Ja, dat kan. De volgende post wordt dan de OP, maar volgens mij blijft in de topic index wel de originele TS als starter staan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:36 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi, even een vraagje aan het blauwe tuig (). Kunnen jullie de OP ook deleten? Zo ja wat gebeurd er dan?
Goed plan. Binnenkort testen gaan we empirisch testenquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:43 schreef Haushofer het volgende:
Dat heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd. Neem aan dat het topic dan verder gaat bij de 2e post. Maar ik wil best wel es een OP van jouw verwijderen hoor
Oh ik heb nog wel een @Home email adres ergens liggenquote:
Blauw tuig is zeker een modewoordquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:39 schreef miss_sly het volgende:
Ander vraagje aan het blauwe tuig (als we toch bezig zijn):
Ja, de diverse onderdelen hebben een eigen subforum waarin wordt overlegd.quote:wordt er wel eens overlegd achter de schermen enzo??
Hmm ik zal het eens ter sprake brengen.quote:Mijn zusje kan nog steeds niet registreren, en mailtjes en een topic hebben hier na dik 2 weken nog steeds niets aan veranderd
Zie ook: Problemen bij registreren. Mailadres niet toegestaan.
Wat als je alles verwijdert?quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:55 schreef Alicey het volgende:
Ja, dat kan. De volgende post wordt dan de OP, maar volgens mij blijft in de topic index wel de originele TS als starter staan.
En daarmee kun je wel registreren, maar met een hartstikke legale zonnet-account niet?quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh ik heb nog wel een @Home email adres ergens liggen
Zeg maar dat ik me anders mijn automatische-ik-plaats-in-elk-topic-een-tvp scriptje start. En ja ik heb random open proxies. Zo'n 12.000 zitten daarbijquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:56 schreef Alicey het volgende:
Hmm ik zal het eens ter sprake brengen.
Ik kan je eventueel wel een @alicey.nl forward geven, maar ik weet niet zeker of die nog wel geaccepteerd wordt, want volgens mij is in de tussentijd het beleid met emailadressen erg aangescherpt..quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En daarmee kun je wel registreren, maar met een hartstikke legale zonnet-account niet?
Vreemd
Ja, tegenwoordig doen ze aan anti-terrorisme regels lieverdquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:58 schreef miss_sly het volgende:
En daarmee kun je wel registreren, maar met een hartstikke legale zonnet-account niet?
Vreemd
Ik vind het op zich prima dat ze het beleid aangescherpt hebben; al die klonen zit ook niemand op te wachten. Maar ik vind dit gewoon wat ver gaan, zeker als er niet eens fatsoenlijk actie wordt ondernomen en wordt teruggekoppeld.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan je eventueel wel een @alicey.nl forward geven, maar ik weet niet zeker of die nog wel geaccepteerd wordt, want volgens mij is in de tussentijd het beleid met emailadressen erg aangescherpt..
Hoe hebben ze mijn topic dan compleet weg gekregen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:58 schreef Alicey het volgende:
Dan krijg je een topic dat foutmeldingen produceert wanneer je het opent.
Ik hoop voor jou dat er een user "niemand" bestaat anders ben ik heel boos op jequote:Op woensdag 11 mei 2005 22:00 schreef miss_sly het volgende:
al die klonen zit ook niemand op te wachten.
Door de optie delete topic uit te kiezen. Het topic verdwijnt dan in een soort prullenbak-forum.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoe hebben ze mijn topic dan compleet weg gekregen?![]()
Die maak ik persoonlijk voor je aan, hoor livquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat er een user "niemand" bestaat anders ben ik heel boos op je![]()
Ach, het heeft wel een achtergrond. Hoewel ik het ook best ver vind gaan alsnog..quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het op zich prima dat ze het beleid aangescherpt hebben; al die klonen zit ook niemand op te wachten. Maar ik vind dit gewoon wat ver gaan, zeker als er niet eens fatsoenlijk actie wordt ondernomen en wordt teruggekoppeld.
Lekken! Ban! Nee ik snapquote:
Wat voor achtergrond als ik vragen mag?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:07 schreef Alicey het volgende:
Ach, het heeft wel een achtergrond.
Een user die nogal agressief kloontjes aanmaakte met open proxies ...quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat voor achtergrond als ik vragen mag?
Dat weet ik dus niet.. Vroeger kon ik ze met mijn eigen domeinen aanmaken, maar het kan zijn dat dat veranderd is..quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:19 schreef Reya het volgende:
Kun je nu eigenlijk klonen aanmaken met eigen domein mailadressen? Of alleen nog maar provideradressen?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:23 schreef Alicey het volgende:
Zeuren mag van mij best als iets een beetje erg lang duurt en in beginsel niet logisch is hoor sly.
Is dat zo? Het lijkt mij vrij logisch.quote:
Ik los het zelf meestal op door direct verantwoordelijke personen te benaderen, wanneer dat een optie is.quote:Ik vond zelf al dat ik redelijk geduldig was gebleven, maar als mijn geduld dan op is, dan is het ook echt op
Ik zou niet weten wie ik hier als direct verantwoordelijke perso(o)n(en) voor zou kunnen benaderenquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is dat zo? Het lijkt mij vrij logisch.
Ik los het zelf meestal op door direct verantwoordelijke personen te benaderen, wanneer dat een optie is.![]()
Mailen naar forum@fok.nl Als alles faalt kun je uiteindelijk natuurlijk Danny mailenquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:29 schreef miss_sly het volgende:
Ik zou niet weten wie ik hier als direct verantwoordelijke perso(o)n(en) voor zou kunnen benaderen
Bij dat mailadres zijn we begonnenquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:30 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mailen naar forum@fok.nl Als alles faalt kun je uiteindelijk natuurlijk Danny mailen
yvonne, Breuls.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie ik hier als direct verantwoordelijke perso(o)n(en) voor zou kunnen benaderen
Wel een slechte zaak danquote:
Ik ben ook weg. Ik moet nog een belangrijke opdracht doen. Slapen schiet er vandaag bij in denk ikquote:
Boebiedoe. Die regelt meteen ingang in het hardcore admin-hokquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Succes liv!quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ben ook weg. Ik moet nog een belangrijke opdracht doen. Slapen schiet er vandaag bij in denk ik
De volgende keer ga je zeker wel op tijd beginnen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:40 schreef livEliveD het volgende:
Ah de fijn ochtend. 05:30 op me nest
en weer vrolijk verder
Uiteraard, uiteraard.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:32 schreef Yosomite het volgende:
JIj zit gewoon weer als een rots in de branding op jouw plaats Alicey?
Ja mamaquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:54 schreef Alicey het volgende:
De volgende keer ga je zeker wel op tijd beginnen?
Oh ik beloof niet eens meer op tijd te zijn met wat dan ookquote:Ik hoor nu eendie al weet dat als het er op aankomt een
wordt.
quote:
Zo ver is het dus al gevorderd.quote:Oh ik beloof niet eens meer op tijd te zijn met wat dan ook![]()
Is het nodig om een preventieve ban aan te vragen?quote:Vanavond ben ik brak en rel ik de tent bij elkaarDit weekend heb ik toch geen tijd voor fok
Sorry?quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:36 schreef Yosomite het volgende:
He Maethor, jij hebt een schietvergunning voor de Paddepoel (denk ik)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |