Je komt er niet onderuit hoor Christinequote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, ik had WM wakker gebeld, dus die heeft misschien ook wel hoofdpijn
Zijn er nog meer mensen die andere mensen hebben wakker gebeld en nu hoofdpijn hebben??
Niet???quote:
I do have positive effects on people with my sexieh voicequote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet???
Ik werd vanmorgen echt wazig wakker door je telefoontje... omdat ik echt al half sliep toen je belde.
En die hoofdpijn dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:28 schreef exec het volgende:
[..]
I do have positive effects on people with my sexieh voice
Kleren?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:31 schreef Christine het volgende:
[..]
En die hoofdpijn dan?
BTW wat voor weer is het, en wat trekt iedereen aan?
Me nike dunks,quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:31 schreef Christine het volgende:
[..]
En die hoofdpijn dan?
BTW wat voor weer is het, en wat trekt iedereen aan?
Mij ook, maar dan op het stationquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:34 schreef QyRoZ het volgende:
Christine herkent mij ook wel. Alleen niet in de trein.
Jou herken ik uit duizendenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:34 schreef QyRoZ het volgende:
Christine herkent mij ook wel. Alleen niet in de trein.
Oh niet als degene die me de metro aangeeft ?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Jou herken ik uit duizenden
Ik ben overigens te herkennen aan de telefoon die overgaat als je mijn nummer belt.
Precies!quote:
Let op je woorden he, meneertjequote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:40 schreef exec het volgende:
[..]
Oh niet als degene die me de metro aangeeft ?
Heb je weer een blauwtje gelopen lieve schat?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Mij herkennen jullie aan mijn blauwe kleurtje.
OP de meeting lijkt me niet zo handig, schijnt strafbaar te zijn in een kroegquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:45 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
wordt dr ook nog geneukt op die 'meeting' ?
ben erg blij met de koffie-smiley
![]()
WC?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OP de meeting lijkt me niet zo handig, schijnt strafbaar te zijn in een kroeg.
je doet een C64 shirt aan?quote:
* MissMSX zoekt naarstig naar een nieuwe vermomming.quote:
Och armequote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:03 schreef Sanne het volgende:
brak, kater, geen cola meer, kutzooi.
Ik help je even:quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Annie! Je [hier hoort iets grappigs te staan], wat doe je?
Er kan natuurlijk altijd nog een andere "meeting" geregeld worden?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zonder mij is het natuurlijk kut, maar je kan doen alsof
Het is maar goed dat je niet al te doorzichtig bent, want dat zou Cherry zo door hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er kan natuurlijk altijd nog een andere "meeting" geregeld worden?![]()
Batterijen leeg. Maar we hebben altijd nog de Nokia.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:55 schreef exec het volgende:
Wie vergeet de fotocamera's niet?
Ik doe gewoon alsof mijn neus bloedt hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je niet al te doorzichtig bent, want dat zou Cherry zo door hebben natuurlijk.![]()
Zeker!! Voor ons achterblijvers!quote:
Heb hem bij me, met volle accu.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:55 schreef exec het volgende:
Wie vergeet de fotocamera's niet?
quote:
Ja neem foto's, nu ik er niet bij ben ben ik daar plotsklaps groot voorstander van.quote:
Fok!Userfoto's / pimp hier met je dronken "vrienden"quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil inderdaad ook wel weer eens een dronken Heatwave op een foto zien.
Óf dit gaat over mijn legendarische vaardigheid om overal vrouwen vandaan te toveren, óf ik snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat spul wat uit je hoofd groeit mijn beste.
Juist.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja neem foto's, nu ik er niet bij ben ben ik daar plotsklaps groot voorstander van.
Jij snapt 't!!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja neem foto's, nu ik er niet bij ben ben ik daar plotsklaps groot voorstander van.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:05 schreef Sanne het volgende:
willen jullie de foto's die je van mij maakt eerst ter screening aanbieden ajb?
ik wil hier niet vereeuwigd worden in een compromitterende positie
We gaan ons best doen veel te lachen neucken.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:05 schreef dawg het volgende:
Oh, en veel plezier. Dat er maar veel geneukt gelachen mag worden.
Dan moet je wel bij Q uit de buurt blijven. Zijn accu zit nml. vol.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
We gaan ons best doen veel te lachen neucken.
Mijn kop op het forum vinnuk niet zo erg, het ligt er maar net aan wat voor kop het op dat moment was.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:10 schreef HeatWave het volgende:
even serieus noteje tussen door. Fotos die gemaakt worden mogen niet zomaar gepost worden. Er zijn nou eenmaal mensen die niet met hun kop op het forum willen..
kom op watje, ik heb ook een kater van hier tot Tokyo.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ehm, misschien dat ik toch nog af moet zeggen...Mijn ingewanden verzetten zich nogal hevig tegen het ontbijt wat ik net naar binnen heb gewerkt...
![]()
Ik kijk het nog even een uurtje aan...
alleen heb ik gisteren zo ook al een kater verdrevenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:14 schreef dawg het volgende:
Juist Sanne.
Straks gewoon een pilsje drinken, dan is er niets meer aan de hand.![]()
Kennelijk werkt dat, want jij komt wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:15 schreef Sanne het volgende:
[..]
alleen heb ik gisteren zo ook al een kater verdreven![]()
Was het maar een kater, die kan je gewoon weer weg drinkenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:13 schreef Sanne het volgende:
[..]
kom op watje, ik heb ook een kater van hier tot Tokyo.
gewoon komen.
Vraag me alleen af hoe ik me zondag zal voelen.quote:
eet drie bananen en een potje norit en je bent weer helemaal het mannetje.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was het maar een kater, die kan je gewoon weer weg drinken... Spetterpoep daarentegen...
Dat is niet vooradig in de Amsterdamse kroegen?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
eet drie bananen en een potje norit en je bent weer helemaal het mannetje.
owja, en neem wc-papier mee.
in mijn kroeg wel, maar het zal maar laat worden in een vaag tentje. dan heb je toch een probleem.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is niet vooradig in de Amsterdamse kroegen?
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik niet HW. Maar wrs toch tot straks.
Dus? Aanmelden is niet verplicht hoor... je weet waar we zitten.....quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:23 schreef jwjw het volgende:
Chips... ik zie dit nu pas! Ben ook veel te lang niet op FF geweest :-(
prima!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:26 schreef Christine het volgende:
Ik ben om 14.40 uur op CS HeatWave.... FRS weer?
ik denk dat ik jou wel weet te vindenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:18 schreef HeatWave het volgende:
Even een note. Er is natuurlijk een kans dat we, door wat voor omstandigheden dan ook, ergens anders heen gaan/moeten. hebben alle laatkomers een mobiel nummer van iemand??
neehee, we gaan niet naar de B&Wquote:
damn.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neehee, we gaan niet naar de B&W.
dat rijmt
Ik kies voor B... 1 grote orgie waarschijnlijkquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:25 schreef laffer het volgende:
en, zijn er al slachtoffers terug of liggen jullie nog te neuken![]()
arme heatwave, die kan de komende dagen vast niet meer normaal poepenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik kies voor B... 1 grote orgie waarschijnlijk
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:35 schreef laffer het volgende:
arme heatwave, die kan de komende dagen vast niet meer normaal poepen![]()
whehehequote:Op zondag 15 mei 2005 00:18 schreef capetonian het volgende:
...balen dat ik er niet bij kon zijn ........ volgende singles meet .... count me in!
vertel, vertel, hier zijn we trouwens fanatiek aan het speculeren over heatwave z`n seksleven: http://forum.fok.nl/topic/700718/4/50#27016931quote:
'Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.'quote:Op zondag 15 mei 2005 00:45 schreef just me het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/700718/1/303#27016992 hier zeggen ze van wel
das nou niet eerlijkquote:Op zondag 15 mei 2005 00:48 schreef MSXUser het volgende:
[..]
'Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.'
en heatwave ook nietquote:Op zondag 15 mei 2005 00:48 schreef MSXUser het volgende:
[..]
'Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.'
ik ben helemaal geen crewquote:Op zondag 15 mei 2005 01:05 schreef MSXUser het volgende:
Increw roddeltopic dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |