Als je vanavond niet weer gaat zuipen moet dat lukken!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:02 schreef Sanne het volgende:
Nu maar hopen dat mijn kater morgen wel weg is
Ja maar ik moet weeeeer, met die IRL gasten zuipen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je vanavond niet weer gaat zuipen moet dat lukken!
Ik ben bijgelovig, 4 is een ongeluks getal in mijn geloofquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:03 schreef MSXUser het volgende:
Moet dit niet deel 4 zijn?
Naar de stadquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:03 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb er wederom zin inNiet te hard zuipen alleen, moet savonds nog naar de stad
Lag jij niet te slapen? En ja, ik wilde nog naar Apeldoorn gaan savondsquote:
Oja, ik slaapquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:14 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Lag jij niet te slapen? En ja, ik wilde nog naar Apeldoorn gaan savonds
Ow, naar een dorp dus?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:14 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Lag jij niet te slapen? En ja, ik wilde nog naar Apeldoorn gaan savonds
Als je dat al een dopr vindt, dan is mijn durpke maar een gehuchtquote:
Kom je ook dan? Anders is een TVP een tikje overkillquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Als je dat al een dopr vindt, dan is mijn durpke maar een gehucht
En ja, dat is een TVP
Ik mag niet komenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kom je ook dan? Anders is een TVP een tikje overkill.
R&P en de TVPquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Als je dat al een dopr vindt, dan is mijn durpke maar een gehucht
En ja, dat is een TVP
Ik ben aan het beven als een rietjequote:
onzin, iedereen is welkom, ook niet singlesquote:
Dan kom je laterquote:
Haha, was dat de reden maarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
onzin, iedereen is welkom, ook niet singles.
Dat is zonde, daar krijg je weer spijt van als je dit topic Zondag naleestquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Haha, was dat de reden maarIk durf stiekem gewoon niet
Heeeel lief zelfsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is zonde, daar krijg je weer spijt van als je dit topic Zondag naleest.
Zet je er maar lekker overheen. We zijn best lief![]()
als je slaapt ben jij lief, bij kennis niet hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was niet van plan lang bij kennis te zijn Zaterdagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
als je slaapt ben jij lief, bij kennis niet hoor.![]()
Altijd hetzelfde met die Guinness.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was niet van plan lang bij kennis te zijn Zaterdag.
quote:
arme jijquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Guinness! niet over beginnen, ik moet nog tot 16:00 werken!
.
Haha tuurlijk krijg ik spijt....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dat hadden ze nooit hoor bij PCMquote:
Pfff, alsof we het niet tot laat in de avond volhouden. das geen excuusquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Haha tuurlijk krijg ik spijt....Ik moet ook werken tot 3 uur en voor ik er dan een keer ben.... Nee mensen, jullie hebben een commercieel talent in jullie midden dat al bezig is me proberen te overhalen... En nee hij heeft geen succes
Het word dus niks... Kom maar gewoon terug met leuke verhalen
Hahaha, wat denk je dat ik daar doe, dat miljoenenbedrijf op orde krijgen door te fok!ken natuurlijkquote:
In mijn PCMtijd was er nog geen fokquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:02 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hahaha, wat denk je dat ik daar doe, dat miljoenenbedrijf op orde krijgen door te fok!ken natuurlijk
Uhm volgende dan.... Ik heb geen geld om een treinkaartje te kopen, laat staan wat te drinken daarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pfff, alsof we het niet tot laat in de avond volhouden. das geen excuus.
nee blijf dan maar weg, klaplopers zijn er altijd wel, en daar houden we niet van.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Uhm volgende dan.... Ik heb geen geld om een treinkaartje te kopen, laat staan wat te drinken daar
Als single vrouw krijg je toch altijd al je drankjes gratis?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Uhm volgende dan.... Ik heb geen geld om een treinkaartje te kopen, laat staan wat te drinken daar
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:06 schreef Sanne het volgende:
[..]
nee blijf dan maar weg, klaplopers zijn er altijd wel, en daar houden we niet van.![]()
ik bedoel het niet bot, maar erger me er op iedere meeting weer dood aan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik wou het niet zo bot formuleren, maar je hebt wel gelijk.
Precies... dank u dank u dank uquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:06 schreef Sanne het volgende:
[..]
nee blijf dan maar weg, klaplopers zijn er altijd wel, en daar houden we niet van.![]()
Ik vind het wel meevallen over het algemeen, maar het komt wel eens voor ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:11 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik bedoel het niet bot, maar erger me er op iedere meeting weer dood aan.
Moet ik nog pek en veren meenemen zaterdag?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Maar met een klein groepje valt het altijd wel mee. herken je ze beter.
Ik had er de vorige keer voor gezorgd, dus lijkt me een goed idee!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Moet ik nog pek en veren meenemen zaterdag?
zorg ik voor de bolderkarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Moet ik nog pek en veren meenemen zaterdag?
we moeten de jaarlijkse competitie wel in ere houden he?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:25 schreef Chemist het volgende:
[..]
Wat ben je daar nou weer mee van plan? Vullen met water en overgooien of zo ?
Zijn jullie nou nog steeds om elkaar heen aan het draaien?quote:
My words excactly!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zijn jullie nou nog steeds om elkaar heen aan het draaien?
Nooit!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
ze houden ons in spanning.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:32 schreef Christine het volgende:
[..]
We willen natuurlijk niet die meeting moeten missen he
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
onzin, iedereen is welkom, ook niet singles.
Ik ben een klaploperquote:
Uitzondering, regel, you do the mathquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uitzondering, regel, you do the math.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
De kans dat ik kom, groeit aanzienlijk
Nee, deze keer zou ik het hebbenquote:
Dan wil ik wel weer naast jou zitten hoorquote:
Over slowchat gesprokenquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan wil ik wel weer naast jou zitten hoor![]()
Ow. En jaloerse aanvallen. En semi-subtiel geflirt.quote:
how familiarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow. En jaloerse aanvallen. En semi-subtiel geflirt.
Reden 2, gaat goedquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:00 schreef MissBliss het volgende:
Alleen daarvoor wil ik eigenlijk al gaan
Ik zal eens overleggenquote:
Pffffff ben jij nou een zelfstandige meid?quote:
Zelfstandig en blut jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pffffff ben jij nou een zelfstandige meid?.
Ja.quote:
Ik laat het morgenochtend wel wetenquote:
Sure dearquote:
Meer dan op die showchat meeting toch?quote:
Dat was ik al weer vergeten. Thanks for the reminderquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:26 schreef Sanne het volgende:
Update lijstje dan maar omdat Beach nog in de OP staat:
Deze users zijn present:Beach Christine exec het_ismij HeatWave M_Schtoppel MissMSX (als Heatwave haar sponsort) Ole QyRoZ WeirdMicky PDOA Grrrrrrrr Sanne forumschorum Ripley Marty26
We zaten er met de Onzinmeeting in 2002.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:48 schreef Jane het volgende:
Anyway, misschien ben ik morgen in de stad en als ik zin hem loop ik misschien wel ff binnen. Reynders... welke tent was dat ook alweer?
Oh, mooi.quote:
Oe... *denkt*... mijn God, welke meeting was dat dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
We zaten er met de Onzinmeeting in 2002.
Daar was jij ook bij
Die ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Oe... *denkt*... mijn God, welke meeting was dat dan?
-edit- Oh, die waar SunChaser en ik ook binnen kwamen vallen? Die eerst in het Vondelpark was of zo?
Kan niet op het forum..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:47 schreef QyRoZ het volgende:
Vraag maar.
Die uit mn profiel werkt anders ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:10 schreef Ole het volgende:
ik krijg de mail terug..
Bedoel je niet je echte naam?
Ging jij niet naar een terras?quote:
yeps van 16:00 tot 18:45. Toen werd het koud...quote:
Meer zuipen, dan voel je daar niets van.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeps van 16:00 tot 18:45. Toen werd het koud...
Komt goed morgenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Meer zuipen, dan voel je daar niets van.
Shit. Volgende keer?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:17 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik haak definitief af...tenzij de meeting in Boymans van B. museum of in Ikea Delft is
Waarom shitquote:
Nou, hoe meer mensen hoe meer vreugd toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:38 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Waarom shitZo boeiend ben ik nou ook weer niet hoor
Veel plezier (misschien dat ik een volgende keer meer in de stemming ben om onbekenden te ontmoeten)
Dat is meestal waar jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nou, hoe meer mensen hoe meer vreugd toch?
En veel plezier bij de IKEA. Onbekenden mensen zijn goed. Vind ik dan.
Geslotenheid valt wel op te lossen met een wijntje of een ander drankjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:44 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dat is meestal waar jaEn bij de Ikea gaat het wel goedkomen
![]()
En onbekende mensen ontmoeten is over het algemeen goed (leuk) inderdaad. Maar ben er nu in ieder geval nu niet voor in de stemming (gevoel dat ik niet open genoeg ben dit moment) en ik weet niet of (denk niet dat) dat morgen anders is
Dat wordt een duur dagje voor HeatWavequote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat was ik al weer vergeten. Thanks for the reminder![]()
Nou...niet dat ik zonder 'wijntje' of 'drankje' altijd gesloten ben en dat ik het er voor nodig heb maar soms helpt het inderdaad wel. Dit keer mogelijk niet...zit nu ook aan de rose en heb niet echt t gevoel dat ik meer open ben dan net. Misschien komt het doordat ik nu in mijn eentje op de bank zitquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Geslotenheid valt wel op te lossen met een wijntje of een ander drankje.
I intend to jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat wordt een duur dagje voor HeatWave
Dat laatste woord is dan weer disappointingquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat laatste woord is dan weer disappointing![]()
Dat is een handige tip waar veel mannen wat aan kunnen hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:24 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Speltip 69: Nooit je troefkaarten te vroeg uitspelen.
Ga vooraf aan de meeting eerst maar eens langs de bank om een fikse lening af te sluiten...quote:
Whehehehe....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:28 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ga vooraf aan de meeting eerst maar eens langs de bank om een fikse lening af te sluiten...
voor al het andere :Eurocard/Mastercardquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:28 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ga vooraf aan de meeting eerst maar eens langs de bank om een fikse lening af te sluiten...
Heb je een nieuwe baan? Sluikreclame maken?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
voor al het andere :Eurocard/Mastercard.
nog meer posts waarop ik met gejatte reclame slogans kan reageren?.
Ik heb het ook niet altijd nodig om open te zijn, maar ik denk dat ik morgen toch best wat alcoholische versnaperingen kan gebruiken. Lijkt me ook niet zo vreemd als je van het hele gezelschap niemand kent.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:59 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Nou...niet dat ik zonder 'wijntje' of 'drankje' altijd gesloten ben en dat ik het er voor nodig heb maar soms helpt het inderdaad wel.
Dat zou wel eens mee kunnen spelen jaquote:Misschien komt het doordat ik nu in mijn eentje op de bank zit
Leuker kan ik het niet maken, makkelijker welquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe baan? Sluikreclame maken?
Because I'm worth itquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:52 schreef MissMSX het volgende:
Ga je morgen ook heel de dag reclame maken?
Ga je m'n treinkaartje ook betalen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Because I'm worth it.
ok ok , ik stop alweer.
quote:
Ophalen zou helemaal lief zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Ik ga niet helemaal naar dat durrep om je op te halen zeg.
Declaratieforumulier, in 3-voud, getekend door je leidinggevende. Inleveren bij personeelszaken, zal verrekend worden met je volgende salarisquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ophalen zou helemaal lief zijn
Maar kan ik 't niet declareren dan?
Ik leid mezelfquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Declaratieforumulier, in 3-voud, getekend door je leidinggevende. Inleveren bij personeelszaken, zal verrekend worden met je volgende salaris.
Ik zie het probleem nietquote:
Jij bent personeelszaken en keert ook m'n salaris uit?quote:
Oh oh oh, wat een slowchat weerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent personeelszaken en keert ook m'n salaris uit?
Dan is er geen probleem
Straffen magquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh oh oh, wat een slowchat weer. Als er een modje achterkomt!
oh wacht.
Ik zal de TT veranderen in Singles/Kinky meetingquote:
Volgens mij schrikt dat meer af dan dat 't aantrektquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal de TT veranderen in Singles/Kinky meeting.
Ik blijf wel een desparate single hequote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet te hard, straks krijg je er van langs morgen
---->KELquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij schrikt dat meer af dan dat 't aantrekt
nadruk op "nog"quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Hebben ze daar een kelder??? Die heb je me nog niet laten zien
Daar mag ik niet inquote:
Sterker nog ik WIL er niet eens inquote:
Eigen handboeien meenemen!quote:
right back at ya , kneusquote:
Stoere vent!quote:
Dat ben ik dan weer welquote:
Zelfspot is goedquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ben ik dan weer wel.
Saai niet.
quote:
Ja papsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]pas op he, of je krijgt morgen geen zakgeld
.
quote:
Ik snap die smiley nietquote:
Moet ik nu jaloers worden?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:07 schreef MissBliss het volgende:
Nou HeatWave, ga maar pinnen, want ik kom ook.
Neequote:
Billenkoek gok ik zo.quote:
HW betaaltquote:
Ik vind het meer een ram tegen je achterhoofd :Squote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het meer een ram tegen je achterhoofd :S
Van mij mag die smiley naar KELquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar de ontvangende partij vind het zo te zien niet heel erg
![]()
Oh das toeval ik ook!quote:
quote:
Precies hetzelfde hier, hoewel ik wel een telefoonnummer er aan heb overgehouden.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 04:38 schreef Ole het volgende:
[..]
![]()
heb mijn best gedaan vanavond... maar helaas gelukkig ben ik nog single
Das niet eerlijkquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:59 schreef exec het volgende:
[..]
Oh das toeval ik ook!
Heb ik me dus vergist in de naam, mijn excuses hierbij
Oja het knmi voorspeld dat het morgen wel lekker weer wordt , ze hebben in het oosten regenen in het westen zou het droog moeten blijven dus laten we hopen dat het lekker weer wordt
Half?? Helemaalquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:25 schreef exec het volgende:
Zow had ik net even Christine gebeld rond dit goddelijke tijdstip (belde der half wakker)
Dat gaat de pret toch niet bederven he!?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Half?? Helemaal![]()
En nu heb ik hoofdpijn
Nou, ik had WM wakker gebeld, dus die heeft misschien ook wel hoofdpijnquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat gaat de pret toch niet bederven he!?
Je komt er niet onderuit hoor Christinequote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, ik had WM wakker gebeld, dus die heeft misschien ook wel hoofdpijn
Zijn er nog meer mensen die andere mensen hebben wakker gebeld en nu hoofdpijn hebben??
Niet???quote:
I do have positive effects on people with my sexieh voicequote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet???
Ik werd vanmorgen echt wazig wakker door je telefoontje... omdat ik echt al half sliep toen je belde.
En die hoofdpijn dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:28 schreef exec het volgende:
[..]
I do have positive effects on people with my sexieh voice
Kleren?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:31 schreef Christine het volgende:
[..]
En die hoofdpijn dan?
BTW wat voor weer is het, en wat trekt iedereen aan?
Me nike dunks,quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:31 schreef Christine het volgende:
[..]
En die hoofdpijn dan?
BTW wat voor weer is het, en wat trekt iedereen aan?
Mij ook, maar dan op het stationquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:34 schreef QyRoZ het volgende:
Christine herkent mij ook wel. Alleen niet in de trein.
Jou herken ik uit duizendenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:34 schreef QyRoZ het volgende:
Christine herkent mij ook wel. Alleen niet in de trein.
Oh niet als degene die me de metro aangeeft ?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Jou herken ik uit duizenden
Ik ben overigens te herkennen aan de telefoon die overgaat als je mijn nummer belt.
Precies!quote:
Let op je woorden he, meneertjequote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:40 schreef exec het volgende:
[..]
Oh niet als degene die me de metro aangeeft ?
Heb je weer een blauwtje gelopen lieve schat?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Mij herkennen jullie aan mijn blauwe kleurtje.
OP de meeting lijkt me niet zo handig, schijnt strafbaar te zijn in een kroegquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:45 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
wordt dr ook nog geneukt op die 'meeting' ?
ben erg blij met de koffie-smiley
![]()
WC?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OP de meeting lijkt me niet zo handig, schijnt strafbaar te zijn in een kroeg.
je doet een C64 shirt aan?quote:
* MissMSX zoekt naarstig naar een nieuwe vermomming.quote:
Och armequote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:03 schreef Sanne het volgende:
brak, kater, geen cola meer, kutzooi.
Ik help je even:quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Annie! Je [hier hoort iets grappigs te staan], wat doe je?
Er kan natuurlijk altijd nog een andere "meeting" geregeld worden?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zonder mij is het natuurlijk kut, maar je kan doen alsof
Het is maar goed dat je niet al te doorzichtig bent, want dat zou Cherry zo door hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er kan natuurlijk altijd nog een andere "meeting" geregeld worden?![]()
Batterijen leeg. Maar we hebben altijd nog de Nokia.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:55 schreef exec het volgende:
Wie vergeet de fotocamera's niet?
Ik doe gewoon alsof mijn neus bloedt hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je niet al te doorzichtig bent, want dat zou Cherry zo door hebben natuurlijk.![]()
Zeker!! Voor ons achterblijvers!quote:
Heb hem bij me, met volle accu.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:55 schreef exec het volgende:
Wie vergeet de fotocamera's niet?
quote:
Ja neem foto's, nu ik er niet bij ben ben ik daar plotsklaps groot voorstander van.quote:
Fok!Userfoto's / pimp hier met je dronken "vrienden"quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil inderdaad ook wel weer eens een dronken Heatwave op een foto zien.
Óf dit gaat over mijn legendarische vaardigheid om overal vrouwen vandaan te toveren, óf ik snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat spul wat uit je hoofd groeit mijn beste.
Juist.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja neem foto's, nu ik er niet bij ben ben ik daar plotsklaps groot voorstander van.
Jij snapt 't!!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja neem foto's, nu ik er niet bij ben ben ik daar plotsklaps groot voorstander van.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:05 schreef Sanne het volgende:
willen jullie de foto's die je van mij maakt eerst ter screening aanbieden ajb?
ik wil hier niet vereeuwigd worden in een compromitterende positie
We gaan ons best doen veel te lachen neucken.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:05 schreef dawg het volgende:
Oh, en veel plezier. Dat er maar veel geneukt gelachen mag worden.
Dan moet je wel bij Q uit de buurt blijven. Zijn accu zit nml. vol.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
We gaan ons best doen veel te lachen neucken.
Mijn kop op het forum vinnuk niet zo erg, het ligt er maar net aan wat voor kop het op dat moment was.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:10 schreef HeatWave het volgende:
even serieus noteje tussen door. Fotos die gemaakt worden mogen niet zomaar gepost worden. Er zijn nou eenmaal mensen die niet met hun kop op het forum willen..
kom op watje, ik heb ook een kater van hier tot Tokyo.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ehm, misschien dat ik toch nog af moet zeggen...Mijn ingewanden verzetten zich nogal hevig tegen het ontbijt wat ik net naar binnen heb gewerkt...
![]()
Ik kijk het nog even een uurtje aan...
alleen heb ik gisteren zo ook al een kater verdrevenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:14 schreef dawg het volgende:
Juist Sanne.
Straks gewoon een pilsje drinken, dan is er niets meer aan de hand.![]()
Kennelijk werkt dat, want jij komt wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:15 schreef Sanne het volgende:
[..]
alleen heb ik gisteren zo ook al een kater verdreven![]()
Was het maar een kater, die kan je gewoon weer weg drinkenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:13 schreef Sanne het volgende:
[..]
kom op watje, ik heb ook een kater van hier tot Tokyo.
gewoon komen.
Vraag me alleen af hoe ik me zondag zal voelen.quote:
eet drie bananen en een potje norit en je bent weer helemaal het mannetje.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was het maar een kater, die kan je gewoon weer weg drinken... Spetterpoep daarentegen...
Dat is niet vooradig in de Amsterdamse kroegen?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
eet drie bananen en een potje norit en je bent weer helemaal het mannetje.
owja, en neem wc-papier mee.
in mijn kroeg wel, maar het zal maar laat worden in een vaag tentje. dan heb je toch een probleem.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is niet vooradig in de Amsterdamse kroegen?
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik niet HW. Maar wrs toch tot straks.
Dus? Aanmelden is niet verplicht hoor... je weet waar we zitten.....quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:23 schreef jwjw het volgende:
Chips... ik zie dit nu pas! Ben ook veel te lang niet op FF geweest :-(
prima!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:26 schreef Christine het volgende:
Ik ben om 14.40 uur op CS HeatWave.... FRS weer?
ik denk dat ik jou wel weet te vindenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:18 schreef HeatWave het volgende:
Even een note. Er is natuurlijk een kans dat we, door wat voor omstandigheden dan ook, ergens anders heen gaan/moeten. hebben alle laatkomers een mobiel nummer van iemand??
neehee, we gaan niet naar de B&Wquote:
damn.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neehee, we gaan niet naar de B&W.
dat rijmt
Ik kies voor B... 1 grote orgie waarschijnlijkquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:25 schreef laffer het volgende:
en, zijn er al slachtoffers terug of liggen jullie nog te neuken![]()
arme heatwave, die kan de komende dagen vast niet meer normaal poepenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik kies voor B... 1 grote orgie waarschijnlijk
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:35 schreef laffer het volgende:
arme heatwave, die kan de komende dagen vast niet meer normaal poepen![]()
whehehequote:Op zondag 15 mei 2005 00:18 schreef capetonian het volgende:
...balen dat ik er niet bij kon zijn ........ volgende singles meet .... count me in!
vertel, vertel, hier zijn we trouwens fanatiek aan het speculeren over heatwave z`n seksleven: http://forum.fok.nl/topic/700718/4/50#27016931quote:
'Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.'quote:Op zondag 15 mei 2005 00:45 schreef just me het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/700718/1/303#27016992 hier zeggen ze van wel
das nou niet eerlijkquote:Op zondag 15 mei 2005 00:48 schreef MSXUser het volgende:
[..]
'Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.'
en heatwave ook nietquote:Op zondag 15 mei 2005 00:48 schreef MSXUser het volgende:
[..]
'Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.'
ik ben helemaal geen crewquote:Op zondag 15 mei 2005 01:05 schreef MSXUser het volgende:
Increw roddeltopic dus.
Toen ik op de prinsengracht belde waar de Cave precies zat zei Q dat ie dicht ging en even later dat ie in een taxi zat. Toch zonde.quote:Op zondag 15 mei 2005 04:16 schreef Sanne het volgende:
Jij ging toch nog terug?
Ze zaten in de Cave op je te wachten volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |