Er zijn intussen 3 topics over, sommigen zijn inderdaad erg leuk.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik had Fokke en Fok!ke wel in de TT gewild.
Er zitten echt geniale plaatjes tussen
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:20 schreef Alicey het volgende:
Een Rode, witte en gele huidskleur zijn geloof ik geen van allen een indicatie voor welzijn van het lichaamsdeel.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, dat zijn huidskleuren die ik waarneem op mijn grote teen.
Tegen de tijd dat 'ie eraf valt zou ik even naar de dokter gaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:22 schreef Alicey het volgende:
Oh, dat zijn huidskleuren die ik waarneem op mijn grote teen.
Het ziet er niet gezond uit, en het voelt ook niet gezond.quote:
Het kan soms best leuk zijn om ONZ in je AT te hebben staan.quote:Ik heb ONZ niet in mijn AT staan, dus ik zie die topics nooit langskomen. Ik hoorde van Havoc dat het zo'n leuke serie was, dus ik ben even gaan kijken
Dat idee had ik ook. Als het zwart wordt ofzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat 'ie eraf valt zou ik even naar de dokter gaan.
Ja hoor. Minstens elke week weer een crew-orgiequote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:47 schreef Alicey het volgende:
Is FP-crew ook net zo lief tegen elkaar als forum-crew?
Dat klinkt wel goed.. Ik wil ook een orgie! Ik wil ook geknuffeld worden!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja hoor. Minstens elke week weer een crew-orgie
Ben je werkelijk nog nooit gespankt door een mede-mod? Saai hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed.. Ik wil ook een orgie! Ik wil ook geknuffeld worden!
Als ik inspiratie krijg welquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:45 schreef Alicey het volgende:
Ga je ook nog Fokke en Fok!kes maken, sly?
Juist wel hoor! Dan heb je vast ook niemand iets misdaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik ook, maar aangezien ik bij geen enkele crew hoor, zal geknuffeld worden wel onmogelijk zijn
Nee, ondanks mooie beloftes.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Ben je werkelijk nog nooit gespankt door een mede-mod? Saai hoor![]()
Waddan?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het beste van Toffeefee op TV, ik lach me dood.
* Reya knuffelt miss_slyquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik ook, maar aangezien ik bij geen enkele crew hoor, zal geknuffeld worden wel onmogelijk zijn
Da's alleen bij de FP crew, in de Forum crew hebben we het wekelijkse gladiatorenuurtje.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:56 schreef Doffy het volgende:
Creworgie? Nouw nee dank je feestelijk, nog een reden om geen mod te worden![]()
Er zitten genoeg lekkere mannen in de crew hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:56 schreef Doffy het volgende:
Creworgie? Nouw nee dank je feestelijk, nog een reden om geen mod te worden![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:55 schreef Reya het volgende:
[..]
* Reya knuffelt miss_sly
En dat terwijl ik altijd zoveel mogelijk probeer te voorkomen bij crewkliekjes te horen![]()
Gerard Joling en Patty Brard samen in een taxi, op weg naar een gezamenlijke meeting. Patty laat weten dat ze enorme diarree heeft. Patty zit natuurlijk in het complot. Ze stoppen bij een bouwplaats en Patty gaat naar zo'n Dixi-WC. Gerard ziet niet dat ze er aan de achterkant weer uitglipt. Dan komt er een hijskraan die de Dixi optilt en er enorm mee gaat slingeren. Er zit een luidspreker in de WC en Patty zit vanuit de bouwkeet te gillen en te schreeuwen en te janken. Gerard raakt volledig over de rooie en probeert haar te redden. Zelfs als Carlo zijn gezicht al heeft laten zien staat Gerard nog te schelden.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het beste van Toffeefee op TV, ik lach me dood.
Je zou ze toch gewoon vragen om dat ding neer te lazeren als het echt zo zou zijn?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gerard Joling en Patty Brard samen in een taxi, op weg naar een gezamenlijke meeting. Patty laat weten dat ze enorme diarree heeft. Patty zit natuurlijk in het complot. Ze stoppen bij een bouwplaats en Patty gaat naar zo'n Dixi-WC. Gerard ziet niet dat ze er aan de achterkant weer uitglipt. Dan komt er een hijskraan die de Dixi optilt en er enorm mee gaat slingeren. Er zit een luidspreker in de WC en Patty zit vanuit de bouwkeet te gillen en te schreeuwen en te janken. Gerard raakt volledig over de rooie en probeert haar te redden. Zelfs als Carlo zijn gezicht al heeft laten zien staat Gerard nog te schelden.
Ach, het is best een sympathiek wijf hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:19 schreef Alicey het volgende:
Je zou ze toch gewoon vragen om dat ding neer te lazeren als het echt zo zou zijn?
Zou het niet weten, ken haar verder niet ..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ach, het is best een sympathiek wijf hoor.
Jij solliciteert, begrijp ik?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:57 schreef Reya het volgende:
Er zitten genoeg lekkere mannen in de crew hoor
Ik weet eigenlijk niet precies.. Laat mij het maar weten als je er meer over te weten komt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, wat is het verhaal achter Vok!Vorum? Is het een soort parodie? Of een afvallige factie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |