Ergens lekker in een caravan in een weiland. Veel leuker.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:52 schreef nozem het volgende:
- Een stel uitzuigers op het Leidseplein die meer dan 2 euri voor een biertje vroegen. Verdomme, was dan op het platteland gaan zuipen.
Schapen neuken Includedquote:Op zondag 15 mei 2005 19:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ergens lekker in een caravan in een weiland. Veel leuker.
Ow ja, I seequote:Op zondag 15 mei 2005 18:54 schreef Jane het volgende:
[..]
*kijkt in profiel
Nou, -Redhead-, als je was gekomen was je niet de oudste geweest hoor.
Best wel weinig.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:58 schreef WeirdMicky het volgende:
Een hilarisch moment was ook toen sanne een rondje ging maken wié er allemaal condooms bij zich hadden. We kwamen op een totaal van 5.![]()
Failing to prepare is preparing to fail.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:58 schreef WeirdMicky het volgende:
Een hilarisch moment was ook toen sanne een rondje ging maken wié er allemaal condooms bij zich hadden. We kwamen op een totaal van 5.![]()
Ik had er 3 bij me, wellicht iets overmoedigquote:Op zondag 15 mei 2005 20:16 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Failing to prepare is preparing to fail.
Niet slim dus.
Check je fotoboekquote:Op zondag 15 mei 2005 20:30 schreef MissBliss het volgende:
Ja, ik ben weer thuis.
quote:Op zondag 15 mei 2005 17:35 schreef exec het volgende:
[..]
Tja volgende keer moet je toch de rommel opruimen thuis want als ik je weer zie ben ik niet meer te houden![]()
![]()
Dan is het nog erger, want dan waren er maar 2 anderen met een condoom op zakquote:Op zondag 15 mei 2005 20:18 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik had er 3 bij me, wellicht iets overmoedig
Sanne en HW ja. De rest wil bij de 1e keer seks direct een kindquote:Op zondag 15 mei 2005 21:54 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dan is het nog erger, want dan waren er maar 2 anderen met een condoom op zak![]()
Als het een liefdesbaby met jou wordt wil ik er nog eens over nadenken.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:01 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Sanne en HW ja. De rest wil bij de 1e keer seks direct een kind
Of doet niet aan seks. Of heeft wel condooms bij zich maar zegt gewoon niets.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:01 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Sanne en HW ja. De rest wil bij de 1e keer seks direct een kind
Pas maar op hoor, hier kom ik op terugquote:Op zondag 15 mei 2005 22:01 schreef Sanne het volgende:
[..]
Als het een liefdesbaby met jou wordt wil ik er nog eens over nadenken.![]()
Ik denk eerder dat ze bang zijn dat ze niet weten hoe een condoom werktquote:Op zondag 15 mei 2005 22:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Of doet niet aan seks. Of heeft wel condooms bij zich maar zegt gewoon niets.
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:04 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, hier kom ik op terug![]()
Je hebt me doorquote:Op zondag 15 mei 2005 22:05 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze bang zijn dat ze niet weten hoe een condoom werkt
Of dat ze dat zijn vergeten omdat ze al zo lang droog staan.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:05 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze bang zijn dat ze niet weten hoe een condoom werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |