Als je vanavond niet weer gaat zuipen moet dat lukken!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:02 schreef Sanne het volgende:
Nu maar hopen dat mijn kater morgen wel weg is
Ja maar ik moet weeeeer, met die IRL gasten zuipen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je vanavond niet weer gaat zuipen moet dat lukken!
Ik ben bijgelovig, 4 is een ongeluks getal in mijn geloofquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:03 schreef MSXUser het volgende:
Moet dit niet deel 4 zijn?
Naar de stadquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:03 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb er wederom zin inNiet te hard zuipen alleen, moet savonds nog naar de stad
Lag jij niet te slapen? En ja, ik wilde nog naar Apeldoorn gaan savondsquote:
Oja, ik slaapquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:14 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Lag jij niet te slapen? En ja, ik wilde nog naar Apeldoorn gaan savonds
Ow, naar een dorp dus?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:14 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Lag jij niet te slapen? En ja, ik wilde nog naar Apeldoorn gaan savonds
Als je dat al een dopr vindt, dan is mijn durpke maar een gehuchtquote:
Kom je ook dan? Anders is een TVP een tikje overkillquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Als je dat al een dopr vindt, dan is mijn durpke maar een gehucht
En ja, dat is een TVP
Ik mag niet komenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kom je ook dan? Anders is een TVP een tikje overkill.
R&P en de TVPquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Als je dat al een dopr vindt, dan is mijn durpke maar een gehucht
En ja, dat is een TVP
Ik ben aan het beven als een rietjequote:
onzin, iedereen is welkom, ook niet singlesquote:
Dan kom je laterquote:
Haha, was dat de reden maarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
onzin, iedereen is welkom, ook niet singles.
Dat is zonde, daar krijg je weer spijt van als je dit topic Zondag naleestquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Haha, was dat de reden maarIk durf stiekem gewoon niet
Heeeel lief zelfsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is zonde, daar krijg je weer spijt van als je dit topic Zondag naleest.
Zet je er maar lekker overheen. We zijn best lief![]()
als je slaapt ben jij lief, bij kennis niet hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was niet van plan lang bij kennis te zijn Zaterdagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
als je slaapt ben jij lief, bij kennis niet hoor.![]()
Altijd hetzelfde met die Guinness.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was niet van plan lang bij kennis te zijn Zaterdag.
quote:
arme jijquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Guinness! niet over beginnen, ik moet nog tot 16:00 werken!
.
Haha tuurlijk krijg ik spijt....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dat hadden ze nooit hoor bij PCMquote:
Pfff, alsof we het niet tot laat in de avond volhouden. das geen excuusquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Haha tuurlijk krijg ik spijt....Ik moet ook werken tot 3 uur en voor ik er dan een keer ben.... Nee mensen, jullie hebben een commercieel talent in jullie midden dat al bezig is me proberen te overhalen... En nee hij heeft geen succes
Het word dus niks... Kom maar gewoon terug met leuke verhalen
Hahaha, wat denk je dat ik daar doe, dat miljoenenbedrijf op orde krijgen door te fok!ken natuurlijkquote:
In mijn PCMtijd was er nog geen fokquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:02 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hahaha, wat denk je dat ik daar doe, dat miljoenenbedrijf op orde krijgen door te fok!ken natuurlijk
Uhm volgende dan.... Ik heb geen geld om een treinkaartje te kopen, laat staan wat te drinken daarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pfff, alsof we het niet tot laat in de avond volhouden. das geen excuus.
nee blijf dan maar weg, klaplopers zijn er altijd wel, en daar houden we niet van.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Uhm volgende dan.... Ik heb geen geld om een treinkaartje te kopen, laat staan wat te drinken daar
Als single vrouw krijg je toch altijd al je drankjes gratis?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Uhm volgende dan.... Ik heb geen geld om een treinkaartje te kopen, laat staan wat te drinken daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |