Was zij er ook dan?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:09 schreef Sanne het volgende:
Ik ben gewoon kapot van Sara. Wat een domper na zo'n leuke meeting.
Ja kut, IR! Ben ik speciaal gebleven, kom jij niet meer terug!quote:Op zondag 15 mei 2005 04:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja kut. Hadden jullie niet ergens anders heen kunnen gaan? Dan was ik nog langsgekomen.
Jane! Cutey!quote:Op zondag 15 mei 2005 16:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja kut, IR! Ben ik speciaal gebleven, kom jij niet meer terug!![]()
Btw, de taxi van het Leidseplein naar Osdorp kostte me 25 euro. Das toch bijna voor niks, niet?afzetters!
![]()
Ik had beter met jou op de bank kunnen wachten tot de treinen weer gingen, Q. Of wat je dan ook gedaan hebt in de tussentijd.
Maar goed, Ripley heeft wel een lief vriendje.
Je had gewoon in het midden moeten gaan liggen.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:23 schreef QyRoZ het volgende:
Ik had ook liever met jou op de bank kunnen wachten, Jane. Wat ik gedaan heb was niet echt veel nuttiger en zeker niet leuker, zat dan ook om 8:00 al weer in de bus naar Centraal.Zonder een seconde slaap.
Liever niet.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
Je had gewoon in het midden moeten gaan liggen.![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 16:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Liever niet.Een bankje op centraal was de beste oplossing geweest.
Je kan misschien begrijpen waarom ik liever zo snel mogelijk weg wilde.quote:
Point taken Mighty Q.....quote:Op zondag 15 mei 2005 16:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je kan misschien begrijpen waarom ik liever zo snel mogelijk weg wilde.
Nou ja, dat doe ik dus niet weer.
die droomt nog over alles wat ik hem "ingefluisterd" heb.quote:
Want? en waarom? en op wat voor een manier?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:43 schreef QyRoZ het volgende:
Ik was op de verkeerde plek, op de verkeerde tijd.
En daar komt ie nu mee.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Pff, Q en Jane, toen Q zei dat ie in de taxi zat ben ik maar shoarma gaan eten, maar dat hadden jullie ook kunnen doen. En dan natuurlijk nog een wilde afterparty bij mij thuis etc.
Ja, maar Q, wist jij nu wel of niet dat hij onderweg was? Vannacht was je daar redelijk vaag over.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:06 schreef QyRoZ het volgende:
Als je nou eerder was gekomen, IR. Al was het maar vijf minuten...
Dom dom dom. Ik was te moe om na te kunnen denken.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:15 schreef Jane het volgende:
Maar ja, ineens zei je heel resoluut dat je ook wegging. Sufferd.
Heatwave en MissMSX waren aant krikken en Q mocht toekijkenquote:Op zondag 15 mei 2005 16:44 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Want? en waarom? en op wat voor een manier?
Het komt over alsof jij er helemaal niks aan vond..!?!quote:
De top presteerder kan niet missen natuurlijkquote:
inderdaad ... en het was volgens mij haar idee, die meet ...quote:Op zondag 15 mei 2005 17:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het komt over alsof jij er helemaal niks aan vond..!?!![]()
![]()
![]()
Het idee kwam van WM. En ik ben ziek, dan is niks leukquote:Op zondag 15 mei 2005 17:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
inderdaad ... en het was volgens mij haar idee, die meet ...
Tja volgende keer moet je toch de rommel opruimen thuis want als ik je weer zie ben ik niet meer te houdenquote:Op zondag 15 mei 2005 16:41 schreef Sanne het volgende:
[..]
die droomt nog over alles wat ik hem "ingefluisterd" heb.
Neem je dan wel condooms mee?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:35 schreef exec het volgende:
[..]
Tja volgende keer moet je toch de rommel opruimen thuis want als ik je weer zie ben ik niet meer te houden![]()
![]()
Volgende keer neem ik een weekendtas mee, maar zonder slaapspullenquote:Op zondag 15 mei 2005 17:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Neem je dan wel condooms mee?
En have fun, Sanne
Maar vond je t nou wel of niet leuk... Iedereen komt positief over behalve jij en qyroz...quote:Op zondag 15 mei 2005 17:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Het idee kwam van WM. En ik ben ziek, dan is niks leuk
idd ... ik heb ook de indruk dat christine maar labieler en triester wordt.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar vond je t nou wel of niet leuk... Iedereen komt positief over behalve jij en qyroz...
Ik had een nare ervaring en een behoorlijk verkeerde keuze die ik inmiddels verdronken heb. Het was heel erg leuk.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar vond je t nou wel of niet leuk... Iedereen komt positief over behalve jij en qyroz...
Wilko is kjoetquote:Op zondag 15 mei 2005 04:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat een lekker ding trouwens in de pieper, die blonde die vroeger lang haar had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |