Nu wordt er in ene de hele tijd teruggekrabbelt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
Ga jij lekker je eigen ruzies uitvechten

Fijn weekend, en tot dinsdagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:43 schreef IJlien het volgende:
Nou daaaag iedereen geniet van je weekend en tot dinsdag!

mazzelquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik ga weekend houden mensen, dinsdag ben ik ook nog vrij
Dus tot woensdag

nepstagiairquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dus tot woensdag

zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:44 schreef Hazukisan het volgende:
[..]
Nu wordt er in ene de hele tijd teruggekrabbelt.

quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dus tot woensdag

Je bent pas stagiair als je me antwoord kan gevnequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:46 schreef Hazukisan het volgende:
[..]
Och, we zijn allemaal kansloze stagairs. Why can't we all just get along!!!??![]()

Ohja, dat is natuurlijk wel belangrijk... Ehm, ff kijkuh. Nee, valt eigenlijk best tegen. Maar voor de rest: Not bad at allquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:44 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
psssst heeft de zus van Charlotte dikke tieten?

fotoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:48 schreef Hazukisan het volgende:
[..]
Ohja, dat is natuurlijk wel belangrijk... Ehm, ff kijkuh. Nee, valt eigenlijk best tegen. Maar voor de rest: Not bad at all

Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:49 schreef snellejelle het volgende:
Ik bent er ook vandoor, want dit is mijn laatste postnummer 4000
![]()
![]()

Heb ikniequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:49 schreef snellejelle het volgende:
Ik bent er ook vandoor, want dit is mijn laatste postnummer 4000
![]()
![]()
[..]
foto![]()

Teleurgesteld?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Je bent pas stagiair als je me antwoord kan gevne

Prima... Vrouwen zijn over het algemeen wel op de hoogte van het primitieve brein van een man. Zie je later!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:54 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zal het tegen charlotte zeggen, ik ga nu ook mzzl
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |