Hoe dan ook, de ongelovige ketters moeten gestraft wordenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, wat is het verhaal achter Vok!Vorum? Is het een soort parodie? Of een afvallige factie?
Dat sowieso natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:51 schreef Doffy het volgende:
Hoe dan ook, de ongelovige ketters moeten gestraft worden![]()
Je hebt echt een zweepfetishquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hoe dan ook, de ongelovige ketters moeten gestraft worden![]()
Is een getuigenverklaring soms niet voldoende? In Texas veroordelen ze mensen met minder bewijs ter dood.quote:
Dat zou ik niet hardop tegen ze zeggen als ik jou was.quote:
Ik weet het niet.. Wat zijn lange en korte tenen? Ik heb problematische tenen, en ben op enkele uitzonderingen na ook niet echt snel beledigd..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zou er een correlatie bestaan tussen werkelijke teenlengte en lichtgeraaktheid? Ik heb bijvoorbeeld erg korte teentjes en ben niet zo gauw beledigd.
Nou ja, ik heb echt hele korte teentjes. Zoiets:quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:43 schreef Alicey het volgende:
Ik weet het niet.. Wat zijn lange en korte tenen? Ik heb problematische tenen, en ben op enkele uitzonderingen na ook niet echt snel beledigd..
Vrijwel niet, want het is niet uitsluitend kwantitatief.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tja, dat is natuurlijk lastig te meten...
Misschien kunnen we iemand uitnodigen om tegen ons allebei "Vuile gore stoephoer met je lelijke kutkop!" te roepen, en dan onze hersengolven te meten. Zien wie het beledigst is.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:54 schreef Alicey het volgende:
Vrijwel niet, want het is niet uitsluitend kwantitatief.
Kun je in de hersenen meten of iemand beledigd is? Dat is dan een eerste vraag.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien kunnen we iemand uitnodigen om tegen ons allebei "Vuile gore stoephoer met je lelijke kutkop!" te roepen, en dan onze hersengolven te meten. Zien wie het beledigst is.
Waarschijnlijk wordt alles dan roodgloeiend.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:00 schreef Alicey het volgende:
Kun je in de hersenen meten of iemand beledigd is? Dat is dan een eerste vraag.
Maar dat gebeurt ook vast bij andere emoties.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt alles dan roodgloeiend.
Middagquote:
De hele situatie, of bepaalde personen?quote:Op zondag 15 mei 2005 12:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jullie "De jungle van de tienerseks" al gezien? Te triest voor woorden...
Alles. De hele verknipte kijk op seks en relaties die veel jongeren hebben.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:59 schreef Reya het volgende:
De hele situatie, of bepaalde personen?
Wow, iemand die Echte Kunst koopt! Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 15 mei 2005 13:08 schreef het_fokschaap het volgende:
goedemiddag. ik ga zo even naar de kunstRai met wat vrienden. even oriënteren voor m'n verbouwde huiskamer !
Tja, ik vind het ook te gek voor woorden....maar sommige jongelui worden ook opgevoed zonder enige sexuele voorlichting; mij is altijd duidelijk gemaakt dat het niet verstandig is om met jan en alleman het bed in te kruipen, en thuis waren we er altijd erg open in. Dat is in veel gezinnen niet zo...quote:Op zondag 15 mei 2005 13:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alles. De hele verknipte kijk op seks en relaties die veel jongeren hebben.
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wow, iemand die Echte Kunst koopt! Mag ik je aanraken?
Ik heet geen Jan. Betekent dat dat je niet met me naar bed wilt?quote:Op zondag 15 mei 2005 13:10 schreef Haushofer het volgende:
Tja, ik vind het ook te gek voor woorden....maar sommige jongelui worden ook opgevoed zonder enige sexuele voorlichting; mij is altijd duidelijk gemaakt dat het niet verstandig is om met jan en alleman het bed in te kruipen, en thuis waren we er altijd erg open in. Dat is in veel gezinnen niet zo...
(uit het woordje "jan" overigens geen voorbarige conclusies trekken)
Geeft niet, de intentie is er.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:10 schreef het_fokschaap het volgende:doe maar vast dan. ik heb vooralsnog niks gekocht
als in een duidelijke keus van jou en je partner ? ik kan als vrijgezel die keus makkelijk maken, alleen moet ik er wel wat voor doen !quote:Op zondag 15 mei 2005 13:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat mij betreft is er weinig mis met promiscuïteit op zich, maar dat moet dan wel een duidelijke keus zijn.
Dat lijkt me ook. Als je gewoon volledig voor je eigen genot elke nacht weer naast een ander ligt, lijkt me er niks mee.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heet geen Jan. Betekent dat dat je niet met me naar bed wilt?![]()
Wat mij betreft is er weinig mis met promiscuïteit op zich, maar dat moet dan wel een duidelijke keus zijn.
Een duidelijke keus als in dat je dat zelf echt wilt. Dat is niet het geval bij de dertienjarige sletjes in deze docu.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:17 schreef het_fokschaap het volgende:
als in een duidelijke keus van jou en je partner ? ik kan als vrijgezel die keus makkelijk maken, alleen moet ik er wel wat voor doen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |