thnxquote:
Whehe Ik behoed me al voor dinsdag. Ik ga me behoorlijk wat zuipen dit weekendquote:
Jow, tot dinsdag R-Alph. En zuip zequote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:34 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Whehe Ik behoed me al voor dinsdag. Ik ga me behoorlijk wat zuipen dit weekend
Fijn weekend en tot disdag Megter
Ik zal aan je denken Isabitch....quote:Op zondag 15 mei 2005 01:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb eens uitgerekend en ik werk deze week 74 uur![]()
En maandag ben ik niet eens vrij
Maar eh zuip ze allemaal![]()
Optredentje in Frankrijk met de muziekquote:Op zondag 15 mei 2005 01:47 schreef Isabeau het volgende:
Waarom gaat je wekker dan?
Thnx, jij werk ze!!quote:Op zondag 15 mei 2005 01:54 schreef Isabeau het volgende:
Ah, vandaar. Nou veel plezier dit weekend!
Weer 's avonds laat deze topic aan het spammenquote:Op zondag 15 mei 2005 23:17 schreef Isabeau het volgende:
En ik lag dus in bed toen dat zonnetje scheen en ben nu weer aan het werk.
Morgen om 9:00 thuis en ik moet alweer met de trein weg om 13:15. Dan om 1:30 's nachts thuis...
* Isabeau hunkert naar zonlicht
Join the club, ik werk ook 12 dagen in een rij helaas.....quote:Op zondag 15 mei 2005 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Wie is jullie? Ik heb 0 dagen vrij gehad hoor sinds vorige week zondag en ik ben 0 dagen vrij t/m aanstaande zaterdag![]()
Nee, is zomaar paar uur optreden en dan weer terug met de bus!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:23 schreef Isabeau het volgende:
Nu al terug? Ik dacht dat je daar het hele weekend wel zou blijven (dus incl. tweede pinksterdag). Hoe ben je eigenlijk gegaan. Auto, trein, vliegtuig?
kut hèquote:Op zondag 15 mei 2005 23:30 schreef Public_NME het volgende:
Join the club, ik werk ook 12 dagen in een rij helaas.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |