abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27395843
N.a.v. het topic van Sizzler wel een heel open deur, Waarheden over de grondwet?
Kan zelf niets vinden maar wellicht dat iemand mij daarbij zou kunnen helpen?
Alvast bedankt!
pi_27395888
"Het was kommer en kwel in Nederland zonder de grondwet"

Oh nee.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 04:29:35 #3
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_27395893
Pim, Theo, Johannes P, Sylvia, Claus, Juliana, Rianier, Gerrie, Herman, Albert, Frederique, Anton en Annet hadden het zo gewild
  vrijdag 27 mei 2005 @ 04:30:47 #4
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27395894
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 04:09 schreef Braamhaar het volgende:
N.a.v. het topic van Sizzler wel een heel open deur, Waarheden over de grondwet?
Kan zelf niets vinden maar wellicht dat iemand mij daarbij zou kunnen helpen?
Alvast bedankt!
mooi topic. ik wacht ook af. puntsgewijs alle voordelen en alle nadelen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_27395897
Bij weinig tot geen animo (waarheden dus) kan dit Topic gerust gesloten worden.
pi_27395903
Jezus fuck, er zijn een miljoen topics waarin hevige discussie zijn over de voor- en nadelen. Lees de grondwet zelf maar als je de waarheid wilt.
pi_27395907
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 04:37 schreef boyv het volgende:
Jezus fuck, er zijn een miljoen topics waarin hevige discussie zijn over de voor- en nadelen. Lees de grondwet zelf maar als je de waarheid wilt.
Neuk je zus, zal ik er nog ééntje aanmaken dan, speciaal voor jou?
pi_27395909
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 04:38 schreef Braamhaar het volgende:

[..]

Neuk je zus, zal ik er nog ééntje aanmaken dan, speciaal voor jou?
Ik heb geen zus, en ga jij maar lekker topics maken hoor
  vrijdag 27 mei 2005 @ 04:41:12 #9
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27395912
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 04:37 schreef boyv het volgende:
wat is er mis met puntsgewijs eu standpunten? iedereen praat maar na hier, zonder te weten wat het écht is. de oppostitie roept, maar zegt niks. en de regering steekt ook geen geld in simpele bewoordingen die puntsgewijs aangeven waar het nou echt om gaat.
pi_27395923
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 04:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat is er mis met puntsgewijs eu standpunten? iedereen praat maar na hier, zonder te weten wat het écht is.
Dan zou men zich er eens in moeten verdiepen. Veel mensen stemmen nu bijvoorbeeld al "NEE" terwijl ze ook maar gehoord hebben dat dat het beste is. Er is niks mis met tegen stemmen, je hebt immers het kiesrecht, maar beargumenteer het dan ook eens. En voor- en tegenargumenten in een simpel rijtje zetten gaat niet zomaar, bij elk punt zullen dan tientallen dingen op aan te merken zijn en dan krijg je uiteindelijk toch weer een discussietopic waar er al zoveel van zijn wat betreft dit onderwerp.
pi_27395935
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 04:44 schreef boyv het volgende:

[..]

En voor- en tegenargumenten in een simpel rijtje zetten gaat niet zomaar, bij elk punt zullen dan tientallen dingen op aan te merken zijn en dan krijg je uiteindelijk toch weer een discussietopic waar er al zoveel van zijn wat betreft dit onderwerp.
Je hebt helemaal gelijk!
Zaait alleen maar verwarring, iets wat onze fijne regering vooral niet wil toch?
  vrijdag 27 mei 2005 @ 04:48:53 #12
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27395937
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 04:47 schreef Braamhaar het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk!
Zaait alleen maar verwarring, iets wat onze fijne regering vooral niet wil toch?
niet allen de regering, de oppositie doet het ook helemaal slecht. beetje lopen roepen werkt niet meer.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 04:50:35 #13
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27395941
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 04:44 schreef boyv het volgende:

[..]

Dan zou men zich er eens in moeten verdiepen. Veel mensen stemmen nu bijvoorbeeld al "NEE" terwijl ze ook maar gehoord hebben dat dat het beste is. Er is niks mis met tegen stemmen, je hebt immers het kiesrecht, maar beargumenteer het dan ook eens. En voor- en tegenargumenten in een simpel rijtje zetten gaat niet zomaar, bij elk punt zullen dan tientallen dingen op aan te merken zijn en dan krijg je uiteindelijk toch weer een discussietopic waar er al zoveel van zijn wat betreft dit onderwerp.
dit geldt net zo keihard voor de oppositie die net zoveel geld krijgt om het duidelijk te maken. als kok ineens roept dat het "ja" moet zijn werkt averechts. laat ze maar eens komen met hun verhaal.
pi_27395943
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 04:47 schreef Braamhaar het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk!
Het zaait misschien verwarring bij jou. Bij mij niet. Bij elk punt (of het nou voor of tegen is) vallen er meerdere dingen op aan te merken; Het hangt er gewoon vanaf hoe belangerijk je zoiets vindt om het een voor- of tegenargument te vinden.

Bovendien, wie bepaalt wat goed en wat slecht is? Dat is iets persoonlijks.

Er zijn overigens genoeg folders waarin dit te vinden is.
pi_27395945
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 04:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dit geldt net zo keihard voor de oppositie die net zoveel geld krijgt om het duidelijk te maken. als kok ineens roept dat het "ja" moet zijn werkt averechts. laat ze maar eens komen met hun verhaal.
Eens
  vrijdag 27 mei 2005 @ 04:51:55 #16
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27395946
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 04:51 schreef boyv het volgende:

[..]

Het zaait misschien verwarring bij jou. Bij mij niet. Bij elk punt (of het nou voor of tegen is) vallen er meerdere dingen op aan te merken; Het hangt er gewoon vanaf hoe belangerijk je zoiets vindt om het een voor- of tegenargument te vinden.

Bovendien, wie bepaalt wat goed en wat slecht is? Dat is iets persoonlijks.

Er zijn overigens genoeg folders waarin dit te vinden is.
dat laatste is gewoon niet waar.
pi_27395949
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 04:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik kwam op m'n werk ( ) anders een stapel folders tegen waarin de 'belangerijkste' punten in stonden verwerkt. Ik zal zaterdag eens kijken of ze er nog liggen.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 04:54:49 #18
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27395953
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 04:52 schreef boyv het volgende:

[..]

Ik kwam op m'n werk ( ) anders een stapel folders tegen waarin de 'belangerijkste' punten in stonden verwerkt. Ik zal zaterdag eens kijken of ze er nog liggen.
ik heb die folders ook. maar eigenlijk is het bs wat ze zeggen. ik ken de afzender ook niet en dat maakt het minder. gewoon een onafhankelijk topic zal wel goed zijn op fok.
pi_27395954
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 04:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Evenals den europese grondwet...
  vrijdag 27 mei 2005 @ 04:56:48 #20
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27395960
ik heb het gevoel dat de stem die we straks op 1 juni gaan uitbrengen helemaal niet duidelijk is. en voor de meesten een soort wraak is omdat onze geld ineens met 50% omlaag is gegaan
pi_27395963
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 04:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik heb die folders ook. maar eigenlijk is het bs wat ze zeggen. ik ken de afzender ook niet en dat maakt het minder. gewoon een onafhankelijk topic zal wel goed zijn op fok.
Ah oke. Naja ,bij nader inzien is een lijst met de punten die de grondwet vertegenwoordigd een best goed idee, mits er geen goed/fout discussies komen die de boel verwarren en het topic verneuken.

pi_27395964
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 04:56 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb het gevoel dat de stem die we straks op 1 juni gaan uitbrengen helemaal niet duidelijk is.
De manier hoe men geïnformeerd werd/word is inderdaad erg matig, erg slecht zelfs.

pi_27395967
Ik zal rond de middag, als ik er nog ben, wel even kijken of het lukt om zo'n lijst met punten te maken.

vrijdag 27 mei 2005 @ 05:00:09 #24
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27395968
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 04:57 schreef boyv het volgende:

[..]

Ah oke. Naja ,bij nader inzien is een lijst met de punten die de grondwet vertegenwoordigd een best goed idee, mits er geen goed/fout discussies komen die de boel verwarren en het topic verneuken.

[afbeelding]
geen waarde oordelen, gewoon standpunten. en daarnaast mag er best discussie ontstaan.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 05:01:10 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27395973
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 04:59 schreef boyv het volgende:
Ik zal rond de middag, als ik er nog ben, wel even kijken of het lukt om zo'n lijst met punten te maken.

[afbeelding]
daar zou je mij, en ik denk nog wel wat fokkers heel erg veel plezier mee doen. 1 juni is snel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')