nee, beetje georiënteerd slechts.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je hebt dus niets gekocht, schaapje?
Je zou ook kunstuitleen kunnen overwegen. Dan kun je telkens iets anders ophangen. En als je iets dan héél mooi vindt, kun je het geloof ik ook gewoon kopen.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:10 schreef het_fokschaap het volgende:
nee, beetje georiënteerd slechts.
ik wil een heel groot ding eigenlijk ophangen achter m'n eettafel. heb nu allemaal verkeerswitte muren, heb wat breking nodig.
is misschien ook wel een idee om eens te gaan kijken idd...alleen ben ik een beetje lui, als het hangt dan hangt hetquote:Op maandag 16 mei 2005 15:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je zou ook kunstuitleen kunnen overwegen. Dan kun je telkens iets anders ophangen. En als je iets dan héél mooi vindt, kun je het geloof ik ook gewoon kopen.
Heb je een link naar het verhaal?quote:Op maandag 16 mei 2005 14:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hebben jullie vandaag dat verhaal gehoord over die mysterieuze 'pianoman' in Engeland? Een kletsnatte, verwarde man in een donker maatpak werd aangetroffen langs het water 6 weken geleden. Hij kon of wilde niet spreken. De politie heeft hem meegenomen en hij is uiteindelijk opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis. Toen ze hem alleen lieten met papier en potlood tekende hij zeer gedetailleerd een vleugel. Ze namen hem toen mee naar de kapel van het ziekenhuis, waar een piano stond. Hij gaf een twee uur durend concert. Sindsdien speelt hij uren per dag; melancholische klassieke werken en eigen composities. Alleen als hij speelt is hij rustig. Hij spreekt nog altijd niet, maar er is vandaag een foto gepubliceerd om zijn identiteit te achterhalen.
Wat een geweldig verhaal! Kon er nog geen topic over vinden...
Een meubelboulevard is nooit mijn favoriete plek om te zijn, maar zeker niet op een dag als deze. We zijn net noodgedwongen even naar het tuincentrum geweest, maar daar is het al belachelijk drukquote:Op maandag 16 mei 2005 15:07 schreef het_fokschaap het volgende:
nog iemand plannen voor een meubelboulevard bezoekje vandaag ?
gister op de KunstRai was hnet niet superdruk, je kon normaal rondkijken zonder ergens voor te dringen. wel wat leuke dingen gezien, maar ook erg duurik heb blijkbaar een dure smaak
Ja dus.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/4550069.stm
Bericht op BBC over de pianoman.
Rook je dan? Of kreeg de muur veel zonlicht te verduren? Bij mij valt dat namelijk erg mee, en bij een witte muur lijkt het me helemaal meevallen, mits er niet gerookt wordt.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:20 schreef het_fokschaap het volgende:
en ik haalde op m'n oude muur een zeefdruk weg en daaronder had de muur een andere kleur, dus een evt. volgend kunstwerk moet net zo groot of groter zijn
En wil je dan echt originele kunst aan d emuur of mag het ook een replica zijn?quote:Op maandag 16 mei 2005 15:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is misschien ook wel een idee om eens te gaan kijken idd...alleen ben ik een beetje lui, als het hangt dan hangt het
en ik haalde op m'n oude muur een zeefdruk weg en daaronder had de muur een andere kleur, dus een evt. volgend kunstwerk moet net zo groot of groter zijn
Geen idee.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is dit negatief of positief bedoeld ?
Het is inderdaad een erg leuk idee, hoewel mij wel situaties bekend zijn dat er uiteindelijk schilderijen kwamen die ergens achteraf werden opgehangen om te voorkomen dat klanten er door geschockeerd zouden raken.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je zou ook kunstuitleen kunnen overwegen. Dan kun je telkens iets anders ophangen. En als je iets dan héél mooi vindt, kun je het geloof ik ook gewoon kopen.
Noodgedwongen?quote:Op maandag 16 mei 2005 15:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een meubelboulevard is nooit mijn favoriete plek om te zijn, maar zeker niet op een dag als deze. We zijn net noodgedwongen even naar het tuincentrum geweest, maar daar is het al belachelijk druk
Ja.quote:
Meer gedwongen als in je vriendje moest en zou het doen, en jij moest mee.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja.
We zijn de voortuin aan het renoveren en de volgende stap is grind. En dat hadden we nog niet. En mijnwil dat vandaag of anders van de week na zijn werk gaan doen (hij is nogal fanatiek) dus moest er vandaag nog grind gehaald worden. Vandaar noodgedwongen
Ik vind Herman Brood z'n schilderijen spuuglelijk.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:32 schreef Doffy het volgende:
Ik heb een Herman Brood aan de muur![]()
*impress*
Nou, ik vind plantjes enzo altijd wel leuk, en ik moest wel even zeker weten dat er het goede grind werd aangeschaftquote:Op maandag 16 mei 2005 15:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Meer gedwongen als in je vriendje moest en zou het doen, en jij moest mee.
ik zelf rook niet, maar heb veel rokende vrienden. nu m'n muren verkeerswit zijn geschilderd ga ik ze naar het balkon bonjourenquote:Op maandag 16 mei 2005 15:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Rook je dan? Of kreeg de muur veel zonlicht te verduren? Bij mij valt dat namelijk erg mee, en bij een witte muur lijkt het me helemaal meevallen, mits er niet gerookt wordt.
Je maakte het zelf nodig.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik vind plantjes enzo altijd wel leuk, en ik moest wel even zeker weten dat er het goede grind werd aangeschaft
Ach, ik wilde wel meewerken aan het nodig makenquote:
ik had een Herman Brood poster aan de muur. Weet nog niet of ie terugkomt.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:32 schreef Doffy het volgende:
Ik heb een Herman Brood aan de muur![]()
*impress*
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind Herman Brood z'n schilderijen spuuglelijk.
mja, maar het gaat om de gevoelswaarde. Herman Brood -> Amsterdam -> Doffy !quote:Op maandag 16 mei 2005 15:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind Herman Brood z'n schilderijen spuuglelijk.
Die link had ik zo gauw niet gelegd.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:39 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, maar het gaat om de gevoelswaarde. Herman Brood -> Amsterdam -> Doffy !
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:39 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, maar het gaat om de gevoelswaarde. Herman Brood -> Amsterdam -> Doffy !
Ik denk het ja. Stond in zo'n kleurenwaaier van m'n klusjesmannenquote:Op maandag 16 mei 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is 'verkeerswit' eigenlijk voor soort wit? Het wit van de strepen op de snelweg?
De mijne:quote:Op maandag 16 mei 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, vooruit, de kleuren zijn best leuk. Maar de voorstellingen vind ik iha erg lelijk.
Nog een paar stapjes verder en je verantwoorelijkheid is weg.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach, ik wilde wel meewerken aan het nodig maken![]()
Ik denk het. Of van verkeersborden?quote:Op maandag 16 mei 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is 'verkeerswit' eigenlijk voor soort wit? Het wit van de strepen op de snelweg?
leuk als je van muziek houdt !quote:
Jij bent van het minimalisme...? Zoals in die reclame: "Ik vind het hier gezéllig!" (Douwe Egberts)?quote:Op maandag 16 mei 2005 15:41 schreef het_fokschaap het volgende:
Ik denk het ja. Stond in zo'n kleurenwaaier van m'n klusjesmannen
Huiskamermuren zijn nu verkeerswit, houtwerk wordt schelpwit ofzo en radiatoren en deur wordt iets van marmerwit (dacht ik). En dan wat donkere accessoires en bank erin
less is more.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij bent van het minimalisme...? Zoals in die reclame: "Ik vind het hier gezéllig!" (Douwe Egberts)?
Sorry... Vind het gekladder. Ik hou bijvoorbeeld ook niet van Cobra en zgn. 'naïeve kunst'. Heb dan toch een beetje het dat-kan-mijn-neefje-van-vijf-ook-idee.quote:
Ik zou je inrichting waarschijnlijk niks vinden. Ik hou weliswaar niet van een vol huis met allerlei tierelantijnen, maar ik hou ook zeker niet van heel modern en strak.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:46 schreef het_fokschaap het volgende:
less is more.
ik heb ook geen salontafel inderdaad. doe mij maar een bank, bijzettafel, kunstwerk, eettafel met stoelen en m'n entertainment (audio, video, games)
o ja, paar cactussen mogen ook nog. zijn de enige planten die het nog enigszins bij me uithouden.
ik maak wel een paar foto's als het af isquote:Op maandag 16 mei 2005 15:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou je inrichting waarschijnlijk niks vinden. Ik hou weliswaar niet van een vol huis met allerlei tierelantijnen, maar ik hou ook zeker niet van heel modern en strak.
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sorry... Vind het gekladder. Ik hou bijvoorbeeld ook niet van Cobra en zgn. 'naïeve kunst'. Heb dan toch een beetje het dat-kan-mijn-neefje-van-vijf-ook-idee.
Als jij een schilderij maakt zegt Lupa er vast ook iets liefs over.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:22 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb toch ook iets liefs over jouw review geschreven![]()
Ja, maar... Ik ben gewoon altijd eerlijk. Had je liever gehad dat ik had gezegd dat ik het prachtig vond terwijl dat niet zo was?quote:Op maandag 16 mei 2005 16:22 schreef Doffy het volgende:![]()
![]()
Ik heb toch ook iets liefs over jouw review geschreven![]()
Herman draait zich om in z'n grafquote:Op maandag 16 mei 2005 16:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, maar... Ik ben gewoon altijd eerlijk. Had je liever gehad dat ik had gezegd dat ik het prachtig vond terwijl dat niet zo was?
Ja maar... ja maar... ik ben heel gevoelig hoor!quote:Op maandag 16 mei 2005 16:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, maar... Ik ben gewoon altijd eerlijk. Had je liever gehad dat ik had gezegd dat ik het prachtig vond terwijl dat niet zo was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |