Shit. Volgende keer?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:17 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik haak definitief af...tenzij de meeting in Boymans van B. museum of in Ikea Delft is
Waarom shitquote:
Nou, hoe meer mensen hoe meer vreugd toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:38 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Waarom shitZo boeiend ben ik nou ook weer niet hoor
Veel plezier (misschien dat ik een volgende keer meer in de stemming ben om onbekenden te ontmoeten)
Dat is meestal waar jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nou, hoe meer mensen hoe meer vreugd toch?
En veel plezier bij de IKEA. Onbekenden mensen zijn goed. Vind ik dan.
Geslotenheid valt wel op te lossen met een wijntje of een ander drankjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:44 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dat is meestal waar jaEn bij de Ikea gaat het wel goedkomen
![]()
En onbekende mensen ontmoeten is over het algemeen goed (leuk) inderdaad. Maar ben er nu in ieder geval nu niet voor in de stemming (gevoel dat ik niet open genoeg ben dit moment) en ik weet niet of (denk niet dat) dat morgen anders is
Dat wordt een duur dagje voor HeatWavequote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat was ik al weer vergeten. Thanks for the reminder![]()
Nou...niet dat ik zonder 'wijntje' of 'drankje' altijd gesloten ben en dat ik het er voor nodig heb maar soms helpt het inderdaad wel. Dit keer mogelijk niet...zit nu ook aan de rose en heb niet echt t gevoel dat ik meer open ben dan net. Misschien komt het doordat ik nu in mijn eentje op de bank zitquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Geslotenheid valt wel op te lossen met een wijntje of een ander drankje.
I intend to jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat wordt een duur dagje voor HeatWave
Dat laatste woord is dan weer disappointingquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat laatste woord is dan weer disappointing![]()
Dat is een handige tip waar veel mannen wat aan kunnen hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:24 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Speltip 69: Nooit je troefkaarten te vroeg uitspelen.
Ga vooraf aan de meeting eerst maar eens langs de bank om een fikse lening af te sluiten...quote:
Whehehehe....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:28 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ga vooraf aan de meeting eerst maar eens langs de bank om een fikse lening af te sluiten...
voor al het andere :Eurocard/Mastercardquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:28 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ga vooraf aan de meeting eerst maar eens langs de bank om een fikse lening af te sluiten...
Heb je een nieuwe baan? Sluikreclame maken?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
voor al het andere :Eurocard/Mastercard.
nog meer posts waarop ik met gejatte reclame slogans kan reageren?.
Ik heb het ook niet altijd nodig om open te zijn, maar ik denk dat ik morgen toch best wat alcoholische versnaperingen kan gebruiken. Lijkt me ook niet zo vreemd als je van het hele gezelschap niemand kent.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:59 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Nou...niet dat ik zonder 'wijntje' of 'drankje' altijd gesloten ben en dat ik het er voor nodig heb maar soms helpt het inderdaad wel.
Dat zou wel eens mee kunnen spelen jaquote:Misschien komt het doordat ik nu in mijn eentje op de bank zit
Leuker kan ik het niet maken, makkelijker welquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe baan? Sluikreclame maken?
Because I'm worth itquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:52 schreef MissMSX het volgende:
Ga je morgen ook heel de dag reclame maken?
Ga je m'n treinkaartje ook betalen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Because I'm worth it.
ok ok , ik stop alweer.
quote:
Ophalen zou helemaal lief zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Ik ga niet helemaal naar dat durrep om je op te halen zeg.
Declaratieforumulier, in 3-voud, getekend door je leidinggevende. Inleveren bij personeelszaken, zal verrekend worden met je volgende salarisquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ophalen zou helemaal lief zijn
Maar kan ik 't niet declareren dan?
Ik leid mezelfquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Declaratieforumulier, in 3-voud, getekend door je leidinggevende. Inleveren bij personeelszaken, zal verrekend worden met je volgende salaris.
Ik zie het probleem nietquote:
Jij bent personeelszaken en keert ook m'n salaris uit?quote:
Oh oh oh, wat een slowchat weerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent personeelszaken en keert ook m'n salaris uit?
Dan is er geen probleem
Straffen magquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh oh oh, wat een slowchat weer. Als er een modje achterkomt!
oh wacht.
Ik zal de TT veranderen in Singles/Kinky meetingquote:
Volgens mij schrikt dat meer af dan dat 't aantrektquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal de TT veranderen in Singles/Kinky meeting.
Ik blijf wel een desparate single hequote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet te hard, straks krijg je er van langs morgen
---->KELquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij schrikt dat meer af dan dat 't aantrekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |