Och armequote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:03 schreef Sanne het volgende:
brak, kater, geen cola meer, kutzooi.
Ik help je even:quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Annie! Je [hier hoort iets grappigs te staan], wat doe je?
Er kan natuurlijk altijd nog een andere "meeting" geregeld worden?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zonder mij is het natuurlijk kut, maar je kan doen alsof
Het is maar goed dat je niet al te doorzichtig bent, want dat zou Cherry zo door hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er kan natuurlijk altijd nog een andere "meeting" geregeld worden?![]()
Batterijen leeg. Maar we hebben altijd nog de Nokia.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:55 schreef exec het volgende:
Wie vergeet de fotocamera's niet?
Ik doe gewoon alsof mijn neus bloedt hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je niet al te doorzichtig bent, want dat zou Cherry zo door hebben natuurlijk.![]()
Zeker!! Voor ons achterblijvers!quote:
Heb hem bij me, met volle accu.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:55 schreef exec het volgende:
Wie vergeet de fotocamera's niet?
quote:
Ja neem foto's, nu ik er niet bij ben ben ik daar plotsklaps groot voorstander van.quote:
Fok!Userfoto's / pimp hier met je dronken "vrienden"quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil inderdaad ook wel weer eens een dronken Heatwave op een foto zien.
Óf dit gaat over mijn legendarische vaardigheid om overal vrouwen vandaan te toveren, óf ik snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat spul wat uit je hoofd groeit mijn beste.
Juist.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja neem foto's, nu ik er niet bij ben ben ik daar plotsklaps groot voorstander van.
Jij snapt 't!!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja neem foto's, nu ik er niet bij ben ben ik daar plotsklaps groot voorstander van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |