Er zijn intussen 3 topics over, sommigen zijn inderdaad erg leuk.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik had Fokke en Fok!ke wel in de TT gewild.
Er zitten echt geniale plaatjes tussen
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:20 schreef Alicey het volgende:
Een Rode, witte en gele huidskleur zijn geloof ik geen van allen een indicatie voor welzijn van het lichaamsdeel.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, dat zijn huidskleuren die ik waarneem op mijn grote teen.
Tegen de tijd dat 'ie eraf valt zou ik even naar de dokter gaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:22 schreef Alicey het volgende:
Oh, dat zijn huidskleuren die ik waarneem op mijn grote teen.
Het ziet er niet gezond uit, en het voelt ook niet gezond.quote:
Het kan soms best leuk zijn om ONZ in je AT te hebben staan.quote:Ik heb ONZ niet in mijn AT staan, dus ik zie die topics nooit langskomen. Ik hoorde van Havoc dat het zo'n leuke serie was, dus ik ben even gaan kijken
Dat idee had ik ook. Als het zwart wordt ofzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat 'ie eraf valt zou ik even naar de dokter gaan.
Ja hoor. Minstens elke week weer een crew-orgiequote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:47 schreef Alicey het volgende:
Is FP-crew ook net zo lief tegen elkaar als forum-crew?
Dat klinkt wel goed.. Ik wil ook een orgie! Ik wil ook geknuffeld worden!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja hoor. Minstens elke week weer een crew-orgie
Ben je werkelijk nog nooit gespankt door een mede-mod? Saai hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed.. Ik wil ook een orgie! Ik wil ook geknuffeld worden!
Als ik inspiratie krijg welquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:45 schreef Alicey het volgende:
Ga je ook nog Fokke en Fok!kes maken, sly?
Juist wel hoor! Dan heb je vast ook niemand iets misdaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik ook, maar aangezien ik bij geen enkele crew hoor, zal geknuffeld worden wel onmogelijk zijn
Nee, ondanks mooie beloftes.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Ben je werkelijk nog nooit gespankt door een mede-mod? Saai hoor![]()
Waddan?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het beste van Toffeefee op TV, ik lach me dood.
* Reya knuffelt miss_slyquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik ook, maar aangezien ik bij geen enkele crew hoor, zal geknuffeld worden wel onmogelijk zijn
Da's alleen bij de FP crew, in de Forum crew hebben we het wekelijkse gladiatorenuurtje.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:56 schreef Doffy het volgende:
Creworgie? Nouw nee dank je feestelijk, nog een reden om geen mod te worden![]()
Er zitten genoeg lekkere mannen in de crew hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:56 schreef Doffy het volgende:
Creworgie? Nouw nee dank je feestelijk, nog een reden om geen mod te worden![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:55 schreef Reya het volgende:
[..]
* Reya knuffelt miss_sly
En dat terwijl ik altijd zoveel mogelijk probeer te voorkomen bij crewkliekjes te horen![]()
Gerard Joling en Patty Brard samen in een taxi, op weg naar een gezamenlijke meeting. Patty laat weten dat ze enorme diarree heeft. Patty zit natuurlijk in het complot. Ze stoppen bij een bouwplaats en Patty gaat naar zo'n Dixi-WC. Gerard ziet niet dat ze er aan de achterkant weer uitglipt. Dan komt er een hijskraan die de Dixi optilt en er enorm mee gaat slingeren. Er zit een luidspreker in de WC en Patty zit vanuit de bouwkeet te gillen en te schreeuwen en te janken. Gerard raakt volledig over de rooie en probeert haar te redden. Zelfs als Carlo zijn gezicht al heeft laten zien staat Gerard nog te schelden.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het beste van Toffeefee op TV, ik lach me dood.
Je zou ze toch gewoon vragen om dat ding neer te lazeren als het echt zo zou zijn?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gerard Joling en Patty Brard samen in een taxi, op weg naar een gezamenlijke meeting. Patty laat weten dat ze enorme diarree heeft. Patty zit natuurlijk in het complot. Ze stoppen bij een bouwplaats en Patty gaat naar zo'n Dixi-WC. Gerard ziet niet dat ze er aan de achterkant weer uitglipt. Dan komt er een hijskraan die de Dixi optilt en er enorm mee gaat slingeren. Er zit een luidspreker in de WC en Patty zit vanuit de bouwkeet te gillen en te schreeuwen en te janken. Gerard raakt volledig over de rooie en probeert haar te redden. Zelfs als Carlo zijn gezicht al heeft laten zien staat Gerard nog te schelden.
Ach, het is best een sympathiek wijf hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:19 schreef Alicey het volgende:
Je zou ze toch gewoon vragen om dat ding neer te lazeren als het echt zo zou zijn?
Zou het niet weten, ken haar verder niet ..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ach, het is best een sympathiek wijf hoor.
Jij solliciteert, begrijp ik?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:57 schreef Reya het volgende:
Er zitten genoeg lekkere mannen in de crew hoor
Ik weet eigenlijk niet precies.. Laat mij het maar weten als je er meer over te weten komt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, wat is het verhaal achter Vok!Vorum? Is het een soort parodie? Of een afvallige factie?
Hoe dan ook, de ongelovige ketters moeten gestraft wordenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, wat is het verhaal achter Vok!Vorum? Is het een soort parodie? Of een afvallige factie?
Dat sowieso natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:51 schreef Doffy het volgende:
Hoe dan ook, de ongelovige ketters moeten gestraft worden![]()
Je hebt echt een zweepfetishquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hoe dan ook, de ongelovige ketters moeten gestraft worden![]()
Is een getuigenverklaring soms niet voldoende? In Texas veroordelen ze mensen met minder bewijs ter dood.quote:
Dat zou ik niet hardop tegen ze zeggen als ik jou was.quote:
Ik weet het niet.. Wat zijn lange en korte tenen? Ik heb problematische tenen, en ben op enkele uitzonderingen na ook niet echt snel beledigd..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zou er een correlatie bestaan tussen werkelijke teenlengte en lichtgeraaktheid? Ik heb bijvoorbeeld erg korte teentjes en ben niet zo gauw beledigd.
Nou ja, ik heb echt hele korte teentjes. Zoiets:quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:43 schreef Alicey het volgende:
Ik weet het niet.. Wat zijn lange en korte tenen? Ik heb problematische tenen, en ben op enkele uitzonderingen na ook niet echt snel beledigd..
Vrijwel niet, want het is niet uitsluitend kwantitatief.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tja, dat is natuurlijk lastig te meten...
Misschien kunnen we iemand uitnodigen om tegen ons allebei "Vuile gore stoephoer met je lelijke kutkop!" te roepen, en dan onze hersengolven te meten. Zien wie het beledigst is.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:54 schreef Alicey het volgende:
Vrijwel niet, want het is niet uitsluitend kwantitatief.
Kun je in de hersenen meten of iemand beledigd is? Dat is dan een eerste vraag.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien kunnen we iemand uitnodigen om tegen ons allebei "Vuile gore stoephoer met je lelijke kutkop!" te roepen, en dan onze hersengolven te meten. Zien wie het beledigst is.
Waarschijnlijk wordt alles dan roodgloeiend.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:00 schreef Alicey het volgende:
Kun je in de hersenen meten of iemand beledigd is? Dat is dan een eerste vraag.
Maar dat gebeurt ook vast bij andere emoties.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt alles dan roodgloeiend.
Middagquote:
De hele situatie, of bepaalde personen?quote:Op zondag 15 mei 2005 12:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jullie "De jungle van de tienerseks" al gezien? Te triest voor woorden...
Alles. De hele verknipte kijk op seks en relaties die veel jongeren hebben.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:59 schreef Reya het volgende:
De hele situatie, of bepaalde personen?
Wow, iemand die Echte Kunst koopt! Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 15 mei 2005 13:08 schreef het_fokschaap het volgende:
goedemiddag. ik ga zo even naar de kunstRai met wat vrienden. even oriënteren voor m'n verbouwde huiskamer !
Tja, ik vind het ook te gek voor woorden....maar sommige jongelui worden ook opgevoed zonder enige sexuele voorlichting; mij is altijd duidelijk gemaakt dat het niet verstandig is om met jan en alleman het bed in te kruipen, en thuis waren we er altijd erg open in. Dat is in veel gezinnen niet zo...quote:Op zondag 15 mei 2005 13:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alles. De hele verknipte kijk op seks en relaties die veel jongeren hebben.
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wow, iemand die Echte Kunst koopt! Mag ik je aanraken?
Ik heet geen Jan. Betekent dat dat je niet met me naar bed wilt?quote:Op zondag 15 mei 2005 13:10 schreef Haushofer het volgende:
Tja, ik vind het ook te gek voor woorden....maar sommige jongelui worden ook opgevoed zonder enige sexuele voorlichting; mij is altijd duidelijk gemaakt dat het niet verstandig is om met jan en alleman het bed in te kruipen, en thuis waren we er altijd erg open in. Dat is in veel gezinnen niet zo...
(uit het woordje "jan" overigens geen voorbarige conclusies trekken)
Geeft niet, de intentie is er.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:10 schreef het_fokschaap het volgende:doe maar vast dan. ik heb vooralsnog niks gekocht
als in een duidelijke keus van jou en je partner ? ik kan als vrijgezel die keus makkelijk maken, alleen moet ik er wel wat voor doen !quote:Op zondag 15 mei 2005 13:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat mij betreft is er weinig mis met promiscuïteit op zich, maar dat moet dan wel een duidelijke keus zijn.
Dat lijkt me ook. Als je gewoon volledig voor je eigen genot elke nacht weer naast een ander ligt, lijkt me er niks mee.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heet geen Jan. Betekent dat dat je niet met me naar bed wilt?![]()
Wat mij betreft is er weinig mis met promiscuïteit op zich, maar dat moet dan wel een duidelijke keus zijn.
Een duidelijke keus als in dat je dat zelf echt wilt. Dat is niet het geval bij de dertienjarige sletjes in deze docu.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:17 schreef het_fokschaap het volgende:
als in een duidelijke keus van jou en je partner ? ik kan als vrijgezel die keus makkelijk maken, alleen moet ik er wel wat voor doen !
Neuh, maar er werd ook meer op ziektes en dergelijke gedoeld.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Als je gewoon volledig voor je eigen genot elke nacht weer naast een ander ligt, lijkt me er niks mee.
Mij ook niet. Het lijkt me zelf niet echt leuk, want seks wordt pas leuk als je elkaar op dat gebied een beetje leert kennen. Vind ik dan, maar goed, ieder het zijne.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:17 schreef Reya het volgende:
Dat lijkt me ook. Als je gewoon volledig voor je eigen genot elke nacht weer naast een ander ligt, lijkt me er niks mee.
Voor jou maak ik wel een uitzondering hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 13:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heet geen Jan. Betekent dat dat je niet met me naar bed wilt?![]()
Jij bent wel èrg makkelijk. Een mannelijke banga.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:20 schreef Haushofer het volgende:
Voor jou maak ik wel een uitzondering hoor
mja, emancipatie...tot hier en niet verderquote:Op zondag 15 mei 2005 13:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Natuurlijk moet je er wat voor doen. Je bent een man.
waar kan ik me inschrijven ?quote:Maar als je lid wordt van een homeboyz-clubje zoals dat in de docu, dan spelen ze hun banga's (promiscue meisjes) wel aan je door, hoor.
te jongquote:Op zondag 15 mei 2005 13:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op de dichtstbijzijnde VMBO-locatie.
Neuh. Natuurkundige.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij bent wel èrg makkelijk. Een mannelijke banga.
dan is het maar een kleine stap !quote:Op zondag 15 mei 2005 13:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zijn die zo makkelijk dan? Shit, ik doe het nu ook met een natuurkundige.
als dit nou het geval was voor 1 op de zes meerderjarige mannen dan zou het niet als een groot probleem worden gezien !quote:Op zondag 15 mei 2005 13:39 schreef Reya het volgende:
Eén op de zes minderjarige meisjes is wel eens gedwongen tot seks...
Wat schaapje zegt: de theorie die verklaart waarom het heelal na de oerknal heel snel opzwolquote:Op zondag 15 mei 2005 13:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Euh, wat is de inflatietheorie?
Nee, dus waar zeuren we eigenlijk over? Dat ene meisje zegt toch immers zelf ook 'dat het niet uitmaakt'?quote:Op zondag 15 mei 2005 13:41 schreef het_fokschaap het volgende:
als dit nou het geval was voor 1 op de zes meerderjarige mannen dan zou het niet als een groot probleem worden gezien !
Dat het als een probleem gezien wordt, is dan ook een gevalletje van jaloeziequote:Op zondag 15 mei 2005 13:41 schreef het_fokschaap het volgende:
als dit nou het geval was voor 1 op de zes meerderjarige mannen dan zou het niet als een groot probleem worden gezien !
Ik heb meer de ervaring dat dingen na de knal best wel snel slinken.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:51 schreef Doffy het volgende:
Wat schaapje zegt: de theorie die verklaart waarom het heelal na de oerknal heel snel opzwol
De groep proefpersonen waarbij ik dit heb bestudeerd is niet echt representatief. Ze zijn op de vingers van één hand te tellen.quote:
Nou, ik ben nog nooit doorgegeven.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:55 schreef Reya het volgende:
Lupa, ben jij ook een banga?
Oh, je vriend heeft vast wel iemand om jou mee te delen. Broers doen het ook altijd goedquote:Op zondag 15 mei 2005 13:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik ben nog nooit doorgegeven.
Maar ik heb dus besloten om banga te worden ten behoeve van wetenschappelijk onderzoek naar de weerlegging van de inflatietheorie.
