Zeg je dat ook bij de slager?quote:Op zondag 15 mei 2005 13:54 schreef Sanne het volgende:
de kwaliteit
moeten we het toch eerst proberen hoor
Nee, ik ben beter.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:56 schreef Christine het volgende:
[..]
(Niet dat ik QyRoZ nou met een biefstuk wil vergelijken ofzo, maar het gaat om het punt)
Hmm. Goeie. You got a deal.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:54 schreef Sanne het volgende:
de kwaliteit
moeten we het toch eerst proberen hoor
wel als die slager mij in natura wil betalen, dan wil ik wel weten wat voor vlees ik in de kuip hebquote:Op zondag 15 mei 2005 13:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Zeg je dat ook bij de slager?
"Voordat ik voor die biefstuk ga betalen, wil ik hem eerst even proeven" ???
(Niet dat ik QyRoZ nou met een biefstuk wil vergelijken ofzo, maar het gaat om het punt)
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:57 schreef Sanne het volgende:
[..]
wel als die slager mij in natura wil betalen, dan wil ik wel weten wat voor vlees ik in de kuip heb![]()
Ik geloof dat ik hem ook aan Marty heb beloofdquote:Op zondag 15 mei 2005 14:06 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Was die oldbee kloon niet al van mij?
Onder welke categorie schaar jij jezelf?quote:Op zondag 15 mei 2005 14:08 schreef MissMSX het volgende:
*ook weer wakker is*
Was gezellig. Oude fietsenmeet klinkt goed
Missed me?quote:Op zondag 15 mei 2005 14:08 schreef MissMSX het volgende:
*ook weer wakker is*
Was gezellig. Oude fietsenmeet klinkt goed
Ja natuurlijk! Sneaking out on us!! Nooit meer doen hoorquote:
Ik heb geen oog dichtgedaan. Wat had ik dan moeten doen? Nog dik 5 a 6 uur wachten tot jullie wakker waren?quote:Op zondag 15 mei 2005 14:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Sneaking out on us!! Nooit meer doen hoor
Ouwe fietsen onder mekaar jaquote:Op zondag 15 mei 2005 14:09 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Onder welke categorie schaar jij jezelf?
Ik weet nog wanneer je jarig bent trouwens, wees vereerd
De volgende keer laten we die meeting dan maar om 10 uur 's morgens beginnenquote:Op zondag 15 mei 2005 14:16 schreef QyRoZ het volgende:
Ik had trouwens gewoon met de laatste trein naar huis moeten gaan. De volgende keer laat ik me niet meer ompraten.
Volgens mij ga ik dat echt niet overleven.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
De volgende keer laten we die meeting dan maar om 10 uur 's morgens beginnen
Nah, waar staan ze dan? Of zijn ze enkel voor intimi?quote:
daar werd er inderdaad ook al naar gevraagd.quote:
Ik had bijna een trio met sararaats en jou, dat lijkt me toch wel intiem genoegquote:Op zondag 15 mei 2005 15:33 schreef Sanne het volgende:
[..]
daar werd er inderdaad ook al naar gevraagd.
ik bedoel eigenlijk nog intiemere intimi
o.k. voor jou en Sara maak ik natuurlijk een uitzondering.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik had bijna een trio met sararaats en jou, dat lijkt me toch wel intiem genoeg.
martinbl@home.nlquote:Op zondag 15 mei 2005 15:38 schreef Sanne het volgende:
[..]
o.k. voor jou en Sara maak ik natuurlijk een uitzondering.![]()
Duurt wat langerquote:Op zondag 15 mei 2005 15:40 schreef Sanne het volgende:
Ja waar blijven jouw foto's nou? Is ie nog niet opgeladen?
Heej schatje!quote:Op zondag 15 mei 2005 15:40 schreef Marty26 het volgende:
MOgge mensenwie heeft er met wie geneukt uiteindelijk ?
Ik heb me ook wel eens beter gevoeldquote:Op zondag 15 mei 2005 16:00 schreef HeatWave het volgende:
14 uur de kroeg in gaat je niet in je kouwe kleren zitten
Ik ookquote:Op zondag 15 mei 2005 16:05 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik heb me ook wel eens beter gevoeld
Sundays were made for thisquote:Op zondag 15 mei 2005 16:05 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik heb me ook wel eens beter gevoeld
Ik met niemand.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:40 schreef Marty26 het volgende:
wie heeft er met wie geneukt uiteindelijk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |