Ik vind het meer een ram tegen je achterhoofd :Squote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het meer een ram tegen je achterhoofd :S
Van mij mag die smiley naar KELquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar de ontvangende partij vind het zo te zien niet heel erg
![]()
Oh das toeval ik ook!quote:
quote:
Precies hetzelfde hier, hoewel ik wel een telefoonnummer er aan heb overgehouden.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 04:38 schreef Ole het volgende:
[..]
![]()
heb mijn best gedaan vanavond... maar helaas gelukkig ben ik nog single
Das niet eerlijkquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:59 schreef exec het volgende:
[..]
Oh das toeval ik ook!
Heb ik me dus vergist in de naam, mijn excuses hierbij
Oja het knmi voorspeld dat het morgen wel lekker weer wordt , ze hebben in het oosten regenen in het westen zou het droog moeten blijven dus laten we hopen dat het lekker weer wordt
Half?? Helemaalquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:25 schreef exec het volgende:
Zow had ik net even Christine gebeld rond dit goddelijke tijdstip (belde der half wakker)
Dat gaat de pret toch niet bederven he!?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Half?? Helemaal![]()
En nu heb ik hoofdpijn
Nou, ik had WM wakker gebeld, dus die heeft misschien ook wel hoofdpijnquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat gaat de pret toch niet bederven he!?
Je komt er niet onderuit hoor Christinequote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, ik had WM wakker gebeld, dus die heeft misschien ook wel hoofdpijn
Zijn er nog meer mensen die andere mensen hebben wakker gebeld en nu hoofdpijn hebben??
Niet???quote:
I do have positive effects on people with my sexieh voicequote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet???
Ik werd vanmorgen echt wazig wakker door je telefoontje... omdat ik echt al half sliep toen je belde.
En die hoofdpijn dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:28 schreef exec het volgende:
[..]
I do have positive effects on people with my sexieh voice
Kleren?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:31 schreef Christine het volgende:
[..]
En die hoofdpijn dan?
BTW wat voor weer is het, en wat trekt iedereen aan?
Me nike dunks,quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:31 schreef Christine het volgende:
[..]
En die hoofdpijn dan?
BTW wat voor weer is het, en wat trekt iedereen aan?
Mij ook, maar dan op het stationquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:34 schreef QyRoZ het volgende:
Christine herkent mij ook wel. Alleen niet in de trein.
Jou herken ik uit duizendenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:34 schreef QyRoZ het volgende:
Christine herkent mij ook wel. Alleen niet in de trein.
Oh niet als degene die me de metro aangeeft ?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Jou herken ik uit duizenden
Ik ben overigens te herkennen aan de telefoon die overgaat als je mijn nummer belt.
Precies!quote:
Let op je woorden he, meneertjequote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:40 schreef exec het volgende:
[..]
Oh niet als degene die me de metro aangeeft ?
Heb je weer een blauwtje gelopen lieve schat?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Mij herkennen jullie aan mijn blauwe kleurtje.
OP de meeting lijkt me niet zo handig, schijnt strafbaar te zijn in een kroegquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:45 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
wordt dr ook nog geneukt op die 'meeting' ?
ben erg blij met de koffie-smiley
![]()
WC?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OP de meeting lijkt me niet zo handig, schijnt strafbaar te zijn in een kroeg.
je doet een C64 shirt aan?quote:
* MissMSX zoekt naarstig naar een nieuwe vermomming.quote:
Och armequote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:03 schreef Sanne het volgende:
brak, kater, geen cola meer, kutzooi.
Ik help je even:quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Annie! Je [hier hoort iets grappigs te staan], wat doe je?
Er kan natuurlijk altijd nog een andere "meeting" geregeld worden?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zonder mij is het natuurlijk kut, maar je kan doen alsof
Het is maar goed dat je niet al te doorzichtig bent, want dat zou Cherry zo door hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er kan natuurlijk altijd nog een andere "meeting" geregeld worden?![]()
Batterijen leeg. Maar we hebben altijd nog de Nokia.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:55 schreef exec het volgende:
Wie vergeet de fotocamera's niet?
Ik doe gewoon alsof mijn neus bloedt hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je niet al te doorzichtig bent, want dat zou Cherry zo door hebben natuurlijk.![]()
Zeker!! Voor ons achterblijvers!quote:
Heb hem bij me, met volle accu.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:55 schreef exec het volgende:
Wie vergeet de fotocamera's niet?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |