En de scheermesjes dan?quote:Op zondag 15 mei 2005 18:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nog íets enthousiaster en ik haal de slingers uit de kast.
ik had het nu over Qyroz, Heatwave en MissMSXquote:Op zondag 15 mei 2005 18:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
En toen deed je net alsof je wakker werd en smeet je ze de kamer uit?!.
Alrighty then, toch een typisch soort mensen in zo'n singles topic zeg.
inderdaad verdomme, vertel opquote:Op zondag 15 mei 2005 18:33 schreef nozem het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat er nu eigenlijk voor drama is voorgevallen. Qyroz heeft de 'verkeerde keuzes' gemaakt?
Wat is dat voor vaagdoenerij zeg.
Dude, mijn relatie is 7 weken geleden gestrand, ik woon sinds 4 weken voor het eerst ooit helemaal alleen, ik ben ziek en er is niemand die voor me komt zorgen. Je hoeft geen medelijden te hebben, maar mag ik ook eens een keer wat minder enthousiast zijn, zonder dat iedereen er meteen bovenop springt?quote:Op zondag 15 mei 2005 18:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nog íets enthousiaster en ik haal de slingers uit de kast.
Ik maak er ook maar een verhaal bij hoorquote:
Ik zet ff vioolmuziek op hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 18:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Dude, mijn relatie is 7 weken geleden gestrand, ik woon sinds 4 weken voor het eerst ooit helemaal alleen, ik ben ziek en er is niemand die voor me komt zorgen. Je hoeft geen medelijden te hebben, maar mag ik ook eens een keer wat minder enthousiast zijn, zonder dat iedereen er meteen bovenop springt?
En waarom hap ik?![]()
Owja, dat zal best wel kunnen. Maar jij was er niet bij en weet er dus net zo min wat vanaf als ik.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik maak er ook maar een verhaal bij hoor![]()
In mijn gedachtes ging t zo...
Qyroz en MissMSX gingen mee naar het huis van Heatwave. Ze sliepen op 1 kamer. Maar MissMSX en HW zagen elkaar wel zitten dus begonnen te vozen.
Qyroz merkte dat en voelde zich enorm opgelaten...
Sneppie
Ik heb t trws zelf verzonnen maar vond t wel t meest logisch![]()
![]()
Andere versie: Ze gaan nog steeds met zn drieen naar huis... Qyroz wordt wakker en merkt dat er bloed uit zn anus komt...quote:Op zondag 15 mei 2005 18:37 schreef QyRoZ het volgende:
Goed zo JoeyT. Jij was er duideljik niet bij.
en waarom denk je in godsnaam dat heatwave en die ene miss er iets mee te maken hebbenquote:Op zondag 15 mei 2005 18:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Andere versie: Ze gaan nog steeds met zn drieen naar huis... Qyroz wordt wakker en merkt dat er bloed uit zn anus komt...
Hij kijkt naar Heatwave en ziet hm slapen met een grote smile op zn gezicht![]()
Naja eerder was toch bekend gemaakt dat zij t hot item van de dag/nacht warenquote:Op zondag 15 mei 2005 18:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en waarom denk je in godsnaam dat heatwave en die ene miss er iets mee te maken hebben![]()
ik heb dat niet gelezen, nee ...quote:Op zondag 15 mei 2005 18:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja eerder was toch bekend gemaakt dat zij t hot item van de dag/nacht waren![]()
Lees de eerste of 2e pagina van dit topic nog maar eens door dan, en dan met name de posts van Q.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb dat niet gelezen, nee ...
maar ik zie nog altijd de link met qyroz niet![]()
Dat denkt iedereen, maar dat is niet zo. Ze is gewoon één van mn allerbeste vriendinnen.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:44 schreef nozem het volgende:
Jij zat achter MissMSX aan toch Q? Een beetje? En die illusies werden grof de kop ingedrukt gisteren?
Soit, wat heb ik er eigenlijk mee te maken..
ik was er zelf niet bij, maar volgens mij zit je heel dicht bij de waarheidquote:Op zondag 15 mei 2005 18:45 schreef kastanova het volgende:
Maar ff samenvattend;
- 1 stelletje dat niet geneukt heeft.
- 1 huilie
- Christine die de hele avond als een chagrijnige sufkut de aandacht probeerde op te eisen
Wie vult aan?
*kijkt in profielquote:Op zondag 15 mei 2005 18:42 schreef -Redhead- het volgende:
enne ben al 'oud' enzo...
Ergens lekker in een caravan in een weiland. Veel leuker.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:52 schreef nozem het volgende:
- Een stel uitzuigers op het Leidseplein die meer dan 2 euri voor een biertje vroegen. Verdomme, was dan op het platteland gaan zuipen.
Schapen neuken Includedquote:Op zondag 15 mei 2005 19:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ergens lekker in een caravan in een weiland. Veel leuker.
Ow ja, I seequote:Op zondag 15 mei 2005 18:54 schreef Jane het volgende:
[..]
*kijkt in profiel
Nou, -Redhead-, als je was gekomen was je niet de oudste geweest hoor.
Best wel weinig.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:58 schreef WeirdMicky het volgende:
Een hilarisch moment was ook toen sanne een rondje ging maken wié er allemaal condooms bij zich hadden. We kwamen op een totaal van 5.![]()
Failing to prepare is preparing to fail.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:58 schreef WeirdMicky het volgende:
Een hilarisch moment was ook toen sanne een rondje ging maken wié er allemaal condooms bij zich hadden. We kwamen op een totaal van 5.![]()
Ik had er 3 bij me, wellicht iets overmoedigquote:Op zondag 15 mei 2005 20:16 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Failing to prepare is preparing to fail.
Niet slim dus.
Check je fotoboekquote:Op zondag 15 mei 2005 20:30 schreef MissBliss het volgende:
Ja, ik ben weer thuis.
quote:Op zondag 15 mei 2005 17:35 schreef exec het volgende:
[..]
Tja volgende keer moet je toch de rommel opruimen thuis want als ik je weer zie ben ik niet meer te houden![]()
![]()
Dan is het nog erger, want dan waren er maar 2 anderen met een condoom op zakquote:Op zondag 15 mei 2005 20:18 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik had er 3 bij me, wellicht iets overmoedig
Sanne en HW ja. De rest wil bij de 1e keer seks direct een kindquote:Op zondag 15 mei 2005 21:54 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dan is het nog erger, want dan waren er maar 2 anderen met een condoom op zak![]()
Als het een liefdesbaby met jou wordt wil ik er nog eens over nadenken.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:01 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Sanne en HW ja. De rest wil bij de 1e keer seks direct een kind
Of doet niet aan seks. Of heeft wel condooms bij zich maar zegt gewoon niets.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:01 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Sanne en HW ja. De rest wil bij de 1e keer seks direct een kind
Pas maar op hoor, hier kom ik op terugquote:Op zondag 15 mei 2005 22:01 schreef Sanne het volgende:
[..]
Als het een liefdesbaby met jou wordt wil ik er nog eens over nadenken.![]()
Ik denk eerder dat ze bang zijn dat ze niet weten hoe een condoom werktquote:Op zondag 15 mei 2005 22:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Of doet niet aan seks. Of heeft wel condooms bij zich maar zegt gewoon niets.
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:04 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, hier kom ik op terug![]()
Je hebt me doorquote:Op zondag 15 mei 2005 22:05 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze bang zijn dat ze niet weten hoe een condoom werkt
Of dat ze dat zijn vergeten omdat ze al zo lang droog staan.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:05 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze bang zijn dat ze niet weten hoe een condoom werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |