quote:"I do not feel obliged to believe that the same God who has endowed us with sense, reason, and intellect has intended us to forgo their use."
- Galileo Galilei
quote:"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."
- Jan L.A. van de Snepscheut
quote:"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
- Paul Erdos (1913-1996)
quote:"We have art to save ourselves from the truth."
- Friedrich Nietzsche (1844-1900)
quote:"Never interrupt your enemy when he is making a mistake."
- Napoleon Bonaparte (1769-1821)
Reden: Die heb ik voor veel dingen niet nodigquote:"Women might be able to fake orgasms. But men can fake a whole relationship."
- Sharon Stone
Wraps om zo te eten met me vriendinquote:
Nee ik snap werkelijk niet waar het idee vandaan komtquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:10 schreef Doffy het volgende:
Kliek, welke kliek bedoel je, livEliveD? Snap jij dat nou, Alicey? Jij, Lupa? Bensel? Schaapje? Miss? Jij, Maethor? Haus?
Iemand?![]()
14.gifquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wraps om zo te eten met me vriendin
En dan niet eens de quote fixen of een PIquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:14 schreef Alicey het volgende:
14.gif
Ik had het net op irc over de mogelijk volgende slowchat titel: "Wees hier rude"quote:
Dan zullen we eerst rude moeten definieren.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:19 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik had het net op irc over de mogelijk volgende slowchat titel: "Wees hier rude"
klikquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:08 schreef Alicey het volgende:
Dan zullen we eerst rude moeten definieren.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
http://redwing.hutman.net/%7Emreed/warriorshtm/ferouscranus.htm
Is dat een nieuwe warrior?quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
http://redwing.hutman.net/%7Emreed/warriorshtm/ferouscranus.htm
Klinkt goedquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:45 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb wat meer info over mijn gewonnen reisje: het zijn een vliegticket naar New York en 3 overnachtingen in een goed hotel
En het belangrijkste: het is behoorlijk flexibel, dus we kunnen de terugreis best veel later plannen en dus een rondreis maken aan de oostkust van de VS
Het grote plannen kan beginnen
Dan is het dubbele pret ja.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:52 schreef miss_sly het volgende:
Ook in dit geval geldt voor mij dat de voorpret al een groot deel van het plezier is, dus dat met die fun komt wel goedPlannen enzo is ook al leuk
is ter vervanging van stone deaf gekomenquote:
Succes en gefeliquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:45 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb wat meer info over mijn gewonnen reisje: het zijn een vliegticket naar New York en 3 overnachtingen in een goed hotel
En het belangrijkste: het is behoorlijk flexibel, dus we kunnen de terugreis best veel later plannen en dus een rondreis maken aan de oostkust van de VS
Veel plezier!quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:45 schreef miss_sly het volgende:
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:37 schreef Reya het volgende:
En voor de rest zit mijn mindere toestand voornamelijk tussen mijn oren volgensmij...Zolang ik serieus ergens mee bezig ben, valt het wel mee...dus ik probeer de komende tijd het verdriet al bezig zijnde weg te werken...
hier verder = 10 letters !quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:06 schreef livEliveD het volgende:
Dit vind ik trouwens een betere OP dan de standaard 3 letters die er normaal staan.
kliekvorming is subjectief. iedereen mag hier posten.quote:Het werkt ook tegen kliekvorming
W, F of L forceren laat geen betere indruk achter. it comes naturally tussen alle onzin doorquote:en laat toch een betere indruk achter imho.
quote:En ja ik blijf erop hameren
* stilquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
is ter vervanging van stone deaf gekomen
Uiteindelijk zit zoiets altijd tussen je oren.. Maar dat zegt niet dat het niets is..quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Veel plezier!
En voor de rest zit mijn mindere toestand voornamelijk tussen mijn oren volgensmij...Zolang ik serieus ergens mee bezig ben, valt het wel mee...dus ik probeer de komende tijd het verdriet al bezig zijnde weg te werken...
dat is je goed rechtquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:59 schreef livEliveD het volgende:
En toch blijf ik het belangrijk vinden en erop hameren![]()
Zoals me ex altijd zo mooi zei: "Bel je advocaat maarquote:
Dat is toch een boek?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:19 schreef Haushofer het volgende:
Slinger van Foucault
Heb het topic in SES geopend, maar ik hoop dat er wat animo voor is
Zomaar weggeslingerdquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is toch een boek?
Er stond trouwens vroeger zo'n slinger in het natuurkundelokaal bij mij op school. Geen idee waar hij gebleven is
Contradictio in terminis.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:05 schreef Alicey het volgende:
gewelddadige Fries
Ik las 'geweldige Fries'quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of door een gewelddadige Fries gebruikt.
Dat had ik liever gezien.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:25 schreef miss_sly het volgende:
Ik las 'geweldige Fries'
Hoe is dat nou mogelijk![]()
Moet ik anders voor een account aanmaken?quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:39 schreef miss_sly het volgende:
Ander vraagje aan het blauwe tuig (als we toch bezig zijn): wordt er wel eens overlegd achter de schermen enzo?? Mijn zusje kan nog steeds niet registreren, en mailtjes en een topic hebben hier na dik 2 weken nog steeds niets aan veranderd
Zie ook: Problemen bij registreren. Mailadres niet toegestaan.
Hoe kan jij dat nou wel aanmaken?quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Moet ik anders voor een account aanmaken?![]()
Dat heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd. Neem aan dat het topic dan verder gaat bij de 2e post. Maar ik wil best wel es een OP van jouw verwijderen hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:36 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi, even een vraagje aan het blauwe tuig (). Kunnen jullie de OP ook deleten? Zo ja wat gebeurd er dan?
Tja, idd erg vervelend; heb zelf mn studentenaccount moeten gebruiken. Hier wordt wel es wat over gediscusseerd, maar zover ik weet blijft het zo. Weet trouwens ook niet precies welke adressen allemaal worden geblokt ( behalve de gebruikelijke hotmail, gmail enz )quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:39 schreef miss_sly het volgende:
Ander vraagje aan het blauwe tuig (als we toch bezig zijn): wordt er wel eens overlegd achter de schermen enzo?? Mijn zusje kan nog steeds niet registreren, en mailtjes en een topic hebben hier na dik 2 weken nog steeds niets aan veranderd
Zie ook: Problemen bij registreren. Mailadres niet toegestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |