Nu wordt er in ene de hele tijd teruggekrabbelt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
Ga jij lekker je eigen ruzies uitvechten
Fijn weekend, en tot dinsdagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:43 schreef IJlien het volgende:
Nou daaaag iedereen geniet van je weekend en tot dinsdag!
mazzelquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik ga weekend houden mensen, dinsdag ben ik ook nog vrij
Dus tot woensdag
nepstagiairquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dus tot woensdag
zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:44 schreef Hazukisan het volgende:
[..]
Nu wordt er in ene de hele tijd teruggekrabbelt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dus tot woensdag
Je bent pas stagiair als je me antwoord kan gevnequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:46 schreef Hazukisan het volgende:
[..]
Och, we zijn allemaal kansloze stagairs. Why can't we all just get along!!!??![]()
Ohja, dat is natuurlijk wel belangrijk... Ehm, ff kijkuh. Nee, valt eigenlijk best tegen. Maar voor de rest: Not bad at allquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:44 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
psssst heeft de zus van Charlotte dikke tieten?
fotoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:48 schreef Hazukisan het volgende:
[..]
Ohja, dat is natuurlijk wel belangrijk... Ehm, ff kijkuh. Nee, valt eigenlijk best tegen. Maar voor de rest: Not bad at all
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:49 schreef snellejelle het volgende:
Ik bent er ook vandoor, want dit is mijn laatste postnummer 4000
![]()
![]()
Heb ikniequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:49 schreef snellejelle het volgende:
Ik bent er ook vandoor, want dit is mijn laatste postnummer 4000
![]()
![]()
[..]
foto![]()
Teleurgesteld?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Je bent pas stagiair als je me antwoord kan gevne
Prima... Vrouwen zijn over het algemeen wel op de hoogte van het primitieve brein van een man. Zie je later!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:54 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zal het tegen charlotte zeggen, ik ga nu ook mzzl
![]()
laterquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:54 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zal het tegen charlotte zeggen, ik ga nu ook mzzl
![]()
Nee deze ziet er echt stukke beter uit hoor !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:31 schreef Ballicious het volgende:
Haloe, hele dag vrij geweest. Kwam er achter dat ik nog ff mijn usericon ging veranderen. Bij deze. Tot dinsdag... En voor diegene die er op dinsdag als eerste is. Goedemorgen!!!!!!!!
idd net zo kansloosquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee deze ziet er echt stukke beter uit hoor !!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik las mijn naam.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:01 schreef bubba_boer het volgende:
Die TrenTs is maar een irritant mannetje![]()
![]()
Die reactie, dat was een snell, Jelle.quote:
Vind jij dat?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:09 schreef bubba_boer het volgende:
[..]
en dat je een irritant mannetje bent.
Fuck.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:13 schreef bubba_boer het volgende:
[..]
Ja![]()
Die kutopmerkingen van je in het vorige topic
Ik vond ze wel geinigquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:13 schreef bubba_boer het volgende:
[..]
Ja![]()
Die kutopmerkingen van je in het vorige topic
Je had bijna mijn interesse.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:14 schreef bubba_boer het volgende:
[..]
Geinige kutopmerkingen dan, whatever
Wat gebeurde er?
Bekeken vanuit jouw oogpunt zou ik dat magische moment dat iemand zich bijna wat van je aantrok maar goed koesteren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |