Jij was lekker snel thuis natuurlijk?quote:
Ik ookquote:
Mwah....quote:
En Ole geen mens zijn...quote:Op zondag 15 mei 2005 04:25 schreef Sanne het volgende:
Nog een pilsje bij de pieper
en wat drinken op het plein
Morgenochtendvroeg zal Rosalie
geen kind meer zijn.
is het zo erg?quote:
Wat een lekker ding trouwens in de pieper, die blonde die vroeger lang haar had.quote:
Poepje , je bent er!!!quote:Op zondag 15 mei 2005 04:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Er is niemand verliefd op me geworden
Ownee, behalve Sanne
En waar is dat andere lekkere ding, zonder agecoins?quote:Op zondag 15 mei 2005 04:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Poepje , je bent er!!!
Heb jij ook al je condooms nog?![]()
Maar natuurlijk, ik was overmoedig qua condooms volgens mijquote:Op zondag 15 mei 2005 04:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Poepje , je bent er!!!
Je bedoelt je zoon exec, die slaapt lekkerquote:Op zondag 15 mei 2005 04:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Poepje , je bent er!!!
we waren allebei overmoedig. achteraf hadden we voor die pizza al moeten vertrekken.quote:Op zondag 15 mei 2005 04:31 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, ik was overmoedig qua condooms volgens mij
ze noemde me een poepie![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 04:32 schreef WeirdMicky het volgende:
Rock muziek was leukkkkkk, echt heerlijk genoten. Vooral die langhare barmannen waren erg singles waardig.
pas over een uurtje of 10 hoor..quote:
Ik wou je net ten dans vragen...mijn charmes sprongen helaas niet over, dus moest ik alleen dansen...quote:Op zondag 15 mei 2005 04:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
we waren allebei overmoedig. achteraf hadden we voor die pizza al moeten vertrekken.
we zaten net zo lief tegenover elkaar toen we daar weer weg moesten.![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 04:35 schreef WeirdMicky het volgende:
[afbeelding]
Dans singles dans... [afbeelding]
IR was al voor het eten weg hoor...quote:Op zondag 15 mei 2005 04:34 schreef Sanne het volgende:
Ole is omgedonderd met IR?
vooral heteroquote:Op zondag 15 mei 2005 04:36 schreef teknomist het volgende:
Waarom zitten jullie hier te posten in plaats van elkaar te neuken? Of waren er alleen maar heteroseksuele mannen op die meet?
Ik weet van niks.quote:Op zondag 15 mei 2005 04:34 schreef Sanne het volgende:
Ole is omgedonderd met IR?
neuken?quote:Op zondag 15 mei 2005 04:39 schreef WeirdMicky het volgende:
Zelfs andere wanhopige singles kan ik niet versieren, ik ben wel ver heen![]()
Foto's!!!quote:Op zondag 15 mei 2005 04:38 schreef Sanne het volgende:
Qyroz en Heatwave met Miss Huppeldepup in het midden op dat matrasje wat al maanden in zijn woonkamer ligt.
Waarom was je zo snel weg eigenlijk? Hoe kon ik me nou inlikken in de crew als je weg bentquote:
Jij was veel te snel weg..quote:
Nou, ik had een afspraak om 6 uur. En daarna nog wat dingen (icm bier). En toen ik wilde terugkomen ging dus net iedereen weg.quote:Op zondag 15 mei 2005 04:40 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Waarom was je zo snel weg eigenlijk? Hoe kon ik me nou inlikken in de crew als je weg bent
Zat ik niet bij dat groepje?quote:Op zondag 15 mei 2005 04:40 schreef Ole het volgende:
Maar het plak/ hang/ groepje was juist niet wanhopig WM...
j![]()
![]()
Jij zat toch bij mijn groepjequote:
Uiteindelijk had ik beter kunnen blijven...maar dat is makkelijk praten achteraf!quote:Op zondag 15 mei 2005 04:43 schreef Sanne het volgende:
[..]
Jij zat toch bij mijn groepje
jammer dat je zo vroeg weg moest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |