Vermoeiend hoor. Maar leuk dat je er alweer bent!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:31 schreef Megter het volgende:
Nee, is zomaar paar uur optreden en dan weer terug met de bus!
Af en toe gaan we wel een weekend weg, maar meestal is het maar een dag.
Ja, je wordt er wel behoorlijk gaar van, bijna 6 uur in de bus zitten (3 heen, 3 terug).quote:Op zondag 15 mei 2005 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vermoeiend hoor. Maar leuk dat je er alweer bent!
ja met een hoofdletter K. Ben helemaal gaar nu en moet nog 5 dagen. Maarja ff doorbijten hehquote:
That's the spirit!!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:37 schreef Public_NME het volgende:
[..]
ja met een hoofdletter K. Ben helemaal gaar nu en moet nog 5 dagen. Maarja ff doorbijten heh
Ik wilde al op mijn whiteboard thuis rondjes maken om af te kruizen. Ik baal er zo van en heb echt echt geen zin meer. Snap dus prima hoe je je voelt. Ff doorbijten iddquote:Op zondag 15 mei 2005 23:37 schreef Public_NME het volgende:
Ja met een hoofdletter K. Ben helemaal gaar nu en moet nog 5 dagen. Maarja ff doorbijten heh
quote:Op maandag 16 mei 2005 11:44 schreef Oviedeee het volgende:
Ik zat vanmorgen in de Bolle Jan he, en daar zaten twee skeletten aan de bar. Vroeg het ene skelet, mag ik een colaatje en een dweil alstublieft?
Ik welquote:Op maandag 16 mei 2005 11:47 schreef Houniet het volgende:
je gaat me toch niet vertellen dat je op stage zit he
Nou, jij blijquote:Op maandag 16 mei 2005 11:52 schreef Blinker het volgende:
Nou engelsen doen niet aan Pinksterren blijkbaar
Heb ik ff geluk!
Ja, jij bent stage aan het lopen en ik ben vrij op deze zonnige en mooie lentedagquote:
Whahahahhahaquote:Op maandag 16 mei 2005 11:57 schreef Megter het volgende:
[..]
Ja, jij bent stage aan het lopen en ik ben vrij op deze zonnige en mooie lentedag![]()
Hehe dank je! Maar dan toch wel echt minimaal 10!quote:Op maandag 16 mei 2005 11:58 schreef Megter het volgende:
[..]
Succes nog jongen, ik verwacht wel minimaal 10 volle delen vandaag![]()
Voorlopig laatste post om je op weg te helpen...quote:Op maandag 16 mei 2005 12:00 schreef Blinker het volgende:
[..]
Hehe dank je! Maar dan toch wel echt minimaal 10!![]()
Alle kleine beetjes helpen!quote:Op maandag 16 mei 2005 12:00 schreef Megter het volgende:
[..]
Voorlopig laatste post om je op weg te helpen...
Zeker!quote:Op maandag 16 mei 2005 12:02 schreef Houniet het volgende:
wat een sufferd he
stikjaloersquote:Op maandag 16 mei 2005 12:05 schreef Blinker het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal jaloers!
Ik niet hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 12:05 schreef Blinker het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal jaloers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |