Nee hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:24 schreef knox_ het volgende:
Maar je houd dus niet zo van linkse schooiers met lang haar jitzzze
hallo hallo halloquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:25 schreef IJlien het volgende:
Hello
vanaf thuis wens ik jullie een fijn paar stageuurtjes
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:25 schreef jitzzzze het volgende:
daar kan ik het over het algemeen wel goed mee vinden
Uurtjes ??? mag het ook minuutjes zijn ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:25 schreef IJlien het volgende:
Hello
Hallo hallo halloquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:25 schreef IJlien het volgende:
Hello
tis werkelijk waar een schandequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:24 schreef Blinker het volgende:
Ik ben alweer thuis beetje de nep-stagiar aan het uithangen!
Ff lief mun baas aangekeken
Good for you!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Uurtjes ??? mag het ook minuutjes zijn ?![]()
Laterquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:26 schreef knox_ het volgende:
Mensen, ik moet helaas van het mooie weer en 3 dagen weekend gaan genieten![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:26 schreef knox_ het volgende:
Oh god, is er weer eens een nieuwe vrouwelijke stagiair??...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:26 schreef DaYwALKuR het volgende:
Is Isabeau weer weg?
isabeau loopt hier al een tijdje rondquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh god, is er weer eens een nieuwe vrouwelijke stagiair??...
Heb je dr al uitgenodigd voor maandagmorgen?
Zo nieuw is ze niet, maar heel weinig aanwezig hierquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ze moet veel werken en Goddess komt alquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ah vandaarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo nieuw is ze niet, maar heel weinig aanwezig hier![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:26 schreef knox_ het volgende:
Goddess? Die was daar toch faliekant tegen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:29 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ze moet veel werken en Goddess komt al
Charisma hequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:30 schreef IJlien het volgende:
[..]
Goddess? Die was daar toch faliekant tegen?
Dan heb je wel grote indruk gemaakt daglopertje!
Ja, nu je het zegt. Daywalker heeft inderdaad z'n best gedaan vanmiddagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:30 schreef IJlien het volgende:
[..]
Goddess? Die was daar toch faliekant tegen?
Dan heb je wel grote indruk gemaakt daglopertje!
woehoequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:31 schreef ijsmeis het volgende:
Aj em bek.
Welkom Backquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:31 schreef ijsmeis het volgende:
Aj em bek.
veel gepost hequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt. Daywalker heeft inderdaad z'n best gedaan vanmiddag
Is dat je vriend?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:32 schreef IJlien het volgende:
[..]
You're a great ball of charisma!
iemand Keizer Kuzco gezien?
Nee, niet gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:32 schreef IJlien het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHHAHAAHHA!!!quote:
IJlien, ik zat net ff in je postgeschiedenis te kijken, maar je weet dat er op dit forum ook nog andere topics bestaan behalve de stagiaire reeks he ?quote:
wat heb je 't toch slecht, nu ookal blind erbijquote:
en ik, en ik??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:34 schreef IJlien het volgende:
[..]
Jij vertelt alleen maar de hele tijd dat je in Engeland zit..![]()
Ja, hij wilt het weten hequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:34 schreef IJlien het volgende:
[..]
I know..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
IJlien, ik zat net ff in je postgeschiedenis te kijken, maar je weet dat er op dit forum ook nog andere topics bestaan behalve de stagiaire reeks he ?![]()
Kun je morgen bekijken bij de dagreeksquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:34 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nee, is maar een bijzaak. Hoe kan ik zien hoeveel posts ik had vandaag?![]()
Nooooooooooooooooit van gehoordquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:32 schreef IJlien het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:34 schreef IJlien het volgende:
[..]
Morgen fok ik nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kun je morgen bekijken bij de dagreeks
+1 Inkoppertjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kun je morgen bekijken bij de dagreeks
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:34 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nee, is maar een bijzaak. Hoe kan ik zien hoeveel posts ik had vandaag?![]()
quote:
Oke, ik dacht ik meld het je maar ff voor het geval je het niet wist ofzoquote:
dinsdag mag je ook nog kijken hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:36 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Morgen fok ik nietkan iemand dit ff onthouden
?
Dinsdag kun je het ook nog wel terugzoeken hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:36 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Morgen fok ik nietkan iemand dit ff onthouden
?
Huddersfield town welke league spelen die, en Hull City is een voetbalclubje ook daarzo he?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:36 schreef Blinker het volgende:
Wat willen jullie weten over Engeland en mij![]()
Mooiquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dinsdag kun je het ook nog wel terugzoeken hoor
sec div uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:37 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Huddersfield town welke league spelen die, en Hull City is een voetbalclubje ook daarzo he?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:39 schreef Hazukisan het volgende:
[..]
EY, nichtloper. Kom je nog een keer buiten?Krijg het koud!
hoi hoi hoi hoi! joepiejee!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:36 schreef Fisher het volgende:
[..]hahahahaha
en in 't bezit van een rijbewijs
dean gorre volgens mij ook jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Speelde Dean daarzo of welke NL-er??
Traandruppie?Ik vind het best, zolang het maar binnen twintig minuten is.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:40 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]zelf verzonnen? ik stuur Tear wel op je af, die kan jou wel aan
![]()
Ik zoek eens!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dean gorre volgens mij ook ja
en miss peter hoekstra
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:40 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]zelf verzonnen? ik stuur Tear wel op je af, die kan jou wel aan
![]()
Maar als ik je fotoboek bekijk zie je er sterk uitquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
Ga jij lekker je eigen ruzies uitvechten
psssst heeft de zus van Charlotte dikke tieten?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:41 schreef Hazukisan het volgende:
[..]
Traandruppie?Ik vind het best, zolang het maar binnen twintig minuten is.
jij ook een prettig weekeinde!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:43 schreef IJlien het volgende:
Nou daaaag iedereen geniet van je weekend en tot dinsdag!
Nu wordt er in ene de hele tijd teruggekrabbelt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
Ga jij lekker je eigen ruzies uitvechten
Fijn weekend, en tot dinsdagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:43 schreef IJlien het volgende:
Nou daaaag iedereen geniet van je weekend en tot dinsdag!
mazzelquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik ga weekend houden mensen, dinsdag ben ik ook nog vrij
Dus tot woensdag
nepstagiairquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dus tot woensdag
zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:44 schreef Hazukisan het volgende:
[..]
Nu wordt er in ene de hele tijd teruggekrabbelt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dus tot woensdag
Je bent pas stagiair als je me antwoord kan gevnequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:46 schreef Hazukisan het volgende:
[..]
Och, we zijn allemaal kansloze stagairs. Why can't we all just get along!!!??![]()
Ohja, dat is natuurlijk wel belangrijk... Ehm, ff kijkuh. Nee, valt eigenlijk best tegen. Maar voor de rest: Not bad at allquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:44 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
psssst heeft de zus van Charlotte dikke tieten?
fotoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:48 schreef Hazukisan het volgende:
[..]
Ohja, dat is natuurlijk wel belangrijk... Ehm, ff kijkuh. Nee, valt eigenlijk best tegen. Maar voor de rest: Not bad at all
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:49 schreef snellejelle het volgende:
Ik bent er ook vandoor, want dit is mijn laatste postnummer 4000
![]()
![]()
Heb ikniequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:49 schreef snellejelle het volgende:
Ik bent er ook vandoor, want dit is mijn laatste postnummer 4000
![]()
![]()
[..]
foto![]()
Teleurgesteld?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Je bent pas stagiair als je me antwoord kan gevne
Prima... Vrouwen zijn over het algemeen wel op de hoogte van het primitieve brein van een man. Zie je later!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:54 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zal het tegen charlotte zeggen, ik ga nu ook mzzl
![]()
laterquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:54 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zal het tegen charlotte zeggen, ik ga nu ook mzzl
![]()
Nee deze ziet er echt stukke beter uit hoor !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:31 schreef Ballicious het volgende:
Haloe, hele dag vrij geweest. Kwam er achter dat ik nog ff mijn usericon ging veranderen. Bij deze. Tot dinsdag... En voor diegene die er op dinsdag als eerste is. Goedemorgen!!!!!!!!
idd net zo kansloosquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee deze ziet er echt stukke beter uit hoor !!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik las mijn naam.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:01 schreef bubba_boer het volgende:
Die TrenTs is maar een irritant mannetje![]()
![]()
Die reactie, dat was een snell, Jelle.quote:
Vind jij dat?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:09 schreef bubba_boer het volgende:
[..]
en dat je een irritant mannetje bent.
Fuck.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:13 schreef bubba_boer het volgende:
[..]
Ja![]()
Die kutopmerkingen van je in het vorige topic
Ik vond ze wel geinigquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:13 schreef bubba_boer het volgende:
[..]
Ja![]()
Die kutopmerkingen van je in het vorige topic
Je had bijna mijn interesse.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:14 schreef bubba_boer het volgende:
[..]
Geinige kutopmerkingen dan, whatever
Wat gebeurde er?
Bekeken vanuit jouw oogpunt zou ik dat magische moment dat iemand zich bijna wat van je aantrok maar goed koesteren.quote:
Ach, trek het je niet aan jongen, het geeft niets!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:18 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Bekeken vanuit jouw oogpunt zou ik dat magische moment dat iemand zich bijna wat van je aantrok maar goed koesteren.
Nudistquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:19 schreef bubba_boer het volgende:
[..]
Ach, trek het je niet aan jongen, het geeft niets!
De Stagiairs #63quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:19 schreef Blinker het volgende:
Link van de opmerking svp?
TrenTs zei dat ik het maar moest koesteren dat er bijna iemand wat van mij aantrok. Betekent dus dat ik wel wat aanheb, anders kan niemand wat van mij aantrekkenquote:
Ik vind dat ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:22 schreef Blinker het volgende:
Oh dat ja. Vond em een beetje flauw
En niet lief!
Er valt niks van jou aan te trekken. Oftewel: Nudist.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:21 schreef bubba_boer het volgende:
[..]
TrenTs zei dat ik het maar moest koesteren dat er bijna iemand wat van mij aantrok. Betekent dus dat ik wel wat aanheb, anders kan niemand wat van mij aantrekken
Oftewel: hij is de nudist
Oh ik dacht dat je het over die onsmakelijke hangtieten had.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:21 schreef bubba_boer het volgende:
[..]
De Stagiairs #63
Je moeder op zijn rug
Ach, je kunt aan goddess haar tieten dus wel mooi hangen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:46 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het over die onsmakelijke hangtieten had.
They were next on my listquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:46 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het over die onsmakelijke hangtieten had.
Ik hoop ook dat ze 'next' op haar 'list' zijn om er wat aan te laten doen.quote:
Het is ook echt een persoonlijke opmerking enzo hè.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:10 schreef Blinker het volgende:
Ik vind beetje min als je iemands pa of ma staat te beledigen
Gewoon niet doen, klaarquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is ook echt een persoonlijke opmerking enzo hè.
Ik was na een tijdje met die moeder wel klaar ja.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:54 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik was na een tijdje met die moeder wel klaar ja.
Jij blijkbaar ook.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:22 schreef Teardrop-nl het volgende:zitten ze niet op stage lopen ze nog te posten hierzo
thnxquote:
Whehe Ik behoed me al voor dinsdag. Ik ga me behoorlijk wat zuipen dit weekendquote:
Jow, tot dinsdag R-Alph. En zuip zequote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:34 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Whehe Ik behoed me al voor dinsdag. Ik ga me behoorlijk wat zuipen dit weekend
Fijn weekend en tot disdag Megter
Ik zal aan je denken Isabitch....quote:Op zondag 15 mei 2005 01:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb eens uitgerekend en ik werk deze week 74 uur![]()
En maandag ben ik niet eens vrij
Maar eh zuip ze allemaal![]()
Optredentje in Frankrijk met de muziekquote:Op zondag 15 mei 2005 01:47 schreef Isabeau het volgende:
Waarom gaat je wekker dan?
Thnx, jij werk ze!!quote:Op zondag 15 mei 2005 01:54 schreef Isabeau het volgende:
Ah, vandaar. Nou veel plezier dit weekend!
Weer 's avonds laat deze topic aan het spammenquote:Op zondag 15 mei 2005 23:17 schreef Isabeau het volgende:
En ik lag dus in bed toen dat zonnetje scheen en ben nu weer aan het werk.
Morgen om 9:00 thuis en ik moet alweer met de trein weg om 13:15. Dan om 1:30 's nachts thuis...
* Isabeau hunkert naar zonlicht
Join the club, ik werk ook 12 dagen in een rij helaas.....quote:Op zondag 15 mei 2005 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Wie is jullie? Ik heb 0 dagen vrij gehad hoor sinds vorige week zondag en ik ben 0 dagen vrij t/m aanstaande zaterdag![]()
Nee, is zomaar paar uur optreden en dan weer terug met de bus!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:23 schreef Isabeau het volgende:
Nu al terug? Ik dacht dat je daar het hele weekend wel zou blijven (dus incl. tweede pinksterdag). Hoe ben je eigenlijk gegaan. Auto, trein, vliegtuig?
kut hèquote:Op zondag 15 mei 2005 23:30 schreef Public_NME het volgende:
Join the club, ik werk ook 12 dagen in een rij helaas.....
Vermoeiend hoor. Maar leuk dat je er alweer bent!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:31 schreef Megter het volgende:
Nee, is zomaar paar uur optreden en dan weer terug met de bus!
Af en toe gaan we wel een weekend weg, maar meestal is het maar een dag.
Ja, je wordt er wel behoorlijk gaar van, bijna 6 uur in de bus zitten (3 heen, 3 terug).quote:Op zondag 15 mei 2005 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vermoeiend hoor. Maar leuk dat je er alweer bent!
ja met een hoofdletter K. Ben helemaal gaar nu en moet nog 5 dagen. Maarja ff doorbijten hehquote:
That's the spirit!!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:37 schreef Public_NME het volgende:
[..]
ja met een hoofdletter K. Ben helemaal gaar nu en moet nog 5 dagen. Maarja ff doorbijten heh
Ik wilde al op mijn whiteboard thuis rondjes maken om af te kruizen. Ik baal er zo van en heb echt echt geen zin meer. Snap dus prima hoe je je voelt. Ff doorbijten iddquote:Op zondag 15 mei 2005 23:37 schreef Public_NME het volgende:
Ja met een hoofdletter K. Ben helemaal gaar nu en moet nog 5 dagen. Maarja ff doorbijten heh
quote:Op maandag 16 mei 2005 11:44 schreef Oviedeee het volgende:
Ik zat vanmorgen in de Bolle Jan he, en daar zaten twee skeletten aan de bar. Vroeg het ene skelet, mag ik een colaatje en een dweil alstublieft?
Ik welquote:Op maandag 16 mei 2005 11:47 schreef Houniet het volgende:
je gaat me toch niet vertellen dat je op stage zit he
Nou, jij blijquote:Op maandag 16 mei 2005 11:52 schreef Blinker het volgende:
Nou engelsen doen niet aan Pinksterren blijkbaar
Heb ik ff geluk!
Ja, jij bent stage aan het lopen en ik ben vrij op deze zonnige en mooie lentedagquote:
Whahahahhahaquote:Op maandag 16 mei 2005 11:57 schreef Megter het volgende:
[..]
Ja, jij bent stage aan het lopen en ik ben vrij op deze zonnige en mooie lentedag![]()
Hehe dank je! Maar dan toch wel echt minimaal 10!quote:Op maandag 16 mei 2005 11:58 schreef Megter het volgende:
[..]
Succes nog jongen, ik verwacht wel minimaal 10 volle delen vandaag![]()
Voorlopig laatste post om je op weg te helpen...quote:Op maandag 16 mei 2005 12:00 schreef Blinker het volgende:
[..]
Hehe dank je! Maar dan toch wel echt minimaal 10!![]()
Alle kleine beetjes helpen!quote:Op maandag 16 mei 2005 12:00 schreef Megter het volgende:
[..]
Voorlopig laatste post om je op weg te helpen...
Zeker!quote:Op maandag 16 mei 2005 12:02 schreef Houniet het volgende:
wat een sufferd he
stikjaloersquote:Op maandag 16 mei 2005 12:05 schreef Blinker het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal jaloers!
Ik niet hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 12:05 schreef Blinker het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal jaloers!
Werken?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:07 schreef Blinker het volgende:
Werken is toch het mooiste wat er is?
Weekend is een onnodige hobbel op de weg genaamd carriere!
Ik kan werken in 1 woord samenvatten:quote:Op maandag 16 mei 2005 12:07 schreef Blinker het volgende:
Werken is toch het mooiste wat er is?
Weekend is een onnodige hobbel op de weg genaamd carriere!
Staat link in de OP, slimmiequote:Op maandag 16 mei 2005 12:10 schreef Blinker het volgende:
Heeft iemand de OP voor me?
quote:Op maandag 16 mei 2005 12:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Zal ff de links naar 63 en 64 erbij zetten.
Done, ff kopiëren en plakken en op invoeren klikken als je nieuw deel opent.quote:
Ja, ben er ook bang voor!quote:Op maandag 16 mei 2005 12:13 schreef Oviedeee het volgende:
Nog 3 weken precies dan kan ik mn luizenleventje weer oppakken![]()
![]()
Hoe moet dat?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:13 schreef Megter het volgende:
[..]
Done, ff kopiëren en plakken en op invoeren klikken als je nieuw deel opent.
Hup en weer een!quote:Op maandag 16 mei 2005 12:16 schreef Megter het volgende:
[..]
You really don't know?
of probeer je weer een post los te krijgen
quote:
Nieuw topic maken enzo. Ja, er staat zo'n keigroot button met Nieuw Topic, I knowquote:Op maandag 16 mei 2005 12:19 schreef Blinker het volgende:
Een systeembeheerder die niet weet hoe je moet kopieeren/plakken![]()
Ouwe kanaleveger, waar ben je?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:13 schreef Oviedeee het volgende:
Nog 3 weken precies dan kan ik mn luizenleventje weer oppakken![]()
![]()
Je bent gewoon stomquote:Op maandag 16 mei 2005 12:30 schreef Oviedeee het volgende:
Best wel stom om dit op mn vrije dag te doen
Kun je eindelijk weer Ira uitlatenquote:Op maandag 16 mei 2005 12:32 schreef Blinker het volgende:
Maar ik zie er eigenlijk serieus tegen op dat mijn stage is afgelopen over 4 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |