikt werd. Qua werk wou het ook al niet meer lukken met deze dame, al met al een beetje een triest geval.

Op een gegeven moment kwam ik thuis, had net mn cigaret weggegooid voordat ik de deur opendeed. Ik liep te trap op toen ik een hele sterke gaslucht rook. Wat bleek nou, mevrouw was het een beetje zat met ademen enzo en besloot dat het wel genoeg was. Ze had alle gaskranen opengedraaid en was op haar kamertje gaan wachten totdat het hele huis kaboem zou zeggen, maar was een beetje bang geworden toen het ging stinken. Dus had mevrouw de benen genomen zonder de gaskranen dicht te draaien. Al met al dus niet een heel prettige thuiskomst. Zou niet willen weten wat er was gebeurd als ik mn cigaret niet had weggegooid. Na dit ongelukkige akkefietje is mevrouw ook opgenomen in een psychiatrische instelling, en naar mijn informatie verblijft ze daar nog steeds.

Huisgenoten
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  maandag 19 december 2005 @ 21:03:43 #240
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_33225962
Ik probeer m'n huisgenote nou al 'n tijdje aan 'n vent te helpen,maar dat wil maar niet lukken.Ze is te kieskeurig,hahaha.Is gewoon af en toe vrij irritant als m'n vriendin langskomt en we hebben bijna geen privacy.Maar voor de rest heb ik niks te klagen(vooral als ik m'n vrienden hoor klagen over hun huisgenoten) want m'n huisgenote is echt relaxed.Al vond/vind m'n vriendin het niet ècht prettig dat ik 'n huisgenote heb en geen huisgenoot,hahaha.......
Mijn DVD's | RetroJunk
There's no such thing as a good cult movie or a bad cult movie.They're just.....cult.
pi_33310535
Ik heb een huisgenoot die een paar weken terug al met een flink alcohol percentage op, op de bank neerviel en meteen slep (was rond 9 uur 's avonds). De zelfde huisgenoot krijgt het ook voor elkaar om samen met mij doormiddel van onze humor de vrouwelijke huisgenoot zover te krijgen dat zij maar gaat slapen en wij het rijk alleen hebben.

klein detail, ik woon nog thuis

edit; het stond idd ongelukkig beschreven

[ Bericht 21% gewijzigd door Zjwegel op 22-12-2005 21:14:28 ]
  donderdag 22 december 2005 @ 15:26:59 #242
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_33310634
Het lekte bij ons in de douche. Dus ik bel de bovenburen (een studentenhuis), want hun douche zit boven die van ons. Bleek een der bewoners in beschonken toestand onder de douche in slaap te zijn gevallen, zittend op het doucheputje...
The love you take is equal to the love you make.
pi_33310713
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:24 schreef Zjwegel het volgende:
Ik heb een huisgenoot die een paar weken terug al met een flink alcohol percentage op, op de bank neerviel en meteen slaapte (was rond 9 uur 's avonds). De zelfde huisgenoot krijgt het ook voor elkaar om samen met mij doormiddel van onze humor de vrouwelijke huisgenoot het bed in te krijgen.

klein detail, ik woon nog thuis
Slaapte

Maar, Want, En, Dus;
a: jij en je broer neuken samen je zus
b: jij en je vader neuken samen je moeder
c: jij en je broer neuken samen je moeder

Dat moet je toch even uitleggen...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 22 december 2005 @ 15:30:26 #244
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_33310754
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:29 schreef Gripper het volgende:

[..]

Slaapte

Maar, Want, En, Dus;

Of stiefmoeder/stiefzus.
The love you take is equal to the love you make.
pi_33360938
Wat een geweldig topic dit

Mijn huisgenoten vallen op zich nog wel mee, 1 keer me wel doodgeschrokken toen ik terugkwam van het stappen en dacht dat er niemand thuis kwam en ik de trap opliep en toen een wildvreemde naakte man uit de badkamer kwam lopen, oftewel, het neukertje van me huisgenoot

En verder de normale irritaties als huisgenoten die de afwas niet doen enzo, maar heb het op zich erg getroffen met me huisgenoten
pi_33365226
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:29 schreef Gripper het volgende:

[..]

Slaapte

Maar, Want, En, Dus;

we wachten in spanning af!
  zondag 15 januari 2006 @ 15:22:08 #247
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_34085411
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:22 schreef hilliebillie het volgende:

Als er iemand de gang op gaat of naar de keuken gaat komt ie er steevast bij staan en zegt ie "hoi" en dan blijft ie er bij staan wachten tot je een gesprek begint ofzo.. heel vervelend want aan hem heb ik echt geen boodschap. Al hij elke keer naar mij toe komt neem ik aan dat hij mij wat te vertellen heeft ipv andersom.. ik wordt echt gewoon zenuwachtig van die gast.
Haha, geweldig topic dit.. Heb er echt van genoten

Ik heb er dus ook zo eentje, waar ik echt totaal geen belang bij heb, zegmaar. Klinkt een beetje lullig, maar wat hij zegt is gewoon altijd a-boeiend, en hij bemoeit zich overal mee. Ik heb het geprobeerd hoor, maar het lukt gewoon niet tussen ons. En dat ziet hij wel, maar in plaats van zich dan op de vlakte te houden, gaat hij de interesse proberen te wekken met zogenaamd grappige, groffe sexueel getinte uitlatingen.

Hij wil trouwens ook aaaaltijd weten waar je bent geweest, en met wie enzo.
Ga er maar niet te uitgebreid op in hier.. (Dat doe ik wel als ik daar niet meer woon )

Verder hebben we dan ook nog de gebruikelijke machtsspelletjes van schoonmaak en het vuilnis buiten zetten, maar dat heeft zo ongeveer iedereen wel.

Dus. Eigenlijk is dit een tvp voor de momenten dat ik het niet meer zie zitten, en even wil lezen over dat het altijd nog erger kan.

[ Bericht 35% gewijzigd door Cutebutpsycho op 15-01-2006 15:37:22 ]
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  FOK!fossiel zondag 15 januari 2006 @ 17:34:14 #248
1455 Keroppi
kool kikker
pi_34090530
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:45 schreef smurfzilla het volgende:

[..]

Jaar 1:
Ik heb niks tegen chinezen maar deze waren totaal anti-sociaal, groetten je nooit terug, zeiden nooit iets, konden nauwelijks engels, hingen alleen om met andere chinezen en hadden de gewoonte om overdag te slapen en 's nachts om 3 uur uit hun kamer te komen om te gaan koken en chinese tv te kijken via een laptop. Aangezien mijn kamer direct naast de keuken zat meurde het ook altijd geweldig in mijn kamer van de dingen die zij kookten.
Heb nog even in een huis met een chinees meisje gewoond. Zij was met recht, het 'huisspook', zag je enkel als ze naar de wc moest. En ook zij kookte op de meest belachelijke momenten de meest smerige troep.
's Ochends wakker worden met de geur van weee koolsoep. Yuck!
Chick on a mission
  zondag 15 januari 2006 @ 19:18:55 #249
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_34094173
whehehe, herkenbaar ende vermaeckelijk... ik vind het haast jammer dat ik sinds 2003 al niet meer op kamers woon maar zelfstandig.

gelukkig wel de grappen en grollen meegemaakt; vertel daar nog wel een keer over misschien.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_34104446
leuk topic!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')