De volgende keer ga je zeker wel op tijd beginnen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:40 schreef livEliveD het volgende:
Ah de fijn ochtend. 05:30 op me nest
en weer vrolijk verder
Uiteraard, uiteraard.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:32 schreef Yosomite het volgende:
JIj zit gewoon weer als een rots in de branding op jouw plaats Alicey?
Ja mamaquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:54 schreef Alicey het volgende:
De volgende keer ga je zeker wel op tijd beginnen?
Oh ik beloof niet eens meer op tijd te zijn met wat dan ookquote:Ik hoor nu eendie al weet dat als het er op aankomt een
wordt.
quote:
Zo ver is het dus al gevorderd.quote:Oh ik beloof niet eens meer op tijd te zijn met wat dan ook![]()
Is het nodig om een preventieve ban aan te vragen?quote:Vanavond ben ik brak en rel ik de tent bij elkaarDit weekend heb ik toch geen tijd voor fok
Sorry?quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:36 schreef Yosomite het volgende:
He Maethor, jij hebt een schietvergunning voor de Paddepoel (denk ik)?
Jup zelfs op me eigen begrafenis zal ik mensen laten wachtenquote:
Dat laat ik aan jouw geweten overquote:Is het nodig om een preventieve ban aan te vragen?
Mooi hequote:Op donderdag 12 mei 2005 09:52 schreef Reya het volgende:
http://www.brazilianartists.net/home/flags/index.htm
Mooi project
Voor zover ik het Gronings dialect kan lezen: deeltjes schieter en de natuurkunde is toch in de Paddepoel? En jij mag op de knop drukken? Boem. Deeltje weg?quote:
Ik vraag me af of ik op het laatste moment niet besluit dat ik geen zin heb in mijn eigen begrafenis, en elders heen ga.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jup zelfs op me eigen begrafenis zal ik mensen laten wachten(of ik kom zelf te laat
)
Gaan we nu weer beginnen over de verantwoordelijkheid van crew?quote:Dat laat ik aan jouw geweten over![]()
Mooi inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:54 schreef Maethor het volgende:
[..]
Mooi heIk was ook onder de indruk van die andere link op Mijnkopthee: http://www.androidblues.com/index.html.
(1) Dat is Fries.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:54 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Voor zover ik het Gronings dialect kan lezen: deeltjes schieter en de natuurkunde is toch in de Paddepoel? En jij mag op de knop drukken? Boem. Deeltje weg?
Mooi, maar wel wrang.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:52 schreef Reya het volgende:
http://www.brazilianartists.net/home/flags/index.htm
Mooi project
quote:
Ook bijzonder mooi inderdaad!quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:58 schreef Maethor het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je zult maar zoiets moois kunnen maken...![]()
OMGquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:04 schreef Bensel het volgende:
Ik heb ook eens een Fok en Fok!ke strip gemaakt:
[[url=http://img229.echo.cx/img229/7500/foksuk35qgh8xd.gif]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:04 schreef Bensel het volgende:
Ik heb ook eens een Fok en Fok!ke strip gemaakt:
[[url=http://img229.echo.cx/img229/7500/foksuk35qgh8xd.gif]afbeelding][/URL]
Nou dat soort dingen vraag ik wel aan de professionals, ok?quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:54 schreef Alicey het volgende:
Gaan we nu weer beginnen over de verantwoordelijkheid van crew?
Heb zelf ook een tijdje wat fantasy getekend, de schilderkist ligt nog op mn kamer te wachten op inspiratie.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:58 schreef Maethor het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ga action figures ontwikkelen van jou.. Ik zie nu al de verpakkingen "My First Troll".quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou dat soort dingen vraag ik wel aan de professionals, ok?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het heel knap.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:58 schreef Maethor het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is ook maar net wat je er achter wilt zien. Je legt nu zelf de associatie dat dood "slecht" is, en dat dus iemand doden slecht is. Je hoeft het echter niet zo te zien.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:13 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik vind het heel knap.
Ook al de morbide fantasie die je moet hebben. (De vliesvleugelige, een fee suggererend, het symbool voor liefelijkheid en die iemand laten dood prikken).
Hmm..quote:Dan heb je een slechte jeugd gehad.
En dat heb ik niet, want ik kreeg altijd genoeg ijsjes.
Ik dicht veel, en dat gaat me de afgelopen tijd goed af. Gisteren heb ik nog het gedicht zaligverklaring geschreven toen ik tegenover een gereformeerd meisje in de trein zat.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:07 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Heb zelf ook een tijdje wat fantasy getekend, de schilderkist ligt nog op mn kamer te wachten op inspiratie.![]()
Vond ze het mooi?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik dicht veel, en dat gaat me de afgelopen tijd goed af. Gisteren heb ik nog het gedicht zaligverklaring geschreven toen ik tegenover een gereformeerd meisje in de trein zat.
Ik heb het haar niet laten lezen. Maar goed ook overigens, want ik ging er niet zachtzinnig in om met zowel katholicisme, reformatie als islam. Beschuldigingen betreft de verkrachting van eigen dochters waren bijvoorbeeld niet van de luchtquote:
Dan beter van niet inderdaad.. In Rotterdam heb je ook een dakloze rondlopen die on-the-fly korte gedichtjes maakt in ruil voor wat centen. Soms doet hij toch wel goed zijn best.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb het haar niet laten lezen. Maar goed ook overigens, want ik ging er niet zachtzinnig in om met zowel katholicisme, reformatie als islam. Beschuldigingen betreft de verkrachting van eigen dochters waren bijvoorbeeld niet van de lucht
Heb je het al een keer geprobeerd?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan beter van niet inderdaad.. In Rotterdam heb je ook een dakloze rondlopen die on-the-fly korte gedichtjes maakt in ruil voor wat centen. Soms doet hij toch wel goed zijn best.
Ik bedoelde een gedicht van die daklozequote:Op donderdag 12 mei 2005 10:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er echt op zou moeten oefenen.. Ik vind dichten erg moeilijk.
Je hebt helemaal gelijk. Het kan ook de engel zijn die de duivel in de slaap verrast en doodt. (bv)quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is ook maar net wat je er achter wilt zien. Je legt nu zelf de associatie dat dood "slecht" is, en dat dus iemand doden slecht is. Je hoeft het echter niet zo te zien.
[..]
Hmm..
Dichten heb ik ook een tijdje gedaanquote:
Bij mij komen de sinterklaasgedichtjes altijd een half uur voor aanvang nog es binnenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er echt op zou moeten oefenen.. Ik vind dichten erg moeilijk.
Als ik hem tegenkom laat ik hem altijd even dichten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik bedoelde een gedicht van die dakloze
Alhoewel zelf dichten ook erg leuk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |