abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27224738
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 19:16 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Nog een scheur in de kloontheorie................
Scherp zelfstandig lezer ben je niet hè???
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 18:54 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Sater is inderdaad geband, omdat er gedacht werd dat lucida onder haar account was gaan posten tijdens zijn ban. De reden dat het niet gemeld is, is omdat bij veelkloners meestal niet wordt gedaan.

Ik neem deze boodschap even mee naar achteren.
Niemand had ooit Sater als kloon van lucy gezien hoor, totdat lucy er zelf melding van maakte dat ook Sater was geband. Dat las Gajus blijkbaar, ik ook vanmorgen. Ik trekte de conclusie dat Sater dus ook een kloon was. Ze hebben immers een stuk of 9 klonen van hen permanent verwijderd en de bekende klonen van hen zijn er maar 7 oid (ik heb ze ergens wel opgesomd). Kon dus Sater, hoe onwrs dan ook, ook tussen zitten.

Enfin misschien is het toch beter dat mods bij uitzondering vertellen welke kloontjes van het olijke duo zijn opgerold... Iig is de klonentheorie weer vaster in het zadel komen te zitten als ooit.
I´m back.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 20:17:32 #152
85889 lucida
équilibre
pi_27224960
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 18:20 schreef Gajus het volgende:
Met verbijstering heb ik vernomen dat Sater geband is. Die informatie heeft mij bereikt via een post van Lucida, maar een bevestiging hiervan via de banmeldtopic ontbreekt.
Klopt Lucida´s bewering? En zo ja, waarom is dat niet gepubliceerd in de banmeldtopic?

Het was mij reeds opgevallen dat Sater na 28 april niet meer gepost had. In haar immer positief critische beschouwingen kwam nooit een onvertogen woord voor. De mogelijkheid van een opgelegde ban was dan ook niet bij mij opgekomen. Ik had als enige plausibele verklaring dat Sater zichzelf vrijwillig geband had uit solidariteit met de andere bannelingen en als stil protest tegen de wijze waarop dit gebeurd is.

Voor zover mij bekend was Sater de enige actieve poster die WO2 ook aan den lijve heeft ondervonden. Dit en vele andere levenservaringen maakten haar en haar opinie volstrekt uniek binnen de Fok!gemeenschap. Door zo'n innemende persoonlijkheid monddood te maken heeft Fok! haar reputatie van pluriform platform ernstig beschadigd.

Ik verzoek de verantwoordelijken hun misstap te herstellen door Sater te rehabiliteren.
Gajus ik weet het bijzonder te waarderen dat jij opkomt voor Sater. De dingen die jij over haar schrijft onderstreep ik van harte. Wat Sater betreft is er bijna twee jaar sprake van een "duo-account" geweest en zoals het hoort netjes aan Fok kenbaar gemaakt. Sater heeft op haar mailtjes waarom ze opeens niet meer kon posten nooit een antwoord mogen ontvangen, en pas toen heeft zij besloten niets meer met Fok van doen te willen hebben. En terecht als je, zoals zij in het volstrekte ongewisse wordt gelaten.

Gajus wat mij oprecht verbaast is jou opmerking dat ik jou hierover zou hebben gemailed. Begrijp me niet verkeerd het kan zomaar mogelijk zijn, maar om heel eerlijk te zijn staat mij daar niets van bij.

Hoe dan ook Als Ryan3 niet zelf met de namen op de proppen komt van klonen waarvan hij beweert dat ik die zou hebben gebruikt en waarmee ik hem zou hebben bevochten doe ik het zelf - komen we al weer een stap dichter bij de "recap".

Yvonne weet dat ik van twee klonen gebruik heb gemaakt (ABBA en Natalithia). Ook de reden waarom heb ik aan haar bekend gemaakt.

Aan Ryan3 en Olie-A-Wiesenthal de vraag op welke manier deze klonen
a. allemaal tegen Ryan3 samenspanden? (zoals hij forumbreed zo jankerig en verongelijkt beweert)
b. waar deze klonen concreet gebruikt werden om mezelf een veer in de reet te steken.
c. hoe deze klonen de discussie naar hun hand wilden zetten
d. en verder de hele litanie aan klachten en toeschrijvingen gebezigd door de entiteiten Ollie-A-Wiesenthal Ryan3 en consorten.

Iets beweren is een, hard maken wat je beweert is twee.

Feit is dat ik onder ABBA een jaar of twee geleden een paar keer heb gepost in WFL waarna ik deze kloon in feite zelf heb kaltgesteld. Met Natalithia heb ik ook maar een enkele keer gepost.. Nou daar is nu al die ophef over. Het verklaart niet waarom ik als Lucida een ban kreeg, maar wel waarom die ban is verlengd.

Maar hoor eens Gajus hoe een en ander ook anders in elkaar steekt dan Ryan3 en OllieA ons met hun fabulaties willen doen geloven, de manier waarop je het voor Sater opneemt verdient alle lof.

[ Bericht 7% gewijzigd door lucida op 21-05-2005 20:23:53 ]
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  zaterdag 21 mei 2005 @ 21:02:21 #153
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27226490
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 20:17 schreef lucida het volgende:

Sater heeft op haar mailtjes waarom ze opeens niet meer kon posten nooit een antwoord mogen ontvangen, en pas toen heeft zij besloten niets meer met Fok van doen te willen hebben. En terecht als je, zoals zij in het volstrekte ongewisse wordt gelaten.
Naar welk adres zijn die mailtjes gestuurd? En wanneer ongeveer?

Misschien is er nog een oplossing te vinden. Er zijn wel meer users die besloten hebben om nooit meer op Fok te komen, maar voor jou bleek dat ook niet het definitieve einde te zijn.

Maar kom nu eens met je recap-topic. Die kans om de zaken mbt de persoonlijke situatie tussen jou en Sater te verhelderen om zo te laten zien waar eventuele inschattingsfouten zijn gemaakt, zou je met twee handen moeten aangrijpen, toch? Zo zou je misschien ook opheldering kunnen geven hoe vuil sjun bezig zou zijn geweest, aangezien je nu de rest van jouw kloontjes op de schouders van sjun neerlegt. Ik ben benieuwd. Zo'n topic past wel in GC overigens.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_27227631
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 20:17 schreef lucida het volgende:

[..]

Gajus ik weet het bijzonder te waarderen dat jij opkomt voor Sater. De dingen die jij over haar schrijft onderstreep ik van harte. Wat Sater betreft is er bijna twee jaar sprake van een "duo-account" geweest en zoals het hoort netjes aan Fok kenbaar gemaakt. Sater heeft op haar mailtjes waarom ze opeens niet meer kon posten nooit een antwoord mogen ontvangen, en pas toen heeft zij besloten niets meer met Fok van doen te willen hebben. En terecht als je, zoals zij in het volstrekte ongewisse wordt gelaten.

Gajus wat mij oprecht verbaast is jou opmerking dat ik jou hierover zou hebben gemailed. Begrijp me niet verkeerd het kan zomaar mogelijk zijn, maar om heel eerlijk te zijn staat mij daar niets van bij.

Hoe dan ook Als Ryan3 niet zelf met de namen op de proppen komt van klonen waarvan hij beweert dat ik die zou hebben gebruikt en waarmee ik hem zou hebben bevochten doe ik het zelf - komen we al weer een stap dichter bij de "recap".

Yvonne weet dat ik van twee klonen gebruik heb gemaakt (ABBA en Natalithia). Ook de reden waarom heb ik aan haar bekend gemaakt.

Aan Ryan3 en Olie-A-Wiesenthal de vraag op welke manier deze klonen
a. allemaal tegen Ryan3 samenspanden? (zoals hij forumbreed zo jankerig en verongelijkt beweert)
b. waar deze klonen concreet gebruikt werden om mezelf een veer in de reet te steken.
c. hoe deze klonen de discussie naar hun hand wilden zetten
d. en verder de hele litanie aan klachten en toeschrijvingen gebezigd door de entiteiten Ollie-A-Wiesenthal Ryan3 en consorten.

Iets beweren is een, hard maken wat je beweert is twee.

Feit is dat ik onder ABBA een jaar of twee geleden een paar keer heb gepost in WFL waarna ik deze kloon in feite zelf heb kaltgesteld. Met Natalithia heb ik ook maar een enkele keer gepost.. Nou daar is nu al die ophef over. Het verklaart niet waarom ik als Lucida een ban kreeg, maar wel waarom die ban is verlengd.

Maar hoor eens Gajus hoe een en ander ook anders in elkaar steekt dan Ryan3 en OllieA ons met hun fabulaties willen doen geloven, de manier waarop je het voor Sater opneemt verdient alle lof.
Even een opmerking. Je zou een waardige recapitulatietopic schrijven, lucy, remember. In GC kun je dit doen, niet hier. En je zou dat alleen doen. Nu we echter weten dat jij je pc blijkbaar met Sater deelt - hetgeen anders dan bij Stali en ik volgens mij volkomen onbekend was, zie ook reactie crew - is het gezien deze text en de duidelijke verwantschap met de texten van een andere user niet geheel ondenkbaar dat nog meer entiteiten aan die pc van jou verbonden zijn... Jij kunt nl niet schrijven, je maakt van iedere text een rommeltje, terwijl die andere entiteit er, afgezien van zijn welzijnswerkersjargon en stupide neo-logismen (die hij wrs uit de HP/de Tijd vijver opdirkt), nog wel enigszins toe in staat is... Ik vind het best leuk hoor dat ons sjuuuneke gezellig mee komt doen, dat zei ik eerder al, maar laat hem dat aub onder een kloonnaam doen, niet onder jouw naam. Verder draait het niet alleen om jouw zielige kloontjes: ABBA en Nathalitia (die 1. zo wonderschoon laatst nog te hulp schoot in F&F [Centraal] Feedback Flora & Fauna , die 2. hiermee voldoet aan al je criteria, en waaraan 3. getwijfeld mag worden of jij er de auteur van bent), het gaat om het samenspel tussen jij, sjuuuneke en al jullie klonen (9 stuks) aan de ene kant en actoren zoals Ollie, KP en ik aan de andere kant in topics zoals de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving en weak relativism. Dit zijn maar twee voorbeelden, want we hebben talloze topics van dit soort gehad in wfl. Leuk dat je nu de vermoorde onschuld speelt, maar je zult toch eerst met heel jullie klonenparade op de proppen moeten komen...
I´m back.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 21:46:41 #155
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 21:46:46 #156
85889 lucida
équilibre
pi_27228304
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 21:02 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Naar welk adres zijn die mailtjes gestuurd? En wanneer ongeveer?

Misschien is er nog een oplossing te vinden. Er zijn wel meer users die besloten hebben om nooit meer op Fok te komen, maar voor jou bleek dat ook niet het definitieve einde te zijn.

Maar kom nu eens met je recap-topic. Die kans om de zaken mbt de persoonlijke situatie tussen jou en Sater te verhelderen om zo te laten zien waar eventuele inschattingsfouten zijn gemaakt, zou je met twee handen moeten aangrijpen, toch? Zo zou je misschien ook opheldering kunnen geven hoe vuil sjun bezig zou zijn geweest, aangezien je nu de rest van jouw kloontjes op de schouders van sjun neerlegt. Ik ben benieuwd. Zo'n topic past wel in GC overigens.
Wat Sater betreft ben ik het volledig met je eens. Ik mag aannemen dat ze die mailtjes naar het forum van fok heeft gestuurd ampele dagen na haar "Postverbot".

Wat je andere opmerking betreft over hoe vuil sjun wel niet moet zijn geweest ga ik niet in.
1. Omdat dit niet eerlijk is jegens sjun die zich tegen verdachtmakingen en toeschrijvingen niet kan verdedigen
2. omdat jij de indruk wekt dat sjun gebruik zou maken van een godsonzalige hoeveelheid klonen
3. omdat jij suggereert dat er een verband zou zijn tussen het feitelijk aantal klonen dat ik gebruikte (twee om wel te zijn) en het vermeende aantal klonen waaronder sjun vervolgens zou posten
4. jij geen namen noemt van klonen waarvan je vermoedt dat die aan sjun zouden toebehoren
5. ik op die manier niet namens sjun kan en wil spreken.

SK je stelt dat ik nu de rest van mijn kloontjes op de schouders van sjun leg. Ik vind dat een zeer minne opmerking die jij - hoe graag je het misschien ook zou willen - niet hard kunt maken.

Laat maar eens weten over welke klonen jij het hebt waarvan jij beweert dat die van mij zijn en die ik sjun in de schoenen zou schuiven. Is het je echt teveel moeite voor de in en outs bij Yvonne te rade te gaan?

Als mod heb je een verantwoordelijkheid en die behelst niet users op ongegronde wijze tegen elkaar uit te spelen. En die verantwoordelijkheid brengt ook niet met zich mee dat je meedoet aan het in stand houden van een valse voorstelling van zaken, omdat eerlijkheid misschien bevriende entiteiten zou kunnen schaden die nu nog de vermoorde onschuld kunnen spelen. Dan weet jij wel welke entiteiten ik op het oog heb.
Mijn aangekondigde "recap" topic wil ik graag laten samenvallen met de unban van sjun, immers eerlijkheid duurt het langst.
het is zoals het is
non-conforming link
  zaterdag 21 mei 2005 @ 21:54:59 #157
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27228656
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 21:46 schreef lucida het volgende:

3. er een verband zou zijn tussen het feitelijk aantal klonen (twee om wel te zijn) dat ik gebruikte en het vermeende aantal klonen waaronder sjun vervolgens zou posten
Oh, die is er wel degelijk. Als jij van bepaalde accounts zegt dat ze niet van jou zijn, dan zijn ze van sjun. Heel simpel. Dus voordat je jezelf al te snel vrijpleit van vulgaire klonen als ruijmgaart, Klompendanser, etc, bedenk dan wel dat je je vriend sjun erbij naait.
pi_27228681
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 21:46 schreef lucida het volgende:

Mijn aangekondigde "recap" topic wil ik graag laten samenvallen met de unban van sjun, immers eerlijkheid duurt het langst.
Kun je het niet alleen af lucy? Je stelt niet zoveel voor zonder sjuuuneke en zijn godsonzalige hoeveelheid kloontjes en je maatje (over holbewoners gesproken) aaah hè... Ik stel daarom ook voor dat yvonne sjuuuneke per direct unbant dan wel dat hij een pardon krijgt om met 1 van zijn kloontjes te mogen posten in je recap-topic.
I´m back.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 21:59:42 #159
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_27228865
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 21:55 schreef Ryan3 het volgende:
Kun je het niet alleen af lucy? Je stelt niet zoveel voor zonder sjuuuneke en zijn godsonzalige hoeveelheid kloontjes en je maatje (over holbewoners gesproken) aaah hè...
Dit zijn geen argumenten, maar is een armzalige scheldpartij.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_27229078
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 21:59 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dit zijn geen argumenten, maar is een armzalige scheldpartij.
De argumenten zijn al 10 keer langs geweest en als jij dit schelden noemt moet je nog eens wat topicjes lezen van je held lucy zelf. Of vraag het anders SK even. Feit is dat lucy over het algemeen niet goed functioneert zonder steun van de klonenparade.
I´m back.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 22:05:41 #161
85889 lucida
équilibre
pi_27229111
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 21:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Even een opmerking. Je zou een waardige recapitulatietopic schrijven, lucy, remember. In GC kun je dit doen, niet hier. En je zou dat alleen doen. Nu we echter weten dat jij je pc blijkbaar met Sater deelt - hetgeen anders dan bij Stali en ik volgens mij volkomen onbekend was, zie ook reactie crew - is het gezien deze text en de duidelijke verwantschap met de texten van een andere user niet geheel ondenkbaar dat nog meer entiteiten aan die pc van jou verbonden zijn... Jij kunt nl niet schrijven, je maakt van iedere text een rommeltje, terwijl die andere entiteit er, afgezien van zijn welzijnswerkersjargon en stupide neo-logismen (die hij wrs uit de HP/de Tijd vijver opdirkt), nog wel enigszins toe in staat is... Ik vind het best leuk hoor dat ons sjuuuneke gezellig mee komt doen, dat zei ik eerder al, maar laat hem dat aub onder een kloonnaam doen, niet onder jouw naam. Verder draait het niet alleen om jouw zielige kloontjes: ABBA en Nathalitia (die 1. zo wonderschoon laatst nog te hulp schoot in F&F [Centraal] Feedback Flora & Fauna , die 2. hiermee voldoet aan al je criteria, en waaraan 3. getwijfeld mag worden of jij er de auteur van bent), het gaat om het samenspel tussen jij, sjuuuneke en al jullie klonen (9 stuks) aan de ene kant en actoren zoals Ollie, KP en ik aan de andere kant in topics zoals de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving en weak relativism. Dit zijn maar twee voorbeelden, want we hebben talloze topics van dit soort gehad in wfl. Leuk dat je nu de vermoorde onschuld speelt, maar je zult toch eerst met heel jullie klonenparade op de proppen moeten komen...
Jouw toontje staat me niet aan. Ik zou zeggen matig jij eerst eens jouw toon en commandeer je hond. Want van dat brullerig geblaf ben ik ook al niet gediend.

Overigens ben ik het met SK eens dat dit soort zaken niet in dit topic thuishoren. Oh ja in jouw vele valse toeschrijvingen herken ik me natuurlijk niet. Je bent wellicht in de war en draait daarom een aantal zaken zonder het zelf te beseffen om.

De vele klonen die jij gebruikt om een enkele user - in dit geval mezelf - te 'bestrijden' hadden allemaal even weinig succes en de frustratie hierover projecteer je dan middels verdachtmakingen op de entiteit Lucida of Sjun. Laat je daar toch voor behandelen joh, scheelt je wellicht een hoop zelfopgelegde sores.

Tot slot, wat KP betreft heb ik al aangegeven dat ik me in de mens achter de entiteit KP schromelijk heb vergist. In een verder vertrouwelijke briefwisseling tussen hem en mij is niet gebleken dat dit over en weer voor onoverkomelijke problemen heeft gezorgd.
het is zoals het is
non-conforming link
  zaterdag 21 mei 2005 @ 22:08:30 #162
85889 lucida
équilibre
pi_27229210
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 21:54 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Oh, die is er wel degelijk. Als jij van bepaalde accounts zegt dat ze niet van jou zijn, dan zijn ze van sjun. Heel simpel. Dus voordat je jezelf al te snel vrijpleit van vulgaire klonen als ruijmgaart, Klompendanser, etc, bedenk dan wel dat je je vriend sjun erbij naait.
Bewijzen vriend dat is waar alles om draait - ook als mod met bepaalde voorkeuren.
het is zoals het is
non-conforming link
  zaterdag 21 mei 2005 @ 22:08:51 #163
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_27229227
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:05 schreef Ryan3 het volgende:
De argumenten zijn al 10 keer langs geweest en als jij dit schelden noemt moet je nog eens wat topicjes lezen van je held lucy zelf. Of vraag het anders SK even. Feit is dat lucy over het algemeen niet goed functioneert zonder steun van de klonenparade.
Kijk, je staat best wel sterk met je argument klonenparade. Maar jij braakt voornamelijk frustratie en dwaze taal als psychopaten uit.

Als de argumenten al vaak genoeg langs zijn gekomen, wat is dan het nut van het eerste deel van je post?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_27229292
Deze klonen dus, Marcel: skip007, lucida, silentio, ABBA, Ruijmgaart, Nathalitia.
En met die Nathalitia-kloon beschuldigde je Ryan3 van kloongebruik:
quote:
Ryan3 je valt alweer door de mand. dIt kloontje heb ik je al eens eerder zien gebruiken, net zoals oneven 2, stali, tumbold on, en noem de entitieten verder zelf maar op. So be it.
in: De onfrisse praktijken van mods op Fok
Waar je dus een serie users opnoemt die geen klonen zijn.

En hier snel je je lucida-kloon te hulp met je Nathalitia-kloon.
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 10:56 schreef Nathalitia het volgende:

[..]

Dat snap ik niet. Je ziet aankomen dat het op ergernis stuit, en toch geef je daar de gelegenheid toe. Ik kan de boosheid van Lucida goed begrijpen. Ik vind het onbegrijpelijk dat jij je laat verleiden nog eens extra de kat op het spek te binden.
en:
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:48 schreef Nathalitia het volgende:
Daar wil ik als betrekkelijke buitenstaander wel wat over kwijt. Ryan3 heeft in POL/WFL al langere tijd de naam mensen te sarren. Ook met de user Lucida merk je dat hij loopt te provoceren. Als het een hommage aan lucida of sjun is, dan snap ik niet waarom zo cynisch. Als dat niet bedoeld is om uit de tent te lokken? In Pol/WFL kennen ze hun pappenheimers. Daar krijgt Ryan3 na ettelijke bans ook niet meer de kans zo te trollen. Dus zoekt hij zijn heil elders en schept er genoegen in als mods daar in trappen.
Het is leuk voor mensen als ze iets van zichzelf kwijt willen. Waarom moet dat ten kosten gaan van andere users. Denkt Ryan3 werkelijk dat users als sjun en Lucida op die spotvogel zitten te wachten? Dat j hij zijn hondje Ollie noemt is leuk voor het hondje. Dat OllieA hier geen bezwaar tegen maakt is te begrijpen. Maar dan is het niet normaal te denken dat ook anderen het wel ok zullen vinden.
Bij Stali staat in het onderschrift, nee jij trekt volle zalen. Ik denk dat daar de kern van hun probleem ligt. Ze gebruiken gewoon de naamsbekendheid van anderen om zichzelf extra te kunnen profileren. In pol heeft sizzler onlangs duidelijk gemaakt wat de policy is. Niet meer het verhaspelen of misbruik maken van namen. Het verdient aanbeveling daar eens aandacht aan te besteden.
Ook de laatste alinea is veelzeggend. Mods of jullie er nu een slotje op gooien of niet we laten ons daardoor niet uit het veld slaan. Mods of jullie dit nu wel of niet ok vinden wij gaan hoe dan ook door met trollen. Geef ons maar een ban doet ons niets, maar die sjun en Lucida zullen we hoe dan ook blijven sarren. Kijk en dan moet je als mod niet raar opkijken dat mensen boos worden. Als mij dit zou overkomen zou ik er ook bezwaar tegen maken. Laten we hopen dat Bluezz de zaak nog eens in overweging neemt. En dat hij Stali/Ryan3 verzoekt andere namen voor hun vogeltjes te gebruiken. En als ze dat weigeren een slotje op het topic. Je kunt als mod niet volhouden dat het eerlijk is Lucida een ban te geven, omdat hij boos is op iets waar hij niet zelf om heeft gevraagd. Dat jullie hem zelfs de kans op een weerwoord ontnemen vindt ik not done. Als jullie dan toch niets van de voorgeschiedenis weten, neem dan in elk geval de moeite en houdt ruggespraak met de mods van POL/WFL. Zoals het nu "opgelost" wordt, is weinig chique. Het is symptoombestrijding zonder de oorzaak ervan grondig aan te pakken. Veel succes in jullie verdere acties.
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:59 schreef Nathalitia het volgende:

De Kloontjesparanoia speelt je weer eens parten. Maar we kennen dit nu wel van jou. Als je inhoudelijk geen weerwoord hebt gooi je het gewoon over die boeg.
in: [Centraal] Feedback Flora & Fauna

De grote kloongebruiker verwijt anderen kloontjesparanoia. Pathetisch hoor.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_27229612
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:08 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Kijk, je staat best wel sterk met je argument klonenparade. Maar jij braakt voornamelijk frustratie en dwaze taal als psychopaten uit.

Als de argumenten al vaak genoeg langs zijn gekomen, wat is dan het nut van het eerste deel van je post?
De term psychopaat die heb ik gebruikt voor Sjun. Ik vind zoals Sjun heeft gepost erg ongezond.
Daarnaast vind ik dat Ryan alle recht heeft om nu te keer te gaan. Kennelijk heb jij je er verder niet in verdiept en vind je Ryan een vervelende vent. Okay dat kan maar je kunt het Ryan niet kwalijk nemen dat hij op deze manier tegen Lucida reageert, hij heeft er echt reden toe. Een kloon als Klompendanser heeft gelukkig niet Ryan gekwetst maar mij indirect wel omdat ik toen een paar dingen wist uit het priveleven van Ryan en de andere kant wist. PJ, het was zo godvergeten goor wat Sjun toen met die kloon postte. Dus wanneer dan later blijkt dat Sjun en Lucida daar achter zaten, nou dan mag je dat wel bekend maken op Fok! denk ik zo.

Lucida blijft de boel omdraaien en is een oneerlijke gladde aal. Lucida gaat op geen enkel argument in en dat is wat zo vervelend is. Hij zegt maar toe een recaptopic te openen maar doet het niet.
Ik kan me voorstellen dat jij hierop reageert omdat je dit gedoe al een paar dagen tegenkomt maar je kunt het net zo goed niet doen. Lucida moet nu eens lef tonen en dat topic openen i.p.v zich een beetje te verschuilen in een POLslowchattopic of een POLfeedbacktopic.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 22:19:14 #166
85889 lucida
équilibre
pi_27229632
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 21:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kun je het niet alleen af lucy? Je stelt niet zoveel voor zonder sjuuuneke en zijn godsonzalige hoeveelheid kloontjes en je maatje (over holbewoners gesproken) aaah hè... Ik stel daarom ook voor dat yvonne sjuuuneke per direct unbant dan wel dat hij een pardon krijgt om met 1 van zijn kloontjes te mogen posten in je recap-topic.
Op welke manier maakten volgens jou de vermeende klonen dan het verschil? Ben je niet in de war met je eigen manier van opereren en de schertsvertoning die je daar inmiddels forumbreed van hebt gemaakt? Immers, zoals de waard is wantrouwt hij zijn 'gasten'.

Kijk door er zo de nadruk op te leggen Ryan3 maak je het alleen maar aannemelijker dat jij het bent die met een veelheid aan klonen het gedachtegoed van de jongere fokkertjes naar je hand wil zetten. Maar omdat entiteiten als sjun en Lucida die manipulatie hebben blootgelegd en jouw talloze trivialiteiten en toeschrijvingen niet voor zoete koek slikken is jouw egoootje ernstig gekrenkt. Ryan3 de zelfverklaarde Alpha aap die wat mij betreft dus de bomen in kan.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27229674
Deze van de Nathalitia-kloon is ook fijn:
quote:
Ik vind het ook gefundenes fressen van Yvonne. Lucida heb ik in geen van zijn posts kunnen betrappen op onfrisse uitspraken, en toch wordt ook hij over dezelfde kam geschoren. En waarom dan niet Ryan3 gebanned. Want als iemand onfris bezig is dan Is het Ryan3 wel. Je kunt gewoon niets anders concluderen, dat Yvonne op subjectieve gronden te werk is gegaan. Jammer voor het niveau op Fok, dat op deze manier nog verder wordt getrivialiseerd door entiteiten als Ryan3 en kornuiten.

Wat als onfris moet worden beoordeeld zien de mods door de vingers omdat het een topic van Ryan3 en stali betreft. Nogmaals mods die op deze manier voor scherprechterje spelen, maken meer kapot dan ons lief is.
in: [POL SC 582] De barre veldtocht.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_27229742
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 21:54 schreef Sidekick het volgende:

[..]

SK,

Ik heb ook met die Klompendanser te maken gehad.
En hij vond het zeer onfatsoenlijk als mensen boos reageren op iemand die 'halfbloedjes' wilt castreren. Vulgair was die kloon wel.
Maar jij bent moderator, als jij suggereert dat Klompendanser een kloon is van Lucida dan geloof ik je en veel anderen ook.. weet dus wat je zegt.
Ik ga ervan uit dat je meer weet en dat je eerlijk bent in dit soort crewzaken en zo hoort een mod ook te zijn.
Overigens kan ik me Sjun echt niet voorstellen als de puppetmaster van Klompendanser.
pi_27229787
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:05 schreef lucida het volgende:

[..]

Overigens ben ik het met SK eens dat dit soort zaken niet in dit topic thuishoren.
Inderdaad, maar jij houdt het hier, jij bent degene die geen topic durft te openen.
pi_27229792
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:19 schreef lucida het volgende:

[..]

Op welke manier maakten volgens jou de vermeende klonen dan het verschil? Ben je niet in de war met je eigen manier van opereren en de schertsvertoning die je daar inmiddels forumbreed van hebt gemaakt? Immers, zoals de waard is wantrouwt hij zijn 'gasten'.

Kijk door er zo de nadruk op te leggen Ryan3 maak je het alleen maar aannemelijker dat jij het bent die met een veelheid aan klonen het gedachtegoed van de jongere fokkertjes naar je hand wil zetten. Maar omdat entiteiten als sjun en Lucida die manipulatie hebben blootgelegd en jouw talloze trivialiteiten en toeschrijvingen niet voor zoete koek slikken is jouw egoootje ernstig gekrenkt. Ryan3 de zelfverklaarde Alpha aap die wat mij betreft dus de bomen in kan.
Ben je weer met de 'gespiegelde strop van de zelfreflectie' bezig Marcel?
Op de kleuterschool noemden we dat het "wat je zegt ben je zelf" argument. Je bedient je er wat te vaak van, kerel. En het is nogal kinderachtig.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 21 mei 2005 @ 22:29:48 #171
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27230052
Moet ik soms een nieuw topic openen voor jullie?
pi_27230061
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:19 schreef lucida het volgende:

[..]

Ryan is er even niet. Maar het is echt niet te geloven hoe jij de boel durft om te draaien.
Jij en Sjun hebben de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving niet blootgelegd, jullie zelf zijn het allerbeste voorbeeld, jullie manipuleren elke discussie om het te proberen te winnen.

Ryan post niet met klonen, al heel lang niet meer en zoals ookal tig keer is uitgelegd is dat enkel gebeurd in de #filo tijd. Je blijft de boel maar omdraaien, zelfs wanneer het bekend is hoe jullie te werk zijn gegaan, dan blijf je maar konkelen en draaien. Open dat topic nu eens van je, ik weet zeker dat het verrassend zal worden.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 22:32:03 #173
85889 lucida
équilibre
pi_27230153
[quote]Op zaterdag 21 mei 2005 22:10 schreef OllieA het volgende:
Deze klonen dus, Marcel: skip007, lucida, silentio, ABBA, Ruijmgaart, Nathalitia.
En met die Nathalitia-kloon beschuldigde je Ryan3 van kloongebruik:

- Skip007 is mijn eerste gebruikersnaam geweest en bij de overgang naar een andere provider heb ik een andere user aangemaakt en dat correct doorgegeven dus die valt af.
- Lucida is geen kloon dus die valt ook af
- Silentio beste speurneusje van me heeft nooit als een kloon op Fok gepost. Daarom zul je in de hele postgeschiedenis van Fok niet een post van silentio aantreffen. Je hebt kennelijk nimmer begrepen wat met silentio werd bedoeld - maar niettemin die valt ook af
- Ruimgaard is niet aan de user Lucida te linken als zijnde een kloon van hem dus die valt ook af

- ABBA zoals bekend - kloon
- Nathalitia zoals bekend - kloon
Houden we over een onthulling van lek mijn vestje. Ollie-A-Wiesenthal je moet nog heel wat jaren werken wil je in de voetsporen van je grote voorganger kunnen treden.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27230364
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:32 schreef lucida het volgende:

- Ruimgaard is niet aan de user Lucida te linken als zijnde een kloon van hem dus die valt ook af

Houden we over een onthulling van lek mijn vestje.
Ach zielepoot, Clompendanser is ook niet van Sjun he? Maar het is natuurlijk Ruijmgaart... sjonge, maar deze kun je niet onkennen. Ik heb je zelfs betrapt, kutcookie weet je nog wel?

En verder, neuh, open maar een topic, er zijn nog heel wat leuke onthullingen. .
pi_27230365
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:32 schreef lucida het volgende:
[quote]Op zaterdag 21 mei 2005 22:10 schreef OllieA het volgende:
Ollie-A-Wiesenthal je moet nog heel wat jaren werken wil je in de voetsporen van je grote voorganger kunnen treden.
Het lukt me echt niet om twintig jaar werkloos te zijn zoals jij, Marcel. Daarvoor ben ik te veel tegen pamperen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')