abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27196411
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 20:13 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Wat hoop je nou eigenlijk?
Niets hoor. Ik zeg gewoon wat ik vind
pi_27198726
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 20:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Niets hoor. Ik zeg gewoon wat ik vind
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 22:26:56 #128
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27200693
Roulatiesysteem behoud klederdracht

dit topic is een idee dat zeker navolging verdient, tenminste in de lokale politiek. WEllicht zou het anders in LIF kunnen ivm de klederdracht op zich die dankzij mijn wet weer meer in het straatbeeld te zien zou zijn. het slotje is zowiezo onterecht, het is een serieus topic!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 20 mei 2005 @ 22:32:39 #129
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27200867
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 22:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Roulatiesysteem behoud klederdracht

dit topic is een idee dat zeker navolging verdient, tenminste in de lokale politiek. WEllicht zou het anders in LIF kunnen ivm de klederdracht op zich die dankzij mijn wet weer meer in het straatbeeld te zien zou zijn. het slotje is zowiezo onterecht, het is een serieus topic!
Misschien is het inderdaad een idee om in LIF een topic te openen ter behoud van de klederdracht. Het gesloten topic lijkt me daar niet geschikt voor, dus je zou het beter even kunnen aanpassen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:03:05 #130
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27211484
Sidekick, wat is er nou weer mis met een fraudetopic. Le-zen... FRAUDE opteltopic, niet beperkte papiervoorraad
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:17:18 #131
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27211925
Er is helemaal geen sprake van fraude.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:26:31 #132
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27212182
jij bent dan ook corrupt
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_27214168
SK even een vraag. Kan lucy niet een eigen topiqueje ergens creëren hetzij op POL hetzij elders om zijn zogenaamde waardige recapitualatie gestalte te geven. Nu krijg je voorafjes en opgewarmde kliekjes in POL-SC. Daarvoor is POL-SC niet bedoeld natuurlijk, bovendien interesseert het bijna niemand een bal.
I´m back.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:44:51 #134
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27214264
Je hebt gelijk Ryan3.

Ik denk overigens dat zo'n topic het beste in GC past, en het staat je vrij om zo'n topic te openen daar waar je lucida uitnodigt om zijn recapitualatie-verhaal te vertellen. Dat lijkt me de beste oplossing.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:46:06 #135
85889 lucida
équilibre
pi_27214293
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:40 schreef Ryan3 het volgende:
bovendien interesseert het bijna niemand een bal.
Waar maak jij je dan nog druk over? Overigens denk ik dat SK zelf wel kan inschatten op welke manier hij topics moet redigeren. Daar heeft hij echt niet de schijnheilige verontwaardiging van jou voor nodig.

alhoewel???
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_27214366
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:44 schreef Sidekick het volgende:
Je hebt gelijk Ryan3.

Ik denk overigens dat zo'n topic het beste in GC past, en het staat je vrij om zo'n topic te openen daar waar je lucida uitnodigt om zijn recapitualatie-verhaal te vertellen. Dat lijkt me de beste oplossing.
Okee, ik vermoed wel dat lucy zal reageren met 1 en al dédain over de plaats op Fok!, GC. Hij ziet POL wrs als centrum van Fok!, maar daar moet-ie dan maar mee leren leven. Hij achtervolgt ons immers ook even zo vrolijk naar F&F, ONZ en SEX (zelfs). Iig als hij vanavond die recap-topic niet geopend heeft dan start ik hem met vriendelijke uitnodiging aldaar wel. Thx. .
I´m back.
pi_27214490
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:46 schreef lucida het volgende:

[..]

Waar maak jij je dan nog druk over? Overigens denk ik dat SK zelf wel kan inschatten op welke manier hij topics moet redigeren. Daar heeft hij echt niet de schijnheilige verontwaardiging van jou voor nodig.

alhoewel???
Pardon???

Duveltje uit het doosje hè. Kijk, ik ga niet met jou in discussie hier, daar dient POL-fb niet voor, POL-SC ook niet, maar graag zie ik wel even uitgelegd waarom jij en je maatje gebruikmaakten van die klonenparade van jullie en dat vooral dan icm jullie nogal paranoïde opstelling tav linkse werkelijkheidsinkleuring als laatste ressentiment waarop jullie wereldbeeld steunt. Dus je hebt SK nu gehoord. Een apart topic graag, in GC. Zet je schouders er eens onder en kom niet met voorafjes en gerecyclede kliekjes aub.
I´m back.
pi_27215438
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Pardon???

Duveltje uit het doosje hè. Kijk, ik ga niet met jou in discussie hier, daar dient POL-fb niet voor, POL-SC ook niet, maar graag zie ik wel even uitgelegd waarom jij en je maatje gebruikmaakten van die klonenparade van jullie en dat vooral dan icm jullie nogal paranoïde opstelling tav linkse werkelijkheidsinkleuring als laatste ressentiment waarop jullie wereldbeeld steunt. Dus je hebt SK nu gehoord. Een apart topic graag, in GC. Zet je schouders er eens onder en kom niet met voorafjes en gerecyclede kliekjes aub.
Dat verhaal van die klonenparade begint zo langzamerhand niet eens meer scheuren maar zelfs canyons te vertonen. De door jou aangehaalde topics zijn om te beginnen al oud, van juli 2004, en daarbij tref ik daar maar zeer sporadisch kloontjes aan, waarvan de meesten dan nog voor jouw rekening komen.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_27215726
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 14:30 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Dat verhaal van die klonenparade begint zo langzamerhand niet eens meer scheuren maar zelfs canyons te vertonen. De door jou aangehaalde topics zijn om te beginnen al oud, van juli 2004, en daarbij tref ik daar maar zeer sporadisch kloontjes aan, waarvan de meesten dan nog voor jouw rekening komen.
Discussieer jij maar gezellig mee in lucy's recap-topiqueje, die weldra het levenlicht ziet (naar men mag hopen en niet verwachten). Lullige is dat ik niet gebruik maakte van kloontjes, er wel van werd beschuldigd uiteraard, wrs onder het mom van zo de waard is, zo vertrouwt hij zijn... Zoals je inmiddels hebt kunnen lezen bij monde van SK en SZ zijn ons 9 toch redelijk bekende users, kloontjes van S&L dus, ontvallen. Zelfs ons aller Sater hoort daar wrs bij, zo begreep ik vanmorgen. Kloontjes die zij gebruikten om elkaar een veer in het poepgat te duwen, topics omhoog te schoppen of aan te bevelen, "good cop, bad cop" mee te spelen, zelfs in twee instanties om aan te geven dat opa wrs bij de SS zat, sterilisatie om cultuurvermenging te voorkomen te verdedigen dan wel te propageren en zelfs elkaar lekker op te geilen (Omara en Lucy). Dit begon ongeveer vanaf de tijd die jij noemt en heeft zich voortgezet tot beide heren hun ban eind april jl... Ondertussen hebben ze, uitgedaagd in de gemanipuleerde werkelijkheidstopic, nimmer kunnen aantonen dat het fundament waarop hun paranoïde wereldbeeld is gebaseerd houdbaar is en dus praten ze al die tijd po-ep. Ook nu nog kun je kloontjes ontwaren btw, gisteravond nog bijv., wat mij betreft doet Sjun de Martelaere dus gewoon mee mbv kloon in dat recap-topicje... Ehm kopje koffie??? .
I´m back.
pi_27216010
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 14:30 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Als SK het me toe laat nog even dit.
Daarbij laat je steeds duidelijker zien wat een bijziende ideologische mol je bent waar het je vrindjes aangaat. Als Wilders-angehörige zogenaamd heroïsch ten strijde tegen de hypocrisie van de gevestigde orde en mn van de (s)linkse kerk, maar als werkelijk een dijk van een schwalbe van je ideologische makkertjes aan het licht komt dan verkies jij het om stommetje te spelen. Hoe authentiek of rechtschapen komt je gedachtegoed over denk je???

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 21-05-2005 15:15:33 ]
I´m back.
pi_27216321
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 14:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als SK het me toe laat nog even dit.
Daarbij laat je steeds duidelijker zin wat een bijziende ideologische mol je bent waar het je ideologische vrindjes aangaat. Als Wilders-angehörige zogenaamd heroïsch ten strijde tegen de hypocrisie van de gevestigde orde en mn van de (s)linkse kerk, maar als werkelijk een dijk van een schwalbe door je ideologische vrindjes aan het licht komt dan verkies jij het om stommetje te spelen. Hoe authentiek en rechtschapen komt je gedachtegoed over denk je???
Wat een theorie weer
Ik stem Wilders. U ook?
  zaterdag 21 mei 2005 @ 15:25:12 #142
85889 lucida
équilibre
pi_27216862
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 15:04 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Wat een theorie weer
Inderdaad hij verzint het waar je bij staat. En de "bronnen" die hij noemt zijn al even fictief als de vele 'holbewoners'topics door hem en Stali in scene gezet.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27216990
Maar ehh, lucida, kom jij volgende week bij mij onder het bureau, of ik bij jou? Ik ben eerlijk gezegd een beetje de tel kwijt geraakt. [Dit is om Ryan3 op het verkeerde been te zetten natuurlijk]
Ik stem Wilders. U ook?
  zaterdag 21 mei 2005 @ 15:38:46 #144
85889 lucida
équilibre
pi_27217227
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 15:29 schreef speedfreak1 het volgende:
Maar ehh, lucida, kom jij volgende week bij mij onder het bureau, of ik bij jou? Ik ben eerlijk gezegd een beetje de tel kwijt geraakt. [Dit is om Ryan3 op het verkeerde been te zetten natuurlijk]
Ach een uitkering minder maakt het verschil ook niet meer. Dus stel ik voor eerst onder mijn bureau. Ryan3 kan dan altijd nog onder jouw bureau met de billen bloot. Een 'recap-topic' komt er alleen als door alle partijen absolute eerlijkheid wordt betracht. Zolang Ryan3 zo obsessief achter elke digitale entiteit een kloon veronderstelt is hij, so to say, de vertragende en verwarrende factor achter het ophelderingsproces van fictie naar feiten.

[ Bericht 11% gewijzigd door lucida op 21-05-2005 15:46:41 ]
het is zoals het is
non-conforming link
  zaterdag 21 mei 2005 @ 15:58:59 #145
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_27217705
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 14:41 schreef Ryan3 het volgende:
Discussieer jij maar gezellig mee in lucy's recap-topiqueje, die weldra het levenlicht ziet (naar men mag hopen en niet verwachten). Lullige is dat ik niet gebruik maakte van kloontjes, er wel van werd beschuldigd uiteraard, wrs onder het mom van zo de waard is, zo vertrouwt hij zijn... Zoals je inmiddels hebt kunnen lezen bij monde van SK en SZ zijn ons 9 toch redelijk bekende users, kloontjes van S&L dus, ontvallen. Zelfs ons aller Sater hoort daar wrs bij, zo begreep ik vanmorgen. Kloontjes die zij gebruikten om elkaar een veer in het poepgat te duwen, topics omhoog te schoppen of aan te bevelen, "good cop, bad cop" mee te spelen, zelfs in twee instanties om aan te geven dat opa wrs bij de SS zat, sterilisatie om cultuurvermenging te voorkomen te verdedigen dan wel te propageren en zelfs elkaar lekker op te geilen (Omara en Lucy). Dit begon ongeveer vanaf de tijd die jij noemt en heeft zich voortgezet tot beide heren hun ban eind april jl... Ondertussen hebben ze, uitgedaagd in de gemanipuleerde werkelijkheidstopic, nimmer kunnen aantonen dat het fundament waarop hun paranoïde wereldbeeld is gebaseerd houdbaar is en dus praten ze al die tijd po-ep. Ook nu nog kun je kloontjes ontwaren btw, gisteravond nog bijv., wat mij betreft doet Sjun de Martelaere dus gewoon mee mbv kloon in dat recap-topicje... Ehm kopje koffie??? .
Dat jij het taalgebruik van bijvoorbeeld ABBA niet meteen doorzag zegt natuurlijk ook wat over jou... De frustratie zit diep, heel diep. Jouw eigen haperende kloonalert maakt anderen echt niet tot psychopaten (jouw woord).
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_27221532
Met verbijstering heb ik vernomen dat Sater geband is. Die informatie heeft mij bereikt via een post van Lucida, maar een bevestiging hiervan via de banmeldtopic ontbreekt.
Klopt Lucida´s bewering? En zo ja, waarom is dat niet gepubliceerd in de banmeldtopic?

Het was mij reeds opgevallen dat Sater na 28 april niet meer gepost had. In haar immer positief critische beschouwingen kwam nooit een onvertogen woord voor. De mogelijkheid van een opgelegde ban was dan ook niet bij mij opgekomen. Ik had als enige plausibele verklaring dat Sater zichzelf vrijwillig geband had uit solidariteit met de andere bannelingen en als stil protest tegen de wijze waarop dit gebeurd is.

Voor zover mij bekend was Sater de enige actieve poster die WO2 ook aan den lijve heeft ondervonden. Dit en vele andere levenservaringen maakten haar en haar opinie volstrekt uniek binnen de Fok!gemeenschap. Door zo'n innemende persoonlijkheid monddood te maken heeft Fok! haar reputatie van pluriform platform ernstig beschadigd.

Ik verzoek de verantwoordelijken hun misstap te herstellen door Sater te rehabiliteren.
pi_27221864
Verhoeven wil debat over evolutietheorie

Misschien zou de naam van de minister in de TT even gecorrigeerd kunnen worden?
  zaterdag 21 mei 2005 @ 18:50:31 #148
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27222499
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 18:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Van der Hoeven wil debat over evolutietheorie

Misschien zou de naam van de minister in de TT even gecorrigeerd kunnen worden?

Ik dácht al!
  zaterdag 21 mei 2005 @ 18:54:11 #149
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27222590
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 18:20 schreef Gajus het volgende:
Met verbijstering heb ik vernomen dat Sater geband is. Die informatie heeft mij bereikt via een post van Lucida, maar een bevestiging hiervan via de banmeldtopic ontbreekt.
Klopt Lucida´s bewering? En zo ja, waarom is dat niet gepubliceerd in de banmeldtopic?

Het was mij reeds opgevallen dat Sater na 28 april niet meer gepost had. In haar immer positief critische beschouwingen kwam nooit een onvertogen woord voor. De mogelijkheid van een opgelegde ban was dan ook niet bij mij opgekomen. Ik had als enige plausibele verklaring dat Sater zichzelf vrijwillig geband had uit solidariteit met de andere bannelingen en als stil protest tegen de wijze waarop dit gebeurd is.

Voor zover mij bekend was Sater de enige actieve poster die WO2 ook aan den lijve heeft ondervonden. Dit en vele andere levenservaringen maakten haar en haar opinie volstrekt uniek binnen de Fok!gemeenschap. Door zo'n innemende persoonlijkheid monddood te maken heeft Fok! haar reputatie van pluriform platform ernstig beschadigd.

Ik verzoek de verantwoordelijken hun misstap te herstellen door Sater te rehabiliteren.
Sater is inderdaad geband, omdat er gedacht werd dat lucida onder haar account was gaan posten tijdens zijn ban. De reden dat het niet gemeld is, is omdat bij veelkloners meestal niet wordt gedaan.

Ik neem deze boodschap even mee naar achteren.
pi_27223184
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 18:54 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Sater is inderdaad geband, omdat er gedacht werd dat lucida onder haar account was gaan posten tijdens zijn ban. De reden dat het niet gemeld is, is omdat bij veelkloners meestal niet wordt gedaan.

Ik neem deze boodschap even mee naar achteren.
Nog een scheur in de kloontheorie................
Ik stem Wilders. U ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')