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:59 schreef Reya het volgende:
Oh, je vriend heeft vast wel iemand om jou mee te delen. Broers doen het ook altijd goed![]()
Ik denk niet dat ik wil weten wat voor ervaringen jij hebtquote:Op zondag 15 mei 2005 13:59 schreef Reya het volgende:
Oh, je vriend heeft vast wel iemand om jou mee te delen. Broers doen het ook altijd goed![]()
Dan weet ik genoeg.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou ja, kijk een dagje naar TMF en je weet het...
Negen muziekzenders? Ik heb er drie en ik kan naar geen ervan langer dan een kwartier kijken. Alleen MTV komt nog wel eens met iets leuks, maar is vergeleken met vroegah ook een baggerzender geworden. Vroegah hadden ze alternatieve muziek, leuke talkshows (Ray Cokesquote:Op zondag 15 mei 2005 14:10 schreef Reya het volgende:
Gelukkig heb ik negen muziekzenders op mijn teevee, dus ik hoef nooit verstoken te blijven van clips waarin ik onbeperkt groupies, banga's, ho's en bitches kan spotten
Van de negen muziekzenders die ik heb zijn MTV II en VPRO 3 voor 12 nog best aardig. De rest is heeft voornamelijk de inhoud die TMF ook zo ongeveer heeft. En dat hou je inderdaad niet langer dan een kwartier uitquote:Op zondag 15 mei 2005 14:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Negen muziekzenders? Ik heb er drie en ik kan naar geen ervan langer dan een kwartier kijken. Alleen MTV komt nog wel eens met iets leuks, maar is vergeleken met vroegah ook een baggerzender geworden. Vroegah hadden ze alternatieve muziek, leuke talkshows (Ray Cokes), goeie specials, geweldige Unplugged sessies...
Idd, het grote gebeurenquote:Op zondag 15 mei 2005 13:36 schreef het_fokschaap het volgende:
inflatietheorie is toch de theorie van het gebeuren na de "big bang" ?
quote:Op zondag 15 mei 2005 14:47 schreef Alicey het volgende:
Reya is bij deze de WFL-puber!
Ontloop ik zelf tenminste die titel![]()
Hmm... Het zal wel.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:15 schreef Reya het volgende:
Als ik het zou verklaren zou ik punt vijf overtreden
Gelukkig hebben ze internet in Friesland.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:31 schreef livEliveD het volgende:
Fokken uit Friesland. The horror...
Dat kun je ook gewoon in het Hollands zeggen hoor.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:31 schreef Reya het volgende:
Het is het enige Maastrichtse woord dat ik ken en het betekent slet
En do bist in olfert!quote:Op zondag 15 mei 2005 15:31 schreef Reya het volgende:
Het is het enige Maastrichtse woord dat ik ken en het betekent slet
Sinds ik gewend ben banga en ho te zeggen, heb ik een afkeer tegen Nederlandsquote:Op zondag 15 mei 2005 15:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat kun je ook gewoon in het Hollands zeggen hoor.
quote:Op zondag 15 mei 2005 15:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Sinds ik gewend ben banga en ho te zeggen, heb ik een afkeer tegen Nederlands
Dat zie ik ja. Het is 'een afkeer hebben van iets'.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:45 schreef Reya het volgende:
Je hebt zeker ook veel puisten?quote:Op zondag 15 mei 2005 15:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Juist. En jullie zijn mijn banga'squote:Op zondag 15 mei 2005 15:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hij is een pimp! Je wist dat misschien nog niet, maar dat is de hoogste sport van de maatschappelijke ladder.
Eh...quote:Op zondag 15 mei 2005 16:06 schreef Alicey het volgende:
Ken je dat gevoel dat je honger hebt, maar tegelijkertijd het gevoel hebt vol te zitten, zonder dat daar aanleiding voor is?
Ze hebben je op de verkeerde korrel gezet?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:08 schreef Alicey het volgende:
Zal dan wel iets met het konijnenvoer te maken hebben.
quote:Op zondag 15 mei 2005 16:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze hebben je op de verkeerde korrel gezet?
Zeker, maar sommige schrijvers hebben een bepaalde tuch... Ze doen iets - met hun pen en met jou - wat je bij niemand anders terugziet. Zoals Bordewijk; dit boek is zo apart geschreven, onbeschrijvelijkquote:Op zondag 15 mei 2005 21:28 schreef Alicey het volgende:
Hmmm waarom absurd en uniek? (Is niet elke schrijver uniek trouwens?)
Het gaat over een rector die zijn school op stalen wijze regeert. En gaandeweg het boek wordt duidelijk, dat het hier niet meer om mensen gaat, maar om onwereldse wezens, weliswaar bilogisch nog mens, maar mentaal totaal misgroeid, alhoewel niet zwak.quote:
Nee, al een hele tijd niet meer...quote:
Wel balenquote:Op maandag 16 mei 2005 09:55 schreef Doffy het volgende:
Yosomite is OF in slaap gevallen, OF er was niets te zien vannacht
Er was niets te zien vanacht.quote:Op maandag 16 mei 2005 09:55 schreef Doffy het volgende:
Yosomite is OF in slaap gevallen, OF er was niets te zien vannacht
Dat was de naam van de Laatste der Mohicanen.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als wat...?
Goedemorgen allemaal!
Snel Lupa, naar de elfstedentocht ! Bij ons zijn ze net voorbijgekomenquote:Op maandag 16 mei 2005 10:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als wat...?
Goedemorgen allemaal!
Aha, ik dacht at je bij de padvinders zat en dat dit een soort gevorderde vorm van de Welpen was ofzo.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:11 schreef Yosomite het volgende:
Dat was de naam van de Laatste der Mohicanen.
Ik voel weinig aandrang eigenlijk. Finishen ze op dezelfde plek als de schaatselfstedentocht? Dan hoef ik mijn huis nl. niet uit. Maar ik moet straks even werken.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:12 schreef Haushofer het volgende:
Snel Lupa, naar de elfstedentocht ! Bij ons zijn ze net voorbijgekomen
quote:Op maandag 16 mei 2005 10:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:![]()
![]()
Boek: Ellen Feldman - In de schaduw van het Achterhuis
![]()
![]()
Mijn eerste review!
Goed dat je het zo naar je zin hebt gehad!quote:Op maandag 16 mei 2005 10:48 schreef livEliveD het volgende:
Zo gisterenavond teruggekomen uit Friesland waar ik kennis heb mogen maken met de underground van Sneek. Ze draaiden in de best wel grote discotheek retro hetgeen ik direct in verband bracht met het feit dat ze wat jaartjes achterlopen. De Fokster waarmee ik was bleek naast een prima kleding keuze ook nog conditie te hebben en kan erg goed dansen. Verder was de drank goedkoop vergeleken bij Amsterdam. Begerige ogen die me aanstaren vanuit het publiek, me zicht wat steeds waziger werd, lachen om de onervarenheid van de jonge Frieskes en tig mensen die ik per ongeluk wist te raken met me bewegingen
. Voor ik het wist was het 04:00 uur en de lichten sprongen aan en ik moest toegeven dat ik het erg naar me zin heb gehad. Nadeel was wel dat ik nogal wat energie overhad en dus was het 06:45 voordat we eindelijk gingen slapen.
Zondag stond Nikky op de planning maar iets wat hemelsbreed niet zo ver is blijkt met het openbaar vervoer uren reizen te zijn. Toch maar niet langs Nikky dus. Uiteindelijk is een vriend me komen halen en na ergens gegeten te hebben zijn we in Groningen beland. Een beste manier om de stad te leren kennen is natuurlijk naar een film gaan kijken die je overal kunt zien. We kozen voor "XXX - the next level" en dat was heerlijk over de top. Het was 02:30 ofzo eer ik eindelijk weer in Amsterdam was. Volgend weekend ben ik in Groningen op vakantie dus dan zal ik kijken wat de stad nog meer te bieden heeft. Iemand een leuke tip?
quote:Op maandag 16 mei 2005 10:48 schreef livEliveD het volgende:
lachen om de onervarenheid van de jonge Frieskes
Het Groninger Museum!quote:Iemand een leuke tip?
Drenthe? Provincie Groningen bedoel je waarschijnlijkquote:Op maandag 16 mei 2005 10:55 schreef Alicey het volgende:
Goed dat je het zo naar je zin hebt gehad!![]()
OV is inderdaad knudde in het Noorden.. In de steden valt het vaak nog wel mee, maar iets er buiten is het al snel minder.. Van Friesland naar Drente lijkt mij inderdaad een lange reis met OV..
Ik lach in Amsterdam om onervaren amsterdammekes heurquote:
Ieeeeeeeuquote:Het Groninger Museum!
Nikky woont toch in Drente?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Drenthe? Provincie Groningen bedoel je waarschijnlijk![]()
Het Kern Versnellers Instituut op het Zernikequote:Op maandag 16 mei 2005 10:48 schreef livEliveD het volgende:
Volgend weekend ben ik in Groningen op vakantie dus dan zal ik kijken wat de stad nog meer te bieden heeft. Iemand een leuke tip?
De driee zusters op marktplein blijkt heel erg leuk te zijn met dre kroegen aan elkaar gebonden via een draaibarquote:Op maandag 16 mei 2005 10:48 schreef livEliveD het volgende:
Volgend weekend ben ik in Groningen op vakantie dus dan zal ik kijken wat de stad nog meer te bieden heeft. Iemand een leuke tip?
Neuhquote:
Mja, kom langs en vraag naar Maethor.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het Kern Versnellers Instituut op het ZernikeLeuk joh.
- Drie Gezustersquote:Op maandag 16 mei 2005 11:40 schreef lunamoon het volgende:
[..]
De driee zusters op marktplein blijkt heel erg leuk te zijn met dre kroegen aan elkaar gebonden via een draaibar![]()
Oh ja.. grote markt.. sorry.. mij geheugen is slechtquote:Op maandag 16 mei 2005 11:59 schreef Maethor het volgende:
[..]
- Drie Gezusters
- De Grote Markt (je weet wel, van Monopoly)
Ik heb eik alleen van Groningen nog gehoord?quote:Op maandag 16 mei 2005 13:28 schreef miss_sly het volgende:
De Drie Gezusters zit tegenwoordig ook werkelijk in iedere (studenten)stad, of niet?
In ieder geval in Tilburg en in Nijmegen zit er ook een, en volgens mij in Enschede ookquote:Op maandag 16 mei 2005 13:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb eik alleen van Groningen nog gehoord?
Ohw, dat wist ik inderdaad niet ...quote:Op maandag 16 mei 2005 13:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In ieder geval in Tilburg en in Nijmegen zit er ook een, en volgens mij in Enschede ook
En dan inderdaad met dezelfde draaiende bar enzoquote:
Of goed gepiktquote:Op maandag 16 mei 2005 13:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dan inderdaad met dezelfde draaiende bar enzo
het is gewoon een keten
Nou, die kun je niet missen. Hoewel ik dat graag doe.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb eik alleen van Groningen nog gehoord?
Natuurlijkquote:
In Amsterdam heb je the three sisters. Wat internationalerquote:Op maandag 16 mei 2005 13:28 schreef miss_sly het volgende:
De Drie Gezusters zit tegenwoordig ook werkelijk in iedere (studenten)stad, of niet?
Amsterdam is dan natuurlijk ook wel meer dan alleen maar een studentenstadquote:Op maandag 16 mei 2005 14:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je the three sisters. Wat internationaler
klopt, ik woon daarquote:Op maandag 16 mei 2005 14:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Amsterdam is dan natuurlijk ook wel meer dan alleen maar een studentenstad![]()
Weer typisch Amsterdams.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je the three sisters. Wat internationaler
Dat zeg ikquote:
een historisch moment.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:![]()
![]()
Boek: Ellen Feldman - In de schaduw van het Achterhuis
![]()
![]()
Mijn eerste review!
volgens mij brengt hij binnenkort een CD uit en was dit één grote reclame stuntquote:Op maandag 16 mei 2005 14:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hebben jullie vandaag dat verhaal gehoord over die mysterieuze 'pianoman' in Engeland? Een kletsnatte, verwarde man in een donker maatpak werd aangetroffen langs het water 6 weken geleden. Hij kon of wilde niet spreken. De politie heeft hem meegenomen en hij is uiteindelijk opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis. Toen ze hem alleen lieten met papier en potlood tekende hij zeer gedetailleerd een vleugel. Ze namen hem toen mee naar de kapel van het ziekenhuis, waar een piano stond. Hij gaf een twee uur durend concert. Sindsdien speelt hij uren per dag; melancholische klassieke werken en eigen composities. Alleen als hij speelt is hij rustig. Hij spreekt nog altijd niet, maar er is vandaag een foto gepubliceerd om zijn identiteit te achterhalen.
Wat een geweldig verhaal! Kon er nog geen topic over vinden...
Danku, danku. *Buigt diep*quote:Op maandag 16 mei 2005 14:50 schreef het_fokschaap het volgende:
een historisch moment.
* gepaste stilte *
Verpest het prachtige verhaal nou niet...quote:Op maandag 16 mei 2005 14:51 schreef het_fokschaap het volgende:
volgens mij brengt hij binnenkort een CD uit en was dit één grote reclame stunt
quote:Op maandag 16 mei 2005 14:51 schreef het_fokschaap het volgende:
volgens mij brengt hij binnenkort een CD uit en was dit één grote reclame stunt
nee, beetje georiënteerd slechts.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je hebt dus niets gekocht, schaapje?
Je zou ook kunstuitleen kunnen overwegen. Dan kun je telkens iets anders ophangen. En als je iets dan héél mooi vindt, kun je het geloof ik ook gewoon kopen.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:10 schreef het_fokschaap het volgende:
nee, beetje georiënteerd slechts.
ik wil een heel groot ding eigenlijk ophangen achter m'n eettafel. heb nu allemaal verkeerswitte muren, heb wat breking nodig.
is misschien ook wel een idee om eens te gaan kijken idd...alleen ben ik een beetje lui, als het hangt dan hangt hetquote:Op maandag 16 mei 2005 15:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je zou ook kunstuitleen kunnen overwegen. Dan kun je telkens iets anders ophangen. En als je iets dan héél mooi vindt, kun je het geloof ik ook gewoon kopen.
Heb je een link naar het verhaal?quote:Op maandag 16 mei 2005 14:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hebben jullie vandaag dat verhaal gehoord over die mysterieuze 'pianoman' in Engeland? Een kletsnatte, verwarde man in een donker maatpak werd aangetroffen langs het water 6 weken geleden. Hij kon of wilde niet spreken. De politie heeft hem meegenomen en hij is uiteindelijk opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis. Toen ze hem alleen lieten met papier en potlood tekende hij zeer gedetailleerd een vleugel. Ze namen hem toen mee naar de kapel van het ziekenhuis, waar een piano stond. Hij gaf een twee uur durend concert. Sindsdien speelt hij uren per dag; melancholische klassieke werken en eigen composities. Alleen als hij speelt is hij rustig. Hij spreekt nog altijd niet, maar er is vandaag een foto gepubliceerd om zijn identiteit te achterhalen.
Wat een geweldig verhaal! Kon er nog geen topic over vinden...
Een meubelboulevard is nooit mijn favoriete plek om te zijn, maar zeker niet op een dag als deze. We zijn net noodgedwongen even naar het tuincentrum geweest, maar daar is het al belachelijk drukquote:Op maandag 16 mei 2005 15:07 schreef het_fokschaap het volgende:
nog iemand plannen voor een meubelboulevard bezoekje vandaag ?
gister op de KunstRai was hnet niet superdruk, je kon normaal rondkijken zonder ergens voor te dringen. wel wat leuke dingen gezien, maar ook erg duurik heb blijkbaar een dure smaak
Ja dus.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/4550069.stm
Bericht op BBC over de pianoman.
Rook je dan? Of kreeg de muur veel zonlicht te verduren? Bij mij valt dat namelijk erg mee, en bij een witte muur lijkt het me helemaal meevallen, mits er niet gerookt wordt.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:20 schreef het_fokschaap het volgende:
en ik haalde op m'n oude muur een zeefdruk weg en daaronder had de muur een andere kleur, dus een evt. volgend kunstwerk moet net zo groot of groter zijn
En wil je dan echt originele kunst aan d emuur of mag het ook een replica zijn?quote:Op maandag 16 mei 2005 15:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is misschien ook wel een idee om eens te gaan kijken idd...alleen ben ik een beetje lui, als het hangt dan hangt het
en ik haalde op m'n oude muur een zeefdruk weg en daaronder had de muur een andere kleur, dus een evt. volgend kunstwerk moet net zo groot of groter zijn
Geen idee.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is dit negatief of positief bedoeld ?
Het is inderdaad een erg leuk idee, hoewel mij wel situaties bekend zijn dat er uiteindelijk schilderijen kwamen die ergens achteraf werden opgehangen om te voorkomen dat klanten er door geschockeerd zouden raken.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je zou ook kunstuitleen kunnen overwegen. Dan kun je telkens iets anders ophangen. En als je iets dan héél mooi vindt, kun je het geloof ik ook gewoon kopen.
Noodgedwongen?quote:Op maandag 16 mei 2005 15:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een meubelboulevard is nooit mijn favoriete plek om te zijn, maar zeker niet op een dag als deze. We zijn net noodgedwongen even naar het tuincentrum geweest, maar daar is het al belachelijk druk
Ja.quote:
Meer gedwongen als in je vriendje moest en zou het doen, en jij moest mee.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja.
We zijn de voortuin aan het renoveren en de volgende stap is grind. En dat hadden we nog niet. En mijnwil dat vandaag of anders van de week na zijn werk gaan doen (hij is nogal fanatiek) dus moest er vandaag nog grind gehaald worden. Vandaar noodgedwongen
Ik vind Herman Brood z'n schilderijen spuuglelijk.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:32 schreef Doffy het volgende:
Ik heb een Herman Brood aan de muur![]()
*impress*
Nou, ik vind plantjes enzo altijd wel leuk, en ik moest wel even zeker weten dat er het goede grind werd aangeschaftquote:Op maandag 16 mei 2005 15:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Meer gedwongen als in je vriendje moest en zou het doen, en jij moest mee.
ik zelf rook niet, maar heb veel rokende vrienden. nu m'n muren verkeerswit zijn geschilderd ga ik ze naar het balkon bonjourenquote:Op maandag 16 mei 2005 15:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Rook je dan? Of kreeg de muur veel zonlicht te verduren? Bij mij valt dat namelijk erg mee, en bij een witte muur lijkt het me helemaal meevallen, mits er niet gerookt wordt.
Je maakte het zelf nodig.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik vind plantjes enzo altijd wel leuk, en ik moest wel even zeker weten dat er het goede grind werd aangeschaft
Ach, ik wilde wel meewerken aan het nodig makenquote:
ik had een Herman Brood poster aan de muur. Weet nog niet of ie terugkomt.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:32 schreef Doffy het volgende:
Ik heb een Herman Brood aan de muur![]()
*impress*
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind Herman Brood z'n schilderijen spuuglelijk.
mja, maar het gaat om de gevoelswaarde. Herman Brood -> Amsterdam -> Doffy !quote:Op maandag 16 mei 2005 15:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind Herman Brood z'n schilderijen spuuglelijk.
Die link had ik zo gauw niet gelegd.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:39 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, maar het gaat om de gevoelswaarde. Herman Brood -> Amsterdam -> Doffy !
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:39 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, maar het gaat om de gevoelswaarde. Herman Brood -> Amsterdam -> Doffy !
Ik denk het ja. Stond in zo'n kleurenwaaier van m'n klusjesmannenquote:Op maandag 16 mei 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is 'verkeerswit' eigenlijk voor soort wit? Het wit van de strepen op de snelweg?
De mijne:quote:Op maandag 16 mei 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, vooruit, de kleuren zijn best leuk. Maar de voorstellingen vind ik iha erg lelijk.
Nog een paar stapjes verder en je verantwoorelijkheid is weg.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach, ik wilde wel meewerken aan het nodig maken![]()
Ik denk het. Of van verkeersborden?quote:Op maandag 16 mei 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is 'verkeerswit' eigenlijk voor soort wit? Het wit van de strepen op de snelweg?
leuk als je van muziek houdt !quote:
Jij bent van het minimalisme...? Zoals in die reclame: "Ik vind het hier gezéllig!" (Douwe Egberts)?quote:Op maandag 16 mei 2005 15:41 schreef het_fokschaap het volgende:
Ik denk het ja. Stond in zo'n kleurenwaaier van m'n klusjesmannen
Huiskamermuren zijn nu verkeerswit, houtwerk wordt schelpwit ofzo en radiatoren en deur wordt iets van marmerwit (dacht ik). En dan wat donkere accessoires en bank erin
less is more.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij bent van het minimalisme...? Zoals in die reclame: "Ik vind het hier gezéllig!" (Douwe Egberts)?
Sorry... Vind het gekladder. Ik hou bijvoorbeeld ook niet van Cobra en zgn. 'naïeve kunst'. Heb dan toch een beetje het dat-kan-mijn-neefje-van-vijf-ook-idee.quote:
Ik zou je inrichting waarschijnlijk niks vinden. Ik hou weliswaar niet van een vol huis met allerlei tierelantijnen, maar ik hou ook zeker niet van heel modern en strak.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:46 schreef het_fokschaap het volgende:
less is more.
ik heb ook geen salontafel inderdaad. doe mij maar een bank, bijzettafel, kunstwerk, eettafel met stoelen en m'n entertainment (audio, video, games)
o ja, paar cactussen mogen ook nog. zijn de enige planten die het nog enigszins bij me uithouden.
ik maak wel een paar foto's als het af isquote:Op maandag 16 mei 2005 15:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou je inrichting waarschijnlijk niks vinden. Ik hou weliswaar niet van een vol huis met allerlei tierelantijnen, maar ik hou ook zeker niet van heel modern en strak.
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sorry... Vind het gekladder. Ik hou bijvoorbeeld ook niet van Cobra en zgn. 'naïeve kunst'. Heb dan toch een beetje het dat-kan-mijn-neefje-van-vijf-ook-idee.
Als jij een schilderij maakt zegt Lupa er vast ook iets liefs over.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:22 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb toch ook iets liefs over jouw review geschreven![]()
Ja, maar... Ik ben gewoon altijd eerlijk. Had je liever gehad dat ik had gezegd dat ik het prachtig vond terwijl dat niet zo was?quote:Op maandag 16 mei 2005 16:22 schreef Doffy het volgende:![]()
![]()
Ik heb toch ook iets liefs over jouw review geschreven![]()
Herman draait zich om in z'n grafquote:Op maandag 16 mei 2005 16:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, maar... Ik ben gewoon altijd eerlijk. Had je liever gehad dat ik had gezegd dat ik het prachtig vond terwijl dat niet zo was?
Ja maar... ja maar... ik ben heel gevoelig hoor!quote:Op maandag 16 mei 2005 16:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, maar... Ik ben gewoon altijd eerlijk. Had je liever gehad dat ik had gezegd dat ik het prachtig vond terwijl dat niet zo was?
Huilie!quote:Op maandag 16 mei 2005 16:51 schreef Doffy het volgende:
Ja maar... ja maar... ik ben heel gevoelig hoor!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |