Jij was lekker snel thuis natuurlijk?quote:
Ik ookquote:
Mwah....quote:
En Ole geen mens zijn...quote:Op zondag 15 mei 2005 04:25 schreef Sanne het volgende:
Nog een pilsje bij de pieper
en wat drinken op het plein
Morgenochtendvroeg zal Rosalie
geen kind meer zijn.
is het zo erg?quote:
Wat een lekker ding trouwens in de pieper, die blonde die vroeger lang haar had.quote:
Poepje , je bent er!!!quote:Op zondag 15 mei 2005 04:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Er is niemand verliefd op me geworden
Ownee, behalve Sanne
En waar is dat andere lekkere ding, zonder agecoins?quote:Op zondag 15 mei 2005 04:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Poepje , je bent er!!!
Heb jij ook al je condooms nog?![]()
Maar natuurlijk, ik was overmoedig qua condooms volgens mijquote:Op zondag 15 mei 2005 04:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Poepje , je bent er!!!
Je bedoelt je zoon exec, die slaapt lekkerquote:Op zondag 15 mei 2005 04:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Poepje , je bent er!!!
we waren allebei overmoedig. achteraf hadden we voor die pizza al moeten vertrekken.quote:Op zondag 15 mei 2005 04:31 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, ik was overmoedig qua condooms volgens mij
ze noemde me een poepie![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 04:32 schreef WeirdMicky het volgende:
Rock muziek was leukkkkkk, echt heerlijk genoten. Vooral die langhare barmannen waren erg singles waardig.
pas over een uurtje of 10 hoor..quote:
Ik wou je net ten dans vragen...mijn charmes sprongen helaas niet over, dus moest ik alleen dansen...quote:Op zondag 15 mei 2005 04:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
we waren allebei overmoedig. achteraf hadden we voor die pizza al moeten vertrekken.
we zaten net zo lief tegenover elkaar toen we daar weer weg moesten.![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 04:35 schreef WeirdMicky het volgende:
[afbeelding]
Dans singles dans... [afbeelding]
IR was al voor het eten weg hoor...quote:Op zondag 15 mei 2005 04:34 schreef Sanne het volgende:
Ole is omgedonderd met IR?
vooral heteroquote:Op zondag 15 mei 2005 04:36 schreef teknomist het volgende:
Waarom zitten jullie hier te posten in plaats van elkaar te neuken? Of waren er alleen maar heteroseksuele mannen op die meet?
Ik weet van niks.quote:Op zondag 15 mei 2005 04:34 schreef Sanne het volgende:
Ole is omgedonderd met IR?
neuken?quote:Op zondag 15 mei 2005 04:39 schreef WeirdMicky het volgende:
Zelfs andere wanhopige singles kan ik niet versieren, ik ben wel ver heen![]()
Foto's!!!quote:Op zondag 15 mei 2005 04:38 schreef Sanne het volgende:
Qyroz en Heatwave met Miss Huppeldepup in het midden op dat matrasje wat al maanden in zijn woonkamer ligt.
Waarom was je zo snel weg eigenlijk? Hoe kon ik me nou inlikken in de crew als je weg bentquote:
Jij was veel te snel weg..quote:
Nou, ik had een afspraak om 6 uur. En daarna nog wat dingen (icm bier). En toen ik wilde terugkomen ging dus net iedereen weg.quote:Op zondag 15 mei 2005 04:40 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Waarom was je zo snel weg eigenlijk? Hoe kon ik me nou inlikken in de crew als je weg bent
Zat ik niet bij dat groepje?quote:Op zondag 15 mei 2005 04:40 schreef Ole het volgende:
Maar het plak/ hang/ groepje was juist niet wanhopig WM...
j![]()
![]()
Jij zat toch bij mijn groepjequote:
Uiteindelijk had ik beter kunnen blijven...maar dat is makkelijk praten achteraf!quote:Op zondag 15 mei 2005 04:43 schreef Sanne het volgende:
[..]
Jij zat toch bij mijn groepje
jammer dat je zo vroeg weg moest
Wacht even, eerst een nutteloze smiley postenquote:
ik weet dus niet wat ik met die smiley moetquote:Op zondag 15 mei 2005 04:48 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wacht even, eerst een nutteloze smiley posten
![]()
Ik ben een smiley met hoorns
quote:Op zondag 15 mei 2005 04:48 schreef Ole het volgende:
Juist de mannen zijn de mietjes...
Wist ik allang... :p
Ik wist niet dat het je Fok!-meeting-ontmaagding was.quote:Op zondag 15 mei 2005 04:57 schreef WeirdMicky het volgende:
Waar is de afterparty dance?
[afbeelding]
go smiley go [afbeelding]
Pf, ik bloed nu nog uit mn...quote:Op zondag 15 mei 2005 04:59 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het je Fok!-meeting-ontmaagding was.
I would have treated you more gentile.![]()
NEE!!!quote:
Minder achteraf lullen, meer zuipen en neuken...quote:
ow gelukkigquote:
Are you flirting with me?quote:
quote:
maak er je business van, is een gouden handelquote:Op zondag 15 mei 2005 05:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Minder achteraf lullen, meer zuipen en neuken...
Mên, ik moet maar eens een Fok singles seminars gaan organiseren ofzo...
Je bent wel erg kinkyquote:
en je hebt nog geen idee....quote:
We zitten dus met 4 ongebruikte condooms allebei thuis tot half 6 te fok!ken...en nog hadden we elkaars hints niet eerder door?quote:
waarom denk je dat ik op mijn 36e nog single ben?quote:Op zondag 15 mei 2005 05:28 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
We zitten dus met 4 ongebruikte condooms allebei thuis tot half 6 te fok!ken...en nog hadden we elkaars hints niet eerder door?
*Gulp, wat doe je een eenzame single aan meidquote:Op zondag 15 mei 2005 05:43 schreef Sanne het volgende:
Zoiets WM?
jij begon erover hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 05:45 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
*Gulp, wat doe je een eenzame single aan meid![]()
st, ze kunnen onze msn logs toch niet lezen?quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 05:49 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
st, ze kunnen onze msn logs toch niet lezen?
Daarom ga ik slapen, trusten lieverdquote:
trusten poepje.quote:Op zondag 15 mei 2005 05:59 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Daarom ga ik slapen, trusten lieverd
quote:Op zondag 15 mei 2005 05:13 schreef kastanova het volgende:
Mên, ik moet maar eens een Fok singles seminars gaan organiseren ofzo...
quote:Op zondag 15 mei 2005 04:29 schreef Sanne het volgende:
[..]
En waar is dat andere lekkere ding, zonder agecoins?![]()
That's one way to look at itquote:Op zondag 15 mei 2005 10:54 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het veilige oord zonder nare verleidingen.
Daar heb je wel helemaal gelijk inquote:
Ik merkte er geen kloot van, was de hele avond compleet nuchter. Terwijl ik voor 60 euro aan eten en drinken heb opgemaakt. Plus 20 euro voor een treinkaartje. Plus nog 7 strippen. Au.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:14 schreef exec het volgende:
[..]
Daar heb je wel helemaal gelijk in![]()
Was het rustig opbouwen nog goed bevallen van je alcohol misbruik gister?
quote:Op zondag 15 mei 2005 11:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik merkte er geen kloot van, was de hele avond compleet nuchter. Terwijl ik voor 60 euro aan eten en drinken heb opgemaakt. Plus 20 euro voor een treinkaartje. Plus nog 7 strippen. Au.
kon hij niet van je afblijvenquote:Op zondag 15 mei 2005 11:27 schreef QyRoZ het volgende:
Oh, en ik heb bij HW geen oog dichtgedaan en zat om 08:00 alweer in de bus richting Centraal.
Van wie??????????????quote:Op zondag 15 mei 2005 11:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Volgens mij kon ie ergens anders niet afblijven.
quote:
Dan weet ik t Sanne of MissMSX.... Tromgeroffel...quote:
We got a winner!quote:Op zondag 15 mei 2005 11:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan weet ik t Sanne of MissMSX.... Tromgeroffel...
Het is...........
MissMSX
![]()
Dat kan ie niet meer na zoveel bierquote:Op zondag 15 mei 2005 11:48 schreef JoeyT het volgende:
Dus Miss MSX heeft zich laten uitwonen door Heatwave
quote:Op zondag 15 mei 2005 12:24 schreef Virus.NL het volgende:
Ik heb hier nog steeds geen foto's gezien....![]()
Ik koester mijn privé collectie.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:24 schreef Virus.NL het volgende:
Ik heb hier nog steeds geen foto's gezien....![]()
jij waarschijnlijkquote:
Eén balkje maar nodig, valt me mee!!!quote:Op zondag 15 mei 2005 12:56 schreef QyRoZ het volgende:
Degenen die er waren kunnen mij mailen op [afbeelding] voor de foto's.
quote:Op zondag 15 mei 2005 12:56 schreef QyRoZ het volgende:
Degenen die er waren kunnen mij mailen op [afbeelding] voor de foto's.
Zien!!!quote:Op zondag 15 mei 2005 13:04 schreef WeirdMicky het volgende:
Mag ik zie niet hierop zetten? Is lachen man, volgens mij heb ik een prachtfoto van Sanne
Mn telefoon is leeg, eerst opladen, geef ik em wel op msnquote:
Ik heb gedanst hoor! Maar toen was jij er niet meer.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:09 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom gingen we gister niet dansen? [afbeelding]
Owja, door de rockmuziek.
Nee helaas, dit was de laatste...quote:Op zondag 15 mei 2005 13:10 schreef Beach het volgende:
Er komt toch wel een nieuwe meet hé?
Ik heb in 1x zoveel vrouwen leren kennen, ik ben niet lang meer singlequote:Op zondag 15 mei 2005 13:10 schreef Beach het volgende:
Goed plan.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:10 schreef Beach het volgende:
Ja wat waren er veel vrouwen he!!!quote:Op zondag 15 mei 2005 13:11 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik heb in 1x zoveel vrouwen leren kennen, ik ben niet lang meer single![]()
en ze roken vast lekker... nee dit is geen tvp, want die mogen niet meer.... weetjequote:Op zondag 15 mei 2005 13:18 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja wat waren er veel vrouwen he!!!
En wat voor vrouwen![]()
Iets voor de volgende keer?quote:Op zondag 15 mei 2005 13:24 schreef Sanne het volgende:
op een oude fiets moet je het leren!
Ik werd er helemaal zenuwachtig van.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:18 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja wat waren er veel vrouwen he!!!
En wat voor vrouwen![]()
Wanneer is die?quote:Op zondag 15 mei 2005 13:25 schreef Sanne het volgende:
De oude fietsen meeting?
moet exec daar dan ook niet bij?quote:Op zondag 15 mei 2005 13:37 schreef WeirdMicky het volgende:
Een na-meeting van qyroz sanne en mij om oude fietsen te testen
Niet nóg meer mannenquote:
waarom niet ?quote:
Ah, samenvatting:quote:Op zondag 15 mei 2005 13:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom niet ?
iedereen geeft hier wel gedeeltelijke commentaar op de meet, maar misschien kan iemand diegenen niet daar waren eens vertellen hoe de meet is verlopen?
Mijn verslag staat hier:quote:Op zondag 15 mei 2005 13:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom niet ?
iedereen geeft hier wel gedeeltelijke commentaar op de meet, maar misschien kan iemand diegenen niet daar waren eens vertellen hoe de meet is verlopen?
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:40 schreef WeirdMicky het volgende:
en bier lopen zitten drinken tot een uurtje of 7 ( ? )
Leuk verslag:quote:Op zondag 15 mei 2005 13:42 schreef Sanne het volgende:
[..]
Mijn verslag staat hier:
http://forum.fok.nl/topic/700718/5/50#27022046
Heb je geen oude fietsen-kloon voor mij?quote:Op zondag 15 mei 2005 13:48 schreef Sanne het volgende:
idd typerend voor de meet!
het staat in het oude fietsen forum
Dan maak ik geen kans. Mag ik niet in natura betalen?quote:Op zondag 15 mei 2005 13:50 schreef Sanne het volgende:
Ik heb er één inderdaad.
Die zet ik binnenkort op E-bay.
dat ligt er aanquote:Op zondag 15 mei 2005 13:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dan maak ik geen kans. Mag ik niet in natura betalen?
Zeg je dat ook bij de slager?quote:Op zondag 15 mei 2005 13:54 schreef Sanne het volgende:
de kwaliteit
moeten we het toch eerst proberen hoor
Nee, ik ben beter.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:56 schreef Christine het volgende:
[..]
(Niet dat ik QyRoZ nou met een biefstuk wil vergelijken ofzo, maar het gaat om het punt)
Hmm. Goeie. You got a deal.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:54 schreef Sanne het volgende:
de kwaliteit
moeten we het toch eerst proberen hoor
wel als die slager mij in natura wil betalen, dan wil ik wel weten wat voor vlees ik in de kuip hebquote:Op zondag 15 mei 2005 13:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Zeg je dat ook bij de slager?
"Voordat ik voor die biefstuk ga betalen, wil ik hem eerst even proeven" ???
(Niet dat ik QyRoZ nou met een biefstuk wil vergelijken ofzo, maar het gaat om het punt)
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:57 schreef Sanne het volgende:
[..]
wel als die slager mij in natura wil betalen, dan wil ik wel weten wat voor vlees ik in de kuip heb![]()
Ik geloof dat ik hem ook aan Marty heb beloofdquote:Op zondag 15 mei 2005 14:06 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Was die oldbee kloon niet al van mij?
Onder welke categorie schaar jij jezelf?quote:Op zondag 15 mei 2005 14:08 schreef MissMSX het volgende:
*ook weer wakker is*
Was gezellig. Oude fietsenmeet klinkt goed
Missed me?quote:Op zondag 15 mei 2005 14:08 schreef MissMSX het volgende:
*ook weer wakker is*
Was gezellig. Oude fietsenmeet klinkt goed
Ja natuurlijk! Sneaking out on us!! Nooit meer doen hoorquote:
Ik heb geen oog dichtgedaan. Wat had ik dan moeten doen? Nog dik 5 a 6 uur wachten tot jullie wakker waren?quote:Op zondag 15 mei 2005 14:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Sneaking out on us!! Nooit meer doen hoor
Ouwe fietsen onder mekaar jaquote:Op zondag 15 mei 2005 14:09 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Onder welke categorie schaar jij jezelf?
Ik weet nog wanneer je jarig bent trouwens, wees vereerd
De volgende keer laten we die meeting dan maar om 10 uur 's morgens beginnenquote:Op zondag 15 mei 2005 14:16 schreef QyRoZ het volgende:
Ik had trouwens gewoon met de laatste trein naar huis moeten gaan. De volgende keer laat ik me niet meer ompraten.
Volgens mij ga ik dat echt niet overleven.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
De volgende keer laten we die meeting dan maar om 10 uur 's morgens beginnen
Nah, waar staan ze dan? Of zijn ze enkel voor intimi?quote:
daar werd er inderdaad ook al naar gevraagd.quote:
Ik had bijna een trio met sararaats en jou, dat lijkt me toch wel intiem genoegquote:Op zondag 15 mei 2005 15:33 schreef Sanne het volgende:
[..]
daar werd er inderdaad ook al naar gevraagd.
ik bedoel eigenlijk nog intiemere intimi
o.k. voor jou en Sara maak ik natuurlijk een uitzondering.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik had bijna een trio met sararaats en jou, dat lijkt me toch wel intiem genoeg.
martinbl@home.nlquote:Op zondag 15 mei 2005 15:38 schreef Sanne het volgende:
[..]
o.k. voor jou en Sara maak ik natuurlijk een uitzondering.![]()
Duurt wat langerquote:Op zondag 15 mei 2005 15:40 schreef Sanne het volgende:
Ja waar blijven jouw foto's nou? Is ie nog niet opgeladen?
Heej schatje!quote:Op zondag 15 mei 2005 15:40 schreef Marty26 het volgende:
MOgge mensenwie heeft er met wie geneukt uiteindelijk ?
Ik heb me ook wel eens beter gevoeldquote:Op zondag 15 mei 2005 16:00 schreef HeatWave het volgende:
14 uur de kroeg in gaat je niet in je kouwe kleren zitten
Ik ookquote:Op zondag 15 mei 2005 16:05 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik heb me ook wel eens beter gevoeld
Sundays were made for thisquote:Op zondag 15 mei 2005 16:05 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik heb me ook wel eens beter gevoeld
Ik met niemand.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:40 schreef Marty26 het volgende:
wie heeft er met wie geneukt uiteindelijk ?
Was zij er ook dan?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:09 schreef Sanne het volgende:
Ik ben gewoon kapot van Sara. Wat een domper na zo'n leuke meeting.
Ja kut, IR! Ben ik speciaal gebleven, kom jij niet meer terug!quote:Op zondag 15 mei 2005 04:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja kut. Hadden jullie niet ergens anders heen kunnen gaan? Dan was ik nog langsgekomen.
Jane! Cutey!quote:Op zondag 15 mei 2005 16:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja kut, IR! Ben ik speciaal gebleven, kom jij niet meer terug!![]()
Btw, de taxi van het Leidseplein naar Osdorp kostte me 25 euro. Das toch bijna voor niks, niet?afzetters!
![]()
Ik had beter met jou op de bank kunnen wachten tot de treinen weer gingen, Q. Of wat je dan ook gedaan hebt in de tussentijd.
Maar goed, Ripley heeft wel een lief vriendje.
Je had gewoon in het midden moeten gaan liggen.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:23 schreef QyRoZ het volgende:
Ik had ook liever met jou op de bank kunnen wachten, Jane. Wat ik gedaan heb was niet echt veel nuttiger en zeker niet leuker, zat dan ook om 8:00 al weer in de bus naar Centraal.Zonder een seconde slaap.
Liever niet.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
Je had gewoon in het midden moeten gaan liggen.![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 16:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Liever niet.Een bankje op centraal was de beste oplossing geweest.
Je kan misschien begrijpen waarom ik liever zo snel mogelijk weg wilde.quote:
Point taken Mighty Q.....quote:Op zondag 15 mei 2005 16:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je kan misschien begrijpen waarom ik liever zo snel mogelijk weg wilde.
Nou ja, dat doe ik dus niet weer.
die droomt nog over alles wat ik hem "ingefluisterd" heb.quote:
Want? en waarom? en op wat voor een manier?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:43 schreef QyRoZ het volgende:
Ik was op de verkeerde plek, op de verkeerde tijd.
En daar komt ie nu mee.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Pff, Q en Jane, toen Q zei dat ie in de taxi zat ben ik maar shoarma gaan eten, maar dat hadden jullie ook kunnen doen. En dan natuurlijk nog een wilde afterparty bij mij thuis etc.
Ja, maar Q, wist jij nu wel of niet dat hij onderweg was? Vannacht was je daar redelijk vaag over.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:06 schreef QyRoZ het volgende:
Als je nou eerder was gekomen, IR. Al was het maar vijf minuten...
Dom dom dom. Ik was te moe om na te kunnen denken.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:15 schreef Jane het volgende:
Maar ja, ineens zei je heel resoluut dat je ook wegging. Sufferd.
Heatwave en MissMSX waren aant krikken en Q mocht toekijkenquote:Op zondag 15 mei 2005 16:44 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Want? en waarom? en op wat voor een manier?
Het komt over alsof jij er helemaal niks aan vond..!?!quote:
De top presteerder kan niet missen natuurlijkquote:
inderdaad ... en het was volgens mij haar idee, die meet ...quote:Op zondag 15 mei 2005 17:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het komt over alsof jij er helemaal niks aan vond..!?!![]()
![]()
![]()
Het idee kwam van WM. En ik ben ziek, dan is niks leukquote:Op zondag 15 mei 2005 17:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
inderdaad ... en het was volgens mij haar idee, die meet ...
Tja volgende keer moet je toch de rommel opruimen thuis want als ik je weer zie ben ik niet meer te houdenquote:Op zondag 15 mei 2005 16:41 schreef Sanne het volgende:
[..]
die droomt nog over alles wat ik hem "ingefluisterd" heb.
Neem je dan wel condooms mee?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:35 schreef exec het volgende:
[..]
Tja volgende keer moet je toch de rommel opruimen thuis want als ik je weer zie ben ik niet meer te houden![]()
![]()
Volgende keer neem ik een weekendtas mee, maar zonder slaapspullenquote:Op zondag 15 mei 2005 17:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Neem je dan wel condooms mee?
En have fun, Sanne
Maar vond je t nou wel of niet leuk... Iedereen komt positief over behalve jij en qyroz...quote:Op zondag 15 mei 2005 17:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Het idee kwam van WM. En ik ben ziek, dan is niks leuk
idd ... ik heb ook de indruk dat christine maar labieler en triester wordt.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar vond je t nou wel of niet leuk... Iedereen komt positief over behalve jij en qyroz...
Ik had een nare ervaring en een behoorlijk verkeerde keuze die ik inmiddels verdronken heb. Het was heel erg leuk.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar vond je t nou wel of niet leuk... Iedereen komt positief over behalve jij en qyroz...
Wilko is kjoetquote:Op zondag 15 mei 2005 04:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat een lekker ding trouwens in de pieper, die blonde die vroeger lang haar had.
Toffe gast. Lijkt echt als 2 druppels op een vriend van me. Die toevallig ook in A'dam woont, dus ik moest eerst 5x kijken.quote:
Hehe ok ik snap t...quote:Op zondag 15 mei 2005 18:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik had een nare ervaring en een behoorlijk verkeerde keuze die ik inmiddels verdronken heb. Het was heel erg leuk.
Afgezien van de nasleep
ik snap het nietquote:Op zondag 15 mei 2005 18:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehe ok ik snap t...
Ik was afgelopen zomer op vakantie en die nacht had ik niemand meegenomen maar vriend van me wel. Toen ik d8 dat ik wat hoorde heb ik ze beide uit de kamer gegooid
Wat snap je niet.quote:
Ja, 't was wel leukquote:Op zondag 15 mei 2005 18:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En toen deed je net alsof je wakker werd en smeet je ze de kamer uit?!quote:Op zondag 15 mei 2005 18:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat snap je niet.
Ok verduidelijking...
2 jongens en 1 meisje op de kamer
1 jongen neukt t meisje, ander doet alsof hij slaapt...![]()
Nog íets enthousiaster en ik haal de slingers uit de kastquote:
ok ? en waar past Qyroz in dit verhaal ? ( je weet dat ik veel dommer ben dan jij, hé JoeyTquote:Op zondag 15 mei 2005 18:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat snap je niet.
Ok verduidelijking...
2 jongens en 1 meisje op de kamer
1 jongen neukt t meisje, ander doet alsof hij slaapt...![]()
Niet.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ok ? en waar past Qyroz in dit verhaal ? ( je weet dat ik veel dommer ben dan jij, hé JoeyT)
En de scheermesjes dan?quote:Op zondag 15 mei 2005 18:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nog íets enthousiaster en ik haal de slingers uit de kast.
ik had het nu over Qyroz, Heatwave en MissMSXquote:Op zondag 15 mei 2005 18:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
En toen deed je net alsof je wakker werd en smeet je ze de kamer uit?!.
Alrighty then, toch een typisch soort mensen in zo'n singles topic zeg.
inderdaad verdomme, vertel opquote:Op zondag 15 mei 2005 18:33 schreef nozem het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat er nu eigenlijk voor drama is voorgevallen. Qyroz heeft de 'verkeerde keuzes' gemaakt?
Wat is dat voor vaagdoenerij zeg.
Dude, mijn relatie is 7 weken geleden gestrand, ik woon sinds 4 weken voor het eerst ooit helemaal alleen, ik ben ziek en er is niemand die voor me komt zorgen. Je hoeft geen medelijden te hebben, maar mag ik ook eens een keer wat minder enthousiast zijn, zonder dat iedereen er meteen bovenop springt?quote:Op zondag 15 mei 2005 18:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nog íets enthousiaster en ik haal de slingers uit de kast.
Ik maak er ook maar een verhaal bij hoorquote:
Ik zet ff vioolmuziek op hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 18:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Dude, mijn relatie is 7 weken geleden gestrand, ik woon sinds 4 weken voor het eerst ooit helemaal alleen, ik ben ziek en er is niemand die voor me komt zorgen. Je hoeft geen medelijden te hebben, maar mag ik ook eens een keer wat minder enthousiast zijn, zonder dat iedereen er meteen bovenop springt?
En waarom hap ik?![]()
Owja, dat zal best wel kunnen. Maar jij was er niet bij en weet er dus net zo min wat vanaf als ik.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik maak er ook maar een verhaal bij hoor![]()
In mijn gedachtes ging t zo...
Qyroz en MissMSX gingen mee naar het huis van Heatwave. Ze sliepen op 1 kamer. Maar MissMSX en HW zagen elkaar wel zitten dus begonnen te vozen.
Qyroz merkte dat en voelde zich enorm opgelaten...
Sneppie
Ik heb t trws zelf verzonnen maar vond t wel t meest logisch![]()
![]()
Andere versie: Ze gaan nog steeds met zn drieen naar huis... Qyroz wordt wakker en merkt dat er bloed uit zn anus komt...quote:Op zondag 15 mei 2005 18:37 schreef QyRoZ het volgende:
Goed zo JoeyT. Jij was er duideljik niet bij.
en waarom denk je in godsnaam dat heatwave en die ene miss er iets mee te maken hebbenquote:Op zondag 15 mei 2005 18:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Andere versie: Ze gaan nog steeds met zn drieen naar huis... Qyroz wordt wakker en merkt dat er bloed uit zn anus komt...
Hij kijkt naar Heatwave en ziet hm slapen met een grote smile op zn gezicht![]()
Naja eerder was toch bekend gemaakt dat zij t hot item van de dag/nacht warenquote:Op zondag 15 mei 2005 18:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en waarom denk je in godsnaam dat heatwave en die ene miss er iets mee te maken hebben![]()
ik heb dat niet gelezen, nee ...quote:Op zondag 15 mei 2005 18:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja eerder was toch bekend gemaakt dat zij t hot item van de dag/nacht waren![]()
Lees de eerste of 2e pagina van dit topic nog maar eens door dan, en dan met name de posts van Q.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb dat niet gelezen, nee ...
maar ik zie nog altijd de link met qyroz niet![]()
Dat denkt iedereen, maar dat is niet zo. Ze is gewoon één van mn allerbeste vriendinnen.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:44 schreef nozem het volgende:
Jij zat achter MissMSX aan toch Q? Een beetje? En die illusies werden grof de kop ingedrukt gisteren?
Soit, wat heb ik er eigenlijk mee te maken..
ik was er zelf niet bij, maar volgens mij zit je heel dicht bij de waarheidquote:Op zondag 15 mei 2005 18:45 schreef kastanova het volgende:
Maar ff samenvattend;
- 1 stelletje dat niet geneukt heeft.
- 1 huilie
- Christine die de hele avond als een chagrijnige sufkut de aandacht probeerde op te eisen
Wie vult aan?
*kijkt in profielquote:Op zondag 15 mei 2005 18:42 schreef -Redhead- het volgende:
enne ben al 'oud' enzo...
Ergens lekker in een caravan in een weiland. Veel leuker.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:52 schreef nozem het volgende:
- Een stel uitzuigers op het Leidseplein die meer dan 2 euri voor een biertje vroegen. Verdomme, was dan op het platteland gaan zuipen.
Schapen neuken Includedquote:Op zondag 15 mei 2005 19:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ergens lekker in een caravan in een weiland. Veel leuker.
Ow ja, I seequote:Op zondag 15 mei 2005 18:54 schreef Jane het volgende:
[..]
*kijkt in profiel
Nou, -Redhead-, als je was gekomen was je niet de oudste geweest hoor.
Best wel weinig.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:58 schreef WeirdMicky het volgende:
Een hilarisch moment was ook toen sanne een rondje ging maken wié er allemaal condooms bij zich hadden. We kwamen op een totaal van 5.![]()
Failing to prepare is preparing to fail.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:58 schreef WeirdMicky het volgende:
Een hilarisch moment was ook toen sanne een rondje ging maken wié er allemaal condooms bij zich hadden. We kwamen op een totaal van 5.![]()
Ik had er 3 bij me, wellicht iets overmoedigquote:Op zondag 15 mei 2005 20:16 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Failing to prepare is preparing to fail.
Niet slim dus.
Check je fotoboekquote:Op zondag 15 mei 2005 20:30 schreef MissBliss het volgende:
Ja, ik ben weer thuis.
quote:Op zondag 15 mei 2005 17:35 schreef exec het volgende:
[..]
Tja volgende keer moet je toch de rommel opruimen thuis want als ik je weer zie ben ik niet meer te houden![]()
![]()
Dan is het nog erger, want dan waren er maar 2 anderen met een condoom op zakquote:Op zondag 15 mei 2005 20:18 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik had er 3 bij me, wellicht iets overmoedig
Sanne en HW ja. De rest wil bij de 1e keer seks direct een kindquote:Op zondag 15 mei 2005 21:54 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dan is het nog erger, want dan waren er maar 2 anderen met een condoom op zak![]()
Als het een liefdesbaby met jou wordt wil ik er nog eens over nadenken.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:01 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Sanne en HW ja. De rest wil bij de 1e keer seks direct een kind
Of doet niet aan seks. Of heeft wel condooms bij zich maar zegt gewoon niets.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:01 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Sanne en HW ja. De rest wil bij de 1e keer seks direct een kind
Pas maar op hoor, hier kom ik op terugquote:Op zondag 15 mei 2005 22:01 schreef Sanne het volgende:
[..]
Als het een liefdesbaby met jou wordt wil ik er nog eens over nadenken.![]()
Ik denk eerder dat ze bang zijn dat ze niet weten hoe een condoom werktquote:Op zondag 15 mei 2005 22:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Of doet niet aan seks. Of heeft wel condooms bij zich maar zegt gewoon niets.
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:04 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, hier kom ik op terug![]()
Je hebt me doorquote:Op zondag 15 mei 2005 22:05 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze bang zijn dat ze niet weten hoe een condoom werkt
Of dat ze dat zijn vergeten omdat ze al zo lang droog staan.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:05 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze bang zijn dat ze niet weten hoe een condoom werkt
Zo moet ie.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:04 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, hier kom ik op terug![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |