Woon jij bij Teknomist danquote:Op zondag 15 mei 2005 21:19 schreef LostFormat het volgende:
Teknomist draait regelmatig Wham en foute italo. Ook mis ik geregeld bier uit m'n koelkast.
Jij hebt vast en zeker de VWO afgemaakt.quote:
Whehehequote:Op maandag 16 mei 2005 00:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
En dan mijn huidige huisgenoten:Ik ben een keer de woonkamer binnengelopen en ben daar op mijn huisgenoot C. gebotst terwijl die afgezogen werd door zijn bebrilde Russische vriendinnetje. .
Mijn huisgenote A. heeft smetvrees en een opruimobsessie. Op een gegeven moment was haar kaasschaaf zoek, en toen hing ze een briefje op met de tekst erop: "Wie heeft mijn kaasschaaf gezien ? Ik wil m graag terug want er zit emotionele waarde aan !" ( . ) Ik heb geen idee waar dat kloteding is, maar ik ben wel ontzettend nieuwsgierig naar het verhaal erachter. (Enige erfstuk van vroegtijdig aan kanker overleden oma ? Haar navelstreng is ermee doorgezaagd ? Ze heeft 10 potentieële verkrachters ermee afgeweerd ?)
Nou, je heb toch geen lepra, of wel dan!quote:Op maandag 16 mei 2005 00:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[...]
Ook ben ik nog een keer naakt op hem gebotst. Ik had de kamer direct naast de douche, en hoefde maar 1 stap op de gang te zetten om in de douche te stappen. Dus ik wil op een gegeven moment de douche in, ik had niks aan, maar dacht, "ach, die ene stap..". Ik aan de deur luisteren of er iemand aankomt, ik hoor niks en stap de gang op. Om vervolgens frontaal op H. te botsen die met een nogal verbaasd hoofd op kousevoeten net de trap af kwam..
[...]
Hehehe.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:32 schreef Libris het volgende:
3,5 jaar in een huis gewoond met 50 anderen, een oude boerderij. De meest vreemde mensen tegengekomen. Toen ik er net woonde kende ik niemand en werd 's nachts om 3 uur wakker van geschreeuw tussen 2 huisgenoten. De een, B, wilde bier en de ander, M, deed zijn deur niet open. Dat ging een paar minuten zo door totdat M het zat was en zijn spuitbus deo onder de deur doorspoot met een aansteker erbij. Dat was het moment dat ik net mijn deur opendeed om te kijken wat er gebeurde... Die deur was snel weer dicht. Later zijn het twee redelijk goede vrienden geworden.
Even nadenken over anderen, het is weer een tijd geleden
ahhhhquote:Op maandag 16 mei 2005 11:41 schreef Troeta het volgende:
We aten sperzieboontjes uit blik en een gehaktbal.
quote:Op maandag 16 mei 2005 11:41 schreef Troeta het volgende:
Toen ik weg was ging ik een keer de post ophalen en ging ik ff bij hem eten, overal kaarsjes en een liefdesverklaring. We aten sperzieboontjes uit blik en een gehaktbal.
Lijkt me geen leuke flat om te wonen.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:19 schreef LostFormat het volgende:
Teknomist draait regelmatig Wham en foute italo. Ook mis ik geregeld bier uit m'n koelkast.
Er was een machtig topic hoe je huisgenoten moest verjagenquote:Op zondag 15 mei 2005 21:29 schreef StrayDog het volgende:
Hier moet nog een briljant topic over te vinden zijn op Fok met de meest schitterende verhalen, kan me herinneren dat ik daar ooit nog dubbel om gelegen heb.
Weet niet of dat nog te vinden is, is al van een aardige tijd geleden.
quote:Op maandag 16 mei 2005 19:57 schreef Keroppi het volgende:
Oh een van mijn huisgenoten was ooit ook een keer in een artistieke bui.
Met wat dope en wiskey achter de kiezen had hij besloten dat hij avant-garde muziek ging maken met zijn vrienden. Niet alleen werd er een onsamenhangde melodie bestaande uit willekeurige toetsencombinaties op een keyboard geproduceerd, nee er werd ook met kettingen tegen een verwarmingsbuis geslagen (geeft zo'n gaaf geluid man weet je!), met theelepeltjes tegen elkaar geslagen en als zang was er een klaaglijk geluid wat nog het meest leek op wat er uit minaretten van moskeeen komt.
Op een gegeven moment vond ik het toch wel te gek worden, had mezelf al helemaal opgevroten en stormde op een gegeven moment de woonkamer binnen. Daar hield ik (met trillende stem, want zo'n held ben ik niet) een betoog dat dit niet kon en dat ik me uit de huiskamer verjaagd voelde.
Hoewel het in eerste instantie niet echt indruk maakte (lodderige/stonede koppies keken me aan) op mijn huisgenoot, zijn vriendjes begonnen onmiddelijk overal stekkertjes uit te trekken en op te ruimen.
Victory!
Waarom hoor ik zulke dingen nooit op mijn gang?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
Zojuist werd ik geconfronteerd met een luidruchtig neukende huisgenote. Ik heb mijn tv maar wat harder gezet zodat ik dat niet hoor, ik kan immers moeilijk op de deur gaan kloppen of het wat zachter kan.![]()
*kuch*gebruik je kloon*kuch*quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vrees dat ik niet anoniem genoeg ben.
Ben blij, dat wil je echt niet. Dit keer kon ik het gelukkig nog overstemmen op de tv, maar een huisgenoot in een eerder huis had een dermate luidruchtige vriendin dat zelfs het snoeihard draaien van Iron Maiden daar niet tegen hielp.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:25 schreef yozd het volgende:
[..]
Waarom hoor ik zulke dingen nooit op mijn gang?![]()
Door dit alles is je studie er zeker wel bij ingeschoten? Ooit van interpunctie gehoord?quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:52 schreef danni het volgende:
-knip-
Of huisgenoten die een paar dagen weg zijn en hun ingestelde wekkertijd vergeten uit te zetten!quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:15 schreef Larafairy het volgende:
Huisgenoten die snachts om 5 uur wakker moeten worden voor een vage krantenwijk en dan een uur lang de wekker laten afgaan... dat is pas prettig.. :x
Ja dat ken ik.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:11 schreef yozd het volgende:
[..]
Of huisgenoten die een paar dagen weg zijn en hun ingestelde wekkertijd vergeten uit te zetten!
quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:58 schreef Black_Tulip het volgende:
Mja. Het enige wat ik te vertellen heb is dat een ganggenoot een keer van twee pakken melk die op tafel stonden het verkeerde pak melk van de tafel pakte, een flinke teug nam en vervolgens een heel vies gezicht trok, omdat dat pak enkele maanden oud wasHet studentenleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |