Hmm... Het zal wel.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:15 schreef Reya het volgende:
Als ik het zou verklaren zou ik punt vijf overtreden
Gelukkig hebben ze internet in Friesland.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:31 schreef livEliveD het volgende:
Fokken uit Friesland. The horror...
Dat kun je ook gewoon in het Hollands zeggen hoor.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:31 schreef Reya het volgende:
Het is het enige Maastrichtse woord dat ik ken en het betekent slet
En do bist in olfert!quote:Op zondag 15 mei 2005 15:31 schreef Reya het volgende:
Het is het enige Maastrichtse woord dat ik ken en het betekent slet
Sinds ik gewend ben banga en ho te zeggen, heb ik een afkeer tegen Nederlandsquote:Op zondag 15 mei 2005 15:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat kun je ook gewoon in het Hollands zeggen hoor.
quote:Op zondag 15 mei 2005 15:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Sinds ik gewend ben banga en ho te zeggen, heb ik een afkeer tegen Nederlands
Dat zie ik ja. Het is 'een afkeer hebben van iets'.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:45 schreef Reya het volgende:
Je hebt zeker ook veel puisten?quote:Op zondag 15 mei 2005 15:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Juist. En jullie zijn mijn banga'squote:Op zondag 15 mei 2005 15:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hij is een pimp! Je wist dat misschien nog niet, maar dat is de hoogste sport van de maatschappelijke ladder.
Eh...quote:Op zondag 15 mei 2005 16:06 schreef Alicey het volgende:
Ken je dat gevoel dat je honger hebt, maar tegelijkertijd het gevoel hebt vol te zitten, zonder dat daar aanleiding voor is?
Ze hebben je op de verkeerde korrel gezet?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:08 schreef Alicey het volgende:
Zal dan wel iets met het konijnenvoer te maken hebben.
quote:Op zondag 15 mei 2005 16:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze hebben je op de verkeerde korrel gezet?
Zeker, maar sommige schrijvers hebben een bepaalde tuch... Ze doen iets - met hun pen en met jou - wat je bij niemand anders terugziet. Zoals Bordewijk; dit boek is zo apart geschreven, onbeschrijvelijkquote:Op zondag 15 mei 2005 21:28 schreef Alicey het volgende:
Hmmm waarom absurd en uniek? (Is niet elke schrijver uniek trouwens?)
Het gaat over een rector die zijn school op stalen wijze regeert. En gaandeweg het boek wordt duidelijk, dat het hier niet meer om mensen gaat, maar om onwereldse wezens, weliswaar bilogisch nog mens, maar mentaal totaal misgroeid, alhoewel niet zwak.quote:
Nee, al een hele tijd niet meer...quote:
Wel balenquote:Op maandag 16 mei 2005 09:55 schreef Doffy het volgende:
Yosomite is OF in slaap gevallen, OF er was niets te zien vannacht
Er was niets te zien vanacht.quote:Op maandag 16 mei 2005 09:55 schreef Doffy het volgende:
Yosomite is OF in slaap gevallen, OF er was niets te zien vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |