Ach, trek het je niet aan jongen, het geeft niets!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:18 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Bekeken vanuit jouw oogpunt zou ik dat magische moment dat iemand zich bijna wat van je aantrok maar goed koesteren.
Nudistquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:19 schreef bubba_boer het volgende:
[..]
Ach, trek het je niet aan jongen, het geeft niets!
De Stagiairs #63quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:19 schreef Blinker het volgende:
Link van de opmerking svp?
TrenTs zei dat ik het maar moest koesteren dat er bijna iemand wat van mij aantrok. Betekent dus dat ik wel wat aanheb, anders kan niemand wat van mij aantrekkenquote:
Ik vind dat ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:22 schreef Blinker het volgende:
Oh dat ja. Vond em een beetje flauw
En niet lief!
Er valt niks van jou aan te trekken. Oftewel: Nudist.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:21 schreef bubba_boer het volgende:
[..]
TrenTs zei dat ik het maar moest koesteren dat er bijna iemand wat van mij aantrok. Betekent dus dat ik wel wat aanheb, anders kan niemand wat van mij aantrekken
Oftewel: hij is de nudist
Oh ik dacht dat je het over die onsmakelijke hangtieten had.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:21 schreef bubba_boer het volgende:
[..]
De Stagiairs #63
Je moeder op zijn rug
Ach, je kunt aan goddess haar tieten dus wel mooi hangen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:46 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het over die onsmakelijke hangtieten had.
They were next on my listquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:46 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het over die onsmakelijke hangtieten had.
Ik hoop ook dat ze 'next' op haar 'list' zijn om er wat aan te laten doen.quote:
Het is ook echt een persoonlijke opmerking enzo hè.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:10 schreef Blinker het volgende:
Ik vind beetje min als je iemands pa of ma staat te beledigen
Gewoon niet doen, klaarquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is ook echt een persoonlijke opmerking enzo hè.
Ik was na een tijdje met die moeder wel klaar ja.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:54 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik was na een tijdje met die moeder wel klaar ja.
Jij blijkbaar ook.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:22 schreef Teardrop-nl het volgende:zitten ze niet op stage lopen ze nog te posten hierzo
thnxquote:
Whehe Ik behoed me al voor dinsdag. Ik ga me behoorlijk wat zuipen dit weekendquote:
Jow, tot dinsdag R-Alph. En zuip zequote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:34 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Whehe Ik behoed me al voor dinsdag. Ik ga me behoorlijk wat zuipen dit weekend
Fijn weekend en tot disdag Megter
Ik zal aan je denken Isabitch....quote:Op zondag 15 mei 2005 01:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb eens uitgerekend en ik werk deze week 74 uur![]()
En maandag ben ik niet eens vrij
Maar eh zuip ze allemaal![]()
Optredentje in Frankrijk met de muziekquote:Op zondag 15 mei 2005 01:47 schreef Isabeau het volgende:
Waarom gaat je wekker dan?
Thnx, jij werk ze!!quote:Op zondag 15 mei 2005 01:54 schreef Isabeau het volgende:
Ah, vandaar. Nou veel plezier dit weekend!
Weer 's avonds laat deze topic aan het spammenquote:Op zondag 15 mei 2005 23:17 schreef Isabeau het volgende:
En ik lag dus in bed toen dat zonnetje scheen en ben nu weer aan het werk.
Morgen om 9:00 thuis en ik moet alweer met de trein weg om 13:15. Dan om 1:30 's nachts thuis...
* Isabeau hunkert naar zonlicht
Join the club, ik werk ook 12 dagen in een rij helaas.....quote:Op zondag 15 mei 2005 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Wie is jullie? Ik heb 0 dagen vrij gehad hoor sinds vorige week zondag en ik ben 0 dagen vrij t/m aanstaande zaterdag![]()
Nee, is zomaar paar uur optreden en dan weer terug met de bus!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:23 schreef Isabeau het volgende:
Nu al terug? Ik dacht dat je daar het hele weekend wel zou blijven (dus incl. tweede pinksterdag). Hoe ben je eigenlijk gegaan. Auto, trein, vliegtuig?
kut hèquote:Op zondag 15 mei 2005 23:30 schreef Public_NME het volgende:
Join the club, ik werk ook 12 dagen in een rij helaas.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |