quote:Om een onoverzichtelijke wildgroei van topics te beperken, graag verder in: [EU] Waarom NEE? deel 2

Dat past heel goed in een al lopend topic. Mocht het topic dat door mij gegeven is niet goed genoeg zijn, dan heb je ook de keuze uit bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:18 schreef Tikorev het volgende:
Mag [EU] Toespraak Chirac en het Franse belang weer open?
Dit topic gaat helemaal niet om of je voor of tegen moet stemmen. Het gaat om de manier waarop campagne gevoerd wordt.

Vind van niet, Chirac is vanavond voor het laatst op tv geweest om de Ja-stemmers te overtuigen. Het gaat om buitenlandse politiek, niet wat wij er van vindenquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat past heel goed in een al lopend topic. Mocht het topic dat door mij gegeven is niet goed genoeg zijn, dan heb je ook de keuze uit bijvoorbeeld:
[EU] Paniekvoetbal 2: Kabinet schiet in eigen doel
[EU] Wel geheim plan-B bij Frans 'nee'

]http://forum.fok.nl/topic/704670[/quote][/url]quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat past heel goed in een al lopend topic. Mocht het topic dat door mij gegeven is niet goed genoeg zijn, dan heb je ook de keuze uit bijvoorbeeld:
[url=http://forum.fok.nl/topic/704670

Ben ik het eens meequote:Op donderdag 26 mei 2005 23:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Vind van niet, Chirac is vanavond voor het laatst op tv geweest om de Ja-stemmers te overtuigen. Het gaat om buitenlandse politiek, niet wat wij er van vinden

Dit slaat nergens op. Mijn topic pastte daar helemaal niet goed in. In tegenstelling tot alle discussies die daarna geopend zijn en wel open blijven...quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[EU] Wel geheim plan-B bij Frans 'nee'

Ik zal ook daar even in snoeien. Bedankt voor het melden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:25 schreef Tikorev het volgende:
In tegenstelling tot alle discussies die daarna geopend zijn en wel open blijven...
[EU] Het Referendum Vragen en info topic
[EU] Operatie Barbarosso
[EU]Financieel veto van Nederland
[EU] Waarheden over de grondwet.

Je kan ook gewoon eens antwoord geven op de vraag...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:35 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zal ook daar even in snoeien. Bedankt voor het melden.

Tijd voor een staatsgreep in Belgiëquote:Dit past goed in het topci van BHFH.

Je kan al terecht in: [EU] Het Referendum Vragen en info topicquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:09 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi, mag ik een grondwet topic voor dummies openen? Ik ben dan zelf de dummie zeg maar want ik heb me daar toch een lijst vragen en ik snap er allemaal net niks van. Anderen die er ook geen ruk van snappen kunnen deze dan ook in dat topic stellen en de rest probeert natuurlijk antwoord te geven.

Ik denk dat het handiger is om je reactie gewoon te copy-pasten in het topic van BHFH. Mergen vergt wat meer tijd door de bureaucratische molen hier.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:10 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Tijd voor een staatsgreep in België
Misschien kun je ze samenvoegen? Het was er overigens min of meer een reactie op, dus is samenvoegen onder een nieuwe titel, zoiets als "revolte in de lage landen", wellicht een idee.

Nou staan er weliswaar niet veel reacties onder, maar die ben je dan wel meteen kwijt. Overigens reeds gedaan............... Wordt tijd dat die beureaucratie wordt verminderd.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik denk dat het handiger is om je reactie gewoon te copy-pasten in het topic van BHFH. Mergen vergt wat meer tijd door de bureaucratische molen hier.

Die had ik gezien maar:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:13 schreef Sidekick het volgende:
Je kan al terecht in: [EU] Het Referendum Vragen en info topic
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:06 schreef the_disheaver het volgende:
Alleen bedoeld voor vragen en info, en dus geen discussie!.
Wat voor vragen? Hoe moet je stemmen, wat kun je stemmen, wanneer hebben andere landen een referendum enzovoort.
Dit is dus wel een hele andere insteek. Mijn vragen gaan deels zeker over inhoud. Voorbeelden:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:54 schreef the_disheaver het volgende:
Natuurlijk interessant, maar graag geen posts over de inhoud (en gevolgen) van de grondwet, maar enkel over het referendum, en het circus eromheen.

Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Die had ik gezien maar:
[..]
[..]
Dit is dus wel een hele andere insteek. Mijn vragen gaan deels zeker over inhoud. Voorbeelden:
Waarom is het een all-or-nothing pakket?
Wat is het worst case-scenario? Etc.
De vragen worden natuurlijk wel toegelicht zodat ze helder zijn.

De poll-tag is in de titel gezet.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:04 schreef D.Rose het volgende:
[EU][POLL] Europese grondwet. Wat stem jij?
zet dan ook ff [POLL] in de TT erbij
had gezocht maar kon m niet vonden

Inderdaad een totaal onnodig slotje. Je moderatie is weer eens van FUBAR-kwaliteit sidekick.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:31 schreef chairman.fx het volgende:
Waarom is mijn topic gesloten, geen argumentatie. Ik ga in hoger beroep.
[EU] Bezinning

Ik bezweek onder de druk van de Joodse Lobby.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:31 schreef chairman.fx het volgende:
Waarom is mijn topic gesloten, geen argumentatie. Ik ga in hoger beroep.
[EU] Bezinning

gelukkig maarquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik bezweek onder de druk van de Joodse Lobby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |