Ja.quote:
Ik laat het morgenochtend wel wetenquote:
Sure dearquote:
Meer dan op die showchat meeting toch?quote:
Dat was ik al weer vergeten. Thanks for the reminderquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:26 schreef Sanne het volgende:
Update lijstje dan maar omdat Beach nog in de OP staat:
Deze users zijn present:Beach Christine exec het_ismij HeatWave M_Schtoppel MissMSX (als Heatwave haar sponsort) Ole QyRoZ WeirdMicky PDOA Grrrrrrrr Sanne forumschorum Ripley Marty26
We zaten er met de Onzinmeeting in 2002.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:48 schreef Jane het volgende:
Anyway, misschien ben ik morgen in de stad en als ik zin hem loop ik misschien wel ff binnen. Reynders... welke tent was dat ook alweer?
Oh, mooi.quote:
Oe... *denkt*... mijn God, welke meeting was dat dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
We zaten er met de Onzinmeeting in 2002.
Daar was jij ook bij
Die ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Oe... *denkt*... mijn God, welke meeting was dat dan?
-edit- Oh, die waar SunChaser en ik ook binnen kwamen vallen? Die eerst in het Vondelpark was of zo?
Kan niet op het forum..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:47 schreef QyRoZ het volgende:
Vraag maar.
Die uit mn profiel werkt anders ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:10 schreef Ole het volgende:
ik krijg de mail terug..
Bedoel je niet je echte naam?
Ging jij niet naar een terras?quote:
yeps van 16:00 tot 18:45. Toen werd het koud...quote:
Meer zuipen, dan voel je daar niets van.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeps van 16:00 tot 18:45. Toen werd het koud...
Komt goed morgenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Meer zuipen, dan voel je daar niets van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |