De C1000 hier is precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:38 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik Loop dus op Donderdag en Vrijdag stage. Werd er mij net gevraagd of ik even koffie poeder en melkkuipjes wou gaan halen, dat wou ik wel. afin ik stap de C1000 binnen, wat zie ik? Allemaal grijze gepensioneerde reptielenvelletjes aan het zeiken met elkaar. Ik loop recht op mijn doel af de koffiemelk, onderweg is er drie keer goedemorgen tegen mij gezegd. 3 Keer heb ik fatsoenlijk geantwoord, maar die 4e en 5e keer werden mij echt teveel.
Ik wil dus mijn artikellen gaan afrekenen bij de kassa. En wat zie ik? 1 lange lijdensweg met kakkelende ouwe wijven, die serieus naar de winkel zijn gekomen voor een pakje boter of een pakje spek. En zeiken over achterlijke dingen met zo'n andere oude muts die achter de kassa zat.
heb uiteindelijk 20 min in de rij gestaan.
Laat ze is gewoon een aparte kassa openen voor van die bejaarde recreatie winkelaars die toch alleen maar uit zijn op lullen en praatjes aangaan.
Jij was er toch ook alleen voor koffiemelk?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:38 schreef Sjakie01 het volgende:
die serieus naar de winkel zijn gekomen voor een pakje boter of een pakje spek.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:44 schreef Jerruh het volgende:
jij ging toch ook alleen maar voor cupjes?
als je je boodschappen in 1 keer goed had gedaan had jij er geen last van.
Stel je een eind aan zeg.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:38 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik Loop dus op Donderdag en Vrijdag stage. Werd er mij net gevraagd of ik even koffie poeder en melkkuipjes wou gaan halen, dat wou ik wel. afin ik stap de C1000 binnen, wat zie ik? Allemaal grijze gepensioneerde reptielenvelletjes aan het zeiken met elkaar. Ik loop recht op mijn doel af de koffiemelk, onderweg is er drie keer goedemorgen tegen mij gezegd. 3 Keer heb ik fatsoenlijk geantwoord, maar die 4e en 5e keer werden mij echt teveel.
Ik wil dus mijn artikellen gaan afrekenen bij de kassa. En wat zie ik? 1 lange lijdensweg met kakkelende ouwe wijven, die serieus naar de winkel zijn gekomen voor een pakje boter of een pakje spek. En zeiken over achterlijke dingen met zo'n andere oude muts die achter de kassa zat.
Laat ze is gewoon een aparte kassa openen voor van die bejaarde recreatie winkelaars die toch alleen maar uit zijn op lullen en praatjes aangaan.
Zit op men stage, ze vinden het niet zo grandioos als ik hier zit te internetten, dus moest ff snel.quote:
1 Keer ja, wat moet ik meer meenemen dan? Ingeblikte sardientjes voor op men stage? En die bejaarde temeijers staan er vanmiddag weer met een blokje kaas.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:44 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jij was er toch ook alleen voor koffiemelk?
Je loopt stage?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:46 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Zit op men stage, ze vinden het niet zo grandioos als ik hier zit te internetten, dus moest ff snel.![]()
Ja hij heeft het zwaar hoor....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:54 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Je loopt stage?Dus je wordt in 'de baas zijn tijd' naar de winkel gestuurd en gaat dan NOG lopen mekkeren dat het lang duurt? Zeur niet zo man, als dit je enige probleem is....
Ik ben bezig met mijn stageverslag, die moet namelijk Dinsdag af zijn. Dus ja ik kan de tijd goed gebruiken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:52 schreef harlingen het volgende:
wat maakt het uit? het gaat van je stagetijd af toch? prima dan, geen probleem lijkt mij
Volgens mij hebben ze ook nog eens gelijk over de mentaliteit van de jongeren...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:56 schreef kleinmeiske het volgende:
Wacht maar totdat je zelf een ouwe lul bent en de winkel uitgekeken wordt ...
quote:grijze gepensioneerde reptielenvelletjes aan het zeiken
Waarom? Ben je gevallen tijdens je geboorte?quote:onderweg is er drie keer goedemorgen tegen mij gezegd. 3 Keer heb ik fatsoenlijk geantwoord, maar die 4e en 5e keer werden mij echt teveel.
Jee wat heeft Ts het zwaar...quote:1 lange lijdensweg met kakkelende ouwe wijven,
quote:zeiken over achterlijke dingen met zo'n andere oude muts
Sorry hoor, maar als deze Op serieus is ben je echt zielig hoorquote:bejaarde recreatie winkelaars die toch alleen maar uit zijn op lullen en praatjes
Wat doe je nu op Fok! danquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:01 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik ben bezig met mijn stageverslag, die moet namelijk Dinsdag af zijn. Dus ja ik kan de tijd goed gebruiken.
wat lul je nou Aap, in bijna elke AH heb je een kassa waar je kan afrekenen als je maar 1 ding hebt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:01 schreef vdo28 het volgende:
Sorry hoor, maar als deze Op serieus is ben je echt zielig hoor![]()
Als je denkt dat het daar om gaat ben je ook nog eens domquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:05 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
wat lul je nou Aap, in bijna elke AH heb je een kassa waar je kan afrekenen als je maar 1 ding hebt.
Dit is bij de C1000 niet het geval.
Sorry, daar kun je ook niets aan doen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:06 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Als je denkt dat het daar om gaan ben je ook nog eens dom![]()
Tja, blijkbaar vind Ts het ook kwalijk dat mensen hem groetenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:07 schreef Jerruh het volgende:
dan ga je naar de albert heijn.
besides, die mensen zijn nota bene vriendelijk, groeten je, waar zie je dat tegenwoordig nog? tegenwoordig wordt je al doodgeslagen als je "hoi" zegt tegen iemand....
Nee daar gaan mij het niet om. Of gaan mij het daar wel om?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:06 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Als je denkt dat het daar om gaan ben je ook nog eens dom![]()
Het liefst sloeg hij ze ook dood.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:07 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar vind Ts het ook kwalijk dat mensen hem groeten![]()
Yes een typfout, score!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:09 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee daar gaan mij het niet om. Of gaan mij het daar wel om?![]()
Dat idee gaf hij me al.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:10 schreef Tranceptor het volgende:
TS had zuurstofgebrek bij de geboorte, doe es even rustig aan met hem.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:44 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jij was er toch ook alleen voor koffiemelk?
Als je hier alleen maar komt om mij af te zeiken, heb ik liever dat je, je commentaar voor je houdt. Inteelt kind uit het hoge Noorden. ga aub koeien melken ofzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:11 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Dat idee gaf hij me al.
Sorry....
Wat sommige mensen bezield, ze klagen over alles en iedereen maar moet je die Op nou eens lezen, de respect is ver te zoeken
als je dat zelf doet, hoef je niet meer voor die cupjes naar de C1000quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:13 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Als je hier alleen maar komt om mij af te zeiken, heb ik liever dat je, je commentaar voor je houdt. Inteelt kind uit het hoge Noorden. ga aub koeien melken ofzo.![]()
Nogmaals: je zeurt...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:13 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Als je hier alleen maar komt om mij af te zeiken, heb ik liever dat je, je commentaar voor je houdt. Inteelt kind uit het hoge Noorden. ga aub koeien melken ofzo.![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:13 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dank je, ik heb net al 2 bakkies gehad.quote:
Iets met schoen, passen en aantrekken ..quote:Als je hier alleen maar komt om mij af te zeiken, heb ik liever dat je, je commentaar voor je houdt.
Wat ben jij een zielig ventje zeg...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:22 schreef Maikuuul het volgende:
Ik werk er dus kan erover meeprateen als je met pauze gaat spreken mensen je ook nog aan :/ dan stuur ik hun uiteraarde naar de verkeerde gang
Ik vraag me af hoe jouw dagindeling eruit ziet. Volgens mij niet zo boeiend, als je tijd hebt om op een aantal langzame personen in de supermarkt te wachten. En als je tijd hebt om met onbekende mensen een gesprek aan te gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:23 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Wat ben jij een zielig ventje zeg...![]()
Het ligt geheel aan jezelf hoor...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:27 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jouw dagindeling eruit ziet. Volgens mij niet zo boeiend, als je tijd hebt om op een aantal langzame personen in de supermarkt te wachten. En als je tijd hebt om met onbekende mensen een gesprek aan te gaan.
Ben je toevallig zelf een bejaarde?![]()
Ja, je zal ook eens wat eigen initatief nemen en klantvriendelijk zijn buiten werktijd...stel je voor...!quote:en als je met pauze gaat spreken mensen je ook nog aan
Heb je gelijk in. Ik heb inderdaad wel wat beters te doen dan 25 min in de rij staan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:30 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Het ligt geheel aan jezelf hoor...
Ik maak wel eens dagen van 14 uur werken en nog op die dagen irriteer ik me niet aan dat soort mensen.
Het is geheel je eigen instelling.
Ja nee, jij heb het lekker druk... beetje rondhangen in de supermarkt tijdens je stage, daar leer je ook zo lekker veel van...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:27 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jouw dagindeling eruit ziet. Volgens mij niet zo boeiend, als je tijd hebt om op een aantal langzame personen in de supermarkt te wachten. En als je tijd hebt om met onbekende mensen een gesprek aan te gaan.
het gaat er om dat je je daar al om irriteert....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:35 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Ik heb inderdaad wel wat beters te doen dan 25 min in de rij staan.
Volgens mij staan we op gelijke voet. Ik ben ook nog 'gewoon' student. Ik irriteer me ook wel aan wachten in de supermarkt, maar om dat nou af te schuiven op enkel bejaarden, terwijl je toch maar stageloopt....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:27 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
mij benieuwen hoe ze over jouw denken als jij oud en versleten bentquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:38 schreef Sjakie01 het volgende:
Aangezien je eerst aan het klagen bent dat al die oude mensen voor je maar 1 (één) ding aan het afrekenen waren zal dat je ook niet helpen he.......quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:05 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
in bijna elke AH heb je een kassa waar je kan afrekenen als je maar 1 ding hebt.
Dit is bij de C1000 niet het geval.
Of in het noorden...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:26 schreef jpg97 het volgende:
Tja, typisch die hollandse mentaliteit.. doe es relaxed zoals wij hier in het zuiden des lands. Vriendelijk teruggroeten en voor je het weet mag je van al die ouwe dozen ook nog eens voor in de rij!!
Zo gaat dat hier in elk geval...
De bejaarden (kutwoord) zijn voornamelijk overdag en zeker 's morgens in de winkel. En ehm... daar zitten ook wel andere mensen tussen die alleen maar komen voor de sociale contacten.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:18 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Overdag is bejaardentijd. Aan het eind van de dag of in het weekend moeten ze uit de supermarkten blijven en het werkend volk rustig de tijd laten boodschappen doen en niet een rollatorontwijkparcours laten lopen.
Kijk en daarom ga ik nooit naar de C10.000quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:38 schreef Sjakie01 het volgende:
Een oppervlakkige en figuurlijke conclussie, maar wou je beweren dat het Noorden het dichtst bevolkt is?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:29 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Of in het noorden...
Waar iedereen koeien melkt, haha de domheid van Ts![]()
Tja als dat het geval was bij TS dan HOEFDE hij niet eens naar de C1000.. gewoon met kopje koffie verse melk uit de koe tappenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:29 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Of in het noorden...
Waar iedereen koeien melkt, haha de domheid van Ts![]()
(een figuurlijke conclusie? Heb jij Nederlands gehad?)quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:45 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Een oppervlakkige en figuurlijke conclussie, maar wou je beweren dat het Noorden het dichtst bevolkt is?En dat daar bijna geen boeren wonen?
![]()
Dat jij je niet zo snel op je leuter getrapt moet voelen, als ik iets over je woonomgeving zeg. En het enige wat jij hier komt doen is achterlijke reacties plaatsen. Blijf dan lekker wegquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:51 schreef vdo28 het volgende:
[..]
(een figuurlijke conclusie? Heb jij Nederlands gehad?)
Wat heeft dat met dit topic te maken
Nee het noorden is niet dichtbevolkt, en ja er wonen misschien relatief gezien meer boeren?
Dus?
Your point being?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:56 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
wat jij hier komt doen is achterlijke reacties plaatsen. Blijf dan lekker weg![]()
quote:grijze gepensioneerde reptielenvelletjes aan het zeiken
quote:3 Keer heb ik fatsoenlijk geantwoord, maar die 4e en 5e keer werden mij echt teveel.
quote:1 lange lijdensweg met kakkelende ouwe wijven
quote:zeiken over achterlijke dingen met zo'n andere oude muts die achter de kassa zat
quote:bejaarde recreatie winkelaars
quote:wat lul je nou Aap
quote:Inteelt kind uit het hoge Noorden. ga aub koeien melken
Relevantie?quote:en figuurlijke conclussie, maar wou je beweren dat het Noorden het dichtst bevolkt is?
Sig: Bier en tieten.quote:Dat jij je niet zo snel op je leuter getrapt moet voelen
Och och ons 28 jarige studentje, wat doe jij zoal in je dagelijkse leven met je gemiddelde van 17 post per dag? Je ziet vast vrij weinig daglicht. Euhm hoe heet zoiets ook alweer? oja NERD!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:05 schreef vdo28 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Relevantie?
[..]
Sig: Bier en tieten.
And don’t get me started over je postgeschiedenis….
Als je niet wil dat ik je onder de tafel lul moet je dit soort topics niet openen in een forum, schrijf het maar in je dagboek.
sure, probeer het maar recht te lullenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:01 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met mijn stageverslag, die moet namelijk Dinsdag af zijn. Dus ja ik kan de tijd goed gebruiken.
Jij ging toch ook serieus naar de winkel voor slechts twee boodschapjes?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:38 schreef Sjakie01 het volgende:
of ik even koffie poeder en melkkuipjes
kakkelende ouwe wijven, die serieus naar de winkel zijn gekomen voor een pakje boter of een pakje spek.
Deze boodschappen hadden zakelijke bedoelingenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jij ging toch ook serieus naar de winkel voor slechts twee boodschapjes?
Jammer dat ik je weer onder de tafel lul.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:36 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Och och ons 28 jarige studentje, wat doe jij zoal in je dagelijkse leven met je gemiddelde van 17 post per dag? Je ziet vast vrij weinig daglicht. Euhm hoe heet zoiets ook alweer? oja NERD!!![]()
Ga een dialoog aan met die mensen waar je nu over loopt te zeiken. Misschien doen zij ook wel boodschappen *op commando* voor het buurthuis of kaartclubje waar zij lid van zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:12 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Deze boodschappen hadden zakelijke bedoelingen![]()
Opleiding: Meerdere.....quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:13 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Jammer dat ik je weer onder de tafel lul.
Ik ben op het moment geen student, ik ben vrachtwagenchauffeur.
Ik moet vanmiddag 15:00 hier vertrekken dan rij ik door tot 03.00/04.00 morgenvroeg, morgen heb ik vrij, en om maandag 03.45 gaat de wekker weer omdat ik dan weer moet vertrekken.
Op tijden dat ik niet werk zit ik hier wat te fok!ken...
Maar ik wed dat ik meer uur maak in de week dan jou....
Het is alleen op vreemde tijden, maar ik moet ook geld bij verdienen...
en een domme TSquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:00 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Opleiding: Meerdere.....
Beroep:
Hobbies/interesses: Geschiedenis, talen, psychologie, sociologie
Aha een slimme trucker![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |