Jup zelfs op me eigen begrafenis zal ik mensen laten wachtenquote:
Dat laat ik aan jouw geweten overquote:Is het nodig om een preventieve ban aan te vragen?
Mooi hequote:Op donderdag 12 mei 2005 09:52 schreef Reya het volgende:
http://www.brazilianartists.net/home/flags/index.htm
Mooi project
Voor zover ik het Gronings dialect kan lezen: deeltjes schieter en de natuurkunde is toch in de Paddepoel? En jij mag op de knop drukken? Boem. Deeltje weg?quote:
Ik vraag me af of ik op het laatste moment niet besluit dat ik geen zin heb in mijn eigen begrafenis, en elders heen ga.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jup zelfs op me eigen begrafenis zal ik mensen laten wachten(of ik kom zelf te laat
)
Gaan we nu weer beginnen over de verantwoordelijkheid van crew?quote:Dat laat ik aan jouw geweten over![]()
Mooi inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:54 schreef Maethor het volgende:
[..]
Mooi heIk was ook onder de indruk van die andere link op Mijnkopthee: http://www.androidblues.com/index.html.
(1) Dat is Fries.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:54 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Voor zover ik het Gronings dialect kan lezen: deeltjes schieter en de natuurkunde is toch in de Paddepoel? En jij mag op de knop drukken? Boem. Deeltje weg?
Mooi, maar wel wrang.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:52 schreef Reya het volgende:
http://www.brazilianartists.net/home/flags/index.htm
Mooi project
quote:
Ook bijzonder mooi inderdaad!quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:58 schreef Maethor het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je zult maar zoiets moois kunnen maken...![]()
OMGquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:04 schreef Bensel het volgende:
Ik heb ook eens een Fok en Fok!ke strip gemaakt:
[[url=http://img229.echo.cx/img229/7500/foksuk35qgh8xd.gif]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:04 schreef Bensel het volgende:
Ik heb ook eens een Fok en Fok!ke strip gemaakt:
[[url=http://img229.echo.cx/img229/7500/foksuk35qgh8xd.gif]afbeelding][/URL]
Nou dat soort dingen vraag ik wel aan de professionals, ok?quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:54 schreef Alicey het volgende:
Gaan we nu weer beginnen over de verantwoordelijkheid van crew?
Heb zelf ook een tijdje wat fantasy getekend, de schilderkist ligt nog op mn kamer te wachten op inspiratie.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:58 schreef Maethor het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ga action figures ontwikkelen van jou.. Ik zie nu al de verpakkingen "My First Troll".quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou dat soort dingen vraag ik wel aan de professionals, ok?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het heel knap.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:58 schreef Maethor het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is ook maar net wat je er achter wilt zien. Je legt nu zelf de associatie dat dood "slecht" is, en dat dus iemand doden slecht is. Je hoeft het echter niet zo te zien.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:13 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik vind het heel knap.
Ook al de morbide fantasie die je moet hebben. (De vliesvleugelige, een fee suggererend, het symbool voor liefelijkheid en die iemand laten dood prikken).
Hmm..quote:Dan heb je een slechte jeugd gehad.
En dat heb ik niet, want ik kreeg altijd genoeg ijsjes.
Ik dicht veel, en dat gaat me de afgelopen tijd goed af. Gisteren heb ik nog het gedicht zaligverklaring geschreven toen ik tegenover een gereformeerd meisje in de trein zat.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:07 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Heb zelf ook een tijdje wat fantasy getekend, de schilderkist ligt nog op mn kamer te wachten op inspiratie.![]()
Vond ze het mooi?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik dicht veel, en dat gaat me de afgelopen tijd goed af. Gisteren heb ik nog het gedicht zaligverklaring geschreven toen ik tegenover een gereformeerd meisje in de trein zat.
Ik heb het haar niet laten lezen. Maar goed ook overigens, want ik ging er niet zachtzinnig in om met zowel katholicisme, reformatie als islam. Beschuldigingen betreft de verkrachting van eigen dochters waren bijvoorbeeld niet van de luchtquote:
Dan beter van niet inderdaad.. In Rotterdam heb je ook een dakloze rondlopen die on-the-fly korte gedichtjes maakt in ruil voor wat centen. Soms doet hij toch wel goed zijn best.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb het haar niet laten lezen. Maar goed ook overigens, want ik ging er niet zachtzinnig in om met zowel katholicisme, reformatie als islam. Beschuldigingen betreft de verkrachting van eigen dochters waren bijvoorbeeld niet van de lucht
Heb je het al een keer geprobeerd?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan beter van niet inderdaad.. In Rotterdam heb je ook een dakloze rondlopen die on-the-fly korte gedichtjes maakt in ruil voor wat centen. Soms doet hij toch wel goed zijn best.
Ik bedoelde een gedicht van die daklozequote:Op donderdag 12 mei 2005 10:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er echt op zou moeten oefenen.. Ik vind dichten erg moeilijk.
Je hebt helemaal gelijk. Het kan ook de engel zijn die de duivel in de slaap verrast en doodt. (bv)quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is ook maar net wat je er achter wilt zien. Je legt nu zelf de associatie dat dood "slecht" is, en dat dus iemand doden slecht is. Je hoeft het echter niet zo te zien.
[..]
Hmm..
Dichten heb ik ook een tijdje gedaanquote:
Bij mij komen de sinterklaasgedichtjes altijd een half uur voor aanvang nog es binnenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er echt op zou moeten oefenen.. Ik vind dichten erg moeilijk.
Als ik hem tegenkom laat ik hem altijd even dichten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik bedoelde een gedicht van die dakloze
Alhoewel zelf dichten ook erg leuk is
Of het is iemand wiens tijd is gekomen. Sterven is vaak het einde van iets, maar ook het begin van iets nieuws.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:27 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Het kan ook de engel zijn die de duivel in de slaap verrast en doodt. (bv)
En dan mag het weer wel(?)
Waaahhliiieeeefquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:08 schreef Alicey het volgende:
Ik ga action figures ontwikkelen van jou.. Ik zie nu al de verpakkingen "My First Troll".
Probleem is altijd dat ze iets te grof zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:36 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Bij mij komen de sinterklaasgedichtjes altijd een half uur voor aanvang nog es binnen
Ik heb ook wel eens wat geprutst. Maar niet met schilderen; gewoon met potlood en dan klooien met Photoshop. Ik zag op die site die ik net noemde tutorials staan, dus wellicht...quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:07 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Heb zelf ook een tijdje wat fantasy getekend, de schilderkist ligt nog op mn kamer te wachten op inspiratie.![]()
Meedoet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:39 schreef livEliveD het volgende:
Yoda: Begun, the flame war has
Schijt @home helpdesk...
Merk ik daar een lichte agressie?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:39 schreef livEliveD het volgende:
Yoda: Begun, the flame war has
Schijt @home helpdesk...
Ik heb vroeger ook een driewielertje gehad, inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:13 schreef Yosomite het volgende:
Dan heb je een slechte jeugd gehad.
En dat heb ik niet, want ik kreeg altijd genoeg ijsjes.
Tuurlijk, uiteraard na eerst een gaatje in je slokdarm geprikt te hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waaahhliiieeeef
Komen er ook van die shampoo verpakkingen waarbij je me kop eraf mot draaien wil je shampoo kunnen pakken?
agressie? Nee man. Babysitten zit in me bloed. Ik ga voor mod zodra er een plek vrijkomtquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:43 schreef Yosomite het volgende:
Merk ik daar een lichte agressie?
Ijsje eten! Koel je van af
Ja, ooit es een gedichtje voor een vriend geschreven die een meisje had wat nogal feministisch was. En dan kom je al gauw op zinnen als "vrouwen zijn goed voor in de keuken, en om helemaal suf te neuken" en weet ik veel wat. Later wel gekuisd uiteraard, maar ze was er nog steeds niet zo blij meequote:Op donderdag 12 mei 2005 10:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Probleem is altijd dat ze iets te grof zijn.
Whehehequote:
Moet ik dan ook door zo'n microfoon apparaatje praten de rest van me leven?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:44 schreef Alicey het volgende:
Tuurlijk, uiteraard na eerst een gaatje in je slokdarm geprikt te hebben.
Maar dat is dan ook geweldig, ik zie het helemaal voor me.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:46 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ooit es een gedichtje voor een vriend geschreven die een meisje had wat nogal feministisch was. En dan kom je al gauw op zinnen als "vrouwen zijn goed voor in de keuken, en om helemaal suf te neuken" en weet ik veel wat. Later wel gekuisd uiteraard, maar ze was er nog steeds niet zo blij mee
Die hebben we natuurlijk ook nog, pratende livelived-poppen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Moet ik dan ook door zo'n microfoon apparaatje praten de rest van me leven?
Zie je het nou Maethor. en daarom zijn wij niet in staat dit soort kunst te produceren.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:44 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook een driewielertje gehad, inderdaad.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:49 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Zie je het nou Maethor. en daarom zijn wij niet in staat dit soort kunst te produceren.
Voordat kunst ontstaat moet de kunstenaar lijden.
En dan ontstaat iets moois.
Ik ben dan ook een groot tegenstander van gesubsidieerde kunst. Levert niets op, behalve nepkunst.
Kunst is een deel van zijn ziel die de kunstenaar gematerialiseerd heeft.
Dat is ook mogelijk. bv de (klassieke) muze, de inspiratrice.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:51 schreef Maethor het volgende:
[..]
Zit wel wat in. Maar ik denk dat je ook inspiratie uit andere dingen kunt halen dan alleen je eigen lijden.
Ja, maar een kunstwerk kan, als het eenmaal zijn basis gekregen heeft, bijgeschaafd worden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:52 schreef Alicey het volgende:
Naast inspiratie is er verder ook vaardigheid nodig.
Ik moet er misschien ook bij zeggen dat ik bv een Appel's schilderkunst niet direct als kunst ervaar.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:58 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Dat is ook mogelijk. bv de (klassieke) muze, de inspiratrice.
Bij het opschrijven hiervan dacht ik aan:
Vondel (gedichten) bij het verlies van zijn kinderen en vrouw
Van Gogh, die het niet makkelijk gehad heeft
Jacques Perk met zijn Mathilde cyclus
Kut hij druipt afquote:
Zonder vaardigheid wordt het echter wel een stuk lastiger..quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:01 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ja, maar een kunstwerk kan, als het eenmaal zijn basis gekregen heeft, bijgeschaafd worden.
Of het een schilderij, verhaal, dichtwerk, beeld is.
Maar wat vaardigheid helpt zeker.
Ja hodfr alsof het mijn schuld isquote:
Daar kijk ik naar uit.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja hodfr alsof het mijn schuld is
Ik pak kasta de volgende keer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |