Dom dom dom. Ik was te moe om na te kunnen denken.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:15 schreef Jane het volgende:
Maar ja, ineens zei je heel resoluut dat je ook wegging. Sufferd.
Heatwave en MissMSX waren aant krikken en Q mocht toekijkenquote:Op zondag 15 mei 2005 16:44 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Want? en waarom? en op wat voor een manier?
Het komt over alsof jij er helemaal niks aan vond..!?!quote:
De top presteerder kan niet missen natuurlijkquote:
inderdaad ... en het was volgens mij haar idee, die meet ...quote:Op zondag 15 mei 2005 17:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het komt over alsof jij er helemaal niks aan vond..!?!![]()
![]()
![]()
Het idee kwam van WM. En ik ben ziek, dan is niks leukquote:Op zondag 15 mei 2005 17:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
inderdaad ... en het was volgens mij haar idee, die meet ...
Tja volgende keer moet je toch de rommel opruimen thuis want als ik je weer zie ben ik niet meer te houdenquote:Op zondag 15 mei 2005 16:41 schreef Sanne het volgende:
[..]
die droomt nog over alles wat ik hem "ingefluisterd" heb.
Neem je dan wel condooms mee?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:35 schreef exec het volgende:
[..]
Tja volgende keer moet je toch de rommel opruimen thuis want als ik je weer zie ben ik niet meer te houden![]()
![]()
Volgende keer neem ik een weekendtas mee, maar zonder slaapspullenquote:Op zondag 15 mei 2005 17:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Neem je dan wel condooms mee?
En have fun, Sanne
Maar vond je t nou wel of niet leuk... Iedereen komt positief over behalve jij en qyroz...quote:Op zondag 15 mei 2005 17:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Het idee kwam van WM. En ik ben ziek, dan is niks leuk
idd ... ik heb ook de indruk dat christine maar labieler en triester wordt.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar vond je t nou wel of niet leuk... Iedereen komt positief over behalve jij en qyroz...
Ik had een nare ervaring en een behoorlijk verkeerde keuze die ik inmiddels verdronken heb. Het was heel erg leuk.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar vond je t nou wel of niet leuk... Iedereen komt positief over behalve jij en qyroz...
Wilko is kjoetquote:Op zondag 15 mei 2005 04:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat een lekker ding trouwens in de pieper, die blonde die vroeger lang haar had.
Toffe gast. Lijkt echt als 2 druppels op een vriend van me. Die toevallig ook in A'dam woont, dus ik moest eerst 5x kijken.quote:
Hehe ok ik snap t...quote:Op zondag 15 mei 2005 18:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik had een nare ervaring en een behoorlijk verkeerde keuze die ik inmiddels verdronken heb. Het was heel erg leuk.
Afgezien van de nasleep
ik snap het nietquote:Op zondag 15 mei 2005 18:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehe ok ik snap t...
Ik was afgelopen zomer op vakantie en die nacht had ik niemand meegenomen maar vriend van me wel. Toen ik d8 dat ik wat hoorde heb ik ze beide uit de kamer gegooid
Wat snap je niet.quote:
Ja, 't was wel leukquote:Op zondag 15 mei 2005 18:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En toen deed je net alsof je wakker werd en smeet je ze de kamer uit?!quote:Op zondag 15 mei 2005 18:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat snap je niet.
Ok verduidelijking...
2 jongens en 1 meisje op de kamer
1 jongen neukt t meisje, ander doet alsof hij slaapt...![]()
Nog íets enthousiaster en ik haal de slingers uit de kastquote:
ok ? en waar past Qyroz in dit verhaal ? ( je weet dat ik veel dommer ben dan jij, hé JoeyTquote:Op zondag 15 mei 2005 18:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat snap je niet.
Ok verduidelijking...
2 jongens en 1 meisje op de kamer
1 jongen neukt t meisje, ander doet alsof hij slaapt...![]()
Niet.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ok ? en waar past Qyroz in dit verhaal ? ( je weet dat ik veel dommer ben dan jij, hé JoeyT)
En de scheermesjes dan?quote:Op zondag 15 mei 2005 18:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nog íets enthousiaster en ik haal de slingers uit de kast.
ik had het nu over Qyroz, Heatwave en MissMSXquote:Op zondag 15 mei 2005 18:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
En toen deed je net alsof je wakker werd en smeet je ze de kamer uit?!.
Alrighty then, toch een typisch soort mensen in zo'n singles topic zeg.
inderdaad verdomme, vertel opquote:Op zondag 15 mei 2005 18:33 schreef nozem het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat er nu eigenlijk voor drama is voorgevallen. Qyroz heeft de 'verkeerde keuzes' gemaakt?
Wat is dat voor vaagdoenerij zeg.
Dude, mijn relatie is 7 weken geleden gestrand, ik woon sinds 4 weken voor het eerst ooit helemaal alleen, ik ben ziek en er is niemand die voor me komt zorgen. Je hoeft geen medelijden te hebben, maar mag ik ook eens een keer wat minder enthousiast zijn, zonder dat iedereen er meteen bovenop springt?quote:Op zondag 15 mei 2005 18:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nog íets enthousiaster en ik haal de slingers uit de kast.
Ik maak er ook maar een verhaal bij hoorquote:
Ik zet ff vioolmuziek op hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 18:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Dude, mijn relatie is 7 weken geleden gestrand, ik woon sinds 4 weken voor het eerst ooit helemaal alleen, ik ben ziek en er is niemand die voor me komt zorgen. Je hoeft geen medelijden te hebben, maar mag ik ook eens een keer wat minder enthousiast zijn, zonder dat iedereen er meteen bovenop springt?
En waarom hap ik?![]()
Owja, dat zal best wel kunnen. Maar jij was er niet bij en weet er dus net zo min wat vanaf als ik.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik maak er ook maar een verhaal bij hoor![]()
In mijn gedachtes ging t zo...
Qyroz en MissMSX gingen mee naar het huis van Heatwave. Ze sliepen op 1 kamer. Maar MissMSX en HW zagen elkaar wel zitten dus begonnen te vozen.
Qyroz merkte dat en voelde zich enorm opgelaten...
Sneppie
Ik heb t trws zelf verzonnen maar vond t wel t meest logisch![]()
![]()
Andere versie: Ze gaan nog steeds met zn drieen naar huis... Qyroz wordt wakker en merkt dat er bloed uit zn anus komt...quote:Op zondag 15 mei 2005 18:37 schreef QyRoZ het volgende:
Goed zo JoeyT. Jij was er duideljik niet bij.
en waarom denk je in godsnaam dat heatwave en die ene miss er iets mee te maken hebbenquote:Op zondag 15 mei 2005 18:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Andere versie: Ze gaan nog steeds met zn drieen naar huis... Qyroz wordt wakker en merkt dat er bloed uit zn anus komt...
Hij kijkt naar Heatwave en ziet hm slapen met een grote smile op zn gezicht![]()
Naja eerder was toch bekend gemaakt dat zij t hot item van de dag/nacht warenquote:Op zondag 15 mei 2005 18:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en waarom denk je in godsnaam dat heatwave en die ene miss er iets mee te maken hebben![]()
ik heb dat niet gelezen, nee ...quote:Op zondag 15 mei 2005 18:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja eerder was toch bekend gemaakt dat zij t hot item van de dag/nacht waren![]()
Lees de eerste of 2e pagina van dit topic nog maar eens door dan, en dan met name de posts van Q.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb dat niet gelezen, nee ...
maar ik zie nog altijd de link met qyroz niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |